×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65CU8000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
36,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65CU8000
کیفیت تصویر :4K
رفرش ریت :50 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
هوش مصنوعی :SmartThings
نوع نمایشگر :Crystal UHD 4K
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65CU8000 یکی از جدیدترین تلویزیون هایی است که به عنوان مدل 4K در سری کریستال عرضه شده است. این تلویزیون به دلیل قیمت مناسب در کنار ارائه وضوح تصویر خوب و امکانات گسترده مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین تلویزیون های سال 2023 محسوب می شود. در سال 2023 سری CU که از مدل های کریستال سامسونگ هستند ، جایگزین سری BU از سال 2022 شد. این سری جدید دارای ویژگی های جدیدی است که شامل مواردی مانند اجرای نسخه جدید سیستم عامل تایزن به همراه تنوع بی نظیری از ویژگی های هوشمند است.

به لطف پردازنده 4K Crystal، صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچی سامسونگ تجربه تماشای شما را افزایش می دهد و جزئیات کامل هر تصویر با استفاده از کنتراست بالا و وضوح رنگ مناسب در هر صحنه نمایش داده می شود. جالب است بدانید که هاب هوشمند طراحی شده برای سیستم عامل تایزن برای تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ یک رابط کاربری بسیار کاربردی با ویژگی های هوشمند است که دسترسی جامع و راحت به محتوای مورد علاقه شما را در اختیار شما قرار می دهد.

با دستیار صوتی Bixby کنترل بسیار آسانی بر روی عملکردهای تلویزیون سامسونگ دارید و می توانید از عملکرد Multi View برای نمایش 2 محتوای مختلف روی صفحه استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با سایر ویژگی های تلویزیون سامسونگ CU8000 در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. این تلویزیون زیبا با قیمت بسیار منصفانه و مناسب در فروشگاه دوزین کالا موجود است و در صورت خرید گارانتی های معتبر برای تضمین خرید شما به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون سامسونگ 65CU8000 ساخت 2023 میلادی

دنیایی از رنگ‌های غنی با Dynamic Crystal Color

Dynamic Crystal Color فناوری انحصاری سامسونگ است که در سری تلویزیون های کریستالی قابل مشاهده است. این فناوری منحصر به فرد، دقت رنگ بالایی را ایجاد می کند که می تواند بر روی صفحه تلویزیون سامسونگ 65CU8000 نمایش داده شود. به طور کلی، فناوری Crystal Dynamic Color یکی از ویژگی‌های پیشرفته قابلیت‌های تصویربرداری سامسونگ است که می‌تواند بیش از ۱ میلیارد رنگ غنی و با کیفیت بالا را برای نمایش طیف گسترده‌ای از جزئیات رنگ با تفاوت‌های ظریف بازتولید کند.

Dynamic Crystal Color با قابلیت نمایش رنگ های غنی و باکیفیت می تواند سطوح رنگی مختلف را بر روی صفحه تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ نمایش دهد و با تثبیت رنگ کامل دقت بی نظیری را نشان می دهد. با خرید تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU8000 ، وضوح رنگی را دارید که مدل های LED نمی توانند ارائه دهند.

دنیایی از رنگ‌های غنی با Dynamic Crystal Color

پردازنده Crystal 4K سامسونگ

سری تلویزیون های کریستال از یک پردازشگر تصویر ویژه Crystal Processor 4K استفاده می کند که یک پردازنده منحصر به فرد سامسونگ است. از سال 2020 به بعد تلویزیون های کریستالی با پردازنده کریستال 4K عرضه می شوند که هر ساله با تغییراتی همراه می شود. تلویزیون سامسونگ 65CU8000 مجهز به همین پردازنده است که نوعی پردازنده ویدئویی است که عملکرد آن محدود به پردازش منابع بصری است. سامسونگ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد پردازنده ارائه نمی دهد، اما ظاهرا این یک پردازنده 4 هسته ای است که ورودی ها را به سرعت تجزیه و تحلیل می کند و آنها را برای کیفیت عالی 4K بهینه می کند.

پردازشگر تصویر Crystal 4K به گونه ای کار می کند که محتوای با وضوح پایین را از منبعی مانند گیرنده دریافت می کند و چنین محتوایی را شناسایی می کند. فناوری ارتقاء مقیاس 4K این پردازنده تضمین می کند که چنین منابعی به 4K ارتقا یافته اند. بهبود وضوح، بهینه سازی نسبت کنتراست و افزایش HDR بخشی از ویژگی های پیشرفته این پردازنده برای نمایش انواع محتوا با کیفیت بهتر در تلویزیون 4K سامسونگ 65CU8000 است.

پردازنده Crystal 4K سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ

افزایش کنتراست در تلویزیون سامسونگ 65CU8000

"تلویزیون سامسونگ 65CU8000" از پنل VA استفاده می کند که به طور کلی در افزایش نسبت کنتراست صفحه نمایش موثر است. نسبت کنتراست بالاتر، که به معنای کنتراست محسوس‌تر بین رنگ‌های تیره و روشن است، به نمایش بهتر صحنه‌ها به خصوص در اتاق‌های تاریک کمک می‌کند.

به طور کلی، روشنایی صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ سامسونگ CU8000 بسیار مناسب است، اما از عملکرد کاهش نور محلی برای بهبود روشنایی صفحه استفاده نمی شود. البته سامسونگ در مشخصات تلویزیون به عملکرد سخت افزاری UHD Dimming با قابلیت تنظیم نور با تقسیم تصاویر به چند قسمت مجزا و محاسبه میزان رنگ های سیاه و سفید اشاره کرده است. او همچنین به ویژگی Contrast Enhancer با قابلیت تنظیم پویا کنتراست با عمق بخشیدن به رنگ ها اشاره می کند. به طور کلی، نسبت کنتراست عالی ایجاد شده در تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ وضوحی فراتر از انتظارات را ارائه می دهد، به خصوص هنگام نمایش محتوای فیلم در یک اتاق تاریک.

یک تجربه تماشای فیلم فوق العاده

تلویزیون CU8000 با دسترسی به فضای رنگی مناسب با توجه به فضای رنگی DCI-P3 که رایج ترین فضای رنگی برای ارزیابی نحوه نمایش محتوای HDR است، می تواند چنین فیلم هایی را با کیفیت رضایت بخشی نمایش دهد. این تلویزیون از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال در دسترس است.

استفاده از عملکرد HDR باعث می شود تنظیمات روشنایی جزئیات بصری بیشتری را در صحنه های تلویزیون 65CU8000 نشان دهد. سطح روشنایی تلویزیون را می توان با توجه به محیط از طریق عملکرد تشخیص روشنایی مبتنی بر حسگر هوشمند تنظیم کرد، اما به طور کلی، حداکثر روشنایی آن برای محتوای HDR ایده آل نخواهد بود. تلویزیون 65 اینچی سامسونگ با حالت فیلم ساز که به اختصار FMM نامیده می شود، می تواند بدون اعمال جلوه های مصنوعی یا افکت های پردازش حرکت، فیلم هایی با کیفیت واقعی و مطابق با دید سازنده بسازد.

یک تجربه بازی عالی با تلویزیون مقرون به صرفه

اگرچه تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8000 پتانسیل کامل مورد نیاز برای گیمرهای حرفه ای را ندارد، اما به طور کلی از برخی ویژگی های مناسب در بخش بازی استفاده می شود تا کاربران بتوانند از تلویزیون برای اجرای برخی از بازی های ویدیویی مورد نظر خود استفاده کنند. تاخیر ورودی در این تلویزیون در حالت بازی بسیار کم است، بنابراین منبع ورودی به صورت پاسخگو ارسال می شود. حالت بازی بر کیفیت تصویر بازی تأثیر نمی گذارد، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را برای بازی فعال کنید.

حالت بازی خودکار یا ALLM برای تنظیم خودکار حالت بازی استفاده می شود و نیازی نیست هر بار که کنسول بازی را وصل می کنید حالت بازی را به صورت دستی تنظیم کنید. بازی‌های 4K را می‌توان با فرکانس 60 هرتز در تلویزیون بازی کرد و به دلیل عدم سازگاری با VRR، برای کنسول‌های جدیدتر بهینه‌سازی نشده‌اند. سامسونگ در وب سایت رسمی خود به فناوری Motion Xcelerator برای بهبود نمایشگر اکشن اشاره کرده است. این فناوری به طور خودکار فریم های از دست رفته را ارزیابی و جبران می کند تا صحنه های سریع به آرامی و بدون تاری نمایش داده شوند. حالت HGiG همچنین یکی از ویژگی های عالی در بخش بازی تلویزیون سامسونگ 65CU8000 است که رنگ های غنی را در محتوای بازی HDR نمایش می دهد.

Gaming Hub یک منوی هوشمند جدید است که از سال 2022 به بعد روی تلویزیون ها کار می کند. به لطف این منو، می توانید به راحتی به برخی از خدمات بازی های ابری مانند NVIDIA Geforce NOW دسترسی داشته باشید. البته در دسترس بودن خدمات در منوی این بازی بر اساس منطقه جغرافیایی متفاوت است. همچنین برای دسترسی به بازی های آنلاین باید یک اشتراک جداگانه خریداری کنید.

قدرت و کیفیت صدای بهینه

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65CU8000 علاوه بر وضوح تصویر بسیار خوب، تجربه متفاوتی را هنگام تماشای فیلم ایجاد می کند.همچنین از یک سیستم صوتی قدرتمند برای بازتولید صدایی با وضوح بالا و رسا استفاده می شود. بلندگوهای به کار رفته در ساختار تلویزیون مجهز به صدای خروجی مجموعا 20 وات هستند. از آنجایی که تلویزیون هنگام پخش صدا در سطوح متوسط ​​عملکرد بهتری دارد، بهتر است آن را در محیطی با نویز کمتر قرار دهید. میزان اعوجاج صدا در این تلویزیون جدید نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است. فناوری پیشرفته Adaptive Sound می تواند بدون توجه به صدای آزاردهنده محیط، خروجی صدا را برای محتوا به بهترین شکل تنظیم کند.

سایر فناوری های صوتی تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8000

  • OTS Lite Object Tracking Sound به عنوان یکی از فناوری های منحصر به فرد سامسونگ ادعا می کند که این شرکت می تواند صداهای اجسام را به ترتیب از طریق بلندگوهای مجازی ردیابی کند و جزئیات صوتی را با دقت بالا به طور دقیق بازتولید کند.
  • اگر قصد دارید تلویزیون سامسونگ 65CU8000 را به ساندبارهای جدیدتر سامسونگ متصل کنید، ویژگی انحصاری Q-Symphony برای شما بسیار مفید خواهد بود. از این عملکرد برای همگام سازی بلندگوهای نوار صوتی و تلویزیون استفاده می شود و با استفاده از آن می توانید وضوح صدای شگفت انگیز را در محیط اطراف خود احساس کنید.
  • با ویژگی Bluetooth Audio ، می‌توانید موسیقی را از دستگاه‌های بلوتوث سازگار بر روی تلویزیون پخش کنید. با پشتیبانی Dual Audio، حتی امکان اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث به تلویزیون وجود دارد.
  • تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ با عملکرد جدید سوئیچ خودکار Buds این امکان را فراهم می کند که به طور خودکار بین تلویزیون و تلفن هوشمند سوئیچ شود هنگامی که هندزفری بلوتوث Samsung Galaxy Buds به عملکرد سوئیچ خودکار متصل است.
  • ال ای دی سامسونگ 65CU8000 با اتصال به شبکه وای فای خانگی و پشتیبانی از عملکرد Multiroom Link می تواند به بلندگوهای سازگار سایر اتاق های خانه متصل شود و قابلیت کنترل و مدیریت تمامی این دستگاه های صوتی توسط عملکرد Multiroom Link فراهم شده است.

ظرافت و زیبایی در جزئیات طراحی تلویزیون

در ظاهر کلی تلویزیون، چیدمان جزئیات طراحی در مدل 65CU8000 به خوبی انجام شده است به گونه ای که نظر بسیاری از متخصصان را به خود جلب می کند. اول از همه باید گفت که کیفیت ساخت خوبی دارد و با وجود اینکه اکثر قطعات آن پلاستیکی است اما بادوام است. سامسونگ با رونمایی از سبک منحصر به فرد AirSlim به چالش کشیدن دسته طراحی تلویزیون ادامه می دهد. این سبک با به حداقل رساندن ضخامت بدنه ظاهری عالی ایجاد می کند. ضخامت پنل تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ تنها حدود 25.7 میلی متر است که می توان آن را به بهترین شکل روی دیوار قرار داد و هارمونی جذابی با دکوراسیون ایجاد کرد.

حالت صاف و یکنواخت پایه های صاف 1085.5 x 279.4 میلی متری باعث می شود وقتی روی میز تلویزیون قرار می گیرند در محیط شیک به نظر برسند. این پایه ها که در دو طرف نمایشگر قرار می گیرند دارای دو موقعیت ارتفاع قابل تنظیم هستند. با افزایش ارتفاع پاها می توان ساندبار را زیر تلویزیون قرار داد در حالی که در حالت دیگر صفحه نمایش به میز نزدیکتر است. به طور کلی پایه ها از استحکام لازم برای پشتیبانی از پنل نمایشگر برخوردار هستند.

تلویزیون سامسونگ 65CU8000 در قسمت پنل پشتی بدنه و پایه ها قابلیت مدیریت کابل بسیار حرفه ای را ارائه نمی دهد، اما می تواند با کمک گیره های کوچک ظاهر تلویزیون را به خوبی به نمایش بگذارد و کابل ها را از طریق کانال ها عبور دهد. در پشت پنل شایان ذکر است که سامسونگ با کاهش ضخامت قاب صفحه نمایش و بدون توجه به عناصر پیچیده در ظاهر و همچنین ارائه تجربه بصری جامع تری به خوبی توانسته است سبکی مینیمال و کاربرپسند ایجاد کند.

دسترسی گسترده به سرگرمی با سیستم عامل تایزن 2023

تلویزیون های سری 2023 سامسونگ، از جمله 65CU8000 ، نسخه جدیدی از سیستم عامل اختصاصی تایزن را اجرا می کنند. Smart Hub سامسونگ مرور و کشف محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را برای پخش فیلم ها، بازی ها و نمایش هایی که دوست دارید صرف کنید. بخش خانه نیز مانند نسل قبل، بخش های اصلی رسانه، پس زمینه و مرکز بازی را در یک صفحه ارائه می کرد.

سرویس های مختلفی مانند Netflix، YouTube، Disney+، Apple TV و Prime Video به طور پیش فرض در تلویزیون سامسونگ استفاده می شوند. زمان انجام این برنامه ها کاهش می یابد و دسترسی به خدمات آنها آسان تر می شود. فروشگاه برنامه های سامسونگ در تلویزیون SAMSUNG 65CU8000  با میزبانی مجموعه ای چشمگیر از برنامه ها، دسترسی به تمام سرویس های پخش اصلی را فراهم می کند.

اگر به سرویس ویدیویی Samsung TV Plus دسترسی داشته باشید، از خدمات رایگان شامل بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش شگفت زده خواهید شد. البته این سرویس فقط در برخی از مناطق جغرافیایی در دسترس است. از برنامه Samsung Health می‌توانید آمار روزانه سلامتی و تناسب اندام خود را ردیابی کنید. به طور کلی، برای استفاده از خدمات تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ ، باید یک حساب کاربری سامسونگ ثبت کنید و به اینترنت متصل شوید و همچنین از منطقه پشتیبانی کنید.

تلویزیون سامسونگ CU8000 ; تلویزیونی برای مدیریت خانه!

SmartThings به عنوان پروژه انحصاری سامسونگ برای مدیریت دستگاه های هوشمند در این تلویزیون توسعه یافته است. تمام دستگاه های سازگار را می توان به راحتی از داشبورد SmartThings در تلویزیون سامسونگ 65CU8000 کنترل کرد. قبل از انجام این کار، باید دستگاه را ثبت کنید و همچنین مطمئن شوید که به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم وصل شده اید و به حساب سامسونگ خود وارد شده اید. اکنون امکان کنترل دستگاه هایی مانند سیستم تصفیه هوا، جاروبرقی رباتیک، چراغ های هوشمند، ماشین لباسشویی و غیره وجود دارد. به صورت یکپارچه این تلویزیون هوشمند سامسونگ حتی از ماژول Zigbee پشتیبانی می کند که امکان کنترل دستگاه های سازگار را فراهم می کند.

ریموت SolarCell سامسونگ

ریموت کنترل ارائه شده به همراه تلویزیون سامسونگ سی یو 8000 از نوع سولارسل می باشد. طراحی ریموت کنترل کاملا مینیمالیستی و راحت بوده و به جای باتری های معمولی از پنل میکروسکوپی قابل شارژ در ساختار آن استفاده شده است. این ریموت که اکنون در سال 2023 با شماره مدل TM2360E معرفی می شود، قابلیت شارژ از طریق USB-C را نیز دارد. کنترل از راه دور هوشمند Solarcell دارای دکمه دستیار صوتی Bixby است و به کاربران اجازه می دهد تا دستورات صوتی را به زبان های در تلویزیون اعمال کنند. به لطف دستیار صوتی بیکسبی، می توانید زمان بیشتری را صرف تماشای محتوای مورد علاقه خود کنید و در زمان کمتری به محتوای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

طیف گسترده ای از تعاملات با تلویزیون 65CU8000

خرید تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 65 اینچ سطح بالایی از امکانات و عملکرد را برای شما به ارمغان می آورد. در این تلویزیون به راحتی می توانید آنچه را که از گوشی هوشمند خود می خواهید به صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون منتقل کنید. از بین راه های مختلفی که می توانید برای اتصال گوشی خود به تلویزیون استفاده کنید، موبایل به تلویزیون و Tap View بیشترین استفاده را دارند. ویژگی Tap View یک ویژگی منحصر به فرد سامسونگ است که امکان برقراری ارتباط در گوشی های گلکسی را تنها با یک ضربه ملایم روی صفحه نمایش می دهد. تلویزیون Sound to Mobile و Sound Mirroring دو ویژگی ویژه برای به اشتراک گذاری صدا در تلویزیون سامسونگ هستند.

عملکرد Multi View امکان نمایش همزمان 2 محتوای مختلف را در یک صفحه نمایش 65 اینچی فراهم می کند. به نظر می رسد این تلویزیون از تماس تصویری با استفاده از برنامه Google Meet پشتیبانی می کند. این عملیات با استفاده از دوربین باریک (باید جداگانه خریداری شود) یا دوربین گوشی سامسونگ امکان پذیر خواهد بود. در قسمت Smart TV شاهد اضافه شدن پلتفرم Nifty Gateway هستیم تا علاقه مندان به خرید و فروش NFT بتوانند دسترسی آسان تری به قسمت مورد نظر خود داشته باشند. در تلویزیون سامسونگ 65CU8000 همچنین قادر خواهید بود از انواع پورت های ارتباطی برای اتصال به دستگاه های خارجی مختلف استفاده کنید.

در این صفحه می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65CU8000  را مشاهده کنید. همچنین امکان خرید و سفارش این تلویزیون کریستال سامسونگ با بهترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا وجود دارد. اما اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر مناسب استفاده معمولی و خانگی هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 65CU8500 بروید. همچنین اگر به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت و معمولی تر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال می گردید، ما تلویزیون سامسونگ 65CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع :SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8000 سایز 65 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU8000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 21.4(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 20.9(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست