×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 50CU7100 یکی از تلویزیون های سری 7 و 2023 سامسونگ می باشد. این تلویزیون برای استفاده روزمره و تماشای فیلم ها و سریال های منتخب مناسب است. تلویزیون CU7100 ارزان ترین تلویزیون صفحه کریستال سامسونگ در سال 2023 محسوب می شود.این محصول از نظر طراحی و امکانات مشابه تلویزیون CU7000 سامسونگ می باشد. سامسونگ سال گذشته تلویزیونی مشابه این تلویزیون تولید نکرد، اما می توان آن را مشابه تلویزیون BU8000 سامسونگ که سال گذشته عرضه شد، دانست. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 50 انچ دارای کیفیت تصویر عالی و صفحه نمایش کریستالی است.

تلویزیون سامسونگ CU7100 دارای نور پس زمینه LED Edge است. تلویزیون های کریستال در اصل همان تلویزیون های ال ای دی هستند، اما تلویزیون های کریستال توانایی نمایش رنگ های غنی تری را دارند. سامسونگ در این محصول از پنل VA استفاده کرده است که برای تماشای فیلم در محیط های کم یا تاریک مناسب است; اما متاسفانه زاویه دید محدودتری دارند. متاسفانه خبری از فناوری Local Dimming در تلویزیون 50CU7100 نیست و نور پس زمینه این تلویزیون توسط فناوری Micro Dimming از نوع UHD Dimming مدیریت می شود و استفاده از فناوری Mega Contrast کنتراست تصویر لازم را فراهم می کند.

تلویزیون CU7100 دارای صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است که با کمک فناوری One Billion Color و Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ های مختلف، حدود 1 میلیارد رنگ واقعی و جذاب را به نمایش می گذارد. صفحه تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU7100 دارای نرخ رفرش 60 هرتز است که با کمک فناوری Picture Clarity و Motion Rate 120 از تار شدن صحنه های سریع و اکشن جلوگیری می کند و آنها را روان و واضح نمایش می دهد. سامسونگ قبلاً فناوری Picture Clarity را با نام فناوری Auto Motion Plus به کاربران معرفی کرده است.

تلویزیون سامسونگ 50CU7100 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 50CU7100 فورکی دارای وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل است. سامسونگ در این مدل از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده می کند. پردازنده مذکور به کمک فناوری 4K Upscaling، وضوح محتوای بازتولید شده را بهبود بخشیده است تا بیننده بتواند حتی محتوای بی کیفیت را با کیفیت تصویر این تلویزیون تماشا کند. فناوری HDR در این تلویزیون می تواند محتوای HDR را با پشتیبانی از فرمت های HDR10، HDR10+ نمایش دهد و ما HLG را برای شما به ارمغان می آوریم.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 50 اینچ  دارای عملکرد Filmmaker Mode می باشد، کاربرد این عملکرد نمایش فیلم ها و سریال ها به بیننده با همان کیفیتی است که فیلمساز در نظر گرفته است. عملکرد حالت فیلم در این تلویزیون قاب صحنه ها را بزرگ کرده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50CU7100 دارای عملکرد تشخیص روشنایی است که با استفاده از حسگر نور، روشنایی صفحه را با توجه به اطلاعات دریافتی از محیط تنظیم می کند تا در تمامی شرایط نوری بهترین کیفیت تصویر را دریافت کنید.

ال ای دی سامسونگ 50CU7100 فاقد پورت HDMI 2.1 می باشد، محصول مورد نظر دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد که می تواند محتوای پخش را با حداکثر کیفیت تصویر 4K@60Hz نمایش دهد. این محصول یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای نیست اما قابلیت بازی یا حالت پخش خودکار را دارد و با اتصال به کنسول به صورت خودکار وارد حالت بازی می شود. فناوری ALLM در تلویزیون سامسونگ 50CU7100 به طور خودکار تاخیر ورودی را هنگام اتصال به کنسول بازی کاهش می دهد و تجربه بازی بهتری را برای شما فراهم می کند.

عملکرد HGIG در تلویزیون سامسونگ 50CU7100 می تواند جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک و روشن بازی های HDR به شما نشان دهد. با وجود قابلیت Motion Xcelerator در این محصول، صحنه های سریع بازی های شما به صورت روان و روان ارائه می شود. با توجه به توضیحات ارائه شده این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل 8 کاملا مناسب است، می توانید آن را برای بازی با کنسول های نسل نهم (Xbox Series X و PS5) وصل کنید اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. استفاده کنید محصول مذکور دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub بوده و از خدمات بازی ابری پشتیبانی می کند. حتی اگر کنسول بازی ندارید، می‌توانید با خرید اشتراک این سرویس‌ها و داشتن اینترنت پرسرعت، مستقیماً روی تلویزیون خود بازی کنید.

تلویزیون سامسونگ 50CU7100 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده و صدای استریو کامل با توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. جهت بلندگوهای این تلویزیون رو به پایین است که به آن Down Firing می گویند. سامسونگ برای بهبود صدا این محصول را به چند فناوری صوتی مجهز کرده است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. فناوری Dolby MS12 2ch که مجموعه ای از فناوری های Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus است، کیفیت صدای این تلویزیون را افزایش می دهد.

سامسونگ تلویزیون فوق را به فناوری Q-Symphony 3.0 مجهز کرده است و با اتصال نوار صوتی سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می کند، صداها به صورت همزمان و هماهنگ از بلندگوهای نوار صوتی و تلویزیون شنیده می شود. در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ ها هنگام تماشای برنامه ها تقویت می شود. این محصول مجهز به فناوری Adaptive Sound می باشد که صداها را با توجه به محتوای پخش تنظیم می کند تا با بهترین کیفیت به گوش شما برسد. فناوری Ultra TV Object Tracking Sound Lite صداها را در فاصله ای از محل نمایش تصویر به گوش شما منتقل می کند.

برای شنیدن صدای بهتر و بهتر می توانید تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 50 اینچ را به صورت بی سیم و از طریق شبکه به نوار صوتی، سینمای خانگی یا سیستم صوتی با استفاده از Multiroom Link متصل کنید. با صدای بلوتوث و پشتیبانی صدای دوگانه (بلوتوث) در این تلویزیون، می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم به نوار صوتی، بلندگو، سیستم سینمای خانگی و حتی تلفن همراه از طریق بلوتوث متصل کنید. یکی از ویژگی های مهمی که امسال سامسونگ به تلویزیون های خود اضافه کرده است، کلید Buds Auto Switch است. اگر دستگاه بی سیم بلوتوث سامسونگ مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار دارید، فقط باید تنظیمات مناسب را انجام دهید تا دستگاه بی سیم بتواند به طور هوشمند بین دستگاه های مختلف جابجا شود. باید بدانید که برای استفاده از قابلیت فوق، باید از اکانت سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

تلویزیون 2023 سامسونگ 50CU7100 مجهز به سیستم عامل تایزن ورژن 7 می باشد که بهتر است بدانید که فقط می توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل مذکور را روی آن نصب کنید و نمی توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل های دیگر مانند اندروید را نصب کنید. مجموع حافظه این تلویزیون 4 گیگابایت است که بیشتر آن توسط برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده و تنها 1.72 گیگابایت آن رایگان است. سامسونگ تلویزیون سامسونگ سی یو 7100 به ریموت کنترل معمولی مدل TM2240A مجهز کرده است.

اگرچه ظاهر این ریموت کنترل شبیه به ریموت کنترل های هوشمند سامسونگ است، اما هوشمند نیست و میکروفون داخلی ندارد. اما تلویزیون سامسونگ 50CU7100 از بلندگوهای هوشمند و صوتی گوگل هوم یا آمازون اکو پشتیبانی می کند. با خرید جداگانه این اسپیکرهای هوشمند می توانید از طریق دستورات و جستجوی صوتی تلویزیون را از طریق این بلندگوها کنترل و کار کنید. تلویزیون کریستال سامسونگ 50CU7100 قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و iOS را دارد. با استفاده از فناوری Mirroring می توانید تصویر را بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود و محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون منتقل و مشاهده کنید.

با عملکرد صدای تلویزیون به موبایل، می توانید صدا را از تلویزیون به تلفن خود منتقل کنید و با هدفون یا گوشی به آن گوش دهید. با عملکرد Tap View در این محصول، می توانید با نزدیک کردن تلفن همراه Samsung Galaxy خود به تلویزیون، محتوای یا صفحه نمایش موبایل تلویزیون را مشاهده کنید. محصول فوق دارای داشبورد هوشمند اینترنت اشیا و SmartThings نیز می باشد و می توانید از طریق آن لوازم منزل و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون SAMSUNG 50CU7100 از برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

تلویزیون سامسونگ 50CU7100 دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید ماوس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کرده و کار خود را با سهولت بیشتری انجام دهید. تلویزیون 4K سامسونگ 50CU7100 دارای پشتیبانی از دوربین موبایل بوده و از دوربین موبایل پشتیبانی می کند. می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. این محصول دارای مرورگر وب می باشد و به راحتی می توانید ساعت ها در اینترنت جستجو کنید.

سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم NFT مجهز کرد، محصول فوق از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این فروشگاه ها مناسب است. این تلویزیون دارای گیرنده داخلی DVB-T2 و DVB-C است اما گیرنده خارجی ندارد. برای دریافت شبکه های خارجی باید رسیورهای خارجی را جداگانه خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 50 اینچ دارای زبان طراحی جدید بدون حاشیه است و ضخامت بدنه آن 5.99 سانتی متر است. حاشیه های 3 طرف قاب صفحه نمایش این محصول بسیار باریک است که به آن طراحی 3 فریم می گویند. پایه رومیزی این تلویزیون دارای دو طرف و دو شاخه است تا تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ کند. این پایه ها باریک، بادوام و از پلاستیک قالبی ساخته شده اند. در پشت تلویزیون شیارهایی برای عبور کابل های مربوطه در نظر گرفته شده تا از مسدود شدن فضای پشت تلویزیون جلوگیری شود. رنگ پشت بدنه این محصول مشکی خالص نیست، اما وجود خطوط و سایه های روشن آن را یکنواخت کرده است. جعبه محصول فوق از مقوای قابل بازیافت می باشد که به آن بسته بندی اکو می گویند، می توانید پس از تخلیه جعبه آن را برش زده و ساختار مقوایی بسازید.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 50 اینچ را مشاهده و با قیمت مناسب و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر برای تماشای روزانه فیلم و سریال به تلویزیونی با کیفیت بهتر نیاز دارید، بهتر است تلویزیون سامسونگ 50CU8000 را انتخاب کنید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 50 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست