×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X7077G

0 تومان بدون مالیات
مدل:49X7077G
خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :لینوکس
رزولوشن :3840x2160
سال ساخت : 2019 میلادی
مشخصات تیونر : آنالوگ-دیجیتال
کیفیت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
سایر امکانات :ON/OFF TIMER-wifi-Bluetooth

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 49X7077G

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 49X7077G

تلویزیون سونی یک تلویزیون اسمارت است که دارای سیستم عامل لینوکس LINUX است این سیستم عامل دسترسی بسیار هوشمند و کارایی نرم و روان را برای کاربر به ارمغان می آورد. مجهز بودن به مرورگر وب امکان گشت و گذار در صفحات وب را برای شما ارمغان می آورد. انواع بازی و برنامه و... را می توانید در برنامه google play store دانلود نموئده و بر روی تلویزیون نصب کرد.

در واقع با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 55AU8000 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست.

فناوری اشتراک گذاری Media Connect هر نوع محتوا، فیلم و موسیقی را می تواند از گوشی بدون سیم به تلویزیون منتقل کنید. تلتکست TELETEXT و راهنمای نصب برنامه ها EPG و همچنین سرچ صوتی Voice Search از امکاناتی است که بواسطه ی اسمارت بودن و اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گیرنده ی دیجیتالی DVB-T/T2 تمامی کانال های صدا و سیما را در صفحه نمایش 49 اینچی نمایش می دهد. نمایشگر 49 اینچی ال ای دی led با پس زمینه ی edge LED و کیفیت تصویر فورکی 4K ULTRA HD و رزولوشن 3840x2160 پیکسل بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد. 

نمایشگر اختصاصی سونی TRILUMINOS وظیفه ی افزایش درخشندگی و میزان روشنایی تصاویر را بر عهده دارد، با تماشای تصاویر این تلویزیون متوجه خواهید شد که به خوبی از پس وظیفه اش برآمده است. تکنولوژی Live Colour برای نمایش بیشتر رنگ ها، فناوری Dynamic Contrast Enhancer برای افزایش دادن نسبت کنتراست تعبیه شده است. 

مجهز بودن به فناوری hdr جهت افزایش نسبت کنتراست و بهبود میزان روشنایی باعث شده است تا این تلویزیون حرفه ای تصاویری واقعی تر از خود واقعیت را به رخ تصویر بکشند و با ترکیب رنگ های جذاب و درخشندگی بالا و نسبت کنتراست بالا تجربه ی متفاوتی از تماشا را به روی چشمان شما می گشاید.

نرخ تصویر در تلویزیون 49 اینچ 50 هرتز بوده اما با فناوری بازسازی تصویر X-Motion flow  به 200 هرتز رسیده است با این نرخ تصویر دیگر شما صحنه های پر سرعت را از دست ندهید کیفیت نهایی تصویر در این تلویزیون را به حد قابل ملاحظه ای ارتقا داده اند و تجربه ی متفاوتی از تماشا را به چشمان شما هدیه می بخشند.

سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون سونی 2 کاناله بوده و قدرت خروجی 20 وات را دارد. نوع اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون باس رفلکس می باشند که کیفیت و قدرت صدا را بهبود می دهند. پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی مانند دالبی دیجیتال و DTS DIGITAL کارآیی تلویزیون را بالا برده و می توان انواع فرمتهای صوتی را بوسیله ی آن پخش نمود که صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش می کند. 

قیمت و خرید تلویزیون سونی 49x7077g


در بین محصولات این شرکت 
تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G یکی از محبوب ترین مدلها میباشد. 

کیفیت تصویر فورکی 4k در تلویزیون 49 اینچ 

تلویزیون 49x7077g دارای نمایشگر تخت LED که از تکنولوژی LCD و طراحی و چیدمان خاصی به نام  Edge LED می باشد. Edge LED در واقع از نحوه ی روشنایی پس زمینه خبر می دهد و نشان از وجود لامپ های LED کوچک در اطراف و گوشه های نمایشگر دارد. در این ساختار به جای لامپ های فلورسنت از لامپ های کوچک led بهره گرفته شده است.

تلویزیون سونی دارای کیفیت تصویر فورکی 4k است کیفیت تصویر فورکی از میلیون ها میلیون پیکسل پشتیبانی می کند با این کیفیت تصویر صحنه های طبیعی و تصاویر زنده را تجربه کنید. فناوری Frame Dimming مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش، 20% کاهش مصرف انرژی و البته پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد.

نمایشگر TRILUMINOS نمایشگر اختصاصی کمپانی سونی می باشد که در اکثر تلویزیون های خود به کار می برد ، تلویزیون سونی مدل 49x7077g نیز از این نمایشگر بهره می برد ، نمایشگر TRILUMINOS از طیف گسترده ای از رنگ ها برای تصویر استفاده می کند که این قابلیت تصاویر طبیعی تر و واقعی تر را ایجاد می کند و رنگ های تصویر را تا 50 درصد افزایش می دهد.

در کنار نمایشگر TRILUMINOS تکنولوژی Live Colour نیز که طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند وجود دارد که این دو قابلیت عالی تصاویری واقعی را به نمایش در خواهند آورد و بیننده را در تصویر و کیفیت آن غرق خواهند کرد.

فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد ، در واقع این فناوری اختلاف بین رنگ های روشن و تیره را به بالاترین حد امکان می رساند که همین موجب خلق تصویر واقعی تر و با عمق بهتر می شود.

قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K X-Reality™ PRO تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را نزدیک به فورکی نمایش می دهد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 49x7077g

 سیستم صوتی تلویزیون سونی 49x7077g

تلویزیون سونی 2019 مدل 49x7077g دارای سیستم صوتی دوکاناله است و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می کند.  اسپیکر های Bass Reflex علاوه بر داشتن تقویت صدا و قدرت عالی صدای بسیار واضح را در سرتاسر سالن پخش می کند. تلویزیون سونی 49 اینچ دارای فناوری S-Force Front Surround می باشد. این فناوری صدای فراگیر و همه جانبه ای را در سرتاسر سالن پخش می کند و شما در هر کجای سالن باشید صدا را به صورت واضح و همه جانبه خواهید شنید.

انواع فناوری های دالبی Dolby™ Audio, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus در این تلویزیون پشتیبانی می شود، این فرمت ها با تجزیه و تفکیک کامل موج های صدا صدایی که باید پخش شود را به اسپیکر ها انتقال می دهد و همین امر موجب پخش صدا به بهترین شکل و وضوح عالی و به صورت یکنواخت و همه جانبه در محیط می شود.

فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio در تلویزیون سونی مدل 49X7077G وجود دارد ، این فناوری بینظیر با تفکیک و تجزیه ی صدای اصلی از صدای پس زمینه تمام صدا های اضافه و نویز های موجد را حذف می کند و صدای شفاف و واضحی را در سرتاسر محیط پخش می کند. در واقع شما صدای صاف و بدون هیچ گونه نویز را خواهید شنید.

حالت های صدا مانند Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game  به شما امکان تطبیق دادن صدا با محتویات پخش شده را می دهد، و می توانید محتویات پخش شده را با حالت تصویر و حالت صدای مخصوص به خود پخش کنید. 

سیستم صوتی تلویزیون سونی 49x7077g

امکانات هوشمند و اسمارت x7077g

کمپانی سونی در تلویزیون 49X7077G از سیستم عامل اندروید لینوکس استفاده می کند. سیستم عامل لینوکس LINUX یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.

 پس از اتصال به اینترنت شما می توانید به کمک ریموت کنترل وارد شبکه های محبوب YouTube و NETFLIX شوید و می توانید از میلیون ها محتوای آنها استفاده کنید و بهترین فیلم ها و موزیک های این دو برنامه ی محبوب را با کیفیت 4K برروی تلویزیون سونی مدل 49X7077G پخش کنید.

 مرورگر وب امکان جستجوی هر چه را که مد نظر دارید تنها با یک سرچ ساده مهیا می سازد و می توانید پس از پیدا کردن آن به صورت فورکی برروی صفحه نمایش تلویزیون خود به نمایش در آورید. قابلیت  Media Connect امکان اتصال به موبایل هوشمند شما را مهیا می سازد و می توانید هر آنچه که در موبایل شما وجود دارد را به صفحه ی تلویزیون انتقال دهید و ویدئو ها، عکس ها و موزیک های داخل گوشی را با کیفیت تصویر 4K و صدای عالی برروی تلویزیون سونی 49 اینچ پخش کنید. 

تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play اشاره کرد که کارایی عالی تلویزیون را چند برابر می کنند. 

سیستم عامل تلویزیون سونی 49x7077g

جمع بندی

سونی در سال 2019 میلادی مدل های میان رده خود را با کیفیت و طراحی عالی و امکانات گسترده تولید کرده است . تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X7077G یکی از مدل های میان رده این برند در سال 2019 میلادی می باشد.

تلویزیون 49X7077G با کیفیت 4K و قدرت صدای عالی صحنه ها را به بهترین شکل به نمایش می گذارد . تلویزیون اسمارت 49X7077G با سیستم عامل لینوکس که دارد امکانات هوشمند با کارایی بسیار بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد و علاوه بر کیفیت تصویری بالا این تلویزیون را از لحاظ کارایی نیز در سطح بالای قرار داده  است.

تلویزیون 49X7077G با توجه به قیمت مناسب عملکرد فوق العاده ای را دارد که می تواند رضایت کامل شما را کسب کند . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49X7077G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 12.5 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 11.9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 17 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
Bass Reflex Speaker
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
لینوکس
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS - پنل IPS نمایشگر
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 110.1×70.4×26.0 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 110.1×64.5×5.7 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 119.0×78.0×14.3 سانتی متر
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz, DC 19.5V
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست