×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ RU7090 سایز 55 اینچ

0 تومان بدون مالیات
مدل:55RU7090
سری :7
توان خروجی صدا :20 وات
نوع صفحه نمایش :LED
کبفبت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus
سال ساخت : 2019 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 55RU7090

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 55RU7090

تلویزیون سامسونگ RU7090  یکی دیگر از تلویزیون های 2019 این شرکت است این تلویزیون با ویژگی های متعدد و مناسبی وارد بازار شده است و نیاز های یک کاربر مدرن را برآورده می سازد اما یکی از برجسته ترین خصوصیات که در تلویزیون RU7090 به کار رفته است می توان به سیستم عامل tizen اشاره کرد. سیستم عامل تایزن با بکارگیری از نرم افزار های لایه ای خود می تواند به کاربران این اجازه را دهد که به محیط با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده دسترسی داشته باشند.

 فناوری های صوتی نظیر amazon alexa و bibxy در هوشمند کردن خانه تان به کار برده شده اند. قابلیت های اشتراک گذاری نظیر Mirroring و dlna محتوا های روی گوشی تان را به ال ای دی سری 7 سامسونگ و از ال ای دی به گوشی منتقل می کند. قابلیت AirPlay 2 نیز مختص دستگاه های اپل و گوشی های آیفون طراحی شده است این قابلیت اتصال گوشی های آیفون به این تلویزیون را فراهم آورده است و دیگر به راحتی می توان محتویات گوشی آیفون را نیز بر روی تلویزیون سامسونگ مشاهده کرد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در تی وی سامسونگ مدل 55RU7090 مورد توجه قرار می گیرد نمایشگر فورکی پرقدرت آن می باشد که با رزلوشن بالا جهت دیدن مسابقات و فیلم های اکشن ببسیار مناسب می باشد. موتور پردازشگری که در تلویزیون وظیفه ی تجزیه و تحلیل تصاویر را بر عهده دارد، UHD Processor می باشد. این پردازشگر از پس پردازش محتوای اولترا اچ دی UHD برمی آید، بنابراین خیالتان راحت باشد، چرا که هر محتوایی بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون سامسونگ با وضوح و کیفیت عالی نمایش داده خواهد شد.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 50AU7100 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

 از فناوری هایی که برای تقویت کیفیت تصویر در ال ای دی 2019 سامسونگ استفاده شده اند، می توان به فناوری پرطرفدار HDR اشاره کرد این تکنولوژی عمق تصاویر را افزایش می دهد به همین دلیل شاهد تصاویر عمیق و شگفت انگیزی خواهید بود. این نمایشگر از فناوری PurColor بهره می برد که کیفیت عکس ها را بسیار واقعی نشان می دهد. همچنین این نمایشگر توانایی ارتقاء کیفیت تصاویر را دارد.

انواع فناوری ها و قابلیت های روز نظیر فناوری حالت فیلم Movie mode، نور دهی موضعی UHD Dimming و Mega Contrast و Contrast Enhancer و ...در ال ای دی RU7090 حضور دارند تا بتوانند همگی در کنار هم شفافیت و کیفیت تصویر را به نهایت و اوج برسانند. می دانید که صدای تلویزیون نقش کمتری از تصویر ندارد، هر چه صدا با کیفیت تر و غنی تر باشد، لذت تماشا نیز فراتر می رود.

 تلویزیون سامسونگ RU7090 از سیستم صوتی 2 کاناله ای بهره می برد، که این سیستم صوتی توانایی تولید صدایی به قدرت 20 وات را دارد، یعنی دو اسپیکر 10 واتی وظیفه ی تولید و انتشار صدا را بر عهده دارند. سیستم صوتی پرقدرت با توان 20 وات ال ای دی 2019 سامسونگ سری 7 با فناوری هایی نطیر دالبی دیجیتال صدا را با کیفیت زیاد به صورت فراگیر در محیط پخش می نماید.

وضوح 4K شگفت انگیز با تکنولوژی ال ای دی در تلویزیون سامسونگ RU7090

وضوح 4K شگفت انگیز با تکنولوژی ال ای دی در تلویزیون سامسونگ RU7090

تلویزیون RU7090 دارای تکنولوژی ال ای دی است تکنولوژی ال ای دی led پیشرفته تر از ال سی دی است و به وسیله ال ای دی تی وی اسمارت 2019 سامسونگ شما باریک تر شده است علاوه بر آن ال ای دی ها دارای طول عمر بالا، کنتراست بالا و صرفه جویی در انرژی از ویژگی های ال ای دی است البته ناگفته نماند در ال ای دی LED ها از چراغ های ال ای دی و در ال سی دی ها از نور فلورسنت برای روشنایی صفحه استفاده می شود.  

کیفیت تصویر  فورکی برای تلویزیون سامسونگ RU7090 در نظر گرفته شده است این به معنی شاهد زیبایی تصاویر بدون حد و مرز خواهید بود که تجربه تماشای خیلی بهتر از گذشته‌ای نه چندان دور را برای شما رقم می‌زند بهتر است بدانید کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت قبلی یعنی فول اچ دی است با این کیفیت تصویر از تصاویری با کیفیت بالا قطعا لذت خواهید برد طوری که دلتان نمی آید از صفحه نمایش دل بکنید.

رزولوشن 2160×3840 پیکسل  هم نشان دهنده کیفیت تصویر فورکی است و 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیسکل به صورت افقی در صفحه نمایش 55 اینچی شما موجود می باشد.  موتور پردازشگر تصویر UHD Processor و فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند سپس آنها را با کیفیت بالاتری در صفحه نمایش 55 اینچی برای شما نشان می دهد.

فناوری های مانند نرخ تازه سازی تصویر 100 هرتز به کیفیت تصویر  تلویزیون سامسونگ 65RU7090 افزوده اند نتیجه نرخ تازه سازی بالا تصاویری صاف و بدون نویز خواهد بود که تجربه تماشای تماشاگر را به سطوح جدیدی منتقل می‌کند همچنین شما با این فناوری مسابقات ورزشی و بخصوص فیلم های اکشن را از دست نخواهید داد. 

صدا و فناوری‌های صدا تلویزیون RU7090

صدا و فناوری‌های صدا تلویزیون RU7090

تلویزیون سامسونگ 55RU7090 متشکل از 2 بلندگو با توان خروجی 10 وات می باشد که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون به 20 وات می رسد ، قدرت صدای 20 وات متناسب با ابعاد55 اینچی تی وی اسمارت 2019 شما می باشد. در کنار قدرت صدای 20 وات تلویزیون شرکت سامسونگ از فناوری Dolby Digital Plus برای تلویزیون RU7090 استفاده کرده است.

فناوری Dolby Digital Plus با افزایش کیفیت صدا و وضوح آن صدایی دقیق ، طبیعی و فراگیر را پخش می کند و لذت تماشای برنامه هایی چون فوتبال و موسیقی و ... را چند برابر کند ، با فرمت های دالبی شما در هر قسمت از سالن باشید می توانید صدا را با وضوح و کیفیت کامل بشنوید . یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در تلویزیون سامسونگ RU7090 فناوری Dialog Enhancement می باشد.

این فناوری صدای پخش شده را با کیفیت اصلی و بدون هیچ گونه نویز پخش می کند و شما گفتگو ها و صحبت ها را به صورت کاملا طبیعی و با تمام جزئیات می توانید بشنوید . قابلیت Multiroom Link در تلویزیون 55RU7090 باعث پخش صدا به صورت یکنواخت در تمام قسمت های سالن می شود و شما در هر قسمت سالن باشید صدا را با یک کیفیت و وضوح می شنوید .

همچنین میتوانید با کمک قابلیت پخش صدا از طریق بلوتوث صدای تلویزیون را به سیستم های صوتی جانبی بلوتوثی انتقال دهید و بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا را با کیفیت اصلی با سیستم های جانبی پخش کنید . در کل ویژگی هایی مانند Blutooth  Dolby Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو Dialog Enhancement در کنار سیستم صوتی دو کاناله تلویزیون 2019 سامسونگ 55RU7090 صدای با کیفیت و با وضوح بالا و همه جانبه و یکنواخت را در اتاق طنین انداز می کنند که مخاطب را در دل صحنه ها غرق می کند. 

قابلیت‌های اسمارت جذاب سامسونگ RU7090 با فناوری دستیار صوتی Bixby 

قابلیت‌های اسمارت جذاب سامسونگ RU7090 با فناوری دستیار صوتی Bixby

در تلویزیون 55RU7090 از فناوری اسمارت و سیستم عامل تایزن استفاده شده است. این بار گزینه های کاربردی همچون دستیار صوتی Bixby و برنامه SmartThings اضافه شده اند. راهنمای جهانی Universal Guide بر روی این تلویزیون در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا شما زمان کمتری را برای جستجوی محتوا صرف کنید، در این قسمت یکسری مطالب پیشنهادی برای شما در نظر گرفته شده است تا از سرگرمی در تلویزیون خود لذت ببرید.

فرمان صوتی بیکسبی Bixby دستگاه‌های هوشمند خود را با صدایتان مدیریت می کند. اگر دستگاه‌های شما به SmartThings متصل باشند، Bixby آماده شنیدن و انجام درخواست‌های شما خواهد بود. از عوض کردن کانال تلویزیون تا خاموش کردن همه لامپ‌ها در شب، همه را به Bixby بسپارید. فناوری های اشتراک گذاری تصاویر و محتوا بین تلویزیون سایر دستگاه های هوشمند در تلویزیون 2019 سامسونگ 55RU7090 تعبیه شده اند.

این فناوری ها شامل فناوری میرورینگ  Mirroring برای انتقال تصویر از تلویزیون به موبایل، فناوری DLNA برای انتقال محتوا از موبایل به تلویزیون است. با فناوری Sound mirroiring هم صدا را از گوشی به تلویزیون و از گوشی به موبایل منتقل می نماید. در تلویزیون سامسونگ RU7090 حالت گالری Gallery هم تعبیه شده است با این قابلیت در صورت خاموش بودن می توان انواع تصویر در پس زمینه قرار داد. 

در صورتی که شما قصد خرید تلویزیون با کیفیت و امکانات بالا را دارید ما به شما تلویزیون 85 اینچ کیولد سامسونگ مدل 85Q900R پیشنهاد میکنیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55RU7090

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه: 17.5 کیلوگرموزن بدون پایه: 17.3 گیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Dolby™ Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement), پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Dynamic Crystal Color, UHD Dimming, بهبود دهنده عمق خودکار ( Auto Depth Enhancer ), تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ), نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
دو عدد بلندگو
سری پردازنده
چهار هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
قابلیت Dolby Digital، قابلیت Dialogue Enhancer، فناوری Multiroom Link، قابلیت Bluetooth Sound System
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه: 1238.6x758.2x242.1 میلی مترابعاد بدون پایه: 1238.6x714.2x58.7 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1396x852x158 میلی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست
امکانات ویژه
حالت Gallery, Embedded POP, Mobile to TV – Mirroring, TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct, تکنولوژی UHD Dimming,سنسور اکو ( Eco Sensor ), قابلیت Anynet+, نمایشگر دیجیتال (Digital Clean View)
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست