×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55NANO84 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
33,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55NANO84
کشور سازنده :کره
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :WebOS
کیفیت تصویر :4K UHD
سال ساخت :2022 میلادی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 55NANO84 متعلق به سری NANO846 شرکت ال جی در سال 2022 معرفی شد. سری نانوسل ال جی در سال های اخیر به دلیل کیفیت تصویر بالا محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان جهانی پیدا کرده است. تلویزیون 55NANO846 در طراحی شیک و مدرن با پایه هلالی شکل منحصر به فرد عرضه می شود. این دستگاه نانوذرات رنگی پیشرفته، ناخالصی ها را از طول موج RGB فیلتر می کند و تصاویر را با سطح جدیدی از واقع گرایی بازتولید می کند. محتوای بصری روی صفحه نمایش NanoCell با وضوح واقعی 4K برای ارائه جزئیات لذت بخش است.

در ساختار این تلویزیون 55 اینچی ال جی از پردازنده انحصاری ال جی با نام α5 Gen5 AI Processor 4k استفاده شده است. این پردازنده پیشرفته از هوش مصنوعی برای بازتولید صدا و تصویر با کیفیت بسیار بالا استفاده می کند. تلویزیون 55NANO84 با پنل IPS قادر به ارائه زاویه دید گسترده است. با استفاده از فناوری Dynamic Tone Mapping در تلویزیون، محتوای HDR افزایش یافته و با تن رنگی مناسب نمایش داده می شود.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO84 برای نمایش انواع محتوا با مجموع 9 حالت تصویر ایده آل است. ژانر بازی در این تلویزیون به صورت خودکار برای اعمال تنظیمات مناسب انتخاب می شود. در حالت فیلمساز، محتوا بدون جلوه های مصنوعی و مطابق با دید کارگردان ارائه می شود. میزان صدای تولید شده توسط بلندگوهای تلویزیون معادل 20 وات خواهد بود. نسخه به روز شده سیستم عامل webOS با هوش مصنوعی جدید برای حداکثر تعامل با کاربر توسعه یافته است. امکان ایجاد پروفایل شخصی و جستجوی صوتی تنها بخشی از دستاوردهای این تلویزیون است.

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO84

فیلم نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55NANO84

قدرت و زیبایی در طراحی 55NANO84

تلویزیون های برند ال جی در سال های اخیر به دلیل کیفیت ساخت بالا مورد استقبال مصرف کنندگان جهانی قرار گرفته اند. در ساختار تلویزیون ال جی 55NANO84 نیز از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است تا بتوان از آن برای سال ها بدون نقص استفاده کرد. جالب است بدانید ال جی برای سازگاری کامل با محیط زیست در بسته بندی تلویزیون های 2022 از مواد قابل بازیافت استفاده کرده است. با این کار، ال جی به یک برند محبوب تر در سراسر جهان تبدیل شد.

علاوه بر کیفیت ساخت بالا، می توان گفت در طراحی تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO84 به روش های زیبایی نیز توجه شده است. اولاً ضخامت تلویزیون به حدود 44.2 میلی متر کاهش یافته است، بنابراین از هر زاویه ای با ظرافت قابل توجهی روبرو خواهیم بود. بدنه باریک به شما امکان می دهد تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. قرار دادن پورت های ارتباطی روی پنل پشتی نیز هوشمندانه به نظر می رسد زیرا در صورت نصب پنل روی دیوار، دسترسی به آن ها آسان خواهد بود.

پایه هلالی شکل به وضوح نقطه عطف در طراحی تلویزیون 55NANO846 است. این پایه که با قسمت باریک تری به مرکز پنل پشتی متصل شده و دارای روکش جلویی کامل است وزن تلویزیون را به خوبی تحمل می کند. علاوه بر این، طراحی تلویزیون را از سنتی به مدرن تغییر داد و زیبایی قابل توجهی به آن بخشیده است. کابل‌های متصل به تلویزیون را می‌توان پشت پایه ثابت کرد و مطابق با مینیمالیسم، شلوغی را به حداقل رساند.

قدرت و زیبایی در طراحی 55NANO84

حاشیه های باریک تلویزیون 55NANO84

صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55NANO84 با قاب هایی با حداقل ضخامت احاطه شده است تا از صفحه نمایش ظریف تلویزیون به خوبی محافظت کند. این قاب ها که لبه های اطراف صفحه نمایش را تشکیل می دهند با ضخامت کم خود مانع از پرت شدن حواس بیننده می شوند و در عین حال تمرکز بیننده را روی صفحه افزایش می دهند. استفاده از حاشیه های نازک نیز بر زیبایی تلویزیون افزوده و جلوه ای فوق العاده زیبا برای تلویزیون NANO84 ایجاد کرده است.

ترکیب فناوری نانو سلول با وضوح 4K

تلویزیون ال جی 55NANO84 از رزولوشن 4K برای نمایش محتوا استفاده می کند. این وضوح تصویر شامل پیکسل های با چگالی بالا است که وضوح بالایی برای صفحه نمایش ایجاد می کند. به عبارت دیگر رزولوشن تلویزیون 55NANO846 چهار برابر بهتر از تلویزیون های فول اچ دی است. این موضوع به افزایش واقع گرایی محتوا کمک کرده و کیفیت تصویر با وضوح بالا شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

تلویزیون 2022 ال جی 55NANO84 نیز در لیست تلویزیون های نانوسل این برند قرار دارد. به طور کلی، فناوری نانوسل شامل نانوذرات گسترده ای در صفحه نمایش است که به عنوان یک لایه روی صفحه قرار می گیرند تا تأثیر عمیقی بر کل محتوا بگذارند. فناوری NanoCell ال‌جی از نانوذرات برای فیلتر کردن ناخالصی‌های رنگی از طول موج‌های RGB استفاده می‌کند. به این ترتیب طیف هر رنگ افزایش یافته و کیفیت رنگ های مختلف روی صفحه نمایش گسترده خواهد شد.

این فناوری به افزایش طیف رنگی نمایشگر کمک کرده و به نوعی میزان رنگ های قابل نمایش روی صفحه نمایش تلویزیون 55NANO846 را افزایش داد. رنگ های خالص به طور کامل در این تلویزیون نمایش داده می شوند تا خلوص نمایش رنگی با تلویزیون نانوسل افزایش یابد.

پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K

پردازنده α5 Gen5 AI 4K را می توان بهترین قسمت تلویزیون ال جی 55NANO84 نامید که نقش اصلی را در نمایش محتوا بر روی صفحه نمایش دارد. این پردازنده معمولاً داده های تصویر را پردازش و تجزیه و تحلیل می کند و تصاویر را برای نمایش روی صفحه تلویزیون آماده می کند. پردازشگر تصویر α5 Gen5 همچنین می تواند تصحیح تصویر را بر اساس نوع محتوا اعمال کند تا بهترین نمایش محتوای 4K را به شما ارائه دهد.

علاوه بر این، عملکرد بسیار کاربردی 4K Upscaling برای نمایش محتوای با وضوح کمتر از 4K استفاده می شود. این ویژگی قابلیت ارتقای حرفه ای کیفیت محتوا را دارد. به طور کلی، 4K Upscaling قادر است شفافیت رنگ ها، کنتراست و روشنایی را در محتوای کم کیفیت افزایش دهد و به طور کلی منجر به افزایش وضوح کیفیت می شود. بنابراین، محتوای با وضوح پایین با کیفیت نزدیک به 4K در تلویزیون LG 55NANO84 نمایش داده می شود.

کنترل نور نمایشگر با AI Brightness Control

AI Brightness Control یکی از فناوری های هوشمند و بسیار کاربردی در تلویزیون ال جی 55NANO84 است که نقش زیادی در کاهش مصرف انرژی دارد. این فناوری از حسگرهای عریض روی صفحه تشکیل شده است که می توانند روشنایی محیط را تشخیص دهند.

این سنسورها به طور مداوم روشنایی نمایشگر را زیر نظر دارند و قادرند در کسری از ثانیه بر روشنایی نمایشگر تأثیر بگذارند. به این ترتیب با توجه به روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر نیز تغییر می کند و بهترین حالت نوردهی ایجاد می شود تا با چشم بیننده در نمایشگر تداخل نداشته باشد.

کنترل نور نمایشگر با AI Brightness Control

سایر مشخصات تصویر در تلویزیون 55NANO84

  • Active HDR یکی از فناوری های اصلی مورد استفاده در بخش گرافیکی تلویزیون ال جی 55NANO84 است که نمایشی عالی از محتوا با طیف رنگی گسترده ایجاد می کند. به طور کلی، HDR یا محدوده دینامیکی بالا به افزایش طیف رنگی نمایشگر در 55NANO84 کمک کرد تا رنگ‌های واقعی را در طیف‌های مختلف نشان دهد. این تلویزیون از فرمت‌های HDR10 Pro و HLG برای ارائه قابلیت تنظیم نوردهی و روشنایی با توجه به نوع محتوا استفاده می‌کند.

  • Dynamic Tone Mapping یک ویژگی منحصر به فرد است که رنگ قسمت های مختلف نمایشگر را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. این فناوری برای نمایش محتوای با کیفیت مناسب ایده آل است.

  • پنل به کار رفته در تلویزیون 55NANO846 از نوع IPS است که زاویه دید بسیار وسیعی را برای نمایشگر فراهم می کند. با زاویه دید وسیع این تلویزیون، وضوح تصاویر و روشنایی صفحه نمایش در گوشه های اطراف حفظ می شود و حتی در هنگام مشاهده صفحه نمایش از گوشه های اطراف، هیچ افتی در روشنایی و کیفیت رنگ مشاهده نخواهید کرد.

سایر مشخصات تصویر در تلویزیون 55NANO84

وضوح تصویر واقعی با FILMMAKER MODE

ویژگی FILMMAKER MODE یکی از بهترین فناوری‌هایی است که در چند سال اخیر به تلویزیون‌های ال‌جی اضافه شده است تا کیفیت تصویر واقعی را حفظ کند. در تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO84 این فناوری قادر است عملکردهایی را که باعث افزایش سرعت نمایش محتوا می شوند خاموش کند.

این فناوری ها با روان سازی حرکت نمایش محتوا می توانند باعث صاف شدن بیش از حد تصویر و در نهایت کاهش نمایش جزئیات تصویر و در نتیجه تصاویری شوند که با کاهش کیفیت همراه خواهند بود. با حذف این فناوری‌ها، FILMMAKER MODE کیفیت تصویر واقعی را حفظ می‌کند و محتوا را با وضوح واقعی نمایش می‌دهد.

حالت فیلمساز در تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO84

صدای رسا و با کیفیت در سیستم صوتی 2.0 کاناله

تاکنون کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO84 بسیار خوب بوده و وضوح بسیار خوبی برای نمایش تصاویر ارائه می دهد. ال جی در این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله برای پخش صدا استفاده می کند. این سیستم صوتی از 2 بلندگو تشکیل شده است که در مجموع 20 وات صدا را برای پخش تلویزیون ارائه می دهند. 

جهت اسپیکرهای تلویزیون نانوسل ال جی Down Firing است و صدا را در جهات مختلف به خوبی ارائه می دهند. Clear Voice Pro وظیفه شفاف سازی صداها با حذف نویز را بر عهده دارد و قادر است صداها را با وضوح بی نظیر در تلویزیون 55NANO846 بازتولید کند. این تلویزیون همچنین در قسمت صدا به فناوری AI Sound Pro مجهز شده است که به بازتولید صدای رسا و باکیفیت کمک می کند.

AI Sound Pro کانال صوتی واقعی را با الگوریتم‌های یادگیری عمیق هوش مصنوعی به فضای مجازی 5.1.2 تبدیل می‌کند و به هر محتوا اجازه می‌دهد در صدای غنی و پیشرفته غوطه‌ور شود. AI Sound Pro همچنین تنظیمات صوتی را بر اساس نوع محتوایی که تماشا می‌کنید تنظیم می‌کند تا یک تجربه صوتی و بصری استثنایی ارائه دهد.

سرویس دیزنی پلاس در تلویزیون ال جی 55NANO84

2 ویژگی برتر در بخش صدا

قابلیت تنظیم صوتی فوق هوشمند هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی NANO84 سایز 55 اینچ استفاده شده است. هدف این عملکرد بهینه سازی صدا با توجه به محیط است. این عمل از طریق میکروفون تعبیه شده در ریموت کنترل جادویی امکان پذیر است تا صداهای پخش شده توسط تلویزیون هماهنگی کاملی با محیط داشته باشد.

LG Sound Sync یک ویژگی منحصر به فرد و کاربردی برای اتصال به دستگاه های تقویت کننده صدای ال جی است. شما می توانید بدون نیاز به کابل و سیم اضافی، تلویزیون را به سیستم های صوتی مختلف ال جی متصل کنید تا صدای تلویزیون را تا حد زیادی بهبود ببخشید. این عملکرد هماهنگی کاملی بین صدای تلویزیون و سیستم صوتی بدون یک وقفه ایجاد می کند.

یک تجربه بازی منحصر به فرد با تلویزیون 55NANO84

"تلویزیون ال جی 55NANO84" با ارائه کیفیت تصویر عالی قادر است بهترین نمایش محتوای بازی را در اختیار گیمرها قرار دهد. زاویه دید وسیع تلویزیون در حین بازی دید وسیعی را به شما می دهد و تجربه بازی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت تصویر 4K محتوای بازی را با بالاترین سطح جزئیات نمایش می دهد و HGIG همچنین می تواند تنظیمات HDR را با توجه به سبک بازی اعمال کند.

سرعت پاسخگویی ال ای دی ال جی 55NANO84 بسیار مناسب است و با نرخ رفرش 60 هرتز قادر است محتوای بازی را با سرعت بالا نمایش دهد. این تلویزیون همچنین دارای تاخیر ورودی بسیار کم برای انتقال سریع محتوای بازی از ورودی هایی مانند کنسول های بازی به صفحه تلویزیون است. مسلماً، به طور کلی دارای مشخصات بازی مناسب برای بازی های معمولی در تلویزیون است.

تجربه گیمینگ منحصربفرد با تلویزیون 55NANO84

دنیایی از امکانات گسترده با سیستم عامل WebOS

نسخه جدید سیستم عامل WebOS از سال 2022 در تلویزیون های ال جی استفاده می شود و تلویزیون های جدید با این نسخه پیشرفته کار می کنند. در مجموع این سیستم عامل به دلیل ویژگی های هوشمند و دسترسی گسترده، محبوبیت فوق العاده ای در بین مردم دارد و تلویزیون های ال جی را به مدل های مدرن با امکانات گسترده تبدیل می کند. تلویزیون ال جی NANO84 با سیستم عامل WebOS دارای منوی تمام صفحه است که دسترسی آسان به قسمت های مختلف تلویزیون و تنظیمات مختلف را فراهم می کند.

دسترسی به اینترنت در این تلویزیون بسیار گسترده است و یک مرورگر وب اختصاصی برای اتصال به صفحات وب وجود دارد. همچنین شما قادر خواهید بود انواع برنامه های مورد نیاز تلویزیون ال جی نانوسل را دانلود و بر روی سیستم عامل WebOS اجرا کنید.

نکته ای که بر جذابیت قسمت هوشمند تلویزیون 4K ال جی 55NANO84 می افزاید، ادغام آن با هوش مصنوعی ThinQ AI است. هوش مصنوعی ال جی توانایی آنالیز محتوای محبوب تلویزیون شما را دارد و قادر است محتوایی نزدیک به سلیقه شما را در منوی اصلی پیشنهاد دهد.

دنیایی از امکانات گسترده با سیستم عامل WebOS

کنترل از راه دور تلویزیون جادویی 55NANO84

تلویزیون ال جی 55NANO84 مجهز به یک کنترل از راه دور جادویی جدید است که برای سال 2021 بازطراحی شده است. این طراحی جدید از خستگی دست هنگام نگه داشتن ریموت کنترل برای مدت طولانی جلوگیری می کند. بهترین چیز در مورد ریموت جادویی این است که دارای یک دکمه اسکرول ماوس مانند است که حرکت در منوی تلویزیون را بسیار آسان می کند. کنترل از راه دور تلویزیون جادویی 55NANO84 دارای دکمه های عریض برای دسترسی سریع به سرویس های پخش مانند نتفلیکس است.

علاوه بر این، یک میکروفون در ریموت نصب شده است تا بتوانید از طریق آن تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کنید. ریموت کنترل جادویی به کار رفته در این تلویزیون 55NANO846 مجهز به قابلیت NFC است. در واقع این قابلیت یکی از جدیدترین فناوری های اضافه شده به ریموت کنترل جادویی است که تنها چند مدل آن را در تلویزیون های 2021 داشتند.

عملکرد NFC در ریموت امکان اتصال سریع و راحت با انواع دستگاه های دارای NFC را فراهم می کند. شما می توانید دستگاه هوشمند مورد نظر خود را بدون اتصال به تلویزیون و تنها از طریق ریموت به تلویزیون متصل کنید.

ویژگی های هوشمند پیشرفته

جستجوی صوتی ال جی یکی از بزرگترین دستاوردهای هوش مصنوعی برای تلویزیون 55NANO846 است. دکمه جستجوی صوتی در ریموت کنترل تعبیه شده است و کاربر می تواند به راحتی با فشار دادن آن و ضبط صدا به محتوای مورد نظر در تلویزیون دسترسی پیدا کند.

اشتراک‌گذاری اتاق به اتاق یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی است که به تلویزیون‌های منتخب ال‌جی از سال 2022 اضافه شده است. این فناوری به اشتراک‌گذاری محتوا بین دو تلویزیون سازگار در اتاق‌های مختلف اجازه می‌دهد.

اگر از طرفداران ژانر ورزشی هستید، ویژگی Smart Sports Alert تلویزیون را دوست خواهید داشت. با فعال کردن این ویژگی در تلویزیون، نتایج مسابقات ورزشی مهم و مسابقات زنده از ابتدا تا انتها در اختیار شما قرار می‌گیرد، حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگر روی صفحه باشید.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO84 محصول 2022 را مشاهده کرده و آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی 55QNED80 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی هستید، تلویزیون ال جی 55NANO79 می توانید گزینه خوبی باشد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55NANO84 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55NANO84 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO84 سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست