×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
47,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون65NANO84
فناوری صفحه :نانوسل
توان خروجی صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
دارای هوش مصنوعی :THINQ
سیستم عامل :WEBOS
کیفیت تصویر : 4K UHD
سال ساخت :2022 میلادی
مجهز به :2 پورت USB و 2 پورت HDMI
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ از سری NANO846 یکی از جدیدترین محصولات شرکت ال جی در سال 2022 است. سری جدید نانوسل در بخش نرم افزار دستخوش تغییراتی شده است. سری NANO84 در طراحی بسیار شیک با پایه هلالی شکل منحصر به فرد ارائه شده است. مهم ترین تفاوت این تلویزیون با تلویزیون های ال ای دی استفاده از فناوری رنگ نانوسل است. نانو ذرات رنگی در نمایشگر این دستگاه در تولید رنگ های دقیق و خالص و ایجاد تصاویر واقعی نقش دارند.

ال جی از یک پردازنده انحصاری به نام α5 Gen5 AI Processor 4K برای پردازش منابع صوتی و تصویری در این تلویزیون استفاده می کند. این پردازنده پیشرفته همه چیز را از طریق الگوریتم های یادگیری عمیق و داده های هوش مصنوعی بهینه می کند.

به عنوان مثال، فناوری AI Brightness Control برای تنظیم هوشمند روشنایی صفحه نمایش از طریق سنسور نور استفاده می شود. تلویزیون 65NANO846 از فناوری پیشرفته سینما بهره می برد. در حالت FILMMAKER این تلویزیون، جلوه های پردازشی خاموش شده و فیلم مطابق با دید کارگردان نمایش داده می شود.

فناوری AI Sound Pro در تلویزیون ال جی 65NANO84 در ایجاد کانال های مجازی نقش دارد و صدای فراگیر تولید می کند. ویژگی های همه کاره این مدل حتی آن را به گزینه ای فوق العاده برای علاقه مندان به بازی تبدیل کرده است.

علاوه بر اینها، آخرین نسخه سیستم عامل و امکانات هوشمند مختلف، تلویزیون را به مکانی برای سرگرمی برای کاربران تبدیل کرده است. برای کنترل آسان تلویزیون می توانید از جستجوی صوتی، دستیارهای صوتی یا حتی یک برنامه تلفن هوشمند استفاده کنید. در ادامه این مطلب به بررسی کامل این تلویزیون 2022 می پردازیم.

قیمت و خرید تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO846

فیلم نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO84

طراحی شیک، مدرن و متفاوت در تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO84

ال جی به استفاده از روش های مدرن در طراحی تلویزیون های تولیدی خود و در عین حال استفاده از مواد اولیه مرغوب برای افزایش دوام واقف است. این شرکت در ابتکاری جدید در سال 2022 از بسته بندی سازگار با محیط زیست برای تلویزیون های تولیدی خود استفاده کرده است. با این توصیف تلویزیون 65NANO846 برای دوستداران محیط زیست فوق العاده است. ساخته شده از مواد بادوام، این دستگاه برای سال ها استفاده در خانه ایده آل است.

بخشی از جذابیت تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ به بدنه نازک آن اختصاص دارد. کاهش ضخامت پنل تلویزیون در افزایش ظرافت آن موثر است. به لطف ضخامت کم تلویزیون، می توان آن را روی دیوار نصب کرد و در فضا برای دکوراسیون صرفه جویی کرد. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، دسترسی آسانی به درگاه های ارتباطی خواهید داشت زیرا در کناره پنل پشتی نصب شده اند.

پایه قوسی شکل نقطه عطفی در طراحی تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO84 محسوب می شود. پایه ای که توسط قسمت باریک تری به مرکز پنل متصل می شود، ظاهر کلی تلویزیون را بهبود می بخشد. این پایه منحصر به فرد به اندازه کافی قوی است که بتواند وزن تلویزیون روی آن را تحمل کند.

قرار دادن تلویزیون روی این پایه احتمال افتادن و لرزش آن را به حداقل می رساند. در پشت پایه گزینه ای برای تنظیم کابل ها وجود دارد تا شلوغی اطراف تلویزیون را به حداقل برساند. با توجه به اندازه تلویزیون 65 اینچی، بهتر است آن را در اتاق های نشیمن نسبتا بزرگ قرار دهید.

طراحی شیک، مدرن و متفاوت تلویزیون 4K ال جی 65NANO84

تلویزیون ال جی NANO84 با حاشیه های باریک

صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ با حاشیه هایی با حداقل ضخامت احاطه شده است تا از صفحه نمایش ظریف تلویزیون به خوبی محافظت کند. این قاب ها که لبه های اطراف صفحه نمایش را تشکیل می دهند با ضخامت کم خود مانع از پرت شدن حواس بیننده می شوند و در عین حال تمرکز بیننده را روی صفحه افزایش می دهند. استفاده از حاشیه های نازک نیز بر زیبایی تلویزیون افزوده و جلوه ای فوق العاده زیبا برای تلویزیون 65NANO846 ایجاد کرده است.

ترکیب فناوری نانوسل با وضوح 4K

تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ از رزولوشن 4K برای نمایش محتوا استفاده می کند. این وضوح تصویر شامل پیکسل های با چگالی بالا است که وضوح بالایی برای صفحه نمایش ایجاد می کند. به عبارت دیگر رزولوشن تلویزیون 65NANO846 چهار برابر بهتر از تلویزیون های فول اچ دی است. این موضوع به افزایش واقع گرایی محتوا کمک کرده و کیفیت تصویر با وضوح بالا شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

تلویزیون ال جی NANO84 نیز در لیست تلویزیون های نانوسل این برند قرار دارد. به طور کلی، فناوری نانوسل شامل نانوذرات گسترده ای در صفحه نمایش است که به عنوان یک لایه روی صفحه قرار می گیرند تا تأثیر عمیقی بر کل محتوا بگذارند. فناوری NanoCell ال‌جی از نانوذرات برای فیلتر کردن ناخالصی‌های رنگی از طول موج‌های RGB استفاده می‌کند. به این ترتیب طیف هر رنگ افزایش یافته و کیفیت رنگ های مختلف روی صفحه نمایش گسترده خواهد شد.

این فناوری به افزایش طیف رنگی نمایشگر کمک کرده و به نوعی میزان رنگ های قابل نمایش روی صفحه نمایش تلویزیون NANO84 را افزایش می دهد . رنگ های خالص به طور کامل در این تلویزیون نمایش داده می شوند تا خلوص نمایش رنگی با تلویزیون نانوسل افزایش یابد.

پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K

پردازنده α5 Gen5 AI 4K را می توان بهترین قسمت تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ نامید که نقش اصلی را در نمایش محتوا بر روی صفحه نمایش دارد. این پردازنده معمولاً داده های تصویر را پردازش و تجزیه و تحلیل می کند و تصاویر را برای نمایش روی صفحه تلویزیون آماده می کند. پردازشگر تصویر α5 Gen5 همچنین می تواند تصحیح تصویر را بر اساس نوع محتوا اعمال کند تا بهترین نمایش محتوای 4K را به شما ارائه دهد.

علاوه بر این، عملکرد بسیار کاربردی 4K Upscaling برای نمایش محتوای با وضوح کمتر از 4K استفاده می شود. این ویژگی قابلیت ارتقای حرفه ای کیفیت محتوا را دارد. به طور کلی، 4K Upscaling قادر است شفافیت رنگ ها، کنتراست و روشنایی را در محتوای کم کیفیت افزایش دهد و به طور کلی منجر به افزایش وضوح کیفیت می شود. بنابراین، محتوای با وضوح پایین با کیفیت نزدیک به 4K در تلویزیون 2022 ال جی 65NANO84 نمایش داده می شود.

کنترل نور نمایشگر با AI Brightness Control

AI Brightness Control یکی از فناوری های هوشمند و بسیار کاربردی در تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ است که نقش زیادی در کاهش مصرف انرژی دارد. این فناوری از حسگرهای عریض روی صفحه تشکیل شده است که می توانند روشنایی محیط را تشخیص دهند.

این سنسورها به طور مداوم روشنایی نمایشگر را زیر نظر دارند و قادرند در کسری از ثانیه بر روشنایی نمایشگر تأثیر بگذارند. به این ترتیب با توجه به روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر نیز تغییر می کند و بهترین حالت نوردهی ایجاد می شود تا با چشم بیننده در نمایشگر تداخل نداشته باشد.

کنترل نور نمایشگر با AI Brightness Control

سایر مشخصات تصویری تلویزیون 65NANO84

  • Active HDR یکی از فناوری های اصلی مورد استفاده در بخش گرافیکی تلویزیون 65NANO846 است که نمایشی عالی از محتوا با طیف رنگی گسترده ایجاد می کند. به طور کلی، HDR یا محدوده دینامیکی بالا به افزایش طیف رنگی که می تواند در 65NANO84 نمایش داده شود کمک می کند تا رنگ های واقعی را در طیف های مختلف نشان دهد. این تلویزیون از فرمت‌های HDR10 Pro و HLG برای ارائه قابلیت تنظیم نوردهی و روشنایی با توجه به نوع محتوا استفاده می‌کند.

  • Dynamic Tone Mapping یک ویژگی منحصر به فرد است که به طور قابل توجهی رنگ قسمت های مختلف صفحه را بهبود می بخشد. این فناوری برای نمایش محتوای با کیفیت مناسب ایده آل است.

  • پنل استفاده شده در تلویزیون 4K ال جی 65NANO84 از نوع IPS است که زاویه دید بسیار وسیعی را برای نمایشگر فراهم می کند. با زاویه دید وسیع این تلویزیون، وضوح تصاویر و روشنایی صفحه نمایش در گوشه های اطراف حفظ می شود و حتی در هنگام مشاهده صفحه نمایش از گوشه های اطراف، هیچ افتی در روشنایی و کیفیت رنگ مشاهده نخواهید کرد.

تلویزیون ال جی NANO84 با ویژگی های عالی تصویر

وضوح تصویر واقعی با FILMMAKER MODE در ال ای دی هوشمند ال جی 65NANO84

ویژگی FILMMAKER MODE یکی از بهترین فناوری‌هایی است که در چند سال اخیر به تلویزیون‌های ال‌جی اضافه شده است تا کیفیت تصویر واقعی را حفظ کند. در تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ ، این فناوری قادر است عملکردهایی را که باعث افزایش سرعت نمایش محتوا می شوند، خاموش کند.

این فناوری ها با روان سازی حرکت نمایش محتوا می توانند باعث صاف شدن بیش از حد تصویر و در نهایت کاهش نمایش جزئیات تصویر و در نتیجه تصاویری شوند که با کاهش کیفیت همراه خواهند بود. با حذف این فناوری‌ها، FILMMAKER MODE کیفیت تصویر واقعی را حفظ می‌کند و محتوا را با وضوح واقعی نمایش می‌دهد.

وضوح واقعی تصاویر با FILMMAKER MODE

صدای رسا و با کیفیت در سیستم صوتی 2.0 کاناله

تا اینجا متوجه شدیم که کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO84 بسیار خوب است و وضوح بسیار خوبی برای نمایش تصاویر ارائه می دهد. ال جی در این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله برای پخش صدا استفاده می کند. این سیستم صوتی از 2 بلندگو تشکیل شده است که در مجموع 20 وات صدا را برای پخش تلویزیون ارائه می دهند. دارای وضوح صدای بالای 20 وات برای تلویزیون است و صدای بلند را به شنونده می رساند.

جهت اسپیکرهای تلویزیون نانوسل ال جی Down Firing است و صدا را در جهات مختلف به خوبی ارائه می دهند. Clear Voice Pro وظیفه شفاف سازی صداها با حذف نویز را بر عهده دارد و قادر است صداها را با وضوح بی نظیر در تلویزیون 65NANO846 بازتولید کند. این تلویزیون همچنین در قسمت صدا به فناوری AI Sound Pro مجهز است که به بازتولید صدای رسا و باکیفیت کمک می کند.

AI Sound Pro کانال صوتی واقعی را با الگوریتم‌های یادگیری عمیق هوش مصنوعی به فضای مجازی 5.1.2 تبدیل می‌کند و به هر محتوا اجازه می‌دهد در صدای غنی و پیشرفته غوطه‌ور شود. AI Sound Pro همچنین تنظیمات صوتی را بر اساس نوع محتوایی که تماشا می‌کنید تنظیم می‌کند تا یک تجربه صوتی و بصری استثنایی ارائه دهد.

صدای رسا و با کیفیت در سیستم صوتی 2.0 کاناله تلویزیون ال جی 65NANO84

2 ویژگی برتر در بخش صدا

از قابلیت فوق هوشمند AI Acoustic Tuning در تلویزیون LG 65NANO84 استفاده شده است. هدف از این عملکرد بهینه سازی صدا با توجه به محیط است. این عمل از طریق میکروفون تعبیه شده در ریموت کنترل جادویی امکان پذیر است تا صداهای پخش شده توسط تلویزیون هماهنگی کاملی با محیط داشته باشد.

LG Sound Sync یک ویژگی منحصر به فرد و کاربردی برای اتصال به دستگاه های تقویت کننده صدای ال جی است. شما می توانید بدون نیاز به کابل و سیم اضافی، تلویزیون را به سیستم های صوتی مختلف ال جی متصل کنید تا صدای تلویزیون را تا حد زیادی بهبود ببخشید. این عملکرد هماهنگی کاملی بین صدای تلویزیون و سیستم صوتی بدون یک وقفه ایجاد می کند.

یک تجربه بازی منحصر به فرد با تلویزیون 65NANO84

تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ با ارائه کیفیت تصویر عالی قادر است بهترین نمایش محتوای بازی را در اختیار گیمرها قرار دهد. زاویه دید وسیع تلویزیون در حین بازی دید وسیعی را به شما می دهد و تجربه بازی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت تصویر 4K محتوای بازی را با بالاترین سطح جزئیات نمایش می دهد و در کنار آن قابلیت HGIG قادر است تنظیمات HDR را متناسب با ژانر بازی اعمال کند.

سرعت پاسخگویی ال ای دی ال جی 65NANO84 بسیار مناسب بوده و با نرخ رفرش 60 هرتز قادر است محتوای بازی را با سرعت بالا نمایش دهد. این تلویزیون همچنین دارای تاخیر ورودی بسیار کم برای انتقال سریع محتوای بازی از ورودی هایی مانند کنسول های بازی به صفحه تلویزیون است. مسلماً، به طور کلی دارای مشخصات بازی مناسب برای بازی های معمولی در تلویزیون است.

تجربه گیمینگ منحصربفرد

دنیایی از امکانات گسترده با سیستم عامل WebOS

نسخه جدید سیستم عامل WebOS از سال 2022 در تلویزیون های ال جی استفاده می شود و تلویزیون های جدید با این نسخه پیشرفته کار می کنند. در مجموع این سیستم عامل به دلیل ویژگی های هوشمند و دسترسی گسترده، محبوبیت فوق العاده ای در بین مردم دارد و تلویزیون های ال جی را به مدل های مدرن با امکانات گسترده تبدیل می کند. تلویزیون 65NANO84 با سیستم عامل WebOS دارای منوی تمام صفحه است که دسترسی آسان به قسمت های مختلف تلویزیون و تنظیمات مختلف را فراهم می کند

دسترسی به اینترنت در تلویزیون 65NANO846 بسیار گسترده است و یک مرورگر وب اختصاصی برای اتصال به صفحات وب وجود دارد. همچنین شما قادر خواهید بود انواع برنامه های مورد نیاز تلویزیون ال جی نانوسل را دانلود و بر روی سیستم عامل WebOS اجرا کنید. نکته ای که بر جذابیت قسمت هوشمند تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ می افزاید، ادغام آن با هوش مصنوعی ThinQ AI است. هوش مصنوعی ال جی توانایی آنالیز محتوای محبوب تلویزیون شما را دارد و قادر است محتوایی نزدیک به سلیقه شما را در منوی اصلی پیشنهاد دهد.

دنیایی از امکانات گسترده با سیستم عامل WebOS

کنترل از راه دور تلویزیون 65NANO846

تلویزیون هوشمند ال جی 65NANO84 مجهز به یک کنترل از راه دور جادویی جدید است که برای سال 2021 بازطراحی شده است. این طراحی جدید از خستگی دست هنگام نگه داشتن ریموت کنترل برای مدت طولانی جلوگیری می کند. بهترین چیز در مورد ریموت جادویی این است که دارای یک دکمه اسکرول ماوس مانند است که حرکت در منوی تلویزیون را بسیار آسان می کند. کنترل از راه دور تلویزیون جادویی 65NANO84 دارای دکمه های عریض برای دسترسی سریع به سرویس های پخش مانند نتفلیکس است.

علاوه بر این، یک میکروفون در ریموت نصب شده است تا بتوانید از طریق آن تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کنید. ریموت کنترل جادویی به کار رفته در تلویزیون 65NANO846 مجهز به قابلیت NFC است. در واقع این قابلیت یکی از جدیدترین فناوری های اضافه شده به ریموت کنترل جادویی است که تنها چند مدل آن را در تلویزیون های 2021 داشتند. عملکرد NFC در ریموت امکان اتصال سریع و راحت با انواع دستگاه های دارای NFC را فراهم می کند. شما می توانید دستگاه هوشمند مورد نظر خود را بدون اتصال به تلویزیون و تنها از طریق ریموت به تلویزیون متصل کنید.

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون 2022 ال جی NANO84

  • قابلیت جستجوی صوتی در "تلویزیون ال جی NANO84" سایز 65 اینچ به کاربر این امکان را می دهد که محتوای مورد نظر خود را در منوی اصلی به صورت صوتی پیدا کند. با تشخیص صدای هوشمند، برای یافتن محتوا نیازی به تایپ خسته کننده نخواهد بود.

  • این تلویزیون همچنین دارای ویژگی جدید اشتراک گذاری اتاق به اتاق برای اشتراک گذاری محتوای دو تلویزیون متصل در اتاق های یک خانه است. در واقع کاربر می تواند محتوای مورد علاقه خود را در اتاق خواب یا اتاق نشیمن تماشا کند.

  • یکی از ویژگی های هوشمند فوق العاده تلویزیون، هشدار ورزشی نام دارد. این ویژگی نتایج مسابقات مهم ورزشی و مسابقات زنده را از ابتدا تا انتها برای طرفداران این سبک ارائه می کند، حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگر روی صفحه باشند.

شما در این صفحه می توانید جهت خرید تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. همچنین می توانید قیمت روز این تلویزیون را نیز مشاهده کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال و گیمینگ احتیاج دارید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی 65QNED80 بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی هستید، تلویزیون ال جی 65NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65NANO84 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی NANO84 سایز 65 اینچ را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO84 سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست