×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q80R

0 تومان بدون مالیات
مدل:55Q80R
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا :40 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون QLED اسمارت 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q80R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون QLED اسمارت 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q80R

کمپانی سامسونگ در گامی بارو نکردنی توانست با تولید مجموعه تلویزیون های Q در میان رقباهایش غوغا به پا کند. از جمله محصولات این مجموعه بی نظیر میتوان به تلویزیون سامسونگ Q80R اشاره کرد. این تلویزیون خارق العاده با بهرهگیری از فناوری های زور دنیا توانسته خود را در میان مردم محبوب جلوه دهد. از برترین فناوری به کار رفته در تلویزیون 2019 سونی که توانسته ذهن کاربران را به سمت سوی خود بکشد می توان به کوالتی فورکی اشاره کرد.

فورکی که معمولا به معنای تراکم زیاد پیکسل ها صفحه نمایش است می تواند ماهیت کیفیت تصاویر را به قدری بالا ببرد که شما در میان صحنه های ایجاد شده غرق شود. علاوه براین سامسونگ برای ایجاد رنگ های با طراوت و زیبا از فناروی Color Volume 100% by Quantum Dot کمک گرفته است. جدا از این سامسونگ برای برانگیختن تمام حواس شما به هنگام دیدن صحنه های این تلویزیون میزان خروجی صدا را   40 وات تعریف کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند.  تلویزیون سونی 65X95J از مدلهای  تلویزیون 2021 میلادی می باشد. این مدل یکی از مدل های خوش قیمت و با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های بازار نیز قرار دارد و طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است.

این ویژگی باور نکردنی علاوه به ایجاد صدا پر قدرتمند نیز می تواند این مژده را به شما بدهد که دیگر لازم به تهیه وسایل صوتی جانبی اضافه نخواهید بود. چون این خصوصیت باور نکردنی می توان به طور کامل تجربه های شنیداری شما را گرگون سازد. علاوه براین سونی برای ایجاد فضای هوشمند و مدرن در این محصولش فناروی Samsung SMART TV قرار داده است.

این سیستم عامل قدرتمند می تواند سطح تازه از تحمل افراد با این تلویزیون تعریف کنند. به بیان بهتر سیستم عامل Samsung SMART TV می تواند دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و کاربردی را برای مخاطبین خلق کند.

 

طراحی تلویزیون سامسونگ اسمارت 55Q80R

سامسونگ در رویکردی خارق العاده دیزاین تلویزیون Q80R را طوری ساخته است که بتوان تمام نگاه ها را به محصولش جذب کند. صفحه نمایش 55 اینجی این محصول سبب شده انتخاب عالی برای سالن های بزرگ باشد. علاوه براین سامسونگ قاب باریک صفحه نمایش 55 به گونه ای دیزاین کرده که این محصول بتوان خود را با هر محیط سازگار کنند.

اما یکی از جذاب ترین مشخصات ظاهری تلویزیون سامسونگ Q80R به لبه ان برمیگردد. سامسونگ این لبه به قدری باریک درست کرده که شما در اولین نگاه به ان حیرت زده خواهید شد. همچنین لازم به ذکر است که این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. برطبق ادعای سامسونگ در صورت اتصال به دیوار، تمام نگاه ها به خاطر ظاهر زیبا محصور تلویزیون Q80R خواهند شد.

همچنین باید ذکر کنم برای دسترسی سریع کاربران به پورت های خارجی مقدار از ان در کناره تلویزیون سامسونگ Q80R تعریف شده است.

 

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q80R

تلویزیون سامسونگ Q80R مجهز به صفحه نمایش QLED  است. این صفحه نمایش خارق العاده با بکارگیری از ذرات کوانتمی قادر است به طور قابل ملاحظه کنتراست را در این محصول افزایش دهد. همچنین طبق گفته های سامسونگ از دیگر خصوصیات این صفحه نمایش پر قدرتمند تولید رنگ های غنی و طبیعی است. جدا از این خصوصیات یکی از نقاط قوت این تلویزیون در زمینه کیفیت نمایش تصویر به پردازنده Quantum Processor 4K مربوط می شود.

این فناوری که به تازگیسامسونگ از ان در لوازم صوتی و تصویری رده بالا خود استفاده می کند را به اینصورت معرفی کرد است که شما به واسطه پردازنده تصویرQuantum Processor 4K قرار خواهید بود همه چیز را زیباتر و جذاب تر دریافت کنید. علاوه براین شما به واسطه فناوری Ultra Viewing Angle می توانید در هر زاویه دید نسبت به این تلویزیون بنشیدند و زیباترین و هیجان انگیز ترین تصاویر را بدور حتی کوچک ترین کاستهگی در کیفیت ملاحظه کنید.

علاوه براین باید ذکر کنم که سامسونگ نرخ باز تولید تصاویر را 200 هرتز تعریف کرده است. این خصوصیت باورنکردنی به ان معناست شما در هر ثانیه 200 عکس ثابت خواهید دید که این به نوبه خود موجب می شود پیوسته گی صحنه های تلویزیون سامسونگ Q80R به صورت کامل حفظ شود.

 

صدا واضح و زیبا در تلویزیون سامسونگ 55Q80R

نگاهی سرکی به مشخصات صوتی این تلویزیون کرده باشید متوجه خواهید شد که سامسونگ همه فناوری صدا رده بالا خود را در این محصول قرار داده است. از هیجان انگیز ترین انها میتوان به فناوری صدا همه جانبه Dolby Digital Plus اشاره کرد. بر طبق گفته های سامسونگ افراد با وجود فناوری Dolby Digital Plus می توانند حس کامل یک خواننده را هنگام خواندن به  صورت کامل درک کنند.

این فناوری بی نظیر با استفاده از الگورتیم های دیجیتالی می تواند کاری کند که صدا تلویزیون سامسونگ Q80R به صورت فراصوت پخش شود. این امر به نوبه خود سبب می شود کاربران با شنیدن صدا ایجاد شده احساس حضور در دل صحنه کنند. همچنین ممکن است تا الان این امر برای شما نیز رخ داده باشد که گاهی به خاطر صدا های اضافه اطرافتان نتوانید از دیالوگ ها رد و بدل شده در برنامه های مورد علاقه خود چیز زیادی دستگیرتان شود.

به این منظور سامسونگ در رویکردی تازه برای خواستنی جلوه دادن این محصولش از فناروی تقویت کنند دیالوگ Dialog Enhancement یاری گرفته است.

 

امکانات هوشمندی در تلویزیون سامسونگ 55Q80R

سامسونگ با استفاده کردن از هوش مصنوعی Bixby توانست کاری کند که بعد تازه از زندگی مدرن را در خانه های شما اغاز کند. به طوری که کاربران به واسته این فناوری بی نظیر می توان تنها با بهرهجویی از صدا به خواسته هایشان برسند. در این میان تلویزیون سامسونگ Q80R نیز به نوبه خود می توان به کمک این هوش مصنوعی به دستوراتشان گوش فرا دهد و با انجام سریع محاسبات ممکن به انها پاسخ دهد.

در کنار این خصوصیت یکی از هیجان انگیز ترین بخش اسمارت این تلویزیون به SmartThing مربوط می شود. طبق گفته های سازندگان این فناوری شما می توانید وسایل هوشمند اطرافتان را از طریق تلویزیون سامسونگ Q80R کنترل نماید. علاوه براین کاربران به واسطه نوآروی Gallery می توانند دست به ذخیره سازی محتوا های مورد علاقه خود بزنند و محیط خصوصی و امن را بروی این تلویزیون ایجاد کنند.

در نهایت باید ذکر کنم که سامسونگ برای ایجاد پل ارتباطی سریع این محصول به انترنت از فناوری WIFI بهره برده است. برای جمع بندی نهایی اگر هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب مدلی خاص را نگرفته اید پیشنهاد ما تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50KU7000 میباشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q80R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل
وزن
وزن با پایه : 19 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 18.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 25.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 8x - تکنولوژی Ultimate UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 12X
4K Upscaler
4K AI Upscaling
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
Miracast
Mobile to TV - Mirroring
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 4K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست