×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49XG7002

0 تومان بدون مالیات
مدل:49XG7002
نمایشگر :LED
سیستم عامل :اندروید
رزولوشن :3840x2160
سال ساخت :2019 میلادی 
کیفیت صفحه نمایش :4K UHD
قابلیت های : HDR و ارتقای تصویر به 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 49XG7002

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 49XG7002

تلویزیون سونی 49xg7002 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت محسوب می شود که با سایز 49 اینچ و کیفیت تصویر 4k وارد بازار شده است. قابلیت های این تلویزیون بسیار بالا می باشد و این امر به بهبود سطحی کیفیت تصاویر کمک نموده است. ابعاد 49 اینچ برای سالن های متوسط گزینه خوبی است. قابلیت های فراوانی که در این تلویزیون وجود دارد، نیازهای طیف گسترده ای از کاربران خویش را برآورده نموده است.

وجود موتور پردازشگر تعبیه شده در این دستگاه باعث دقیق تر، طبیعی جلوه دادن و واقعی تر به نمایش گذاشتن صحنه های انواع فیلم های مختلف شده است که نهایت اعجاب و شگرفی شما را بر می انگیزد. 

قابلیت ارتقاء دهنده تصویر 4K X-Reality می باشد که یک فناوری فوق العاده کاربردی به حساب می آید ، 4K X-Reality با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر ایجاد شده سطح رنگ ، شفافیت و عمق تصویر را افزایش می دهد ، در واقع این فناوری تصاویر با کیفیت زیر فورکی را کامل تفکیک کرده و کیفیت آنها را ارتقاء داده و به سطح فورکی می رساند و شما می توانید محتویات با کیفیت زیر فورکی را با کیفیت فورکی تماشا کنید.

 با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 50UP7550 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است.

تلویزیون سونی 49xg7002 دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد که متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند.

شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید. 

تلویزیون سونی 49 اینچ مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و از خود عملکردی مثبت ایجاد نموده است که با بهره مندی از این تلویزیون بتوان بسیار سریع به تمامی برنامه ها اعم از فایل های صوتی و تصویری روز دنیا و نیز بازی ها و سرگرمی های جذاب و دوست داشتنی به شکل آنلاین دست یافت و از آن ها در یک نمایشگر بسیار بزرگ و با کیفیت لذتی بیشتر برد.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به مدل های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، تفاوت قیمت ها بیشتر بسته به کارآیی های متفاوت میباشد.

قیمت و خرید تلویزیون سونی 49xg7002

تصاویر واقعی و زنده با کیفیت تصویر فورکی 4k

کیفیت تصویر این تلویزیون 49 اینچ سونی روی 4K تنظیم شده و می‌توان گفت حدوداً هشت میلیون پیکسل در تشکیل شدن آن نقش دارند که باعث می‌شوند در مقایسه با تلویزیون های Full HD، تصاویر بسیار واضح و با کیفیت باشند. رزولوشن بالای تصاویر در این تلویزیون با تراکم پیکسل های بالایی همراه است که در نهایت تصاویری با کیفیت را عرضه می دارند.

قابلیت Dynamic Contrast Enhancer به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد. تلویزیون سونی 49xg7002 دارای 10 حالت های مختلف تصویر می باشد این حالت ها امکان پخش محتوا با حالت تصویر مختص به خود را ایجاد می کنند ، در واقع شما می توانید حالت تصویر را مطابق با محتویات پخش شده تنظیم کنید و از هماهنگی آن لذت ببرید.  

فناوری Super bit mapping باعث افزایش و گسترده کردن طیف رنگی تصاویر می شود و تصاویری خیال برانگیز را به اجرا در خواهد آورد این فناوری به پردازش سیگنال های 14 بیتی می پردازد و حتی سیگنال های 8 و 10 بیتی را پردازش کرده و آنها را ارتقاء می دهد. فرمت های hdr و فناوری hdr طیف گسترده ای از رنگ های غنی و زنده را برای تصاویر به کار می برند و تصاویر را با عمق بالا و کنتراست بالا اجرا خواهند کرد و بیننده را غرق در صحنه خواهند کرد.

زاویه دید 178 درجه امکان دیدن تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی و با همان کیفیت را از هر زاویه ای ایجاد می کند و شما در هر قسمت سالن و با هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید می توانید تصاویر را به صورت واقعی و با همان کیفیت مشاهد کنید.  تکنولوژی Live Colour نیز که طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند وجود دارد که این دو قابلیت عالی تصاویری واقعی را به نمایش در خواهند آورد و بیننده را در تصویر و کیفیت آن غرق خواهند کرد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 49xg7002

سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات 

تلویزیون سونی 49xg7002 از دو اسپیکر از نوع باس رفلکس Bass Reflex بهره مند شده است که همین مسئله گویای تضمین کیفیت بالای تصاویر است. این اسپیکرها از سطح کیفی K4 بهره مند می باشند که صدا را با کیفیت قابل توجه و مطلوبی به گوش کاربر خویش می رساند. توان خروجی هر دو اسپیکر روی هم رفته 20 وات می باشد.  

فناوری DTS Digital Surround  صدا را به صورت کامل تقویت می کنند و صدای همه جانبه و یک نواخت را در کل محیط پخش خواهند کرد و شما در هر قسمت سالن که باشید صدای همه جانبه و با وضوح بالا را خواهید شنید در واقع صدا را به صورت سه بعدی در همه جهت ها به گوش شما می رسانند . از جمله تکنیک های اصلی در این تلویزیون، فناوری پاکسازی صوتی است که در نهایت به تولید صدای واضح و با کیفیت منجر می گردد.

این فناوری به گونه ای صدا را تنظیم می نماید که با کمترین اختلالی در پخش فایل های صوتی مواجه نشوید و با انجام این فرآیند می توان از کیفیت خارق العاده صدای اصلی بهره مند شد و با شنیدن دیالوگ های فیلم ها و آهنگ ها تغییر را احساس کنید. 6 حالت مختلف صدا در تلویزیون سونی وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازید. 

سیستم صوتی تلویزیون سونی 49xg7002

 سیستم عامل تلویزیون 49 اینچ 49XG7002

تلویزیون سونی 49xg7002 از سیستم عامل محبوب و پر طرفدار اندروید در تلویزیون بالا رده اش بهره گرفته، این سیستم عامل با ویژگی های هوشمندی که دارد، تجربه ی خوبی موقع کار با تلویزیون را برای کاربران فراهم می کند. سیستم عامل Android  که جدیدترین ورژن اندروید مورد استفاده در تلویزیون های سونی تا به امروز می باشد، یافتن مطالب و برنامه های مختلف را برایتان بسیار آسان می کند.

هنگام کار و حرکت در میان منو ها می توانید سرعت بالای آن را به خوبی احساس کنید. سونی با تعبیه ی فروشگاه Google Play دسترسی به برنامه های متنوع را به کاربران داده است. با قابلیت اتصال به اینترنت می توانید از طریق پورت LAN و یا شبکه ی بی سیم WIFI تلویزیون را به اینترنت وصل کنید ، با اتصال به اینترنت  شما می توانید وارد دنیای مجازی شوید و سرگرمی های فوق العاده ای را برای خود ایجاد کنید.

جستجو صوتی به جای تایپ به کار برده شده است  همچنین به شما امکان جستجوی هرچه را که بخواهید از طریق صدا به کمک ریموت کنترل به شما می دهد و این سهولت استفاده را افزایش داده و همچنین کار با تلویزیون را لذت بخش تر می کند. از دیگر قابلیت های مفید و کاربردی تلویزیون سونی 49xg7002 حافظه ی داخلی 16 گیگابایت برای ذخیره سازی محتویات مختلف می باشد.

قابلیت Chromecast built-in و برنامه ی Video & TV SideView امکان اتصال به موبایل هوشمند شما را مهیا می سازد و می توانید هر آنچه که در موبایل شما وجود دارد را به صفحه ی تلویزیون انتقال دهید و ویدئو ها ، عکس ها و موزیک های داخل گوشی را با کیفیت تصویر 4K و صدای عالی و تصویر زنده برروی تلویزیون سونی پخش کنید.

یکی از مدلهای خاص این شرکت تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75XE8596 میباشد.

سیستم عامل تلویزیون سونی 49xg7002
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49XG7002

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Cinematic S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
کنترل والدین
دارد
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست