×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :55CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 یکی از تلویزیون های سامسونگ در سال 2023 می باشد. محصول فوق یکی از تلویزیون های سری 7 سامسونگ می باشد. شما می توانید از این تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال هر روز استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 55 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سامسونگ در سال 2023 می باشد که محصول فوق از نظر تکنولوژی و امکانات و طراحی تفاوت چندانی با تلویزیون CU7000 ندارد و این دو تلویزیون شبیه به هم هستند. محصول فوق مدل مشابهی در سال گذشته ندارد و سامسونگ در سال گذشته تلویزیونی مشابه آن تولید نکرده است اما می توان آن را مشابه تلویزیون سامسونگ BU8000 دانست که سال گذشته معرفی و عرضه شد. تلویزیون 2023 سامسونگ CU7100 دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش کریستالی است.

تلویزیون سامسونگ CU7100 مجهز به پنل VA می باشد. تلویزیون های پنل VA به دلیل سیاهی عمیق و کنتراست تصویر بیشتر در محیط های کم نور، صحنه های تاریک با جزئیات بیشتری را به شما ارائه می دهند، اما زاویه دید محدودی دارند. تلویزیون های کریستال در اصل همان تلویزیون های ال ای دی هستند با این تفاوت که تلویزیون های کریستال رنگ های طبیعی و جذاب تری را برای بیننده نمایش می دهند. این محصول دارای نور پس زمینه LED Edge می باشد.

متأسفانه در تلویزیون 55CU7100 فناوری محلی کم نور وجود ندارد و سامسونگ نور پس زمینه این محصول را با استفاده از فناوری Micro Dimming از نوع UHD dimming کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را ایجاد می کند. علاوه بر این وجود فناوری Contrast Enhancer در محصول فوق کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. تلویزیون مذکور دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است که با استفاده از فناوری One Billion Color و Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ های جذاب و متنوع (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را تولید می کند و به محتوا نزدیکتر می شود.

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 دارای نرخ رفرش 60 هرتز است که با کمک فناوری Motion Rate 120 و Picture Clarity تصاویر سریع و اکشن را کاملا صاف و روان به شما نشان می دهد. سامسونگ قبلاً فناوری Picture Clarity را با فناوری Auto Motion Plus به مصرف کنندگان معرفی کرده است.

تلویزیون 4K سامسونگ 55CU7100 دارای وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل است. محصول فوق دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K می باشد. با استفاده از فناوری 4K Upscaling، پردازنده مذکور علاوه بر بهبود وضوح تصاویر بازتولید شده، نویز آنها را کاهش می دهد تا بتوانید همه چیز را در سطح کیفیت تصویر 4K تماشا کنید. محصول فوق دارای فناوری HDR و قابلیت نمایش محتوای HDR در فرمت های HDR10, HDR10+ بوده و دارای HLG می باشد.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 55 اینچ مجهز به حالت فیلم ساز است و محتوای پخش را با همان کیفیتی که سازنده فیلم در نظر گرفته است نمایش می دهد. عملکرد حالت فیلم در تلویزیون فوق، کادر صحنه ها را بزرگ کرده و تصاویری با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد. محصول مورد بررسی مجهز به عملکرد تشخیص روشنایی است که با استفاده از حسگر نور (Eco Sensor) میزان روشنایی صفحه را با توجه به اطلاعات دریافتی از این سنسور تنظیم می کند تا در هر شرایطی بتوانید تصویری با کیفیت خوب را مشاهده کنید.

تلویزیون 2023 سامسونگ 55CU7100 پورت HDMI 2.1 ندارد، محصول مورد بررسی دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که می تواند محتوای پخش را با حداکثر کیفیت تصویر 4K@60Hz نمایش دهد. این تلویزیون دارای حالت بازی خودکار است و با اتصال به کنسول بازی به طور خودکار به حالت بازی تغییر می کند. فناوری Auto Low Latency Mode به طور خودکار تاخیر ورودی را هنگام اتصال به کنسول بازی کاهش می دهد و تجربه بازی بهتری را برای شما فراهم می کند.

فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55CU7100 از محو شدن صحنه های اکشن و هیجان انگیز در حین بازی جلوگیری می کند و آنها را صاف و روان نمایش می دهد. با عملکرد HGiG این محصول جزئیات دقیق تری در صحنه های تاریک و روشن بازی های HDR به شما ارائه می شود. همانطور که گفته شد، تلویزیون سامسونگ 55CU7100 یک انتخاب ایده آل برای بازی با کنسول های بازی نسل هشتمی مانند PS4 و Xbox One است.

اما برای بازی با کنسول های نسل 9 بهترین گزینه نیست زیرا نمی توانید از حداکثر ظرفیت آن استفاده کنید. تلویزیون SAMSUNG 55CU7100 دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub بوده و از خدمات بازی ابری پشتیبانی می کند. حتی اگر کنسول ندارید، می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها و داشتن اینترنت پرسرعت، مستقیماً روی تلویزیون خود بازی کنید.

تلویزیون کریستال سامسونگ 55CU7100 مجهز به سیستم عامل تایزن 7 می باشد.این سیستم عامل قابلیت نصب برنامه ها را دارد اما باید بدانید که فقط می توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل مذکور را بر روی این تلویزیون نصب کنید و نمی توانید برنامه های مرتبط با دیگر سیستم عامل ها را نصب کنید. مجموع حافظه این تلویزیون 4 گیگابایت است که بیشتر آن توسط برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده و حدود 1.72 گیگابایت در اختیار کاربر قرار دارد.

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ CU7100 مجهز به ریموت کنترل معمولی مدل TM2240A می باشد. ظاهر این ریموت کنترل شبیه به ریموت کنترل های هوشمند سامسونگ است اما ریموت مذکور هوشمند نیست و میکروفون داخلی ندارد. محصول فوق از بلندگوهای هوشمند و صوتی گوگل هوم یا آمازون اکو پشتیبانی می کند و با خرید جداگانه این اسپیکرهای هوشمند می توانید تلویزیون را از طریق دستورات و جستجوی صوتی مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون فوق قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و iOS را دارد.

با استفاده از فناوری Mirroring می توانید تصویر را بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود و محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. با عملکرد TV Sound to Mobile می توانید صدا را از تلویزیون به گوشی خود منتقل کنید و با هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید. با استفاده از قابلیت Tap View، می توانید با نزدیک کردن گوشی Samsung Galaxy خود به تلویزیون، محتوا یا صفحه موبایل را روی تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 55 اینچ نمایش دهید.

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 همچنین دارای اینترنت اشیا (IoT) هوشمند و داشبورد SmartThings می باشد و می توانید از طریق آن لوازم منزل و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. محصول پیش روی شما از برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید. ال ای دی سامسونگ 55CU7100 دارای مرورگر وب می باشد و به راحتی می توانید ساعت ها از وبگردی لذت ببرید. محصول پیش روی شما دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید ماوس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کرده و کار خود را با سهولت بیشتری انجام دهید.

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 از دوربین موبایل پشتیبانی می کند و از دوربین موبایل پشتیبانی می کند. می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم NFT مجهز می کند، محصول فوق از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این فروشگاه ها مناسب است. این محصول دارای گیرنده داخلی DVB-T2 و DVB-C می باشد ولی گیرنده خارجی ندارد و برای دریافت شبکه های خارجی می توانید رسیور خارجی را جداگانه خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 55 اینچ دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید ماوس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کرده و کار خود را با سهولت بیشتری انجام دهید. این تلویزیون از دوربین موبایل پشتیبانی می کند و از دوربین موبایل پشتیبانی می کند. می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم NFT مجهز می کند، محصول فوق از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این فروشگاه ها مناسب است.

تلویزیون سامسونگ سی یو 7100 دارای گیرنده داخلی DVB-T2 و DVB-C می باشد ولی گیرنده خارجی ندارد و برای دریافت شبکه های خارجی می توانید رسیور خارجی را جداگانه خریداری کنید. محصول پیش روی شما دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید ماوس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کرده و کار خود را با سهولت بیشتری انجام دهید. این تلویزیون از دوربین موبایل پشتیبانی می کند و از دوربین موبایل پشتیبانی می کند. می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید.

سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم NFT مجهز می کند، تلویزیون سامسونگ 55CU7100 از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این فروشگاه ها مناسب است. این محصول دارای گیرنده داخلی DVB-T2 و DVB-C می باشد ولی گیرنده خارجی ندارد و برای دریافت شبکه های خارجی می توانید رسیور خارجی را جداگانه خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ 55CU7100 دارای 2 بلندگو هر کدام 10 وات است که صدای استریو با توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. جهت بلندگوهای این محصول رو به پایین است که به آن شلیک رو به پایین می گویند. سامسونگ برای بهبود کیفیت صدا این محصول را به فناوری Dolby MS12 2ch مجهز کرد که شامل فناوری هایی مانند Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus می شود.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 55 اینچ دارای فناوری OTS Lite می باشد که با وجود این فناوری صدا از قسمتی از تصویر که نمایش داده می شود تا حدودی ساطع می شود. این محصول دارای فناوری Adaptive Sound می باشد، فناوری فوق صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا صداها با بهترین کیفیت به گوش شما برسد. به لطف فناوری Q-Symphony 3.0، هنگامی که به نوار صوتی سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می کند متصل می شوید، می توانید همزمان صداها را از بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی بشنوید.

در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ جدا و تقویت شده تا با کیفیت بهتری به گوش شما برسد. با استفاده از بلوتوث صوتی و پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث)، می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم به 2 دستگاه صوتی مانند هدفون، بلندگو یا نوار صوتی متصل کرده و صدا را به آنها منتقل کنید. یکی از ویژگی های جالبی که سامسونگ امسال به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است.

با وجود عملکرد فوق و وجود هدفون بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز که مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار هستند، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند. برای استفاده از قابلیت فوق، باید از اکانت سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید. در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ جدا و تقویت شده تا با کیفیت بهتری به گوش شما برسد. با استفاده از بلوتوث صوتی و پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث)، می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم به 2 دستگاه صوتی مانند هدفون، بلندگو یا نوار صوتی متصل کرده و صدا را به آنها منتقل کنید.

یکی از ویژگی های جالبی که سامسونگ امسال به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود عملکرد فوق و وجود هدفون بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز که مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار هستند، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند. برای استفاده از قابلیت فوق، باید از اکانت سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید. در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ جدا و تقویت شده تا با کیفیت بهتری به گوش شما برسد.

با استفاده از بلوتوث صوتی و پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث)، می توانید تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 55 اینچ را به صورت بی سیم به 2 دستگاه صوتی مانند هدفون، بلندگو یا نوار صوتی متصل کرده و صدا را به آنها منتقل کنید. یکی از ویژگی های جالبی که سامسونگ امسال به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود عملکرد فوق و وجود هدفون بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز که مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار هستند، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند.

برای استفاده از قابلیت فوق، باید از اکانت سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید. با استفاده از بلوتوث صوتی و پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث)، می توانید برای اتصال بی سیم تلویزیون به 2 دستگاه صوتی مانند هدفون، بلندگو یا نوار صوتی و انتقال صدا به آنها. یکی از ویژگی های جالبی که سامسونگ امسال به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود عملکرد فوق و وجود هدفون بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز که مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار هستند، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند.

با وجود عملکرد فوق و وجود هدفون بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز که مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار هستند، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند. برای استفاده از قابلیت فوق، باید از اکانت سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید. طراحی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU7100 بسیار شیک و دارای زبان طراحی جدید فریم لس می باشد. ضخامت این تلویزیون 5.99 سانتی متر است. حاشیه‌های 3 طرف صفحه نمایش محصول باریک‌تر از حاشیه پایینی است، بنابراین به آن طراحی 3 بدون حاشیه می‌گویند.

پایه رومیزی تلویزیون سامسونگ 55CU7100 از دو طرف پلاستیک فشرده و دو شاخه ساخته شده است. همچنین می توانید با خرید پایه دیواری مناسب آن را روی دیوار نصب کنید. در پشت این تلویزیون شیارهایی وجود دارد که برای مسیریابی و سازماندهی کابل های مربوطه طراحی شده است. پشت بدنه این تلویزیون مشکی خالص نیست و دارای خطوط تیره و روشن است که نقش مهمی در زیبایی این محصول دارد. جعبه این تلویزیون از مقوای بادوام و قابل بازیافت ساخته شده است که به آن Eco-packaging می گویند و به گونه ای طراحی شده اند که پس از خالی شدن می توانید آن را برش داده و ساختار مقوایی بسازید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55CU7100 را در این صفحه مشاهده می کنید. شما می توانید این تلویزیون را با قیمتی نازل و با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای روزانه فیلم و سریال هستید، بهتر است تلویزیون CU8000 را انتخاب کنید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست