×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(2)

تلویزیون اولد ال جی 77C1

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 77C1
کیفیت تصویر :4k
توان خروجی :40 وات
سیستم عامل :Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری : Clear Voice Pro
دارای قابلیت :Billion Rich Color
دارای پردازشگر :α9 Gen4 AI Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 77C1 سایز 77 اینچ اولد

تلویزیون اولد ال جی 77C1

هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند علاوه بر اینکه کیفیت تصویر و صدای آن مهم می باشد، ویژگی ظاهری آن نیز از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت ال‌جی در طراحی های خود سعی می کند که هر دو فاکتور ذکر شده را در حد بسیار بالایی به سرانجام برساند و رضایت کاربران خود را فراهم سازد.از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید گردیده و از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد تلویزیون ال جی 77C1 است.
این مدل در سایزهای متفاوت طراحی شده است و در این بخش بزرگترین سایز طراحی شده یعنی ۷۷ اینچ را که با نام 77C1 نیز می شناسند، مورد بررسی دقیق قرار میدهیم.تلویزیون 77C1 در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری فوق العاده اولد استفاده کرده است این فناوری سبب می شود تا کیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته و تصاویر به صورت زنده تر و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار بگیرد.کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4k می باشد.
کیفیت صدا در این تلویزیون از وضوح و رسای بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۴۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است. برای بالا بردن سطح کیفی تصاویر خروجی از یک پردازشگر بسیار قدرتمند در تلویزیون ال جی ۷۷C1 استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های متفاوتی می تواند تصاویر ارائه شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل WebOs استفاده شده از این سیستم عامل امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

این محصول دارای طراحی بسیار زیبا نیز می باشد و با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل به سادگی سازگاری پیدا می‌کند و می‌توان آن را بر روی دیوار نیز نصب کرد. از مرورگر وب به این تلویزیون نیز نباید غافل شد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند به وبگردی پرداخته و محتویات مورد نیاز خود در اینترنت را جستجو کنند. تلویزیون ال جی ۷۷C1 علاقمندان به گیمینگ و کنسول‌ های بازی گزینه ای بسیار مناسب می باشد که چرا که دارای درگاه HDMI2.1 می باشد و همچنین از قابلیت های ALLM و VRR پشتیبانی می کند. 

طراحی زیبا تلویزیون ال جی 77C1

قیمت و خرید تلویزیون اولد ال جی 77C1

تلویزیون ال جی 77C1 دارای ضخامت کم و حاشیه باریک تلویزیون است که طراحی زیبایی را به این تلویزیون داده است. ضخامت کم این تلویزیون باعث میشود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با قرار دادن تلویزیون روی دیوار دکوراسیون زیبایی را به منزل خود دهید. تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که در صورت خاموش بودن تلویزیون می توانید ان را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل کنید.

حاشیه باریک تلویزیون امکان تمرکز بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان در تلویزیون را به شما می دهد. همچنین تلویزیون ال جی دارای پایه در وسط تلویزیون است و شما می توانید تلویزیون را بدون هیچ گونه لرزشی روی میز قرار دهید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی ۷۷C1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 2021 اولد ال جی 77C1

مطمئناً اگر بخواهیم درباره یک تلویزیون صحبت و ویژگیها و مشخصات آن را ارزیابی کنیم، بیشتر زمان به بحث در رابطه با کیفیت تصویر و تکنولوژی های به کار رفته در آن اختصاص خواهد یافت. در اصل می‌ توان گفت که هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند کیفیت تصویر آن از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار است و برای همین منظور طراحان و سازندگان از بروزترین و بهترین تکنولوژی ها جهت ارتقای کیفیت تصویر تلویزیون استفاده می کنند.
تلویزیون ال جی 77C1 نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و برای بالا بردن کیفیت تصویر خروجی در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری OLED استفاده کرده است که این فناوری قابلیت خاموش و روشن کردن پیکسل ها به صورت خودکار را دارد و همچنین هر پیکسل به تنهایی و به صورت مجزا نور مورد نیاز خود را تامین میکند که این امر سبب می‌شود تا تصاویر با عمق و جزئیات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار بگیرد.
یک تلویزیون هرچه بتواند طیف رنگی بیشتر و گسترده تری را نمایش دهد تصاویری که در خروجی به کاربر ارائه می دهد، تصاویر زنده تر و جذاب تری بوده و به تصاویر واقعی شباهت بیشتری دارد. برای همین منظور در تلویزیون ال جی 77C1 از فناوریهای Perfect Color و Billion Rich Color بهره گرفته شده است که استفاده از فناوری Billion Rich Color سبب می شود تا حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش باشد.
بنابراین تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود بسیار واقعی تر بوده و رنگ‌ های به کار رفته در آن به رنگ های موجود در طبیعت شباهت بسیار زیادی دارد. همچنین برای بهبود محتوای تصویر از قابلیت HDR بهره گرفته شده است که این قابلیت از فرمت های HLGو HDR10 PRO و Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. این مدل همچنین از فناوری Wide Viewing Angle نیز پشتیبانی می کند که کاربر در هر زاویه و محدوده‌ ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد.
بدون افت کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز از قابلیت FilmMaker رونمایی شده است که این قابلیت می تواند تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز بوده است در خروجی نشان دهد. 

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی C1

قیمت و خرید تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی C1

اکثر شرکت ها در تلویزیون های رده بالای خود سعی می کنند که از پردازشگر بسیار قدرتمندی استفاده کنند. در واقع می توان چنین گفت که تلویزیون هایی که دارای پردازشگر مجزا هستند به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر استفاده نمی کنند، دارای کیفیت تصویر و صدای بسیار بهتری می باشند و حتی کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون در تلویزیون های دارای پردازشگر از سطح بسیار بالاتری برخوردار می باشد.
برای همین منظور در تلویزیون ال جی 77C1 از پردازشگر تصویر α9 Gen4 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر قبل از اینکه تصاویر در خروجی نمایش داده شوند،با استفاده از هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده(AI ThinQ) و همچنین الگوریتمی مانند یادگیری عمیق، کیفیت تصاویر را بهبود می‌دهد و سپس آن را به خروجی منتقل می کند. یکی از مشخصه های بسیار جالبی که در تلویزیون ال جی 77C1 استفاده شده است قابلیت AI Brightness Control می باشد.
با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون قرار داده شده است، می توان میزان نور موجود در محیط را به صورت خودکار مشخص کرد و نوری که از صفحه نمایش ساطع می شود را با توجه به میزان نور محیط تنظیم کرد. برای مثال هنگامی که تصاویر سیاه و مشکی از تلویزیون در حال پخش است، میزان نور صفحه نمایش کاهش پیدا می‌کند تا جزئیات بیشتری از تصویر به کاربر نشان داده شود. با استفاده از قابلیت Face Inhancing چهره افراد در تلویزیون تشخیص داده می شود و این چهره به صورت طبیعی تری نشان داده میشود که باعث جذاب تر شدن خروجی تصویر می گردد.
در صورتیکه تصاویر دریافتی و یا تصاویری که از تلویزیون در حال پخش می باشد دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیت‌های 4K Upscaler و AI Upscaling، کیفیت و رزولوشن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. 

هوشمند بودن تلویزیون 4K اسمارت ال جی 77C1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی C1

تلویزیون ال جی دارای قابلیت های هوشمند بسیاری است این تلویزیون از سیستم عامل Webos  برخوردار است  که برنامه های مختلف و کاربردی را  در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Intelligent Voice Recognition است که با استفاده از آن می‌توانید کارهای مورد نظر خود را از طریق دستورات صوتی انجام دهید. این تلویزیون دارای قابلیت Sport Alert است که زمان شروع یا پایان رویداد های مهم ورزشی را  به شما اطلاع می دهد حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را  به شما نشان می دهد.
این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB است.  تلویزیون ال جی با برخورداری از فناوری Magic Explorer اطلاعات محتوای در حال پخش را برای شما به نمایش می گذارد.همچنین یکی دیگر از قابلیت‌ های این تلویزیون LG ThinQ است که با استفاده از آن میتوانید توسط گوشی هوشمند خود ، تنظیمات مربوط به تلویزیون را انجام دهید .این تلویزیون دارای فروشگاه ال جی است که شما می توانید با استفاده از اینترنت به برنامه ها و امکانات آن دسترسی پیدا کنید.
همینطور میتوانید با استفاده از قابلیت وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپ تاپ و تبلت یا گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کرده و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید. بعنوان یک محصول پیشنهادی میتوان تلویزیون ال جی 75UN8570 را بعنوان یکی از محصولات رده بالای الجی دانست.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 77C1

تلویزیون هوشمند 77C1

تلویزیون  ال جی دارای  سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۴۰ وات است که صدایی با کیفیت و وضوح بالا در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت های این تلویزیون AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که در آن قرار دارد تنظیم می کند. تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و سینمایی را  برای شما پخش می‌کند.
همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready برای تقویت صدا و افزایش قدرت صدای پخش شده از تلویزیون ۲ عدد بلندگوی جانبی را توسط بلوتوث به تلویزیون وصل کنید صدای خروجی از تلویزیون را بالا ببرید. این تلویزیون از طریق فناوری Dolby Digital کیفیت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش میدهد.
همینطور تلویزیون ال جی دارای قابلیت Clear Voice Pro است که با استفاده از آن نویز های موجود در صدا را در حد امکان کاهش میدهد و صدایی با کیفیت و وضوح بالاتری در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون ال جی 77C1 با پشتیبانی از بلندگوهای بی سیم  WiSA  این امکان را به شما می دهد که از طریق بلوتوث بلندگوهای  جانبی را به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید. 
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
C1

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77 اینچ
وزن
79.1 lbs با پایه58.9 lbs بدون پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
195
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusDolby AC4Dolby DigitalDolby Atmos
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
138
سری
C1
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α9 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
67.8 * 40.3 * 10.6 میلی متر با پایه67.8 * 39.1 * 2.2 میلی متر بدون پایه
ابعاد بسته (سانتی متر)
74.6 * 44.5 * 11.2 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
CinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)Vivid
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
2 نظر
عالی 2
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست