×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50CU8000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
23,150,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :50CU8000
کیفیت تصویر :4K
رفرش ریت :50 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
هوش مصنوعی :SmartThings
نوع نمایشگر :Crystal UHD 4K
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 50CU8000 یکی از پرفروش ترین تلویزیون های 50 اینچی کریستال در بازار ایران خواهد بود. سامسونگ سری 8 کریستال خود را در سال 2023 با پیشوند CU به عنوان جایگزینی برای سری BU معرفی کرد. تلویزیون‌های جدید اکنون به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دارند و حتی گزینه‌های تعاملی‌تری برای رفع نیازهای کاربران هستند. تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ با طراحی AirSlim دارای بدنه و پاهای بسیار باریکی است که به صورت صاف روی میز قرار می گیرند.

در قسمت سخت افزاری این سری از پردازنده کریستال 4K با قابلیت ارتقا رزولوشن منابع با کیفیت پایین تر از 4K و بازتولید آنها با رزولوشن یکسان بهره می برد. فناوری Dynamic Crystal Color روح جدیدی به تصاویر تلویزیون CU8000 سامسونگ می بخشد. این دستگاه از فرمت HDR10+ نیز پشتیبانی می کند و می تواند ویدیوهای زنده و پویا را نمایش دهد. خوشبختانه، به لطف پنل VA، رنگ مشکی عمیق به دست می آید و نسبت کنتراست افزایش می یابد. صدا نیز با فناوری OTS Lite در این تلویزیون با جزئیات کامل و هماهنگ با صحنه ها بازتولید خواهد شد.

با سیستم عامل بصری و ساده تایزن در تلویزیون های سامسونگ، حداکثر تعامل را می توان برقرار کرد. مرکز هوشمند تلویزیون های جدید چند گزینه بیشتر از قبل ارائه می دهد. با داشبورد SmartThings، می توانید یک محیط مدیریت یکپارچه برای همه دستگاه های سازگار سامسونگ ایجاد کنید. علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ CU8000 با دستیار بیکسبی عرضه می شود. در قسمت بعدی به بررسی ویژگی های مختلف این تلویزیون 2023 می پردازیم.

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50CU8000 ساخت 2023 میلادی

فناوری رنگ کریستال دینامیک

تلویزیون کریستال سامسونگ 50CU8000 در سال 2023 جایگزین مدل قبلی 50BU8000 شد. این تلویزیون در رتبه بالاتر از CU7000 قرار گرفته و به دلیل کیفیت تصویر بهتر طرفداران بیشتری در بازار خواهد داشت ضمن اینکه قیمت پایین دلیل استقبال بیشتر خواهد بود. در این سری، سامسونگ از فناوری نمایشگر Dynamic Crystal Color برای بهبود حرفه ای نمایش تصویر استفاده می کند. این فناوری در تلویزیون سامسونگ 50CU8000 بیش از یک میلیارد رنگ را با دقت عالی تولید می کند، بنابراین از دیدن جزئیات شگفت انگیز در صحنه هایی که تا به حال ندیده اید شگفت زده خواهید شد.

فناوری رنگ کریستال دینامیک در تلویزیون CU8000 سایز 50 اینچ

پردازنده Crystal 4K سامسونگ

اولین بار در سال 2020 بود که سامسونگ سری تلویزیون های کریستال خود را با پردازنده پیشرفته کریستال 4K ارائه کرد و در امتداد همین روند، تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ در سال 2023 از آن برخوردار شده است. پردازنده ویدیویی کارآمد در تلویزیون تنها در پردازش منابع ویدیویی نقش دارد. . سامسونگ جزئیاتی در مورد عملکرد پردازنده ارائه نمی دهد، اما باید بدانید که این پردازنده 4 هسته ای است و با تجزیه و تحلیل ورودی ها در زمان سریع آنها را برای وضوح عالی 4K بهینه می کند.

پردازنده Crystal 4K منابع را بر اساس محتوایی که می‌توان از طریق گیرنده دیجیتال یا سرویس پخش روی تلویزیون دریافت کرد، تجزیه و تحلیل می‌کند. فناوری ارتقاء مقیاس 4K این پردازنده تضمین می کند که چنین منابعی می توانند تا سطح 4K ارتقاء یابند. افزایش وضوح، بهینه سازی نسبت کنتراست و افزایش HDR از جمله ویژگی های پیشرفته این پردازنده برای نمایش انواع محتوا با کیفیت بهتر در تلویزیون 4K سامسونگ 50CU8000 است.

پردازنده Crystal 4K سامسونگ 50CU8000

افزایش کنتراست در تلویزیون سامسونگ 50CU8000

اگرچه در وب سایت سامسونگ نوع پنل تلویزیون ذکر نشده است، اما سامسونگ معمولا تلویزیون های LED خود را به پنل های VA مجهز می کند. این تلویزیون ها کنتراست بهتری نسبت به تلویزیون های مجهز به پنل IPS دارند. کنتراست بالاتر، که به معنای کنتراست بیشتر بین رنگ‌های تیره و روشن است، به نمایش بهتر صحنه‌ها به خصوص در اتاق‌های تاریک کمک می‌کند.

روشنایی تولید شده روی صفحه تلویزیون کافی است، اما عملکردی برای کاهش نور محلی برای کنترل نوردهی و بهینه سازی کنتراست وجود ندارد. البته سامسونگ در مشخصات تلویزیون از عملکرد سخت افزاری UHD Dimming با قابلیت تنظیم نور با تقسیم تصاویر به چند قسمت مجزا و محاسبه میزان رنگ های سیاه و سفید یاد کرده است. همچنین فناوری Contrast Enhancer به گفته سامسونگ در تنظیم کنتراست یا افزایش آن با عمق بخشیدن به رنگ ها نقش دارد. به طور کلی، کنتراست تلویزیون سامسونگ 50CU8000 برای تماشای فیلم در یک اتاق تاریک قابل تحسین است.

یک تجربه تماشای فیلم فوق العاده

تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ طیف گسترده ای از رنگ ها را مطابق با استاندارد رنگی DCI-P3 بدست می آورد که بر نحوه نمایش فیلم ها و بازی های HDR تأثیر می گذارد. این تلویزیون با پشتیبانی از فرمت های HDR10+ و HLG می تواند بهترین گزینه برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال باشد.

HDR معمولاً تمام جزئیات بصری یک صحنه را در تلویزیون هوشمند سامسونگ 50CU8000 با افزایش دامنه دینامیکی برجسته می کند. روشنایی تلویزیون را می توان با توجه به محیط از طریق عملکرد تشخیص روشنایی مبتنی بر سنسور هوشمند تنظیم کرد، اما به طور کلی حداکثر روشنایی در HDR خوب نیست. این تلویزیون 50 اینچی سامسونگ با حالت Filmmaker Mode که به اختصار FMM نامیده می شود، می تواند فیلم ها را با کیفیت واقعی و مطابق با دید کارگردان، بدون اعمال جلوه های مصنوعی یا افکت های پردازش حرکتی ارائه دهد.

یک تجربه بازی عالی با تلویزیون اقتصادی

کنسول های جدیدتر را می توان به "تلویزیون سامسونگ 50CU8000" متصل کرد، اما نمی توان انتظار داشت که از تمام قابلیت های آنها استفاده کنید. در مجموع به دلیل قیمت پایین این مدل، کاربران عادی را از انجام بازی های ویدیویی معمولی خوشحال می کند. تاخیر ورودی تلویزیون در حالت بازی بسیار کم است، بنابراین منبع ورودی به صورت پاسخگو ارسال می شود. این حالت حتی کیفیت تصویر بازی را تحت تاثیر قرار نمی دهد، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را فعال کنید.

با ویژگی Auto Game Mode یا ALLM، حالت بازی به طور خودکار فعال می شود تا بازی مسابقه ای با سرعت کافی و بدون تاری شروع شود. بازی های 4K را می توان با فرکانس 60 هرتز روی تلویزیون اجرا کرد، اما امکان اجرای بازی ها با سرعت 120 فریم بر ثانیه وجود ندارد. سامسونگ در وب سایت رسمی خود به فناوری Motion Xcelerator برای بهبود نمایشگر اکشن اشاره کرده است. این فناوری به طور خودکار فریم های از دست رفته را ارزیابی و جبران می کند تا صحنه های سریع به آرامی و بدون تاری نمایش داده شوند. حالت HGiG همچنین رنگ های غنی را در محتوای بازی HDR به عنوان یکی از ویژگی های عالی در بخش بازی تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ ارائه می دهد.

تلویزیون های جدید سامسونگ از سال گذشته به منوی هوشمند Gaming Hub مجهز شده اند که برخی از خدمات بازی مبتنی بر ابر مانند NVIDIA Geforce NOW را در یک مکان ارائه می دهد، اما در دسترس بودن این خدمات به منطقه بستگی دارد. همچنین خرید اشتراک جداگانه برای دسترسی به بازی های آنلاین ضروری است.

قدرت و کیفیت صدا

در تلویزیون سامسونگ 50CU8000 ، هنگام تماشای تصاویر با کیفیت زیبا، از یک تجربه صوتی هیجان انگیز لذت خواهید برد. 2 بلندگو در محفظه تلویزیون قدرت صدای 20 وات را ارائه می دهند. از آنجایی که تلویزیون هنگام پخش صدا در سطوح متوسط ​​عملکرد بهتری دارد، بهتر است آن را در محیطی با نویز کمتر قرار دهید. میزان اعوجاج صدا در تلویزیون 2023 سامسونگ 50CU8000 نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است. فناوری پیشرفته Adaptive Sound می تواند بدون توجه به صدای آزاردهنده محیط، خروجی صدا را به بهترین نحو با محتوا تطبیق دهد.

سایر فناوری های صوتی در تلویزیون 50CU8000

  • Object Tracking Sound که به اختصار OTS Lite نامیده می شود، یکی از فناوری های منحصر به فرد تلویزیون در بخش صوتی است که از بلندگوهای مجازی برای شناسایی جزئیات صوتی در صحنه ها و بازتولید آنها استفاده می کند تا تجربه نهایی واقعی تر و نزدیک به سه بعدی باشد.
  • اگر قصد دارید تلویزیون سامسونگ 50CU8000 را به نوارهای صوتی جدیدتر سامسونگ وصل کنید، خوب است بدانید که عملکرد انحصاری Q-Symphony صدای بلندگوهای هر دو دستگاه را همگام می کند، بنابراین یک جلوه صوتی بسیار قدرتمندتر و فراگیرتر از حد معمول ایجاد خواهد کرد.
  • با بلوتوث صوتی، می توانید موسیقی را از دستگاه های بلوتوث سازگار به تلویزیون خود پخش کنید. با پشتیبانی Dual Audio، حتی امکان اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث به تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ وجود دارد.
  • تلویزیون 50 اینچ سامسونگ CU8000 با عملکرد جدید سوئیچ خودکار Buds امکان سوئیچ خودکار بین تلویزیون و تلفن هوشمند را فراهم می کند، به عنوان مثال برای پاسخگویی به تماس ها، اگر هندزفری بلوتوث Samsung Galaxy Buds را با عملکرد سوئیچ خودکار وصل کنید.
  • تلویزیون سامسونگ 50CU8000 با پشتیبانی از شبکه وای فای خانگی و عملکرد Multiroom Link می تواند به بلندگوهای سازگار در اتاق های دیگر خانه متصل شود و جالب اینکه تمامی این بلندگوها توسط برنامه مولتی روم طراحی شده توسط خود سامسونگ قابل کنترل است.

ظرافت و زیبایی در جزئیات طراحی تلویزیون

با نگاهی دقیق تر به بدنه ال ای دی سامسونگ 50CU8000 ، متوجه ظرافت قابل توجه آن در طراحی خواهید شد که فراتر از آن چیزی است که برای یک مدل مقرون به صرفه انتظار دارید. اول از همه باید گفت که کیفیت ساخت خوبی دارد و با وجود اینکه اکثر قطعات آن پلاستیکی است اما بادوام است. سبک منحصر به فرد AirSlim ظاهر جدیدی به طراحی تلویزیون می بخشد. این سبک با کاهش حداکثر ضخامت بدنه ظاهری زیبا ایجاد می کند. ضخامت پنل تلویزیون CU8000 تنها حدود 25.7 میلی متر است که می توان آن را به بهترین شکل روی دیوار قرار داد و با دکوراسیون محیط هماهنگ کرد.

تلویزیون SAMSUNG 50CU8000 دارای پایه های مسطح باریک به ابعاد 763.6×226.3 میلی متر است که همسطح با میز هستند و جالب تر اینکه ارتفاع آن ها قابل تنظیم است. با افزایش ارتفاع پایه ها می توان ساندبار را زیر تلویزیون قرار داد در حالی که در حالت دیگر صفحه نمایش به میز نزدیکتر می شود. به طور کلی پایه ها از استحکام لازم برای پشتیبانی از پنل نمایشگر برخوردار هستند.

در تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ می‌توانید کابل‌ها را از شکاف‌های پنل پشتی عبور دهید و با استفاده از گیره‌های کوچک‌تر آن‌ها را به پایه‌ها ثابت کنید. پورت های ورودی در یک شکاف در پشت تلویزیون قرار می گیرند. شایان ذکر است که سامسونگ با کاهش ضخامت قاب نمایشگر و بدون توجه به عناصر پیچیده در ظاهر و همچنین ایجاد یک تجربه بصری جامع تر، به خوبی توانسته است سبکی مینیمال و کاربرپسند ایجاد کند.

دسترسی گسترده به سرگرمی با سیستم عامل Tizen

تلویزیون سامسونگ 50CU8000 با نسخه به روز شده سیستم عامل تایزن در سال 2023 پیاده سازی شده است، اما دارای ویژگی های کمتری نسبت به مدل های بالاتر است. مانند نسل قبلی، Smart Hub سامسونگ، مرور و کشف محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را برای پخش فیلم، بازی و نمایش هایی که دوست دارید صرف کنید. داشبورد خانه بخش های اصلی رسانه، پس زمینه و مرکز بازی را در یک صفحه ارائه می دهد.

سرویس هایی مانند نتفلیکس، یوتیوب، دیزنی پلاس، اپل تی وی و پرایم ویدئو از قبل بر روی تلویزیون نصب شده اند و شما می توانید با ثبت حساب کاربری و خرید اشتراک از خدمات آن ها استفاده کنید و تمامی خدمات پخش اولیه را ارائه می دهد.

سرویس ویدیویی Samsung TV Plus همچنین دارای یک سرویس رایگان است که شامل بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش برای برخی مناطق است. از برنامه Samsung Health می‌توانید آمار روزانه سلامتی و تناسب اندام خود را ردیابی کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ ، باید یک حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت و همچنین پشتیبانی از منطقه را ثبت کنید.

با تلویزیون سامسونگ CU8000 کنترل خانه را در دست بگیرید!

فناوری SmartThings در محصولات هوشمند سامسونگ برای سهولت استفاده به کار گرفته شده است. از مرکز SmartThings در تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ ، می توانید سایر دستگاه های سامسونگ را در محیط خانه کنترل کنید. البته قبل از انجام این کار، باید دستگاه را ثبت کنید و همچنین مطمئن شوید که به وای فای، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم وصل شده اید و به حساب سامسونگ وارد شده اید. اکنون می توانید دستگاه هایی مانند سیستم تصفیه هوا، جاروبرقی روباتیک، چراغ های هوشمند، ماشین لباسشویی و موارد دیگر را به طور یکپارچه کنترل کنید. این تلویزیون هوشمند سامسونگ حتی با یک دانگل Zigbee سازگار است که به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار را کنترل کنید.

کنترل از راه دور سازگار با محیط زیست

کنترل از راه دور SolarCell با تلویزیون سامسونگ سی یو 8000 از سال 2023 عرضه می شود. این کنترل از راه دور با اندازه جمع و جور می تواند به خوبی در دستان شما قرار بگیرد. این ریموت دارای یک باتری قابل شارژ است و می توان آن را با انرژی خورشیدی در پشت خود شارژ کرد و این دقیقاً تفاوتی با یک ریموت معمولی دارد. این کنترل از راه دور که در سال 2023 با نام TM2360E شناخته می شود، قابلیت شارژ مجدد USB-C را نیز دارد. ریموت سامسونگ دارای دکمه دستیار صوتی بیکسبی است و به کاربران اجازه می دهد تا دستورات صوتی را به زبان های تلویزیون اعمال کنند. دستیار بیکسبی سامسونگ زمان دسترسی به سرگرمی های هوشمند را کاهش می دهد و این یک مزیت کامل خواهد بود. این کنترل از راه دور هوشمند سامسونگ همچنین دارای دکمه هایی برای سرویس های پخش محبوب است.

تعامل گسترده با تلویزیون سامسونگ 50CU8000

اگرچه برای تلویزیون سامسونگ 50CU8000 به دلیل اقتصادی بودن انتظارات، کارکردهای زیادی در بخش هوشمند وجود نخواهد داشت، اما باید گفت که به خوبی پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران است. معمولاً با استفاده از قابلیت Mobile to TV و اطمینان از اتصال شبکه WiFi، صفحه گوشی های اندرویدی را می توان با صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون به اشتراک گذاشت. به همین ترتیب، هر یک از راهکارهای TV Sound to Mobile و Sound Mirroring نیز امکان انتقال صدا از تلویزیون به گوشی و بالعکس را فراهم می کند.

چند سالی است که سامسونگ به طور ویژه راه حل Tap View را طراحی کرده است تا گوشی های گلکسی با همان برند را به آسان ترین روش تنها با یک لمس متصل کند. در واقع، اگر سامسونگ گلکسی دارید، پس از فعال کردن این ویژگی، به سادگی روی تلویزیون اسمارت سامسونگ 50CU8000 با آن ضربه بزنید تا به آن متصل شوید. با کمک فناوری Wireless Dex که فقط در نسخه های بالاتر گوشی های سامسونگ پشتیبانی می شود، صفحه تلویزیون می تواند به محیط دسکتاپ برای انجام کارهای روزمره در خانه تبدیل شود. علاوه بر موارد ذکر شده، با عملکرد Multi View امکان نمایش همزمان 2 محتوای ویدئویی (تلویزیون و گوشی) بر روی صفحه تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ شامل برنامه Google Meet برای شرکت در جلسات کاری هستند، به شرطی که دوربین سازگار متصل باشد. اکنون مدل‌های 2023 با پلتفرم مبادله ارز Nifty Gateway NFT نیز سازگار هستند، بنابراین حتی نیازهای تجاری دنیای امروز را برآورده می‌کنند!

در این صفحه می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 50CU8000 را مشاهده کرده و در صورت تمایل، این تلویزیون را با بهترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت سلامت و اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 50CU7000 بروید. اما اگر به یک تلویزیون بهتر برای استفاده روزمره و خانگی احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ 50CU8500 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8000 سایز 50 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU8000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 11.8(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 11.5(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست