×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 43CU7100 کوچکترین تلویزیون سال 2023 و سری 7 سامسونگ است. محصول فوق برای تماشای روزانه فیلم و سریال ایده آل است. محصول فوق مدل مشابهی در سال گذشته ندارد و سامسونگ نیز سال گذشته تلویزیونی مشابه آن تولید نکرده است اما می توان آن را مشابه تلویزیون سامسونگ BU8000 که سال گذشته معرفی شد، دانست. این محصول از نظر امکانات و طراحی مشابه تلویزیون CU7000 سامسونگ بوده و تفاوتی با آن ندارد. تلویزیون سامسونگ CU7100 دارای صفحه نمایش کریستالی با کیفیت تصویر عالی می باشد.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 43 اینچ مجهز به پنل VA بوده و دارای نور پس زمینه LED Edge می باشد. پنل های VA رنگ مشکی بسیار عمیق را نمایش می دهند، اما متاسفانه این نوع پنل ها زاویه دید محدودی دارند. متأسفانه در این محصول از فناوری محلی کم نور استفاده نمی شود و نور پس زمینه این تلویزیون توسط فناوری micro dimming نوع UHD کنترل می شود. صفحه تلویزیون فوق دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است که با استفاده از فناوری One Billion Color حدود 1 میلیارد رنگ مختلف تولید و ارائه می دهد.

فناوری Dynamic Crystal Color در محصول فوق وظیفه ارائه رنگ های جذاب و واقعی به بیننده را دارد. فناوری Picture Clarity در تلویزیون فوق که قبلا توسط سامسونگ با نام فناوری Auto Motion Plus معرفی شده بود، تصاویر سریع و اکشن را بسیار روان نمایش می دهد. علاوه بر این، فناوری Motion Rate 120 در تلویزیون فوق تصاویری با سرعت بالا از بازی ها را روان و بدون تکه تکه شدن در اختیار بیننده قرار می دهد.

تلویزیون 43CU7100 دارای سنسور تشخیص نور یا Eco Sensor می باشد که با استفاده از عملکرد تشخیص روشنایی با توجه به اطلاعات دریافتی از این سنسور میزان روشنایی صفحه تلویزیون را تنظیم می کند تا در هر شرایط نوری کیفیت تصویر را مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 43CU7100 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون 4K سامسونگ 43CU7100 دارای وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل است. سامسونگ محصول فوق را به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K مجهز کرده است که به کمک فناوری 4K Upscaling با افزایش وضوح محتوای بازتولید شده و کاهش نویز آنها، همه چیز را در حد کیفیت تصویر در اختیار بیننده قرار می دهد. . به علاوه عملکرد کاهش نویز در محصول فوق وظیفه کاهش نویز در تصویر را نیز بر عهده دارد.

فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ 43CU7100 به بیننده اجازه می دهد تا محتوای HDR را با فرمت های HDR10، HDR10+ و HLG نمایش دهد. این تلویزیون دارای ویژگی حالت فیلم است که با بزرگنمایی کادر صحنه ها تصاویر بهتر و با کیفیت تری را به شما نشان می دهد. تلویزیون فوق دارای ویژگی Filmmaker Mode است و محتوایی را به شما ارائه می دهد که با کیفیت مورد نظر فیلمساز پخش می شود.

متاسفانه در تلویزیون SAMSUNG 43CU7100 پورت HDMI 2.1 وجود ندارد، این محصول دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که می تواند محتوای پخش را با حداکثر کیفیت تصویر 4K@60Hz به شما نشان دهد. محصول فوق تلویزیون بازی نیست اما حالت بازی دارد و با اتصال کنسول بازی به صورت خودکار به حالت بازی می رود. فناوری ALLM در تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 43 اینچ به طور خودکار تاخیر ورودی را هنگام اتصال به کنسول بازی کاهش می دهد و تجربه بازی بهتری را برای شما فراهم می کند.

تلویزیون سامسونگ 43CU7100 دارای قابلیت HGiG است و می تواند صحنه های تاریک و روشن بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به شما نشان دهد. محصول فوق مجهز به فناوری Motion Xcelerator می باشد و از تار شدن تصاویر اکشن جلوگیری می کند و آنها را صاف و روان به بیننده ارائه می دهد. محصول بررسی‌شده فاقد فناوری‌هایی مانند VRR، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است و نمی‌تواند به‌روزرسانی متغیر را در اختیار شما قرار دهد. با توجه به مشخصات توصیف شده می توان گفت تلویزیون 2023 سامسونگ 43CU7100 برای استفاده با کنسول های نسل هشتم مناسب است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم گزینه مناسبی نیست زیرا نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول خود استفاده کنید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 43CU7100 دارای منوی Gaming Hub هوشمند است و از برخی خدمات بازی ابری مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند. با این حال، حتی اگر کنسول بازی ندارید، می‌توانید با خرید اشتراک این خدمات و اینترنت پرسرعت، مستقیماً روی تلویزیون خود بازی کنید.

تلویزیون سامسونگ 43CU7100 دارای 2 بلندگو هر کدام 10 وات است که صدای استریو با توان خروجی 20 وات را ارائه می دهد. سامسونگ برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون از فناوری Dolby MS12 2ch استفاده می کند. این فناوری از فناوری های صوتی Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus تشکیل شده است. محصول فوق دارای فناوری OTS Lite است که باعث می شود صداها از قسمت خاصی از تصویر در حال نمایش پخش شود. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 43 اینچ دارای فناوری Adaptive Sound می باشد که صدای خروجی را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم و بهبود می بخشد.

فناوری Q-Symphony 3.0 باعث می شود وقتی تلویزیون را به نوار صوتی سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می کند وصل می کنید، صداها از بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی به طور همزمان و هماهنگ به گوش کاربر برسد. با عملکرد Multiroom Link این محصول می توانید تلویزیون خود را به صورت بی سیم به نوار صوتی، سیستم صوتی یا سینمای خانگی متصل کرده و صدای قوی تری را تجربه کنید. صدای بلوتوث و پشتیبانی دوگانه صوتی (بلوتوث) در محصول فوق به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به صورت بی سیم به 2 دستگاه بلوتوث مانند نوار صدا، بلندگو، سیستم سینمای خانگی و حتی یک دستگاه موبایل متصل کنید.

یکی از قابلیت های کاربردی این تلویزیون که امسال سامسونگ به تلویزیون های خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود عملکرد فوق و در دسترس بودن هدفون بلوتوث Samsung Galaxy Buds مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند. به یاد داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت باید از یک حساب کاربری سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

تلویزیون کریستال سامسونگ 43CU7100 مجهز به سیستم عامل تایزن نسخه 7 است و می توانید برنامه های دلخواه خود را بر روی آن نصب کنید. به یاد داشته باشید که نمی توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل های دیگر مانند برنامه های اندروید را روی آن نصب کنید. تلویزیون سامسونگ سی یو 7100 مجهز به ریموت کنترل معمولی مدل TM2240A می باشد. تلویزیون 43 اینچ سامسونگ CU7100 میکروفون داخلی ندارد اما از اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم یا آمازون اکو پشتیبانی می کند و با خرید جداگانه این اسپیکرها می توانید تلویزیون را از طریق جستجو و دستورات صوتی کنترل کنید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 43 اینچ قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و iOS را دارد. در صورت نیاز می توانید تصویر را بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود و محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون از طریق فناوری Mirroring انتقال و مشاهده کنید. با عملکرد TV Sound to Mobile می توانید صدا را از تلویزیون به گوشی خود منتقل کنید و با هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید. با استفاده از قابلیت Tap View، می توانید با نزدیک کردن گوشی Samsung Galaxy خود به تلویزیون، محتوا یا صفحه موبایل را روی تلویزیون نمایش دهید. این محصول همچنین دارای اینترنت اشیا (IoT) هوشمند و داشبورد SmartThings می باشد و می توانید از طریق آن لوازم منزل و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید.

"تلویزیون سامسونگ 43CU7100" از برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید. این تلویزیون دارای مرورگر وب است و می توانید ساعت ها از وبگردی لذت ببرید. این تلویزیون از دوربین موبایل پشتیبانی می کند و می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. محصول پیش روی شما دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید ماوس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کرده و کار خود را با سهولت بیشتری انجام دهید.

سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم NFT مجهز می کند، تلویزیون CU7100 از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این فروشگاه ها مناسب است. تلویزیون سامسونگ 43CU7100 دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 و DVB-C می باشد اما گیرنده خارجی ندارد و برای دریافت شبکه های خارجی می توانید گیرنده خارجی را جداگانه خریداری کنید.

تلویزیون 43 اینچی سامسونگ CU7100 دارای طراحی جدید بدون حاشیه و ضخامت بدنه 5.96 است. زمینه های 3 طرف صفحه نمایش این محصول بسیار باریک است و باعث می شود بیننده روی محتوای در حال پخش تمرکز کند. سامسونگ این نوع طراحی را در تلویزیون های خود 3 Bezel-less نامیده است. پایه این مدل دارای دو طرف و دو شاخه می باشد. با خرید پایه دیواری مناسب می توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید. تی وی باکس فوق بسیار بادوام و به صورت بسته بندی اکو می باشد و شما می توانید به راحتی جعبه را برش داده و پس از تخلیه آن ساختار مقوایی بسازید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 43CU7100 در صفحه پیش رو قابل مشاهده است. شما می توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب و با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و کارکرد محصول به صورت مستقیم از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. اگر برای مصارف خانگی و استفاده روزانه از فیلم به تلویزیون بهتری نیاز دارید، ما تلویزیون سامسونگ CU8000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 43 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست