×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 58CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :58CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 58CU7100 یکی از تلویزیون های سری 7 و 2023 سامسونگ می باشد. این تلویزیون برای مصارف روزمره و خانگی و فیلم و سریال گزینه خوبی است. تلویزیون CU7100 ارزان ترین تلویزیون کریستالی 4K در سال 2023 در نظر گرفته می شود. سامسونگ در سال گذشته تلویزیونی مشابه این تلویزیون تولید نکرده است اما می توان آن را شبیه تلویزیون BU8000 سامسونگ که آخرین بار وارد بازار شد ارائه کرد. سال سال این تلویزیون از نظر تکنولوژی و طراحی کاملا شبیه تلویزیون CU7000 سامسونگ بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 58 اینچ دارای کیفیت تصویر 4K با صفحه نمایش کریستالی می باشد.

تلویزیون سامسونگ کریستال CU7100 مجهز به پنل VA می باشد. تلویزیون های با پنل VA سیاهی عمیق تری را نشان می دهند و کنتراست بسیار خوبی دارند و برای تماشای فیلم و سریال در محیط های تاریک بسیار مناسب هستند اما از طرفی زاویه دید محدودی دارند. تلویزیون های کریستالی مانند تلویزیون های ال ای دی هستند اما دقت رنگ صفحه نمایش های کریستالی بیشتر است. صفحه نمایش محصول فوق دارای نور پس زمینه LED Edge می باشد.

متأسفانه در تلویزیون 58CU7100 خبری از فناوری کاهش نور موضعی نیست، اما برای جبران این نقص، سامسونگ از فناوری micro-dimming از نوع UHD dimming استفاده می کند تا با کنترل نور پس زمینه کنتراست تصویر لازم را ایجاد کند. این محصول دارای صفحه نمایش عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) است که با استفاده از تکنولوژی One Billion Color و Dynamic Crystal Color طیف وسیعی از رنگ های متنوع و جذاب را به نمایش می گذارد. تلویزیون روبروی شما دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است. تلویزیون CU7100 از فناوری Motion Rate 120 و Picture Clarity بهره می برد که وظیفه نمایش تصاویر صاف و روان را بر عهده دارد.

تلویزیون سامسونگ 58CU7100 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 58CU7100 دارای رزولوشن 3840x2160 می باشد. سامسونگ محصول فوق را به پردازنده پردازش تصویر Crystal Processor 4K مجهز کرده است که با استفاده از فناوری 4K Upscaling همه چیز را به بیننده نشان می دهد و وضوح تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را کاهش می دهد. علاوه بر این، با فعال کردن عملکرد کاهش نویز تلویزیون، نویز تصویر از بین می رود. محصول فوق می تواند محتوای HDR را با HDR10 نمایش دهد، فرمت های HDR10+ دارای HLG می باشد.

با قابلیت حالت فیلم ساز در تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 58 اینچ می توانید فیلم ها و سریال های تلویزیونی را با همان کیفیتی که سازنده فیلم در نظر گرفته است تماشا کنید. عملکرد حالت فیلم در محصول فوق با بزرگ کردن کادر صحنه ها محتوای با کیفیت بالاتری را به شما نشان می دهد. تلویزیون پیش روی شما مجهز به عملکرد تشخیص روشنایی است که با استفاده از حسگر نور (Eco Sensor) میزان روشنایی صفحه را با توجه به اطلاعات دریافتی از سنسور تنظیم می کند تا در هر شرایطی بتوانید کیفیت تصویر خوبی را مشاهده کنید. وضعیت.

تلویزیون 2023 سامسونگ 58CU7100 فاقد درگاه HDMI 2.1 بوده و تنها دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد که حداکثر توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارند. این محصول به طور خودکار اتصال کنسول بازی به تلویزیون را تشخیص داده و به حالت بازی سوئیچ می کند، این عملکرد با قابلیت Auto Game Mode موجود در این تلویزیون امکان پذیر شده است. با وجود فناوری ALLM در این محصول، هنگام اتصال به کنسول بازی، تاخیر ورودی نسبتا کمی را تجربه خواهید کرد.

به لطف عملکرد HGiG در تلویزیون سامسونگ 58CU7100 ، کاربر می تواند جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک و روشن بازی های HDR مشاهده کند. محصول فوق دارای منوی هوشمند گیمینگ هاب سامسونگ بوده و از برخی خدمات بازی های ابری پشتیبانی می کند و می توانید بدون نیاز به کنسول بازی انجام دهید. البته برای استفاده از خدمات فوق به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. فناوری Motion Xcelerator در این تلویزیون از تار شدن تصاویر در حین پخش جلوگیری می کند و آنها را روان و روان به بیننده نمایش می دهد.

همانطور که گفته شد، تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 58 اینچ برای اتصال به کنسول های نسل هشتمی مانند PS4 و Xbox One مناسب است، اما برای بازی با کنسول های نسل نهم بهترین انتخاب نیست زیرا نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول خود استفاده کنید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 58CU7100 دارای سیستم عامل تایزن 7 می باشد.سیستم عامل فوق دارای قابلیت نصب برنامه می باشد. شما می توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل ذکر شده را نصب کنید و نمی توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل های دیگر مانند اندروید را نصب کنید. این محصول دارای ریموت کنترل معمولی مدل TM2240A می باشد. این ریموت کنترل میکروفون داخلی ندارد و نمی توانید تلویزیون خود را با استفاده از دستورات و جستجوی صوتی مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون فوق از بلندگوهای هوشمند و صوتی گوگل هوم یا آمازون اکو پشتیبانی می کند و با خرید این بلندگوهای هوشمند می توانید تلویزیون را از طریق جستجو و دستورات صوتی کنترل و کار کنید.

تلویزیون کریستال سامسونگ 58CU7100 دارای وای فای بوده و از اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و مجهز به پنل هوشمند SmartThings می باشد که از طریق آن می توانید وسایل هوشمند خانه و منزل خود را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ 58CU7100 می تواند با گوشی های هوشمند اندروید و iOS ارتباط برقرار کند و از طریق فناوری Mirroring می توانید تصویر را از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود و محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید.

با استفاده از قابلیت Tap View، می توانید با نزدیک کردن گوشی Samsung Galaxy خود به تلویزیون، محتوا یا صفحه موبایل را روی تلویزیون نمایش دهید. قابلیت TV Sound to Mobile این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدا را از تلویزیون به گوشی خود منتقل کنید و در مواقع نیاز به صدای تلویزیون گوش دهید و مزاحم دیگران نشوید. از طریق عملکرد Sound Mirroring، می توانید آهنگ مورد علاقه خود را از یک دستگاه تلفن همراه به تلویزیون منتقل کنید.

سامسونگ تلویزیون های خود را در سال 2023 به پلتفرم Art NFT مجهز می کند.این محصول از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و مناسب افرادی است که به این نوع فروشگاه ها علاقه مند هستند. با وجود عملکرد پشتیبانی از دوربین موبایل در تلویزیون فوق و پشتیبانی آن از دوربین های موبایل، می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ 58CU7100 دارای یک مرورگر وب است و می توانید ساعت ها با آن از وبگردی لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 58 اینچ دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید موس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون روبروی شما گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-C دارد اما گیرنده خارجی ندارد و باید گیرنده خارجی را جداگانه خریداری کنید. این گیرنده ها قابلیت ضبط برنامه را ندارند. تلویزیون سامسونگ سی یو 7100 شما دارای یک مرورگر وب است و می توانید ساعت ها با آن از وبگردی لذت ببرید.

تلویزیون 4K سامسونگ 58CU7100 دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید موس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون روبروی شما گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-C دارد اما گیرنده خارجی ندارد و باید گیرنده خارجی را جداگانه خریداری کنید. این گیرنده ها قابلیت ضبط برنامه را ندارند. ال ای دی سامسونگ 58CU7100 شما دارای یک مرورگر وب است و می توانید ساعت ها با آن از وبگردی لذت ببرید.

تلویزیون 58 اینچ سامسونگ 58CU7100 دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید موس و کیبورد بلوتوث بی سیم یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون SAMSUNG 58CU7100 گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-C دارد اما گیرنده خارجی ندارد و باید گیرنده خارجی را جداگانه خریداری کنید. این گیرنده ها قابلیت ضبط برنامه را ندارند.

تلویزیون سامسونگ 58CU7100 دارای دو بلندگوی 10 واتی است که در کنار هم صدای استریو با توان خروجی 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهند. سامسونگ برای ارتقای کیفیت صدای این محصول، آن را به فناوری صوتی Dolby MS12 2ch مجهز کرده است. فناوری مذکور شامل سایر فناوری های صوتی مانند Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus می باشد. به لطف فناوری Object Tracking Sound Lite در این تلویزیون، صداها تقریباً از بخشی از تصویر در حال نمایش منتشر می شوند.

سامسونگ این محصول را به نسخه جدید فناوری Q-Symphony یعنی Q-Symphony 3.0 مجهز می کند. با وجود فناوری فوق، اگر نوار صوتی سامسونگ را که از این فناوری پشتیبانی می کند به تلویزیون متصل کنید، می توانید همزمان صدا را از بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی بشنوید. با عملکرد Multiroom Link این محصول می توانید تلویزیون خود را به صورت بی سیم به نوار صوتی، سیستم صوتی یا سینمای خانگی متصل کرده و صدای قوی تری را تجربه کنید. صدای بلوتوث و پشتیبانی دوگانه صوتی (بلوتوث) در محصول فوق به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به صورت بی سیم به 2 دستگاه بلوتوث مانند نوار صدا، بلندگو، سیستم سینمای خانگی و حتی یک دستگاه موبایل متصل کنید.

یکی از ویژگی های جدیدی که سامسونگ امسال به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود ویژگی ذکر شده و وجود هدست بلوتوث گلکسی بادز سامسونگ که به عملکرد سوئیچ خودکار مجهز است، هدست به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شود. برای استفاده از عملکرد فوق بهتر است از اکانت سامسونگ در تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

تلویزیون 58 اینچی سامسونگ CU7100 دارای ضخامت بدنه 5.99 است و سامسونگ آن را با زبان طراحی جدید بدون حاشیه ذکر کرده است. حاشیه های 3 طرف قاب صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک است که باعث می شود بیننده تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشد و سامسونگ آن را زبان طراحی 3 Bezel-less نامیده است. پایه این تلویزیون دو طرفه و دو شاخه می باشد. همچنین می توانید با برداشتن پایه رومیزی و خرید پایه مناسب D.Eri تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. سامسونگ جعبه این تلویزیون را به گونه ای طراحی کرده است که بسته بندی بسیار پایدار و سازگار با محیط زیست باشد. پس از خالی کردن جعبه، می توانید آن را برش دهید و از مقوا ساختنی درست کنید.

در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 58 اینچ را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به خرید آن با قیمت مناسب و گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه سلام بابا اقدام نمایید. اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال هستید، توصیه ما تلویزیون CU8000 سامسونگ است.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 58 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست