×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 58AU7100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
استفاده از قابلیت :Pure Color
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای : سیستم عامل تایزن 
دارای قابلیت :Tv Sound To Mobile
دارای پردازشگر قدرتمند: Crystal Processor 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

معرفی و مشخصات تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سایز 58 اینچ 

تلویزیون سامسونگ 43AU7100

شرکت سامسونگ یکی از برترین و با کیفیت ترین برند ها در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون های هوشمند می باشد و طراحان و متخصصان این شرکت هر ساله با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری ها و متناسب با سلیقه کاربران، تلویزیونهای جدیدی را به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است تلویزیون سامسونگ 58AU7100 میباشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

مدل AU7100 می‌ باشد که در واقع این سری در 5 سایز متفاوت طراحی گردیده است و در این بخش قصد داریم اندازه ۵۸ این مدل را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ 58AU7100 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است.

همچنین کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت قادر است عمق بسیار زیادی از تصویر را در اختیار بیننده قرار دهد. برای پردازش تصاویر در این محصول از پردازشگر کریستالی بسیار قدرتمندی استفاده شده است که این پردازشگر فریم به فریم تصاویر را تحلیل می‌کند و با بهبود کیفیت تصویر آن را در خروجی نمایش میدهد.

تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ سری AU7100 از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و صدا را با وضوح مناسب به گوش مخاطب می رساند. این تلویزیون همچنین مجهز به جستجو گر صوتی شده و کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می تواند کارهای مورد نظر خود در تلویزیون را انجام دهد. برای رابط کاربری نیز در این مدل از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده شده است که این سیستم عامل مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

طراحی این تلویزیون نیز به گونه ای است به سادگی با دکوراسیون داخلی منزل تطبیق پیدا میکند و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز از درگاه‌ های مانند پورت USB و HDMI استفاده شده است. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 58AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 58 اینچ 58AU7100

یکی از تفاوت های بسیار بزرگی که تلویزیون های ال ای دی معمولی با تلویزیون سامسونگ 58AU7100 دارند استفاده از فناوری کریستال در تلویزیون های سری AU7100 می باشد. در واقع می‌توان گفت که استفاده از این فناوری سبب می شود تا تصاویری که در خروجی به کاربر ارائه داده می‌شود، دارای درخشندگی بیشتری بوده و تصاویر به صورت جذاب تر و زنده تر به مخاطب منتقل می شود.

کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 4K می باشد و همچنین این محصول دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می‌ تواند جزئیات بسیار فوق‌ العاده و زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR در این تلویزیون استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 پشتیبانی می کند.

در واقع در رابطه با تکنولوژی HDR می توان به این نکته اشاره کرد که بر روی المان هایی مانند کنتراست تصاویر یا طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تاثیر بسیار زیادی دارد و سبب می شود که تصاویری که در خروجی نشان داده می شود، شباهت بسیار زیادی به تصاویر واقعی داشته باشد. یکی از شاخص هایی که باعث می شود کیفیت تصاویر به طرز باور نکردنی افزایش پیدا کند و تصاویر بسیار جذاب تر در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

طیف رنگی قابل نمایش توسط تلویزیون می باشد که هرچه این طیف گسترده تر باشد، همان میزان تصاویر برای کاربر دیدنی تر خواهد شد. برای همین منظور در تلویزیون سامسونگ 58AU7100 از فناوری Pure Color استفاده شده است که این فناوری قادر است طیف رنگی بسیار زیادی را در تلویزیون نمایش دهد. برای افزایش میزان روشنایی و نور صفحه نمایش نیز از تکنولوژی UHD Dimming بهره گرفته می شود. 

طراحی زیبا تلویزیون 2021 سامسونگ 58AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 58 اینچ سامسونگ AU7100

تلویزیون سامسونگ 58AU7100 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که زیبایی تلویزیون را دو چندان می کند.در این تلویزیون با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون  میتوانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.تلویزیون  از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است.

طراحی زیبا در محصولات سامسونگ همیشه از نکات اصلی بوده است، تلویزیون 55 اینچ کیولد سامسونگ 55Q8F یکی از محصولاتی میباشد که ترکیبی از زیبایی و ظرافت میباشد.

قابلیت اسمارت تلویزیون 58 اینچ سامسونگ AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 58 اینچ سامسونگ AU7100

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ سری AU7100 قابلیت هوشمند زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد .این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است .این تلویزیون دارای 1 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI است.همچنین در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ ،بلوتوث و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و برخی از تنظیمات ان را انجام دهید.یکی  دیگر از فناوری های کار شده در این تلویزیون Samsung TV Plus است که به وسیله ان می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه خارجی از بازی ها و برنامه های تلویزیون لذت ببرید.

همچنین با استفاده از قابلیت مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون می توانید به وب گردی بپردازید همینطور با استفاده از فناوری PC on TV موجود در تلویزیون می توانید از راه دور به رایانه  خود دسترسی  پیدا کنید و برخی از کارهای شخصی خود را انجام دهید.

پردازشگر تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7100

تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7100

تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا برای پردازش تصاویر خود استفاده می‌کنند این مزیت را دارا می باشند که از کیفیت تصویر و صدای بسیار بهتری نسبت به تلویزیون های بدون پردازشگر برخوردار هستند. خوشبختانه در تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ سری AU7100 از پردازشگر کریستالی بسیار قدرتمندی به نام Crystal Processor 4K بهره گرفته شده است که می‌ تواند سطح کیفی المان‌ های مختلف یک تلویزیون را بهبود بخشد.

در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام 4k Upscaling کیفیت ان تصاویر در حد کیفیت 4K داده می‌شود و کاربره هموار تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی دریافت خواهد کرد. همچنین برای بهبود محتوای صوتی از قابلیتی به نام Adaptive Sound در تلویزیون سامسونگ 58AU7100 استفاده شده است.

عملکرد این قابلیت به این صورت است که محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون را تشخیص داده و صدای پخش شده از تلویزیون را به صورت خودکار و اتوماتیک با آن محتوا تطبیق می دهد. در صورتی که تصاویری که از تلویزیون در حال پخش می باشند دارای کنتراست پایینی باشد با استفاده از تکنولوژی Contrast Enhancer ان قسمت از تصاویر که کنتراست پایینی دارد، بهبود داده می شود و تا جایی که امکان دارد تصاویر با وضوح و کنتراست فوق العاده در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 58AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 58AU7100

اگر یک تلویزیون از بالاترین کیفیت تصویر برخوردار باشد ولی به همان میزان کیفیت صدای آن از استاندارد بالایی بهره نبرد، ان محصول نمی‌ تواند مشتری را مجاب به خرید کند و در واقع کیفیت صدا از درجه اهمیت بالایی به اندازه کیفیت تصویر برخوردار می باشد و برای همین منظور طراحان تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سعی کرده اند که از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بهبود محتوای صوتی این محصول استفاده کنند.

این تلویزیون از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هر کدام از بلندگو ها می تواند توان صوتی ۱۰ وات را در خروجی تولید کند و همچنین سیستم صوتی این تلویزیون دو کانال می باشد که از کنار هم قرار دادن این دو فاکتور می توان نتیجه گرفت که کیفیت صدای این تلویزیون از وضوح مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به مخاطب منتقل می کند.

در صورتی که به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج داشته باشید می توانید اقدام به خرید ساندبار یا سیستم صوتی کنید که در صورت وقوع این هم در تلویزیون سامسونگ 58AU7100 از قابلیتی به نام Q-Symphony استفاده شده است و وظیفه اصلی آن این است که صدای پخش شده از تلویزیون و سیستم صوتی را هماهنگ کند. یکی از مهمترین قابلیت های که در این مدل از آن استفاده شده است Dolby Digital Plus نام دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
58AU7100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
14.20 کیلوگرم با پایه13.9 کیلوگرم بدون پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1030.1 * 250.2 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1386 * 843 * 158 mm
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مجارستان
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست