×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65CU8500 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65CU8500
کیفیت تصویر : 4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت : 2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پردازنده :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65CU8500 یکی از تلویزیون های باکیفیت سامسونگ است که در بین مدل های شفاف 4K UHD سال 2023 معرفی شد. سامسونگ مانند هر سال تلویزیون های جدید خود را با امکانات پیشرفته و ویژگی های به روز عرضه می کند تا جایگاه بالای خود را در زمینه کیفیت بالا حفظ کند. محصولات سری جدید تلویزیون های کریستالی سامسونگ در سال 2023 با نام سری CU تولید می شود که جایگزین سری BU از سال 2022 شده است. این تلویزیون ها با وضوح 4K و پردازش تصویر Crystal Processor 4K عرضه می شوند و وضوح بسیار بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه می دهند.

تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 65 اینچ نسبت به مدل قبلی خود BU8500 تغییرات مثبتی را تجربه کرده است، مانند افزایش خلوص رنگ، روشنایی و بهبود ویژگی های هوشمند. این تلویزیون 65 اینچی با آخرین نسخه سیستم عامل تایزن عرضه می شود و نسخه جدید رابط Smart Hub دامنه قابل توجهی به قسمت هوشمند داده است و تلویزیونی کاملا هوشمند با مجموعه وسیعی از نقاط دسترسی را در اختیار شما قرار می دهد.

وضوح صدا در تلویزیون سامسونگ CU8500 عالی است و با سیستم های صوتی خارجی کاملا سازگار است. شما می توانید از این صفحه نمایش 65 اینچی برای یک بازی روان و بسیار هیجان انگیز استفاده کنید. در مجموع، سامسونگ در تلویزیون های جدید 2023 در هر بخش ویژگی های متنوع تری را ارائه کرده است که در فروشگاه دوزین کالا بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تلویزیون سامسونگ 65CU8500 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 65CU8500 با پردازنده کریستالی

تلویزیون های کریستال سامسونگ در سری های مختلفی عرضه می شوند که در این میان سری 8 محبوب ترین است. به طور کلی مدل های کریستالی متشکل از تلویزیون هایی با رزولوشن 4K با نمایشگر LED معمولی هستند که به دلیل استفاده از فناوری کریستال، نمایشگر رنگی برتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی دارند. در بین تلویزیون های سامسونگ، سری کریستال پایین ترین رده محصولات 4K است و قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ نسبت به مدل های QLED و Neo QLED بسیار مناسب تر است. این قیمت پایین در کنار وضوح رنگ و کیفیت خوب باعث شده است که تلویزیون های کریستال سامسونگ در بازار ایران نسبت به سایر تلویزیون های هم رده محبوبیت بیشتری داشته باشند.

با توجه به سایر تلویزیون های این سری، 65CU8500 از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K استفاده می کند. این پردازنده ویژه در قسمت تصویر تلویزیون سامسونگ، آنالیز مناسبی از جزئیات تصویر انجام داده است تا تجربه متفاوتی از تماشای محتوای ویدیویی را به بیننده بدهد. این پردازنده نه تنها محتوای 4K را در واقعی ترین حالت ضبط می کند، بلکه به بهبود کیفیت تصویر برای سایر محتواها نیز کمک می کند. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K از فناوری نقشه برداری رنگی پیشرفته استفاده می کند که به طور دقیق رنگ ها و سایه های روی صفحه را از هم جدا می کند و کوچکترین تفاوت رنگ را برای به تصویر کشیدن جزئیات کامل به خوبی نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 65CU8500 با پردازنده کریستالی

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی

نمایشگرهای کریستالی سامسونگ به فناوری Dynamic Crystal Color مجهز هستند. این فناوری منحصر به فرد به تولید یک میلیارد رنگ غنی (One Billion Color) کمک می کنذ، بنابراین نمایشگر تلویزیون سامسونگ 65CU8500 عملکرد عالی برای نمایش رنگ های مختلف دارد. فناوری کریستال کوچکترین جزئیات رنگ را به بیننده نشان می دهد تا یک تجربه دیدنی هیجان انگیز از محتوا با جزئیات رنگی جذاب را به ارمغان بیاورد. Dynamic Crystal Color نمایشی واقعی از میلیاردها رنگ غنی و باکیفیت ایجاد می کند.

تولید رنگ های واقعی و غنی به افزایش طیف رنگ های قابل نمایش با صفحه تلویزیون 65 اینچی کمک کرده است و به این ترتیب محتوای HDR با ترکیب رنگ بهتری نمایش داده می شود. تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 65 اینچ دارای قابلیت HDR می باشد که به آن محدوده دینامیکی بالا نیز می گویند. این فناوری به بهبود روشنایی تصویر برای نشان دادن جزئیات واقعی رنگ حتی در صحنه های تاریک کمک می کند. عملکرد HDR همچنین از فرمت HDR10+ و HLG برای بهبود کیفیت تصویر پشتیبانی می کند.

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی در تلویزیون سامسونگ CU8500

کنتراست عالی با تلویزیون 65CU8500

همانطور که انتظار می رفت، تلویزیون CU8500 سامسونگ با نسبت کنتراست بهبود یافته ای نسبت به سال های گذشته عرضه می شود. این مدل نسبت بین روشن ترین رنگ روشن و تیره ترین رنگ در تصویر را به خوبی رعایت کرده است تا این دو رنگ متفاوت را در بهترین حالت و در یک قاب تصویر نشان دهد. Mega Contrast نسبت کنتراست بسیار بالای نمایشگر تلویزیون سامسونگ را نشان می دهد. علاوه بر این، تلویزیون 65CU8500 از عملکرد تقویت کنتراست برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این فناوری با تنظیم روشنایی نمایشگر تفاوت بین نقاط تاریک و روشن را متعادل می کند. با نسبت کنتراست عالی تلویزیون سامسونگ می توانید جزئیات زیباتری را مشاهده کنید.

روشنایی صفحه نمایش بهینه

تلویزیون سامسونگ 65CU8500 از UHD Dimming برای تنظیم روشنایی نمایشگر استفاده می کند. این یک ویژگی منحصر به فرد در بخش نوردهی است که به تنظیم روشنایی نمایشگر کمک می کند. به طور کلی، عملکرد این ویژگی به نوعی به فناوری کاهش نور محلی بستگی دارد که باعث می شود هر قسمت از تصویر به طور منظم نوردهی را کاهش یا افزایش دهد. در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 65 اینچ ، فناوری UHD Dimming نسبت کنتراست نمایشگر را تنظیم می کند و در نتیجه به نمایش جزئیات بهتر در نور مطلوب کمک می کند.

لازم به ذکر است که عملکرد تشخیص روشنایی نیز در ایجاد روشنایی مطلوب در تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8500 نقش موثری دارد. به طور کلی این ویژگی شامل سنسورهای تشخیص نور محیطی می شود که نسبت به تغییرات نور محیط بسیار حساس هستند و قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر را با در نظر گرفتن نور محیط دارند. با کمک Brightness Detection می توانید میزان روشنایی مناسب را در هماهنگی کامل با محیط انتظار داشته باشید.

از تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید

"تلویزیون سامسونگ 65CU8500" مجهز به چند حالت تصویر است که هر کدام تنظیمات نور و رنگ متفاوتی را ایجاد می کنند. در میان آنها، 2 حالت تصویری Movie و Filmmaker (FMM) اغلب برای تماشای فیلم استفاده می شود. حالت فیلمساز دقیقا همان وضوحی را ایجاد می کند که فیلمساز انتظار دارد روی صفحه سینما نمایش دهد. این حالت تصویر می‌تواند با خاموش کردن حالت‌های هموارسازی حرکت که باعث از بین رفتن جزئیات تصویر می‌شود، یک حالت نمایش کامل با جزئیات واقعی را در اختیار بیننده قرار دهد. هنگام تماشای فیلم های مورد علاقه خود، حالت فیلم را انتخاب کنید تا از بالاترین سطح وضوح تصویر با صفحه نمایش 65 اینچی سامسونگ لذت ببرید.

تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8500 زیباتر از همیشه

تلویزیون های سامسونگ به دلیل طراحی شیک و زیبا همیشه محبوب هستند. حال شایان ذکر است که بهبودهایی در طراحی تلویزیون های 2023 سامسونگ انجام شده است که باعث افزایش محبوبیت تلویزیون های این برند می شود. تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU8500 دارای طراحی AirSlim است که وزن کم بدنه را به دلیل ضخامت کم صفحه نمایش نشان می دهد. ضخامت صفحه نمایش 25.7 میلی متری برای این تلویزیون 65 اینچی یک مزیت طراحی جذاب است. پنل نمایشگر با حداقل ضخامت طراحی شده و بدنه نازک آن گزینه ای عالی برای نصب روی دیوار خواهد بود.

فریم هایی که حاشیه های اطراف نمایشگر را تشکیل می دهند نیز به باریک ترین شکل طراحی شده اند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65CU8500 با این حاشیه‌های باریک، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به تلویزیون استاندارد به شما می‌دهد. تلویزیون سامسونگ 65CU8500 بدون طراحی 3 قاب به حاشیه هایی با حداقل ضخامت در 3 طرف صفحه اشاره دارد که جلوه شیک طراحی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

پایه مرکزی متمایز

برای ثابت نگه داشتن صفحه نمایش 65 اینچی سامسونگ، از نوع پایه مرکزی با طراحی متمایز استفاده شده است. این پایه زیبا طراحی بسیار شیکی دارد و به نظر می رسد که یک پایه تخت از طریق دو قسمت یکسان به پنل پشتی نمایشگر متصل شده و پایه ای شبیه به سری BU8500 ایجاد کرده است. این پایه دارای عرض بسیار کمی است و با پوشش کم صفحه نمایش امکان قرار دادن تلویزیون روی میز با تلویزیون های کم عرض را فراهم می کند. لازم به ذکر است که مانند سال گذشته سایزهای دیگر این تلویزیون از نوع پایه متفاوت و سایزهای 50 و 43 اینچ سری CU8500 دارای پایه متفاوت با عرض بیشتر می باشند. در مجموع استحکام بالایی که این نوع پایه برای تلویزیون 65 اینچ سامسونگ CU8500 به ارمغان آورده است در حفظ تعادل کامل نمایشگر تاثیر بسزایی دارد.

صدای خالص با وضوح عالی در سامسونگ 65CU8500

قسمت صوتی تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 65 اینچ از یک سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگو تشکیل شده است که هر کدام با قدرت صدای 10 وات می باشد. این اسپیکرها به مجموع ولوم خروجی 20 وات مجهز هستند و دارای حجم مناسبی برای بازتولید صدا هستند. تلویزیون 4K سامسونگ 65CU8500 از بهترین فناوری های تقویت صدا استفاده می کند و صدای تطبیقی ​​یکی از موثرترین ها در این بخش است. Adaptive Sound از هوش مصنوعی برای تطبیق کامل صدا با محیط استفاده می کند و می تواند با در نظر گرفتن میزان نویز محیط، بهینه سازی کامل صدا را اعمال کند. این ویژگی صدای بسیار باکیفیت و رسا و مناسب با محیط خانه شما را بازتولید می کند.

ال ای دی سامسونگ 65CU8500 مجهز به Object Tracking Sound Lite یا به اختصار OTS Lite است. دارای یک آشکارساز شی درون تصویری است که می تواند صداها را بر اساس اجسام متحرک روی صفحه نمایش دهد. OTS Lite به تقویت صدا و هماهنگی کامل آن با تصویر پخش کمک می کند تا حالتی سینمایی و متمایز در بخش صدا ایجاد کند.

قابلیت به اشتراک گذاری صدا

یکی از بهترین ویژگی های تعبیه شده در بخش صوتی تلویزیون سامسونگ 65CU8500 برای افزایش صدا Q-Symphony نام دارد. این فناوری به طور منحصر به فردی برای سیستم های صوتی سامسونگ طراحی شده است که هماهنگی کاملی بین سیستم صوتی و قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. همچنین می توانید از بلوتوث همیشه آماده تلویزیون SAMSUNG 65CU8500 برای اتصال بلندگوهای خارجی مختلف به تلویزیون برای افزایش صدای خروجی استفاده کنید. عملکرد سوئیچ خودکار Buds برای جابه‌جایی سریع بین دستگاه‌های متصل به بخش صوتی تلویزیون سامسونگ استفاده می‌شود و اتصال Multiroom به همه بلندگوهای سازگار در محیط خانه اجازه می‌دهد به تلویزیون متصل شوند.

تلویزیون بازی 65CU8500

تلویزیون سامسونگ سی یو 8500 مدل خوبی برای بازی نیست، اما در نوع خود می تواند انتخاب بسیار خوبی برای بازی های معمولی باشد. پنل صفحه نمایش 65 اینچی این تلویزیون قابلیت نمایش بازی های 4K را در رزولوشن 60 دارد و در هنگام اتصال به کنسول های بازی تاخیر ورودی بسیار کمی دارد. عملکرد ALLM در این تلویزیون تعبیه شده است تا به محض اتصال کنسول بازی از طریق ورودی HDMI به طور خودکار فعال شود تا از کمترین تاخیر هنگام ورود به حالت بازی (GAME) اطمینان حاصل شود.

عملکرد HGIG تلویزیون کریستال 65CU8500 سامسونگ می تواند با اعمال تنظیمات HDR مناسب، کیفیت تصویر و رنگ بسیار بهتری را هنگام پخش بر روی صفحه نمایش بزرگ ارائه دهد. Motion Xcelerator همچنین به ایجاد حرکت روان در بخش تصویر تلویزیون کمک می کند تا صحنه‌های بازی سریع و بدون وقفه با کیفیت بهتری نمایش داده شوند. Motion Xcelerator با جبران فریم های از دست رفته و ارائه یک تجربه بازی هیجان انگیز با صحنه های صاف، تاری حرکت را به حداقل می رساند.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023

مانند سایر تلویزیون های سامسونگ از سال 2023، تلویزیون فورکی 65CU8500 دارای آخرین نسخه سیستم عامل انحصاری تایزن این برند است. رابط کاربری مرتبط با تایزن که اسمارت هاب نام دارد، برای انجام اقدامات مربوط به تنظیمات و دسترسی به بخش های مختلف، پیشرفته تر و سرعت مناسب تری دارد. رابط کاربری Smart Hub قابلیت شخصی سازی مطالب مختلف را در یک مکان با دسترسی آسان دارد و می تواند محتوای دلخواه شما را در یک مکان در منوی اصلی نمایش دهد. رابط کاربری Smart Hub و دسترسی آسان به این معنی است که زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف تماشای محتوای مورد علاقه خود می کنید.

به لطف سیستم عامل تایزن، تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 65 اینچ یک مدل کاملاً هوشمند است که طیف کاملی از عملکردها را ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی در این تلویزیون به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر وب اختصاصی وب گردی کنید. همچنین امکان دانلود انواع اپلیکیشن ها در فروشگاه محتوای سامسونگ وجود دارد و کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنند. به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های کریستال سامسونگ، می بینیم که تلویزیون اسمارت 65CU8500 دارای ویژگی های هوشمند متنوعی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023 در تلویزیون هوشمند سامسونگ CU8500

اتصال به گوشی های هوشمند

راه های مختلفی برای اتصال تلفن های هوشمند به تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 65 اینچ به صورت بی سیم وجود دارد. برای این اتصال می توانید از یکی از روش های Mobile to TV و Tap View استفاده کنید. از طریق این ویژگی می توان محتویات صفحه گوشی را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. همچنین از TV Sound to Mobile و Sound Mirroring برای تبادل و انتقال صدا بین تلویزیون و گوشی استفاده می شود.

قابلیت Multi-View در تلویزیون سامسونگ CU8500

با عملکرد Multi-View امکان نمایش همزمان 2 محتوا بر روی صفحه نمایش وجود دارد. شما می توانید در هر بخش ایجاد شده محتوای متفاوتی را نمایش دهید و به این ترتیب صفحه نمایش 65 اینچی 4K دو محتوای کاملا متفاوت را با وضوح عالی به شما نشان دهد.

تماس تصویری با Google Meet

Google Meet توسط تلویزیون سامسونگ 65CU8500 پشتیبانی می شود. این برنامه برای برقراری تماس تصویری از طریق صفحه تلویزیون استفاده می شود و برای استفاده از آن به دوربین اسلیم فیت یا دوربین گوشی سامسونگ سازگار با برنامه نیاز دارید. سپس می توانید با دوستان و آشنایان خود از طریق صفحه تلویزیون بزرگ با استفاده از برنامه Google Meet تماس بگیرید.

SmartThings

عملکرد SmartThings را می توان پروژه ای منحصر به فرد سامسونگ برای اتصال و مدیریت آسان لوازم هوشمند این برند دانست. تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه شما تا زمانی که از SmartThings پشتیبانی می کنند می توانند به تلویزیون سامسونگ متصل شوند.

دستیار صوتی Bixby

در تلویزیون سامسونگ 65CU8500 از دستیار صوتی بیکسبی به صورت داخلی استفاده شده است. این دستیار از بسیاری از زبان‌های رایج در جهان پشتیبانی می‌کند و برای آسان‌تر کردن کار با تلویزیون تعبیه شده است. شما به راحتی می توانید عملکردهای تلویزیون سامسونگ را با صدای خود کنترل کنید. علاوه بر این، این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند تا بتوان آن را به اسپیکر هوشمند گوگل متصل کرد.

ریموت کنترل خورشیدی

یک ریموت کنترل جدید و هوشمند SolarCell با تلویزیون سامسونگ 2023 عرضه شده است. این کنترل از راه دور هوشمند استفاده از باتری های یکبار مصرف را حذف می کند و به جای آن یک پنل خورشیدی قابل شارژ نصب می کند. برای شارژ آن می توانید از نور طبیعی یا لامپ محیطی استفاده کنید. طراحی کنترل از راه دور بدون باتری SolarCell یک حرکت کاملا سازگار با محیط زیست است که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. دکمه های تعبیه شده روی ریموت، دسترسی آسان به قسمت های مختلف فراهم می کند و یک میکروفون داخلی نیز برای استفاده از دستیار بیکسبی در ریموت خورشیدی تعبیه شده است.

در این صفحه امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سامسونگ 65CU8500 محصول 2023 وجود دارد. شما می توانید این تلویزیون را با قیمت ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر برای تماشا فیلم و سریال به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید و قصد صرف بودجه کمتری دارید می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 65CU8000 بروید. اما اگر به دنبال تلویزیونی بهتر و با کیفیت تر برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سامسونگ Q60C می باشد. 

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8500 سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست