×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55XG7002

0 تومان بدون مالیات
مدل:55XG7002
نمایشگر : LED
سیستم عامل : اندروید
رزولوشن : 3840x2160
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K UHD
قابلیت های :HDR و ارتقای تصویر به 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55XG7002

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55XG7002

هر ساله محصولات جدید از برند های متفاوت عرصه بازار می شوند تا برای جذب رضایت مشتری باهم به جدال بپردازند. در این میان سابقه سونی در صنعت وسایل صوتی و تصویری این اطمینان را به کاربران خواهند داد که قرار است برروی تلویزیون XG7002 زیبا ترین و جذابترین  صحنه ها را مشاهده کنند. سونی برای محصول سال 2019 خود کوالتی فورکی را تعریف کرده است.

ماهیت 4K که معمولا سونی از ان  در تلویزیون های رده بالا خود استفاده می کند می تواند با بهرهجویی از 8 هزار پیکسل که دارد تصاویر را به ماهیت واقعی خود نزدیک کند. یعنی در یک کلام می توان گفت شما به واسطه این فناوری قادر خواهید بود زیبا ترین و شگفت انگیزترین تصاویر را مشاهده کنید.

در کنار این خصوصیت سونی برای ارتقا هر پیکسل در این تلویزیون سونی از ارتقا دهنده تصویر X-Reality™ PRO کمک گرفته است. این فناوری با استفاده از الگوریتم های سریع خود می تواند هر پیکسل صحنه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و در نهایت با ارتقا ان واقعیت را از دل تصویر بیرون بکشید و ان را به کاربران هدیه دهد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 75UP7550 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است.

علاوه براین سونی برای ارائه زیبا ترین و واضح ترین صدا از فناوری Dolby™ Digital استفاده کرده است. این فناوری که معمولا از ان به عنوان غول صدا در لوازم صوتی و تصویری نیز یاد می شود می توان کاری کند که صدا با تمام جزئیاتش به گوش شما برسد. به بیان بهتر تلویزیون سونی XG7002 در زیر سایه این فناوری قادر است با فشرده سازی به موقع از حذف فرکانس های کوچک جلوگیر به عمل اورد.

در کنار این ویژگی ها سونی برای ایجاد فضای مدرن در این تلویزیون از نوآوری VEWD استفاده کرده است. این موتور جستوجو VEWD می تواند این قابلیت را در اختیار مخاطبین قرار دهد که برای ساعت ها و یا حتی روز ها به محتوا گردی در این تلویزیون فوق العاده دست بزنند.

 

طراحی شگفت انگیز تلویزیون سونی 55XG7002

سونی طراحی این محصولش را به قدری زیبا انجام داده که شما در نگاه اول شیفته ان خواهید شد. خطوط گودی ان در یک طرف همچنین قاب باریک اطراف صفحه نمایش 55 اینچی ان نیز از طرف دیگری همگی گویا یک ساختار ملودراماتیک هستن. سونی در اقدام جذاب لبه تلویزیونXG7002  را به قدری باریک طراحی کرده که  شما در نگاه اول حیرت زده خواهید ماند.

علاوه براین خصوصیت بارز که توانسته جلوه ویژه به ان ببخشد پایه های هشتی شکل ان است. سونی این پایه ها را به قدری محکم طراحی کرده که بتوان حمایت عالی از تلویزیون XG7002 به عمل بیاورد. اما در این میان باید خاطر نشان کنم که تلویزیون سونی XG7002  امکان اتصال به دیوار را دارا است. به گونه ای که شما در صورت اتصال به دیوار، این محصول خود را مرکز توجهات قرار خواهد داد.

در یک کلام سونی می خواهد این نکته را بگوید که شما با پا درمیانی خصوصیات ظاهر این تلویزیون قادر خواهید بود بزرگ ترین مهانی های خود را به راحتی هر چه تمام تر کنترل نماید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سونی 55XG7002

مطمئنا به این نکته پی برده اید که یکی از فاکتور های مهم در انتخاب یک تلویزیون عالی بستگی به کیفیت نمایش تصویر دارد و به نوبه خود کیفیت هر صحنه نیز بستگی به نور پس زمینه ان دارد. به این سبب سونی در رویکردی مشابه با محصولات رده بالا خود صفحه نمایش LCD را در این تلویزیون جاسازی کرده است. این صفحه نمایش بی نظیر با بهرهگیری از کریستال مایع قادر است نور پس زمینه را فراسنگ ها افزایش داده که این امر به نوبه خود سبب افزایش چشم گیر کیفیت تصویر خواهد شد.

علاوه براین خصوصیت، تلویزیون سونی XG7002 برای ارائه زیباترین و واقعی ترین رنگ ها از فناوری Live Colour™ Technology کمک گرفته است. به علاوه سونی برای افزایش نرخ باز تولید تصویر فناروی Motionflow™ XR 100Hz را در تلویزیون XG7002 قرار داده است. این فناوری خارق العاده می تواند کاری کند که صحنه های با نرخ باز تولید 100 هرتز تولید شود. به بیان مختصرتر شما در هر ثانیه 100 تصویر ثابت بروی این تلویزیون مشاهده خواهید کرد که این امر سبب می شود تصاویر پیوستگی خود را حفظ کنند.

 

صدا شفاف و حیرت اور در تلویزیون سونی 55XG7002

سونی بار دیگر برای افزایش محبوبتش در این تلویزیون بلندگو های Bass Reflex Speaker تعبیه کرده است. این بلندگو ها با خروجی صدا و موقعیت یابی دقیق می توانند کاری کنند که حس کامل هر صحنه به شما کمانه بزند. علاوه براین تلویزیون سونی XG7002 مجهز به تکنولوژی صدا ClearAudio+ است. بر طبق گفته سازندگان این فناوری با اعمال فیلتر ها در طول صدا می توانند کاری کند که هر گونه نویز یا صدا اضافه که وجود دارد را به طور کامل حذف و در نهایت زیباترین صدا ممکن را تولید کند.

در کنار این خصوصیت سونی برای افزایش لذت هر صحنه از نوآوری SOUND MODES استفاده کرده است. افراد بسته به نیاز خود می توانند تلویزیون سونی XG7002 را یکی از حالت ورزشی، استادیومی، موسیقی و سینمایی قرار دهند. یعنی می توان گفت شما به واسطه این فناوری قادر خواهید بود نهایت لذت ممکن را از برنامه مورد علاقه خود ببرید.

 

امکانات هوشمندی در تلویزیون سونی 55XG7002

 اما در نهایت یکی از هیجان انگیز ترین بخش های این تلویزیون فوق العاده به امکانات هوشمندی بر میگردد. سونی در اقدام باور نکردنی برای ایجاد بعد جدید در این تلویزیون از سیستم عامل Linux استفاده کرده است. این سیستم عامل شگفت انگیز قادر است سطح تازه از تعمل با تلویزیون را برای کاربران خلق کند. به طوری که شما با کمک این سیستم عامل می توانید به راحتی هر چه تمام تر به ذخیره محتوا و یا حتی کنترل این تلویزیون دست بزنید.

البته باید ذکر کنم که لازمه چنین کاری اتصال این محصول به اینترنت است. به این منظور سونی برای ایجاد مسیر سریع و اسان با اینترنت از نوآوری WIFI استفاده کرده است. اما جدا از این خصوصیات شاید این موقعیت برای شما هم رخ داده باشد که بخواهید بعد از مدت زمان معین تلویزیون به صورت کاملا خودکار خاموش شود. برای این منظور سونی فناوری SLEEP TIMER را در این تلویزیون تعبیه کرده است.

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X7077F است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55XG7002

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase -نوع بلندگوها Cinematic S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
کنترل والدین
دارد
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست