×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU7105

0 تومان بدون مالیات
مدل:55RU7105
سری :7
سیستم عامل :تایزن
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
قابلیت HDR :دارای HDR 10
کیفیت صفحه نمایش :4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU7105

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU7105

تلویزیون سامسونگ مدل 55RU7105 یکی از محصولات سال 2019 جدید سامسونگ با امکانات جدید تر و فناوری وری های بیشتر به نسبت مدل قدیمی تر خود از ان پرده برداری شده است. قیمت تلویزیون 4K سامسونگ به نسبت  طراحی زیبا و کیفیت ان بسیار ناچیز بوده است طراحی زیبا و مدرن تلویزیون خارق العاده ی سامسونگ سری 7 از نوع تلویزیون های LED بوده و دارای صفحه نمایش 55 اینچ است.

این صفحه نمایش در دسته صفحه نمایش هایی با ابعاد بزرگ قرار گرفته است که برای سالن هایی نسبتا بزرگ تعبیه شده است میفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون اسمارت سامسونگ 4K بوده و دارای رزولیشنی برابر با 3840×2160 این کیفیت تصویر بالاترین کیفیت تصویر حالا حاضر عصر روز افزون تکنولوژی و فناوری میباشد.

از قابلیت دیگر صفحه نمایش میتوان به HDR10+ , PQI ,CONTRAST و... اشاره داشت که انهارا بیشتر مورد بحث قرار میدهیم.. سیستم صوتی تلویزیون اسمارت از فرمت صوتی Dolby Digital Plus بهره میبرد این قابلیت جهت فشرده سازی و فراگیر شدن صدا با کیفیت بالا و همه جانبه توسط کمپانی امریکایی خلق شده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است.  همچنین توان خروجی صدای 20 واتی و دو کاناله بودن اسپیکر ها از ویژگی ها مهم سیستم صوتی ها در تلویزیون سامسونگ 55RU7105 است.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 50AU9000 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

میپردازیم به تکنولوژی سیستم عامل پیشرفته و پر سرعت اختصاصی سامسونگ نام این سیستم عامل با کارامد TIZEN است که به لطف ان سامسونگ تلویزیون های خود را هوشمند کرده و محیطی از اپلیکیشن ها و اتصالات بی سیم را فراهم ساخته است. میرسیم به یکی از بحث های مهم و قابل تعریف تلویزیون مدل 55RU7105 این قابلیت ها را درگاه پرداختی مینامند درگاه های پرداختی شامل پورت های USB , HDMI  و قابلیت های دیگری است که بیشتر به ان میپردازیم همچنین تلویزیون اسمارت دستگاه دیجیتال سر خود دارد که بدون دستگاه گیرنده دیجیتالی میتوان با تهیه انتن از تماشای شبکه ها برخوردار شوید.

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55RU7105

طراحی و ظاهر تلویزیون 55 اینچ 

 میپردازیم به طراحی زیبا و منحصر به فرد برند سامسونگ خریداران محترم به چیزی که زیاد اهمیت داده اند و حتی زیاد در دیزان تلویزیون اهمیت  دارد صفحه ی تخت و صفحهی منحنی بوده است صفحه یمنحنی با وجود زیبا تر بودن و برخورداری از طراحی بهتر اما همیشه صفحه ی تخت طرفدارا  بیشتر و کاربران بیشتری را به خود جلب کرده است. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ با طراحی خیلی باریک کمتر از 1 اینچ بی نهایت منحصر به فرد و جذاب بوده است.

کاور تلویزیون 55 اینچ را رنگی مشکی مات پوشانده است هنگامی که مهمان صفحه نمایش تلویزیون میشوید دیگه حاشیه ی زیاد و بیش از حد کاور تلویزیون شما را از پیشرفت عقب نمی اندازد زیرا که این تلویزیون خوش طرح از حاشیه کمتر از یک اینچ الهام گرفته پایه های دو تایی تلویزیون دقیقا همرنگ تلویزیون بوده و خود را با کاور ست کرده است جنس قاب تلویزیون از پلاستیک فشره شده میباشد و ضربات ناشی از حمل و نقل و افتادن از ارتفاع کم قادر به شکست دادن کاور نمیباشند و به تلویزیون اسمارت سامسونگ اسیبی نمیزنند.

پشت تلویزیون هم با زیبایی منحصر به فردی تراش خورده است. و درگاه های پرداختی در قسمت چپ پشت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ خود را به خوبی جای داده است واقعا اگه از نزدیک تلویزیون سامسونگ مدل 55ru7105 را ببینید عاشق ان خواهید شد به طراحی ظاهری تلویزیون ایمان می اورید.

طراحی و ظاهر تلویزیون سامسونگ 55RU7105

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55ru7105

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k دارای کیفیت تصویر فورکی می باشد و تصاویر را بر روی نمایشگر 55 اینچی با وضوح و رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. یعنی برای نمایش دادن هر تصویر 8 میلیون پیکسل را به کار می گیرد و در نهایت تجمع این 8 میلیون پیکسل تصویری با کیفیت را به همراه ریزجزئیات تصویر نمایش خواهد داد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ از فناوری ال ای دی LED پیروی کرده است. این تکنولوژی به وجود لامپ های کوچک ال ای دی در پنل تلویزوین اشاره دارد و خبر از روشنایی پس زمینه ی از نوع ال ای دی می دهد.

می دانید که تنها تفاوت تلویزیون ال ای دی و تلویزیون ال سی دی در همین نوع نور پس زمینه است و تلویزیون ال ای دی به خاطر لامپ های LED دارای روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست مطلوب تر و شفافیت بالاتر تصویر است موتور پردازشگر به کار رفته در این تلویزیون UHD Engine است، این موتور پردزاشگر توانایی تجزیه و تحلیل محتوای 4k را دارد و قادر است کیفیت فورکی واقعی را به رخ تصویر بکشد. فناوری HDR و دیگر فرمت های جدید تصویری HDR 10+ و HLG کیفیت تصویر فوق العاده هیجان انگیزی را نمایش خواهند داد.

فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی گسترده می باشد و از طریق افزایش و ایجاد اختلاف بین رنگ های روشن و تیره ی تصویر نسبت کنتراست را افزایش داده و با پشتیبانی از طیف رنگی وسیع تر رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد.نرخ نوسازی تصویر در تلویزیون سامسونگ 4k برابر 100 هرتز است، یعنی در هر ثانیه 100 تصویر و فریم بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزوین تعویض می شوند.

این فناوری زمانی اهمیت می یابد که در حال تماشای مسابقات فوتبال و ورزشی مهیج هستید، در این حالت هر چه نرخ حرکتی بالاتر باشد، کیفیت تصویر و وضوح تصویر بالاتر خواهد بود و دیدن ریزجزئیات تصویر ممکن می شود.  فناوری PurColor نیز با پشتیبانی از طیف رنگی وسیع تر، تصاویری واقعی و زنده با رنگ ها سرشار از واقعیت را نمایان می سازد، بطوری که تشخیص تصویر و واقعیت را برای بیننده نا ممکن می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55RU7105

سیستم عامل و امکانات هوشمند

تلویزیون سامسونگ 55ru7105  از سیستم عامل تایزن tizen استفاده شده است که امکانات هوشمند متعددی چون دسترسی به برنامه های پر طرفدار , دسترسی به اینترنت بیسیم و مرورگر اینترنتی را فراهم نموده است . دو دستیار صوتی Google Assistant و Amazon Alexa نیز برای سهولت جستوجو و دسترسی آسان تر به محتویات مختلف در این تلویزیون در نظر گرفته شده است . با استفاده از این دو دستیار صوتی میتوانید به جای جستوجوی دستی و استفاده از ریموت کنترل تلویزیون از صدای خود استفاده کنید و با به زبان آوردن آنچه که میخواهید به جستوجوی اطلاعات و محتویات مورد علاقه تان بپردازید .

همچنین 3 ورودی HDMI , یک ورودی کامپوننت , یک ورودی کامپوزیت برای اتصال دستگاه های دیجیتالی جدید و قدیمی به تلویزیون و استفاده از امکانات آنها, دو ورودی USB برای ضبط و پخش محتویات مختلف و خروجی صوتی دیجیتال برای استفاده از سیستم های صوتی مجزا از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند میباشد . برنامه SmartThings در این تلویزیون باعث شده است بتوانید گوشی همراه خود را به تلویزیون متصل کنید و از این طریق به بخش های مختلف تلویزیون دسترسی داشته باشید . در این تلویزیون چندین روش برای اشتراک گذاری اطلاعات میان تلویزیون و دستگاه های هوشمند فناوری Airplay 2 برای دستگاه های اپل در نظر گرفته شده است. 

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 55RU7105

کلام آخر

تلویزیون 55 اینچ  مدل 55RU7105 تلویزیون سری 7 سال 2019 میلادی سامسونگ می باشد که با توجه به امکانات و کیفیت تصویر عالی که دارد می توان گفت یکی از مدل های برتر سال 2019 بوده و با عملکرد عالی رضایت استفاده کننده ها را کسب کرده است . سامسونگ با کمک سیستم عامل مختص خود (تایزن) تلویزیون های خود را هوشمند ساخته و تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q8CN نیز از سیستم عامل قدرتمند و غنی تایزن بهره مند می باشد که امکانات نرم افزاری هوشمند و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می دهد و به لطف سیستم عامل تایزن رابط کاربری بسیار جذاب و سریع را ایجاد کرده است . تلویزیون 55 اینچ سامسونگ با کیفیت بسیار عالی تصاویر و امکانات نرم افزاری گسترده و هوشمند می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما باشد . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55RU7105

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 17.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 17.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 22.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dialog Optimization - Multiroom Connection - Bluetooth audio - Dialog Enhancement
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Micro Dimming - Movie mode - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast - فناوری PurColor - پنل VA نمایشگر - شاخص کیفیت تصویر 1400PQI - فناوری رنگ PurColor
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
Local Dimming
UHD Dimming
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
پشتیبانی از برنامه SmartThings - اشتراک گذاری از طریق Mirroring - سازگار با برنامه Amazon Alexa - سازگار با محصولات اپل با برنامه Airplay2
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
HDR10
HDR 10+
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
کنترل چند منظوره با OneRemote - کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق Anynet - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - اسلات CI - حالت بازی

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست