×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 55AU7100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت :2021 میلادی
دارای قابلیت : Mega Contrast
دارای قابلیت :Adaptive Sound 
دارای : سیستم عامل تایزن 
استفاده از فناوری :  Dolby Digital Plus 
دارای پردازشگر قدرتمند:Crystal Processor 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات و معرفی تلویزیون سامسونگ 55AU7100 سایز 55 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون سامسونگ 55AU7100

شرکت سامسونگ هر ساله سعی دارد جدیدترین محصولات خود را که با استفاده از بروزترین و بهترین تکنولوژی ها طراحی کرده است، روانه بازار کند. از جمله مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند در بازار جهانی عرضه شده است، تلویزیون سامسونگ 55AU7100 می باشد که در واقع می توان گفت این مدل جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار می باشد و برای مشتریانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متحمل شوند، یک گزینه بسیار فوق العاده محسوب می گردد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

در این بخش قصد داریم اندازه 55 اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و در رابطه با ویژگی های آن برای شما عزیزان به طور کامل و جامع صحبت کنیم. تلویزیون سامسونگ 55AU7100 برای کیفیت تصویر خروجی خود کیفیت 4K را در نظر گرفته است. این مدل از طراحی بسیار زیبا و ظریفی نیز برخوردار است و به سادگی می توان آن را بر روی دیوار نصب گردد که زیبای بسیار زیادی را به دکوراسیون منزل می بخشد.

سامسونگ برای سیستم عامل این تلویزیون از سیستم عامل اختصاصی که طراحی کرده است استفاده کرده و از محبوبیت بسیار زیادی نیز در نزد مدل های مختلف برخوردار است. درباره سیستم عامل تایزن مجموعه امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تلویزیون سامسونگ 55AU7100 دارای جستجوگر صوتی می باشد که کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می تواند فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند.

در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره داشت که از وضوح خوبی برخوردار می باشد و صدا را با کیفیتی خوب به مخاطب منتقل می کند. هرچه بهتر تصاویر نیز در این محصول از کریستالی بسیار قدرتمندی استفاده شده است و همچنین این مدل دارای درگاه های ارتباطی مانند USB و HDMI برای ارتباط با سایر دستگاه های هوشمند می باشد. 

طراحی زیبا تلویزیون سامسونگ 55AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55AU7100

تلویزیون سامسونگ 55AU7100 دارای ضخامت نازک است که زیبایی خاصی به ان می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است .حاشیه کم این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای تلویزیون جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین در صورت تمایل با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ 55AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100

تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ سری AU7100 برای اینکه بتواند نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است که این فناوری باعث می گردد تا تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می شود دارای درخشندگی بسیار بیشتری باشد و برای کاربرد زنده و جذاب تر جلوه دهد.

یک تلویزیون چه تعداد رنگ های بیشتری را در خروجی نمایش دهد، تصویری که به کاربر ارائه می دهد شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی داشته و همچنین جذابیت بسیار بیشتری برای مخاطب دارد. برای همین منظور در تلویزیون سامسونگ 55AU7100 از قابلیت Pure Color استفاده شده است که این قابلیت می‌ تواند طیف رنگی بسیار گسترده‌ای را در خروجی نمایش دهد.

کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون نیز 4K باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که ترکیب این دو فاکتور با یکدیگر می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد. برای بهبود کیفیت تصویر از لحاظ مانند کنتراست یا طیف رنگی ارائه شده به کاربر از قابلیتی به نام HDR در این تلویزیون بهره گرفته شده است که این قابلیت از فرمت های HLG و HDR10 پشتیبانی به کند. برای افزایش کنتراست تصاویر نیز از تکنولوژی Mega Contrast در تلویزیون سامسونگ 55AU7100 استفاده شده است. 

پردازشگر  تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100

استفاده از پردازنده مجزا این مزیت را به تلویزیون می دهد که به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده نمی کنند،دارای کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری باشند.در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ سری AU7100 از پردازشگر کریستالی با نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده و همچنین الگوریتم های مانند یادگیری عمیق، به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر تلویزیون کمک شایانی کند.

یکی از تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است 4k Upscaling نام دارد. کارکرد اصلی این فناوری به اینگونه است که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر دارد کیفیت 4K بهبود داده می شود و همواره کاربران تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهند کرد.

در صورتی که تصاویری که از تلویزیون در حال پخش میباشد از کنتراست پایینی برخوردار باشند با استفاده از فناوری Contrast Enhancer کنتراست ان قسمت از تصویر تا حد بسیار فوق‌العاده بهبود داده می‌شود و تصاویر همواره با وضوح و کنتراست فوق‌العاده‌ای در خروجی مشاهده می گردد.

همچنین برای بهبود محتوای صوتی نیز از تکنولوژی Adaptive Sound بهره گرفته شده است که این تکنولوژی سبب می گردد تا صدای تلویزیون متناسب با محتوا و ژانری که از آن در حال پخش می باشد به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم گردد. 

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7100

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7100

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 55AU7100 از وضوح بسیار خوبی برخوردار می باشد که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله در این مدل استفاده شده است و همچنین از دو عدد بلندگو تشکیل شده که هر کدام از بلندگوها قادر به ایجاد توان صوتی ۱۰ وات در خروجی می باشد که به صورت مجموع این تلویزیون توان صوتی ۲۰ وات را تولید می نماید.

یکی از قابلیت های فوق العاده ای که در تلویزیون سامسونگ 55AU7100 از آن استفاده شده است Dolby Digital Plus نام دارد که می تواند صدا را به صورت فراگیر و چند بعدی در اختیار کاربر قرار دارد و همچنین نویز های موجود در صدا را حذف کرده و صدا را به صورت شفاف به گوش مخاطب می رساند. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید صدای تلویزیون را از طریق گوشی تلفن همراه خود داشته باشید می‌تواند از تکنولوژی Tv Sound To Mobile در این تلویزیون استفاده شده است، بهره ببرید.

اگر کاربر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج پیدا کند می‌تواند از فناوری Q-Symphony استفاده کند این قابلیت سبب می‌شود تا صدای تلویزیون و سیستم صوتی به صورت همزمان  پخش شود بدنه نتیجه با بالاترین هارمونی و هماهنگی ممکن صدا به گوش مخاطب خواهد رسید. همچنین این قابلیت را خواهید داشت که محتوای صوتی تلفن همراه خود را به تلویزیون منتقل کرده و برنامه های مورد نظر خود را از تلویزیون تماشا کنید. 

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ 55AU7100 سایز 55 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 55AU7100

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است  که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است .این تلویزیون دارای 1 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود می توانید از کابل USB استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.

همینطور با استفاده از فناوری PC on TV موجود در تلویزیون می توانید از راه دور به رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید و کاره های خود را انجام دهید.همچنین در این تلویزیون می توانید  به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ ،بلوتوث و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

در تلویزیون سامسونگ 55AU7100 با استفاده از قابلیت Samsung TV Plus می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه خارجی به برخی برنامه سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید و از ان لذت ببرید.همچنین با استفاده از قابلیت مرور گر وب می توانید به وب گردی بپردارید. با محصولات سامسونگ مجموعه ای کامل را در منزل خود خواهید داشت، تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q80T میتواند یک گزینه مناسب و عالی باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55AU7100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
15.4 کیلوگرم با پایه15.2 کیلوگرم بدون پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
3840×2160
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
داردا
حالت فیلم
دارد
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1090.6 * 250.2 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1448 * 875 * 172 mm
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مجارستان-اسلواکی
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست