×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65XG7002

0 تومان بدون مالیات
مدل:65XG7002
نمایشگر : LED
سیستم عامل : اندروید
رزولوشن : 3840x2160
سال ساخت :2019 میلادی 
کیفیت صفحه نمایش : 4K UHD
قابلیت های :HDR و ارتقای تصویر به 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65XG7002

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65XG7002

خرید تلویزیون سونی 65XG7002 با ابعاد 65 اینچی اش برای سالن های بزرگ و متوسط گزینه خوبی است و سونی این مدل را در سایز ها ی مختلف تولید و عرضه نموده است و شما بسته به فضای سالنتان می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید. کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سونی روی 4K تنظیم شده و می‌توان گفت حدوداً هشت میلیون پیکسل در تشکیل شدن آن نقش دارند که باعث می‌شوند در مقایسه با تلویزیون های Full HD، تصاویر بسیار واضح و با کیفیت باشند.

فناوری Super bit mapping باعث افزایش و گسترده کردن طیف رنگی تصاویر می شود و تصاویری خیال برانگیز را به اجرا در خواهد آورد این فناوری به پردازش سیگنال های 14 بیتی می پردازد و حتی سیگنال های 8 و 10 بیتی را پردازش کرده و آنها را ارتقاء می دهد. فرمت های hdr و فناوری hdr طیف گسترده ای از رنگ های غنی و زنده را برای تصاویر به کار می برند و تصاویر را با عمق بالا و کنتراست بالا اجرا خواهند کرد و بیننده را غرق در صحنه خواهند کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 75UP7550 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است.

تکنولوژی Live Colour نیز که طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند وجود دارد که این دو قابلیت عالی تصاویری واقعی را به نمایش در خواهند آورد و بیننده را در تصویر و کیفیت آن غرق خواهند کرد. از جمله تکنیک های اصلی در تلویزیون سونی 65XG7002 فناوری پاکسازی صوتی است که در نهایت به تولید صدای واضح و با کیفیت منجر می گردد.

این فناوری به گونه ای صدا را تنظیم می نماید که با کمترین اختلالی در پخش فایل های صوتی مواجه نشوید و با انجام این فرآیند می توان از کیفیت خارق العاده صدای اصلی بهره مند شد و با شنیدن دیالوگ های فیلم ها و آهنگ ها تغییر را احساس کنید. سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات در کنار فرمت های دالبی صدایی فراگیر را در محیط پخش می کند. 

مجهز بودن به سیستم عامل اندروید android از ویژگی های تلویزیون سونی 65xg7002 است، که امکانات هوشمند متعددی را در اخیتار کاربران هوشمند می گذارد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند، قابلیت صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa و دستیار صوتی گوگل Google Assistant است که شما می توانید با قرار دادن این دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون انتقال دهد. 

65xg7002

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه !

آرایش و چیدمان لامپ های ال ای دی بصورت دایرکت Direct LED می باشد. سونی به منظور توزیع یکنواخت روشنایی تصویر از فناوری Frame Dimming بهره گرفته است. این فناوری نور و روشنایی را در تمام صفحه نمایش توزیع و یکنواخت می سازد و باعث می شود تصویری یکدست و هماهنگ داشته باشیم.

تلویزیون سونی 65XG7002 دارای کیفیت تصویر فورکی و از تعداد رزولوشن  2160×3840 پشتیبانی می کند این دقت تصویر توانایی به نمایش درآوردن تصاویر به همراه ریزجزئیات بالا را دارد و برای نمایش دادن هر تصویر حدود 8 میلیون پیکسل را بر روی نمایشگر 65 اینچی جمع می کند، تا تصویری شکل گیرد. سرعت حرکت تصویر در این تلویزیون به وسیله تکنولوژی Motionflow از 50 به 100هرتز رسیده است تا سریع ترین حرکت ها را مهار کنید.

در هنگام تماشای فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی که سرعت حرکت تصاویر بالایی دارند برای آن که تصاویر بدون نویز و تاری و هیچ گونه تاخیری نشان داده شود کمپانی سونی در ساخت تلویزیون 2019 خود از قابلیتی به عنوان Motionflow بهره گرفته است. این فناوری با ایجاد تصاویر و فریم های اضافی در بین تصویر اصلی، حرکات را صاف و واضح و بدون هیچ گونه تاخیری نمایش می دهد.

 فناوری Live Colour™  نیز به نمایش طبیعی رنگ ها کمک شایانی خواهد کرد. همه این قابلیت ها ال ای دی پرقدرتی را برای این تلویزیون فراهم کرده است که به زیبایی هرچه تمام تر تصاویر را به نمایش در می آورد. تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer نیز بر روی کنتراست تصاویر و واقعی‌تر جلوه کردن آن‌ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت. 

65xg7002

صدایی واضح و قدرتمند تلویزیون 65XG7002

سیستم صوتی تلویزیون سونی 65XG7002 دو کاناله است و از دو اسپیکر 10 واتی تشکیل شده است اکثر این اسپیکر ها در پشت تلویزیون یا در چپ و راست تلویزیون قرار دارند این اسپیکر ها از نوع باس رفلکس Bass Reflex تشکیل شده است که در مجموع قدرت صوتی این تلویزیون برابر 20 وات است. سونی برای دوستداران صدای بلند یک خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته است با اتصال تلویزیون به سیستم صوتی مجزا نظیر سینما خانگی و ساندبار می توان کیفیت و قدرت صدای تلویزیون را افزایش داد.

در این تلویزیون انواع حالت تصویر پشتیبانی مشود و شما می توانید حالت صدا را مطابق با حالت تصویر تنظیم کنید و از هماهنگی و کیفیت مناسب صوت و تصویر بهره ببرید. سیستم کاهنده ی نویز صدا ClearAudio+ با پردازش صدا و تجزیه و تحلیل امواج صوتی، صدای اصلی و صدای پس زمینه را از هم تفکیک کرده و آن را شناسایی می کند، در نتیجه با حذف صدای اضافی و نویز های اضافی صدای اصلی را تقویت کرده و کیفیت آن را بالا می برد.

 فرمت صوتی دالبی dolby در تلویزیون سونی نیز حضور دارد، این فرمت صوتی در واقع نوعی فرمت برای فشرده سازی صدا است و برای تفکیک صدا در کانال های وتی مختلف استفاده می شود.

65xg7002

امکانات اسمارت تلویزیون سونی 65xg7002

تلویزیون 65xg7002 دارای سیستم عامل اندروید است از ویژگی های این سیستم عامل رابط کاربری سریع و محیطی سرگرم کننده کابران با این تلویزیون است.  این سیستم عامل امکان دسترسی به مرورگر اینترنت را به کاربران خواهد داد، که انواع برنامه و فیلم و موسیقی و ... را می توان دانلود و نصب کرد. 

جهت دسترسی هر چه سریعتر به امکانات در شبکه های اینترنتی با تعبیه دکمه ای مجزا برای یوتیوب خیلی راحت می توان وارد آن شد و از سیل عظیم فیلم ها و آهنگ های موجود در آن بهره مند گشت.  فروشگاه گوگل پلی Google Play Store امکان دانلود و نصب برنامه ها بازی های مختلف از این فروشگاه را فراهم می آورد.

اشتراک گذاری بی سیم Chromecast built-in امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل ، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید. گیرنده ی دیجیتالی باعث شده است تا همه کانال های صدا سیما بدون نویز و برفک در نمایشگر 65 اینچی پخش شود. 

یکی از محصولات پر فروش فروشگاه تلویزیون 48 اینچ سونی مدل 48W652 میباشد، مدلی خاص و زیبا.

65xg7002

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65XG7002

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase -نوع بلندگوها Cinematic S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
کنترل والدین
دارد
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست