×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55CU8000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
28,900,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55CU8000
کیفیت تصویر :4K
رفرش ریت :50 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
هوش مصنوعی :SmartThings
نوع نمایشگر :Crystal UHD 4K
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55CU8000 یکی از مدل های میان رده سری 8 در 2023 شرکت سامسونگ است که جایگزین مدل سال گذشته BU8000 شده است. این سری در رده بالاتر CU7000 تلویزیون های کریستال UHD سامسونگ قرار می گیرد و می تواند رقیبی جدی برای مدل های X80L سونی و مدل های UR8000 ال جی باشد. سامسونگ این تلویزیون 55 اینچی را بدون ویژگی هایی مانند نرخ تجدید متغیر (VRR) و پشتیبانی از HDMI 2.1 برای استفاده معمولی مانند تماشای فیلم و سریال طراحی کرده است. سری Crystal 2023 از همان پردازنده Crystal 4K استفاده می کند که اولین بار در سال 2020 با فناوری پیشرفته ارتقاء مقیاس 4K معرفی شد.

مجهز بودن تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ به پنل VA با قابلیت افزایش کنتراست به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شده است. این تلویزیون با فناوری Dynamic Crystal Color به بیش از یک میلیارد رنگ می رسد و همچنین دارای سطح روشنایی مطلوبی است. به همین ترتیب، می‌توانید آخرین فیلم‌ها را با فرمت HDR10+ روی نمایشگر کریستالی آن تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ CU8000 مجهز به سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی صدا 20 وات است و با فناوری پیشرفته ای مانند Adaptive Sound می تواند تن صدا را برای هر سبک تنظیم کند.

نسخه ساده شده سیستم عامل تایزن در تلویزیون های 2023 سامسونگ ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهد. مرکز هوشمند SmartThings در تلویزیون پیش رو به شما این امکان را می دهد سایر دستگاه های سازگار را در محیط خانه کنترل کنید. برنامه های شخص ثالث و خدمات انحصاری سامسونگ خدمات متفاوتی را از تلویزیون CU8000 ارائه می دهند.

تلویزیون سامسونگ 55CU8000 ساخت 2023 میلادی

تکنولوژی رنگ کریستال دینامیک

تلویزیون سامسونگ 55CU8000 مدل 2023 کریستال با کارایی بسیار خوب و قیمت پایین نسبت به سری 9 این تلویزیون گزینه بسیار مناسبی برای تماشای فیلم در اتاق تاریک می باشد و با دسترسی به طیف رنگی وسیع کاملا خوب است. برای نمایش محتوای HDR Dynamic Crystal Color، به اختصار DCC، یک فناوری پیشرفته صفحه نمایش رنگی از سامسونگ است که طیفی غنی از بیش از یک میلیارد رنگ را در این تلویزیون کریستالی ایجاد می کند. با سطوح استثنایی از جزئیات و کنتراست، رنگ کریستالی پویا تفاوت واقعی را در کیفیت تصویر ایجاد می کند و کاربران را به یک تجربه مشاهده روشن تر دعوت می کند.

تکنولوژی رنگ کریستال دینامیک در تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ

پردازنده سامسونگ کریستال 4K

سامسونگ از سال 2020 سری تلویزیون های کریستالی خود را با پردازنده ای منحصر به فرد به نام Crystal Processor 4K معرفی کرد و اکنون تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ به همین پردازنده مجهز شده است. در واقع یک نوع پردازشگر ویدیویی است که عملکرد آن محدود به پردازش منابع بصری است. سامسونگ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد پردازنده ارائه نمی دهد، اما ظاهرا این یک پردازنده 4 هسته ای است که ورودی ها را به سرعت تجزیه و تحلیل می کند و آنها را برای کیفیت عالی 4K بهینه می کند.

پردازنده کریستال 4K سامسونگ می‌تواند محتوای با وضوح پایینی را که از طریق ست‌تاپ باکس یا سرویس استریم دریافت می‌کنید در کمترین زمان مدیریت کند. فناوری ارتقاء مقیاس 4K این پردازنده تضمین می کند که این منابع به 4K ارتقا یافته اند. بهبود وضوح، بهینه سازی نسبت کنتراست و افزایش HDR از ویژگی های پیشرفته این پردازنده برای نمایش انواع محتوا با کیفیت بهتر در تلویزیون 4K سامسونگ 55CU8000 است.

پردازنده سامسونگ کریستال 4K

افزایش کنتراست در تلویزیون سامسونگ 55CU8000

پنل VA مورد استفاده در طراحی تلویزیون سامسونگ 55CU8000 ذاتاً نسبت کنتراست بالایی دارد، اما زاویه دید آن محدود است. نسبت کنتراست بالاتر، که به معنای کنتراست محسوس‌تر بین رنگ‌های تیره و روشن است، به نمایش بهتر صحنه‌ها به خصوص در اتاق‌های تاریک کمک می‌کند.

روشنایی تولید شده در صفحه تلویزیون کافی است، اما هیچ عملکردی برای کاهش نور محلی برای کنترل روشنایی و بهبود کنتراست وجود ندارد. البته سامسونگ در مشخصات تلویزیون از عملکرد سخت افزاری UHD Dimming با قابلیت تنظیم نور با تقسیم تصاویر به چند قسمت مجزا و محاسبه میزان رنگ های سیاه و سفید یاد می کند. او همچنین به ویژگی Contrast Enhancer با قابلیت تنظیم پویا کنتراست با عمق بخشیدن به رنگ ها اشاره می کند. به طور کلی، کنتراست تلویزیون 2023 سامسونگ 55CU8000 برای تماشای فیلم در یک اتاق تاریک قابل تحسین است.

یک تجربه تماشای فیلم فوق العاده

تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ با دسترسی به فضای رنگی مناسب با توجه به فضای رنگی DCI-P3 که رایج ترین فضای رنگی برای ارزیابی نحوه نمایش محتوای HDR است، می تواند چنین فیلم هایی را با کیفیت رضایت بخشی نمایش دهد. این تلویزیون از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال در دسترس است.

فناوری HDR معمولاً تمام جزئیات بصری یک صحنه را در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55CU8000 با افزایش سطوح روشنایی به نمایش می گذارد. سطح روشنایی تلویزیون را می توان با توجه به محیط از طریق عملکرد تشخیص روشنایی مبتنی بر حسگر هوشمند تنظیم کرد، اما به طور کلی حداکثر روشنایی در HDR خوب نیست. این تلویزیون 55 اینچی سامسونگ با حالت فیلمساز که به اختصار FMM نامیده می شود، می تواند فیلم ها را با کیفیت واقعی بدون اعمال جلوه های پردازش مصنوعی یا حرکتی ارائه دهد.

یک تجربه بازی عالی با تلویزیون مقرون به صرفه

گیمرهای حرفه ای با اتصال به "تلویزیون سامسونگ 55CU8000" نمی توانند از تمام پتانسیل های جدیدترین کنسول ها استفاده کنند، اما این مدل با وجود قیمت پایین، گیمرها را با برخی ویژگی های برجسته شگفت زده خواهد کرد. تاخیر ورودی در این تلویزیون در حالت بازی بسیار کم است، بنابراین منبع ورودی به صورت پاسخگو ارسال می شود. حالت بازی بر کیفیت تصویر بازی تأثیر نمی گذارد، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را فعال کنید.

با حالت بازی خودکار یا ALLM، این حالت به طور خودکار هنگام اتصال کنسول تنظیم می شود. بازی‌های 4K را می‌توان با فرکانس 60 هرتز در تلویزیون‌ها بازی کرد و به دلیل عدم سازگاری با VRR، برای کنسول‌های جدیدتر بهینه‌سازی نشده‌اند. سامسونگ در وب سایت رسمی خود به فناوری Motion Xcelerator برای بهبود نمایشگر اکشن اشاره کرده است. این فناوری به طور خودکار فریم های از دست رفته را ارزیابی و جبران می کند تا صحنه های سریع به آرامی و بدون تاری نمایش داده شوند. حالت HGiG همچنین رنگ های غنی را در محتوای بازی HDR به عنوان یکی از ویژگی های عالی در بخش بازی تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ ارائه می دهد.

تلویزیون های جدید سامسونگ از سال گذشته دارای منوی هوشمند Gaming Hub هستند که برخی از خدمات بازی مبتنی بر ابر مانند NVIDIA Geforce NOW را ارائه می دهد، اما دسترسی به خدمات آن محدود به منطقه جغرافیایی خواهد بود. همچنین برای دسترسی به بازی های آنلاین باید یک اشتراک جداگانه خریداری کنید.

قدرت و کیفیت صدا بهینه

در تلویزیون کریستال سامسونگ 55CU8000 ، می‌توانید در حین تماشای تصاویر باکیفیت، از تجربه صدای فراگیر دلپذیر لذت ببرید. در ساختار تلویزیون دو بلندگو وجود دارد که قدرت صدای منتشر شده از آنها به 20 وات افزایش می یابد. از آنجایی که تلویزیون هنگام پخش صدا در سطوح متوسط ​​عملکرد بهتری دارد، بهتر است آن را در محیطی با نویز کمتر قرار دهید. میزان اعوجاج صدا در این تلویزیون جدید نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است. فناوری پیشرفته Adaptive Sound می تواند بدون توجه به صدای آزاردهنده محیط، خروجی صدا را برای محتوا به بهترین شکل تنظیم کند.

سایر فناوری های صوتی تلویزیون 2023 سامسونگ 55CU8000

  • OTS Lite Object Tracking Sound به عنوان یکی از فناوری های منحصر به فرد سامسونگ ادعا می کند که این شرکت می تواند صدای اجسام را به ترتیب از طریق بلندگوهای مجازی ردیابی کند و جزئیات صدا را به دقت بازتولید کند. این فناوری به شما کمک می کند تا تجربه واقعی تری داشته باشید.
  • اگر تمایل دارید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU8000 را به نوارهای صوتی جدیدتر سامسونگ وصل کنید، خوب است بدانید که عملکرد انحصاری Q-Symphony صدای بلندگوهای هر دو دستگاه را همگام می کند تا مثلاً با گوش دادن به موسیقی، هماهنگ باشید و با تمام وجودت اسیر می شوید.
  • با ویژگی Bluetooth Audio ، می‌توانید موسیقی را از دستگاه‌های بلوتوث سازگار بر روی تلویزیون پخش کنید. با پشتیبانی از Dual Audio، اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث به تلویزیون امکان پذیر خواهد بود.
  • تلویزیون سامسونگ 55CU8000 با ویژگی جدید سوئیچ خودکار Buds این امکان را فراهم می کند تا در صورت اتصال هندزفری بلوتوث Samsung Galaxy Buds به ویژگی سوئیچ خودکار، به طور خودکار بین تلویزیون و تلفن هوشمند سوئیچ شود.
  • تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ با اتصال به شبکه وای فای خانگی و پشتیبانی از عملکرد Multiroom Link می تواند به اسپیکرهای سازگار در اتاق های دیگر خانه متصل شود و جالب اینکه تمامی این بلندگوها توسط برنامه Multiroom طراحی شده توسط خود سامسونگ قابل کنترل است.

ظرافت و زیبایی در جزئیات طراحی تلویزیون

بررسی چندین فاکتور در طراحی تلویزیون سامسونگ 55CU8000 نشان می دهد که خوشبختانه این تلویزیون از طراحی بهتری نسبت به مدل سطح پایه برخوردار است. اول از همه باید گفت که کیفیت ساخت خوبی دارد و با وجود اینکه اکثر قطعات آن پلاستیکی است اما بادوام است. سامسونگ با رونمایی از سبک منحصر به فرد AirSlim به چالش کشیدن دسته طراحی تلویزیون ادامه می دهد. این سبک با به حداقل رساندن ضخامت بدنه ظاهری عالی ایجاد می کند. ضخامت پنل ال ای دی سامسونگ 55CU8000 تنها حدود 25.7 میلی متر است که می توان آن را به بهترین شکل روی دیوار قرار داد و با دکوراسیون هماهنگ کرد.

تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ دارای پایه های تخت باریک به ابعاد 903.6 x 226.3 میلی متر است که روی میز قرار می گیرند. این پایه ها که در دو طرف نمایشگر قرار می گیرند دارای دو موقعیت ارتفاع قابل تنظیم هستند. با افزایش ارتفاع پایه ها می توان ساندبار را زیر تلویزیون سامسونگ 55CU8000 قرار داد در حالی که در حالت دیگر صفحه نمایش به میز نزدیکتر می شود. به طور کلی پایه ها از استحکام لازم برای پشتیبانی از پنل نمایشگر برخوردار هستند.

تلویزیون SAMSUNG 55CU8000 از نظر مدیریت کابل خیلی حرفه ای نیست، اما می توانید کابل ها را از طریق کانال های پشت پنل اجرا کنید و با گیره های کوچک روی پایه ها محکم کنید. درگاه های ورودی در یک بریدگی در پشت تلویزیون قرار دارند. شایان ذکر است که سامسونگ با کاهش ضخامت قاب صفحه نمایش و بدون توجه به عناصر پیچیده در ظاهر و همچنین تضمین تجربه بصری فراگیرتر، به خوبی توانسته است سبکی مینیمال و کاربرپسند ایجاد کند.

دسترسی گسترده به سرگرمی با سیستم عامل تایزن در سال 2023

نسخه 2023 سیستم عامل تایزن خود سامسونگ در تلویزیون اسمارت 55CU8000 پیاده سازی شده است، اما ویژگی های کمتری نسبت به مدل های گران قیمت دارد. Smart Hub سامسونگ مرور و کشف محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را برای پخش فیلم ها، بازی ها و نمایش هایی که دوست دارید صرف کنید. بخش هوم، مانند نسل قبلی، بخش های اصلی رسانه، پس زمینه و مرکز بازی را در یک صفحه ارائه می دهد.

سرویس هایی مانند نتفلیکس، یوتیوب، دیزنی پلاس، اپل تی وی و پرایم ویدیو از قبل روی تلویزیون نصب شده اند. زمان چرخش این برنامه ها کاهش می یابد و دسترسی به خدمات آنها آسان است. فروشگاه App Samsung در تلویزیون سامسونگ سی یو 8000 با میزبانی مجموعه ای چشمگیر از برنامه ها، دسترسی به تمام سرویس های پخش اصلی را فراهم می کند.

سرویس ویدیویی Samsung TV Plus نیز با بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش در برخی مناطق به صورت رایگان در دسترس است. از برنامه Samsung Health می‌توانید آمار روزانه سلامتی و تناسب اندام خود را ردیابی کنید. به طور کلی، برای استفاده از خدمات تلویزیون هوشمند، نیاز به ثبت حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت و همچنین پشتیبانی از منطقه دارید.

تلویزیون سامسونگ CU8000 ; تلویزیون برای مدیریت خانه!

امروزه سامسونگ بسیاری از دستگاه های هوشمند خود را با فناوری SmartThings طراحی می کند تا به راحتی به کاربران امکان نظارت بر همه چیز در یک محیط هوشمند را بدهد. تمام دستگاه های سازگار را می توان به راحتی از داشبورد SmartThings در تلویزیون سامسونگ 55CU8000 کنترل کرد. قبل از انجام این کار، باید دستگاه را ثبت کنید و همچنین مطمئن شوید که به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم وصل شده اید و به حساب سامسونگ خود وارد شده اید. اکنون امکان کنترل دستگاه هایی مانند سیستم تصفیه هوا، جاروبرقی رباتیک، چراغ های هوشمند، ماشین لباسشویی و غیره وجود دارد. به صورت یکپارچه این تلویزیون هوشمند سامسونگ حتی از ماژول Zigbee نیز پشتیبانی می کند که به شما امکان کنترل دستگاه های سازگار را می دهد.

ریموت SolarCell سامسونگ

با تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ ، یک کنترل از راه دور SolarCell در اختیار کاربران قرار می گیرد. طراحی ریموت کاملا مینیمالیستی و راحت است. این ریموت دارای یک باتری قابل شارژ از طریق انرژی خورشیدی در پشت بدنه خود است و این تفاوت آن با یک ریموت معمولی است. این ریموت که اکنون در سال 2023 با شماره مدل TM2360E معرفی می شود، قابلیت شارژ مجدد USB-C نیز دارد. این ریموت دارای دکمه دستیار صوتی بیکسبی است و به کاربران اجازه می دهد تا دستورات صوتی را به زبان های تلویزیون اعمال کنند. دستیار انحصاری بیکسبی سامسونگ زمان دسترسی به سرگرمی های هوشمند را کاهش می دهد و این یک مزیت کامل محسوب می شود. ریموت هوشمند سامسونگ همچنین دارای دکمه هایی برای سرویس های پخش محبوب است.

بالاترین سطح تعامل با تلویزیون هوشمند 55CU8000

ویژگی Multi Device Experience تلویزیون سامسونگ 55CU8000 را به یک تجربه تعاملی چند دستگاهی تبدیل می کند. به طور معمول، با ویژگی Mobile to TV، می‌توانید محتوای یک تلفن هوشمند را از طریق یک شبکه مشترک روی یک صفحه تلویزیون بزرگتر به اشتراک بگذارید. با فناوری TV Sound to Mobile امکان به اشتراک گذاری صدا از تلویزیون به گوشی هوشمند وجود دارد و Sound Mirroring دقیقا برعکس این ویژگی را انجام می دهد.

راه حل Tap View منحصراً برای تلویزیون های سامسونگ، به شما امکان می دهد تلفن Samsung Galaxy خود را فقط با یک لمس ملایم متصل کنید تا تلویزیون اشتراک گذاری را از فاصله نزدیک تری تشخیص دهد. عملکرد Wireless Dex که فقط در نسخه بالاتر گلکسی پشتیبانی می شود، بر خلاف عملکرد معمولی انعکاس صفحه نمایش، می تواند صفحه تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 55 اینچ را به یک محیط کاری برای صفحه نمایش گوشی تبدیل کند. ویژگی جالب دیگر Multi View است که صفحه نمایش را به 2 قسمت مجزا برای مشاهده محتوای گوشی هوشمند و خود تلویزیون تقسیم می کند.

برای شرکت در جلسات کاری در خانه با تلویزیون، می‌توانید دوربین گوشی یا Slim Fit ویژه سامسونگ را در بالای صفحه نمایش نصب کنید و از برنامه Google Meet استفاده کنید. تلویزیون های 2023 سامسونگ اکنون با پلتفرم Nifty Gateway سازگار هستند و به علاقه مندان بلاک چین امکان خرید و فروش ارز دیجیتال NFT را می دهند. بنابراین باید گفت که سامسونگ حتی به نیازهای کسب و کار در دنیای امروز نیز توجه داشته است و همین امر می تواند آن را به یک برند محبوب تر در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان تبدیل کند.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سامسونگ 55CU8000 محصول 2023 وجود دارد. در صورت تمایل می توانید این تلویزیون 2023 سامسونگ را با ارزان ترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ 55CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر برای تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 55CU8500 بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8000 سایز 55 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU8000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 15.8(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 15.5(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست