×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50CU8100
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :VA
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
پردازنده :Crystal 4K
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
فناوری رنگ :Dynamic Crystal Color
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ را می توان یکی از جدیدترین تلویزیون های سری 8 سامسونگ دانست که در سال 2023 به مرحله تولید و ارائه رسیده است. این تلویزیون ظاهری بسیار شیک و شکیل دارد که یکی از مزیت های خرید آن خواهد بود. وجود فناوری کریستال در نمایشگر این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که جزئیات و رنگ هایی با وضوح بهتر و کیفیت بالاتری داشته باشید. با خرید تلویزیون کریستال سامسونگ صحنه هایی با رنگ های غنی شده و پویا خواهید داشت که با تنوع بسیار زیاد قابل نمایش زنده هستند. سامسونگ در ساختار این تلویزیون نسل جدید از پنل VA استفاده کرده است که قابلیت عمق مشکی بالایی دارد و صحنه ها را با کنتراست عالی نمایش خواهد داد. وجود فناوری HDR در تلویزیون کریستال سامسونگ آن را به گزینه ای عالی برای تماشای فیلم و سریال تبدیل کرده است.

در قسمت صوتی تلویزیون سامسونگ 50CU8100 از فناوری هایی مانند OTS Lite و Q-Symphony استفاده شده است که تاثیر بسیار تعیین کننده ای در کیفیت و جذابیت صدا خواهد داشت و در هنگام پخش محتوا حس زنده ای را به بیننده منتقل می کند.

تلویزیون 50CU8100 از نسخه جدید و بهبود یافته سیستم عامل تایزن استفاده می کند که بهترین و هیجان انگیزترین سرگرمی ها و خدمات را در اختیار کاربران این تلویزیون قرار می دهد. با خرید تلویزیون سامسونگ از بهترین کیفیت صدا و تصویر و متنوع ترین سرگرمی ها در منزل خود لذت خواهید برد. برای آشنایی بیشتر با این تلویزیون 2023 با ما همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ ساخت 2023 میلادی

تلویزیون پیشرفته برای محیط زندگی شما

سامسونگ برای طراحی تلویزیون های نسل بعدی خود از طراحی AirSlim استفاده می کند که شامل تلویزیون هایی با ظاهری مجلل، بدنه باریک و قاب نازک می باشد. عمق بدنه تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ تنها در حدود 25.7 میلی متر است، بنابراین از ظرافت طراحی آن بیش از آنچه انتظار دارید شگفت زده خواهید شد. تلویزیون با این سبک بسیار مدرن وقتی روی دیوار قرار می گیرد بیشتر شبیه یک اثر هنری به نظر می رسد، لبه های آن اصلا بیرون زده به نظر نمی رسد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ظرافت تلویزیون، پنل فوق نازک آن در 3 طرف نمایشگر است که به بیننده اجازه می دهد تا روی محتوای در حال پخش تمرکز کند.

سامسونگ در طراحی تلویزیون CU8100 از دو پایه دو طرفه استفاده کرده که صاف و جذاب هستند و با فاصله کمی از لبه های صفحه نمایش قابل نصب هستند. مهمترین عاملی که در مورد پایه ها باید به آن توجه کرد، ساختار موثر قابل تنظیم ارتفاع آنها است. با افزایش ارتفاع پایه عملا امکان قرار دادن نوار صوتی در جلوی تلویزیون بدون امکان مسدود شدن قسمتی از صفحه نمایش وجود دارد و عملاً بدون محدودیت فضایی، انعطاف قابل توجهی ایجاد می شود. در پشت بدنه تلویزیون سامسونگ CU8100 شیارهایی برای هدایت کابل وجود دارد، بنابراین می توانید با به حداقل رساندن شلوغی و حذف تمام عناصر پیچیده اطراف تلویزیون، سبک محبوب و زیبای مینیمالیسم را دنبال کنید.

تلویزیون سامسونگ 50CU8100 با تکنولوژی رنگ کریستالی پویا

سری تلویزیون های کریستال 4K یکی از خطوط تولید سامسونگ است که به دلیل کیفیت تصویر عالی با قیمت بسیار مناسبی عرضه خواهد شد. تلویزیون سامسونگ 50CU8100 جدید به عنوان مدلی از این خط تولید با کیفیت تصویر خوب در رتبه بالاتری نسبت به مدل CU7100 قرار می گیرد. نمایشگر کریستالی اساساً نوعی نمایشگر LED است که از یک لایه فیلتر رنگ کریستالی استفاده می کند.

فناوری Dynamic Crystal Color تلویزیون های کریستالی سامسونگ را از تلویزیون های LED معمولی متمایز می کند. این فناوری صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ است که طیفی غنی از بیش از یک میلیارد رنگ را برای سطحی باورنکردنی از جزئیات و کنتراست نمایش می دهد. رنگ کریستالی پویا کیفیت تصویر را تغییر می دهد تا بتوانید جزئیات باورنکردنی را در صحنه ها مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 50CU8100 با تکنولوژی رنگ کریستالی پویا

Crystal Processor 4K

از ابتدای سال 2020، سامسونگ از پردازنده کریستال 4K در ساختار تلویزیون های کریستالی خود استفاده کرده است. تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ هم اکنون از همین پردازنده در سال 2023 استفاده می کند. واقعیت این است که توضیح پارامترهای فنی پردازنده قابل بحث نیست زیرا این یک روند نهفته در بین تولید کنندگان تلویزیون است، اما بررسی عملکرد تلویزیون از جنبه های مختلف و بازخورد به کاربران می تواند تأثیر آن را تا حد زیادی نشان دهد.

پردازش و تحلیل داده های ورودی بر عهده پردازنده کریستال 4K است که معمولاً از 4 هسته مرکزی تشکیل شده و بهترین قیمت و کارایی را دارد. از طریق فناوری 4K Upscaling، این پردازنده تضمین می کند که ورودی های کمتر از 4K برای نمایش با وضوح یکسان بهینه شده اند. این فرآیند چند مرحله ای خواهد بود، از جمله بازتولید بافت های از دست رفته و حذف نویز. به این ترتیب می توانید هر نوع محتوای سرگرمی را که دوست دارید با همان وضوح 4K در تلویزیون سامسونگ 50CU8100 تماشا کنید.

Crystal Processor 4K در تلویزیون 2023 سامسونگ CU8100

کنتراست مطلوب با فناوری‌های پیشرفته

تلویزیون کریستال سامسونگ 50CU8100 بهترین سطح کنتراست را با استفاده از پنل VA ارائه می دهد. از طرفی روشنایی صفحه نمایش این تلویزیون 50 اینچی راضی کننده است. با تشخیص روشنایی بر اساس سنسور نور، امکان تنظیم روشنایی نمایشگر در محیط وجود دارد.

سامسونگ در بخش تصویر تلویزیون 2023 خود از فناوری UHD Dimming به عنوان نوعی الگوریتم تنظیم نور با قابلیت تقسیم صفحه نمایش و بهبود نمایش رنگ های سیاه و سفید در هر بخش استفاده می کند و در واقع از این طریق این قابلیت را فراهم می کند. کنتراست را بهبود بخشد ، سامسونگ همچنین به فناوری Contrast Enhancer اشاره می کند که به نظر ما بیشتر یک ترفند بازاریابی است و ادعا می کند که این فناوری به صورت پویا کنتراست را تنظیم می کند و عمق رنگ را در تلویزیون سامسونگ 50CU8100 افزایش می دهد.

تلویزیون CU8100 با برد دینامیکی بالا 

فناوری HDR یا High Dynamic Range انقلابی عظیم در عرصه فیلم و سریال ایجاد کرده است. این فناوری با افزایش سطوح روشنایی در صحنه ها به بیننده اجازه می دهد تا تمامی جزئیات بصری و رنگ ها را در صحنه های روشن و تاریک محتوا مشاهده کند. از آنجایی که تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ از نسبت کنتراست بالایی برخوردار است، می تواند گزینه مناسبی برای نمایش چنین مطالبی باشد.

تلویزیون کریستال سامسونگ با فناوری HDR10+ سازگار است. با افزودن ابرداده پویا به محتوا، این فناوری تضمین می‌کند که می‌تواند فریم به فریم با رنگ‌های زنده و پویا نمایش داده شود و کاربر را به تجربه مشاهده واقعی‌تر دعوت کند. تلویزیون 2023 سامسونگ 50CU8100 با فرمت HLG نیز سازگار است. با این حال، تعجب آور است که سامسونگ همچنان در حال توسعه حتی تلویزیون های پیشرفته جدید خود بدون پشتیبانی از Dolby Vision است.

امکانات اولیه بازی های ویدیویی

"تلویزیون سامسونگ CU8100" سایز 50 اینچ یک تلویزیون بازی حرفه ای نیست و قابلیت بازی با کنسول های نسل 9 را ندارد. اما با داشتن برخی امکانات اولیه برای انجام بازی های ویدئویی، می تواند گزینه ای مناسب و کاملا اقتصادی برای بازی با کنسول های نسل هشتم باشد. این دستگاه معمولا از پخش محتوای 4K@60Hz و 1080p@120Hz پشتیبانی می کند، اما از آنجایی که فاقد HDMI 2.1 است، نمی تواند بازی های 4K را با نرخ تازه سازی 120 هرتز اجرا کند. سامسونگ از فناوری منحصربه‌فرد Motion Xcelerator برای تقویت حرکت در محتوای اکشن استفاده می‌کند. این فناوری می تواند به طور خودکار فریم های از دست رفته را تخمین زده و آن ها را جبران کند و بین فریم های اصلی قرار دهد تا صحنه ها روان و بدون پرش نمایش داده شوند.

با استفاده از حالت بازی خودکار یا ALLM، اگر کنسول بازی متصل باشد، تلویزیون سامسونگ به طور خودکار حالت تصویر را به حالت بازی تغییر می‌دهد. مهمترین تغییر اساسی که در این حالت ایجاد خواهد شد این است که تاخیر ورودی کاهش یافته است. تاخیر ورودی معمولاً به عنوان زمان بین انتقال منبع و نمایش آن بر روی صفحه تعریف می شود. هرچه کمتر باشد، کنترل بیشتری بر روند بازی خواهید داشت.

از دیگر عملکردهای مفید قسمت بازی تلویزیون هوشمند سامسونگ 50CU8100 می توان به حالت HGiG اشاره کرد. HDR Gaming Interest Group که به اختصار HGiG نامیده می شود، به عنوان یک حالت توسط توسعه دهندگان کنسول و سازندگان تلویزیون توسعه داده شده است . HGiG که اکنون در تعداد زیادی از تلویزیون ها دیده می شود، دستور العمل هایی را برای عملکرد بهتر بازی HDR و نمایش صحنه های تاریک بازی با جزئیات بیشتر اعمال می کند.

تلویزیون سامسونگ CU8100 قدرت تلویزیون و فناوری های صوتی

تلویزیون 4K سامسونگ 50CU8100 یکی از تلویزیون های میان رده این شرکت در سال 2023 خواهد بود که با استفاده از دو بلندگوی 10 واتی، 20 وات صدا را در قسمت صوتی خود ارائه می دهد. سامسونگ از چندین فناوری برای بهبود و حتی بهینه سازی کیفیت صدا استفاده می کند. در زیر به طور مختصر عملکرد برخی از این فناوری ها را توضیح داده ایم.

Bluetooth Audio

با استفاده از ویژگی بلوتوث صوتی در تلویزیون سامسونگ 50CU8100 ، می توانید به صورت بی سیم به سایر دستگاه های صوتی بلوتوث از جمله هدفون، نوار صوتی و غیره متصل شوید. در تلویزیون های نسل جدید امکان اتصال همزمان دو دستگاه وجود دارد. در نهایت، سامسونگ ویژگی سوئیچ خودکار 2023 Buds را به تلویزیون‌ها اضافه کرد تا امکان جابه‌جایی خودکار Galaxy Buds بین تلویزیون و دستگاه‌های سازگار را به صورت هندزفری فراهم کند. با استفاده از این عملکرد، هنگامی که در تلویزیون به موسیقی گوش می دهید، مثلاً اگر تلفن شما زنگ بخورد، هندزفری به طور خودکار برای پاسخ به تماس متصل می شود.

Object Tracking Sound

فناوری Object Tracking Sound یک فناوری پیشرفته خواهد بود که در بخش صدای تلویزیون سامسونگ استفاده می شود. این فناوری می تواند با ردیابی صدای اجسام از بلندگوهای مجازی در صحنه ها جزئیات صدا را تولید کند، بنابراین می توان انتظار داشت که صدای منتشر شده از تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ به واقعیت نزدیکتر باشد و جلوه ای فراگیرتر داشته باشد.

تلویزیون سامسونگ CU8100 با فناوری Q-Symphony

فناوری Q-Symphony نیز به عنوان یکی دیگر از فناوری های قسمت صوتی تلویزیون 50 اینچ سامسونگ CU8100 در نظر گرفته خواهد شد که برای همگام سازی صدا بین بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. به این معنی که با فعال شدن این عملکرد، صدای بلندگوهای تلویزیون قطع نمی شود و با قابلیت همگام سازی صدا، می توانید جلوه ای جامع تر و قدرتمندتر دریافت کنید.

Adaptive Sound

Adaptive Sound نیز به عنوان یکی از فناوری های موثر بخش صوتی تلویزیون سامسونگ معرفی شد که به عنوان نوعی فناوری هوشمند می تواند ژانر محتوا را تحلیل کرده و افکت و فرکانس صدا را در زمان واقعی بر اساس نوع محتوا تنظیم کند. حالا اگر در حال گوش دادن به یک مسابقه ورزشی یا یک فیلم دراماتیک هستید، کیفیت صدای خوبی خواهید داشت.

Multiroom Link

با پشتیبانی از راهکار Multiroom Link در تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ ، امکان اتصال به بلندگوهای سازگار در شبکه وجود دارد. با نصب برنامه Samsung Multiroom می توانید تمامی بلندگوهای متصل به تلویزیون را به یکباره کنترل کنید.

دسترسی گسترده به سرگرمی با سیستم عامل Tizen در سامسونگ 50CU8100

تلویزیون های 2023 سامسونگ با نسخه جدید و بهبود یافته سیستم عامل تایزن توسعه یافته اند. تلویزیون SAMSUNG 50CU8100 دسترسی به محتوا را از طریق رابط کاربری خود (Smart Hub) در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجوی فیلم ها، بازی ها و نمایش های مورد علاقه خود و زمان بیشتری برای تماشای آنها صرف کنید.

Media Home یکی از مهم ترین بخش های رابط کاربری سامسونگ خواهد بود که در کنار نماد جستجو در بالای صفحه ظاهر می شود. پلتفرم‌های پخش محتوای مختلف مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، پرایم ویدیو، اپل تی‌وی و یوتیوب از قبل بر روی تلویزیون نصب شده‌اند و دسترسی به خدمات آن‌ها بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت است و گاهی اوقات نیاز به خرید اشتراک جداگانه دارد. سرویس Samsung TV Plus به کاربران این امکان را می دهد که از بین بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش بدون پرداخت هزینه انتخاب کنند.

دسترسی گسترده به سرگرمی با سیستم عامل Tizen در سامسونگ 50CU8100

کنترل و مدیریت هوشمند تلویزیون 2023 سامسونگ 50CU8100

عملکرد SmartThings یکی از مهم ترین دستاوردهای سامسونگ در تلویزیون های این برند است که به کاربران امکان می دهد تمامی دستگاه های هوشمند را به صورت یکجا کنترل کرده و بر فعالیت آن ها نظارت داشته باشند. برای استفاده از این خدمات، باید به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم متصل شوید و یک حساب سامسونگ ثبت کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند اپلیکیشن SmartThings را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند و همه چیز را از راه دور روی تلویزیون کنترل کنند.

ال ای دی سامسونگ 50CU8100 همچنین از دانگل Zigbee برای کنترل وسایل خانه هوشمند پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای دستیار صوتی سامسونگ به نام بیکسبی است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن انواع محتوای سرگرمی را در اختیار کاربر قرار دهد. این تلویزیون همچنین از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند.

ریموت کنترل SolarCell در تلویزیون 50CU8100

سامسونگ تلویزیون کریستال 50CU8100 را به همراه یک کنترل از راه دور بسیار منحصربفرد به نام SolarCell با شماره مدل TM2360E معرفی کرد. این کنترل از راه دور دارای ساختاری فوق العاده هوشمند است که به گونه ای طراحی شده است که دوستدار محیط زیست باشد. ریموت کنترل سولارسل به صورت خورشیدی طراحی شده و برای شارژ از نور خورشید یا چراغ استفاده خواهد کرد، بنابراین نیازی به باتری ندارد و از ورود باتری به محیط جلوگیری می کند و همچنین در هزینه های مصرف نیز صرفه جویی می کند.

البته سامسونگ قابلیت شارژ این ریموت را از طریق درگاه USB-C برای کاربران فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانند ریموت خود را از این طریق شارژ کنند.

سامسونگ این ریموت کنترل را به صورت هوشمند طراحی کرده است که به میکروفون داخلی نیز مجهز است و امکان استفاده از دستیار صوتی را برای کاربران فراهم می کند.

خدمات اسمارت متعدد

  • با استفاده از راهکار Mobile to TV در تلویزیون سامسونگ سی یو 8100 ، می توانید محتوای موبایل خود را روی صفحه 50 اینچی این تلویزیون تماشا کنید. همچنین این تلویزیون مجهز به دو فناوری مدرن و بسیار کاربردی TV Sound to Mobile و Sound Mirroring است که به کاربران امکان اشتراک صدا را بین تلویزیون و تلفن همراه خواهد داد.
  • با استفاده از عملکرد مفید Multi View، می توانید محتویات تلویزیون و تلفن همراه خود را به طور همزمان بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ با کیفیت بالا تماشا کنید.
  • ویژگی Tap View به کاربران این امکان را می دهد که تنها با یک ضربه، محتوای گوشی اندرویدی خود را به صفحه تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ منتقل کنند.
  • تلویزیون سامسونگ با دوربین گوشی هوشمند سازگاری لازم را دارد و امکان برقراری تماس تصویری از طریق برنامه Google Meet را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.
  • با قابلیت Wireless Dex می توانید گوشی های سازگار خود را به تلویزیون سامسونگ متصل کنید و محیط دسکتاپ را تجربه کنید.
  • سامسونگ با طراحی و ساخت تلویزیون فورکی 50CU8100 با همکاری Nifty Gateway امکان خرید و فروش NFT را برای کاربران این تلویزیون فراهم کرده است.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده این تلویزیون کریستال فورکی سامسونگ وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 50 اینچ محصول 2023 با ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی) و بهترین قیمت از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به یک تلویزیون معمولی تر برای تماشای فیلم یا سریال و استفاده روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ CU7100 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم یا سریال می گردید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 50CU8500 بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8100 سایز 50 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست