×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8077G

0 تومان بدون مالیات
مدل:55X8077G
صفحه‌ نمایش :55 اینچ 
سیستم‌عامل :Android
توان خروجی صدا :20 وات
رزولوشن :3840*2160 پیکسل
قابلیت :اتصال بی‌سیم و بلوتوث
کیفیت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
درگاه ها :4 پورت HDMI  و 3 پورت USB و خروجی هدفون

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8077G

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8077G

تلویزیون سونی 55x8077g یکی از تی وی های اسمارت خوش ساخت و با کیفیت محسوب می شود که با سایز 55 اینچ و کیفیت تصویر 4k وارد بازار شده است. نمایشگر تلویزیون سونی TRILUMINOS است. سونی برای همه ی تی وی های جدیدش از این نمایشگر استفاده می کند.

این نمایشگر بصورت اختصاصی در تلویزیون های سونی استفاده می شود و از پالت رنگی گسترده تری برای نمایش دادن تصاویر استفاده می کند در نتیجه تصاویر نمایش داده شده از طیف رنگی گسترده ای بهره می برند.

 تکنولوژی رنگ های زنده یا Live Colour تصاویر را با رنگ های واقعی و زنده نمایش می دهد و باعث می شود تا تصویر در رنگ های غنی و با کیفیت غرض شود. حتی می توان تصاویر را زنده تماشا کرد و از تماشای محتوایی با این کیفیت نهایت لذت را برد. قابلیت دینامیکی افزایش دهنده ی کنتراست Dynamic Contrast Enhancer بصورت دینامیکی نسبت کنتراست تصویر را افزایش می دهد و باعث می شود تصویر نمایش داده شده از نظر روشنایی و تاریکی در حد متعادل قرار گیرد.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون سامسونگ 55AU7100 از جمله مدل های شرکت سامسونگ می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

تلویزیون سونی از پیشرفته ترین فرمت های تکنولوژی اچ دی آر یعنی HDR10،  HLG پشتیبانی می کند، بنابراین شاهد عمق تصویر باور نکردنی خواهید بود چون با پشتیبانی از 4000 یست روشنایی باعث شده است تا رنگ ها شاداب تر به نظر برسند.

 سیستم صوتی دو کاناله به توان 20 وات با ابعاد 55 اینچی بسیار متناسب است  البته شاید این میزان صدا برای دوستداران صدای بلند مناسب نباشد  اما تا حدی می تواند نیاز های شما را براورده کند.

تلویزیون سونی 555x8077g دارای سیستم عامل اندروید است تا با قابلیت مرورگر اینترنتی که در این دستگاه تعبیه گشته است، به راحتی بتوان با مجهز شدن به سیستم وای فای از دنیای اینترنت بهره مند گشت.

 از دیگر امکانات هوشمند این محصول می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی، فناوری های اشتراک گذاری بی سیم  و جستجوی صوتی - تایمر خواب و فروشگاه گوگل پلی اشاره کرد که خاص بودن و هوشمند بودن را به تلویزیون بخشیده اند.

قیمت تلویزیون سونی مدل 55x8077g

کیفیت تصویر 4k در تلویزیون x8077g

در تلویزیون سونی 55x8077g برای تلویزیون بالارده ی خود از کیفیت تصویر فورکی 4k بهره گرفته است و تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش داده می شوند. این کیفیت دقیقا چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است و تصاویری به مراتب با کیفیت تر از تلویزیون فول اچ دی خلق خواهد کرد.

تکنولوژی Live Colour نیز که طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند وجود دارد که این دو قابلیت عالی تصاویری واقعی را به نمایش در خواهند آورد و بیننده را در تصویر و کیفیت آن غرق خواهند کرد.

نرخ نوسازی تصویر در تلویزیون سونی برابر 50 هرتز است و در هر ثانیه 50 تصویر بر روی نمایشگر تلویزوین تعویض می شود، اما به لطف فناوری Motionflow این نرخ حرکتی به 200 رسیده است و به ازای هر ثانیه 200 تصویر و فریم تعویض می شود، که باعث افزایش دادن کیفیت و اشکار شدن ریزجزئیات تصویر می گردد. 

فناوری 4K X-Reality™ PRO به عنوان یک پردازشگر ارتقا دهنده کیفیت تصاویر شناخته می شود، این پردازنده نقش مهمی در واقعی تر جلوه کردن تصویر به نمایش در آمده دارد. اما در حالت کلی تر فناوری X-Reality™ PRO هر پیکسل موجود در صفحه نمایش را به صورت جداگانه مورد تحلیل و پردازش قرار می دهد و سپس آن ها روی صفحه نمایش نشان می دهد.

صفحه نمایش تخت تلویزیون سونی 55 اینچ سری 8 از نوع LCD می باشد که برای روشنایی آن از Direct LED استفاده می شود و لامپ های کوچک LED در اطراف پنل روشنایی آن را تامین می کنند همچنین این تلویزیون از Frame Dimming هم پشتیبانی می کند این فناوری باعث خاموش شدن برخی تصاویر صفحه می شود و در نتیجه نسبت کنتراست تصویر افزایش می یابد و رنگ سیاه با غلظلت بیشتری نمایش داده می شود. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55x8077g

سیستم صوتی تلویزیون 55x8077g

تلویزیون سونی 55x8077g از دو اسپیکر از نوع باس رفلکس Bass Reflex بهره مند شده است که همین مسئله گویای تضمین کیفیت بالای تصاویر است.

خروجی صدا با هر دو عدد اسپیکر 20 وات است این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچی مناسب است ولی با خروجی صوتی اپتیکال در امکان متصل گرداندن دستگاه های صوتی از قبیل ساندبار، سینمای خانگی و انواع سیستم های صوتی خانگی را به این تلویزیون فراهم آورد تا در نهایت قدرت صوتی مورد انتظار از این تلویزیون برآورده گردد.

قابلیت Dolby Digital این رمز گشای صوتی که دقیقا مانند غول صدا عمل می کند قادر به رمز گشایی کردن صدای خلق شده از این تلویزیون خارق العاده است. علاوه بر آن صداهای رمز گشایی شده متشکل از تمامی فرکانس های صوتی بوده و قادر است صدا را با تمام جزئیات به گوشتان برساند به نحوی که گوش های شما را به چالش خواهد کشاند.

 قابلیت dolby digital plus در این تلویزیون صدا را به صورت کامل تجزیه تحلیل می‌کند و با این کار صدا را متشکل از تمامی جزئیاتش ایجاد خواهد کرد. فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+ صدای پس زمینه و صدای اصلی را کامل تفکیک می کند و صدای غیر طبیعی یا اضافه و نویزهای موجود در صدا را از بین می برد و صدای با شفافیت و وضوح کامل را پخش می کند. 

سیستم ثوتی تلویزیون سونی 55x8077g

امکانات هوشمند 

اندروید یکی از بهترین سیستم عامل های جهان بوده که بسیار غنی و قدرتمند می باشد و کارایی های نامحدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد . از آنجا که تلویزیون سونی 55 اینچ سری 8 نیز یک تلویزیون بالارده بوده از سیستم عامل غنی اندروید بهره می برد.

فروشگاه محتوای گوگل google play store دارای برخی برنامه های رایگان و پولی می باشد. شما می توانید با ایجاد حساب کاربری در این فروشگاه برنامه ها، بازی ها، فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه ی خود را دانلود کرده و بر روی تی وی اسمارت نصب نمایید و بر روی حافظه 16 گیگی ذخیره نمایید و دیگر نیازی به خرید فلش اضافی به تلویزیون نیستید.

اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی 55 اینچ از طریق وای فای داخلی صورت می گیرد که با وجود ان بدون احتیاج به سیم یا کابل می توان اینترنت را در اختیار داشت البته از طریق پورت lan هم می توانید به اینترنت وصل شوید. 

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000G است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

امکانات اسمارت تلویزیون سونی 55x8077g

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8077G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، ریموت کنترل، دو عدد باتری، دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 17.2 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 16.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 24 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Bass Reflex Speaker - فناوری پاک سازی صدا - فناوری Cinematic S-Force Front Surround - بازیابی جزئیات با فناوری DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, Object-based HDR remaster, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 124.1×78.5×33.6 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 124.1×72.1×7.9 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 139.9×83.6×16.2 سانتی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست Mega ∞
امکانات ویژه
قابلیت Chromecast - پخش برنامه های یوتیوب و Netflix
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها Built-in Mic, Chromecast built-in, Google Play Store, Video & TV SideView, Video & TV SideView (iOS/Android), کالیبراسیون خودکار
شناسه کالا
2900681100892

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست