×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65CU7100 یکی از تلویزیون های سری 7 در سال 2023 شرکت سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 65 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های کریستالی سامسونگ در سال 2023 می باشد که می توانید از این محصول برای تماشای فیلم و سریال هر روز در منزل استفاده کنید. سامسونگ سال گذشته تلویزیونی مشابه این تلویزیون تولید نکرد، اما می توان آن را مشابه تلویزیون BU8000 سامسونگ که سال گذشته معرفی شد، دانست. این تلویزیون به جز تفاوت رسیورها، از نظر طراحی، تکنولوژی و امکانات تفاوت چندانی با تلویزیون CU7000 سامسونگ ندارد. تلویزیون سامسونگ CU7100 دارای صفحه نمایش کریستالی و کیفیت تصویر عالی می باشد.

تلویزیون فورکی سامسونگ 65CU7100 دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است که با استفاده از فناوری 4K Upscaling وضوح تصاویر را افزایش می دهد و با کاهش نویز آنها همه چیز را با کیفیت تصویر فورکی به بیننده نشان می دهد. این تلویزیون دارای فناوری HDR بوده و قابلیت نمایش محتوای HDR در فرمت های HDR10، HDR10+ و HLG را دارد. محصول فوق با عملکرد حالت فیلم، کادر صحنه ها را بزرگ کرده و تصاویر با کیفیتی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون دارای حالت فیلمساز است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که فیلم ها را با همان کیفیت تصویری که سازنده فیلم در نظر گرفته است، در این تلویزیون تماشا کنید.

تلویزیون 65CU7100 دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که می تواند محتوای 4K@60Hz را نمایش دهد. محصول فوق در بین تلویزیون های گیمینگ نیست اما دارای حالت بازی خودکار است و به لطف فناوری ALLM تاخیر ورودی کمی را هنگام اتصال به کنسول و بازی به شما ارائه می دهد. تلویزیون CU7100 دارای قابلیت HGIG است و جزئیات بیشتری را در تاریکی و هایلایت بازی های HDR به شما ارائه می دهد. فناوری Motion Xcelerator در این تلویزیون از تار شدن تصاویر در حین پخش جلوگیری می کند و آنها را صاف و روان نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 65CU7100 ساخت 2023 میلادی

با توجه به توضیحات داده شده، تلویزیون سامسونگ 65CU7100 برای بازی با کنسول های نسل 8 کاملا مناسب است. همچنین می توانید آن را به کنسول های بازی نسل 9 (PS5 و XSX) متصل کنید، اما نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول نسل نهم خود استفاده کنید. تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU7100 فاقد فناوری‌های VRR، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است و نمی‌تواند نرخ نوسازی متغیری را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub است و از خدمات بازی ابری پشتیبانی می کند. حتی اگر کنسول بازی ندارید، می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها و اینترنت پرسرعت، مستقیماً روی تلویزیون خود بازی کنید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 65 اینچ دارای نور پس زمینه LED Edge است. تلویزیون های کریستال همان تلویزیون های LED هستند با این تفاوت که تلویزیون های کریستالی رنگ های بهتر و غنی تری را به بیننده نمایش می دهند. پنل این محصول از نوع VA می باشد. تلویزیون های دارای پنل VA عمق رنگ بسیار خوبی دارند و به دلیل کنتراست بیشتر در محیط های کم نور، صحنه های تاریک را با جزئیات بیشتر و بهتر به شما نشان می دهند.

اما زاویه دید این نوع پنل ها پایین است و اگر زاویه دید تلویزیون برایتان مهم است، بهتر است تلویزیون هایی با پنل IPS انتخاب کنید. متاسفانه تلویزیون هوشمند سامسونگ 65CU7100 از فناوری Local Dimming برخوردار نیست اما سامسونگ نور پس زمینه این تلویزیون را با استفاده از فناوری UHD Dimming نوع Micro Dimming کنترل می کند و در نتیجه کنتراست تصویر لازم را ایجاد می کند. عمق رنگ صفحه نمایش این محصول 10 بیت (8 بیت + FRC) است و با استفاده از فناوری One Billion Color و Dynamic Crystal Color می تواند طیف وسیعی از رنگ های مختلف را تولید کند و تصاویری نزدیک به واقعیت را به نمایش بگذارد.

تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU7100 دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 60 هرتز می باشد. این تلویزیون با Motion Rate 120 و فناوری وضوح تصویر، تصاویری سریع و اکشن را به صورت صاف و روان برای شما به ارمغان می آورد. فناوری Picture Clarity همان فناوری Auto Motion Plus است که سامسونگ امسال با عنوان جدیدی به مصرف کنندگان معرفی کرد. این تلویزیون مجهز به سنسور نور و عملکرد تشخیص روشنایی است و می تواند به طور خودکار روشنایی صفحه تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم کند تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید. محصول فوق دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 60 هرتز می باشد.

تلویزیون سامسونگ 65CU7100 با Motion Rate 120 و فناوری وضوح تصویر، تصاویری سریع و اکشن را به صورت صاف و روان برای شما به ارمغان می آورد. فناوری Picture Clarity همان فناوری Auto Motion Plus است که سامسونگ امسال با عنوان جدیدی به مصرف کنندگان معرفی کرد. ال ای دی سامسونگ 65CU7100 مجهز به سنسور نور و عملکرد تشخیص روشنایی است و می تواند به طور خودکار روشنایی صفحه تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم کند تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 65CU7100 دارای سیستم صوتی 2 کاناله و دارای 2 بلندگوی 10 واتی است که در مجموع صدای استریو 20 واتی را در اختیار شما قرار می دهد. جهت خروجی صدا در این تلویزیون به سمت پایین است که به آن Down Firing می گویند. فناوری دو کاناله Dolby MS12 در تلویزیون 4K سامسونگ 65CU7100 که شامل فناوری های Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus می شود، کیفیت صدای این تلویزیون را بالا می برد.

با وجود فناوری Object Tracking Sound Lite، صداها تا حدودی از محل تصویر نمایش داده شده بازتولید می شوند. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 65 اینچ دارای فناوری Adaptive Sound می باشد که صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت صدا را مشاهده کنید. تلویزیون SAMSUNG 65CU7100 دارای فناوری Q-Symphony 3.0 است و هنگام اتصال تلویزیون به نوار صوتی سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می کند، صداها به صورت همزمان و هماهنگ از بلندگوهای نوار صوتی و تلویزیون شنیده می شود. همچنین در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ ها بهبود یافته و با کیفیت بهتری ارائه شده است.

به لطف عملکرد Multiroom Link در این محصول، می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم به نوار صوتی، سیستم صوتی یا سیستم سینمای خانگی از طریق شبکه متصل کنید و از صدایی با کیفیت بهتر لذت ببرید. پشتیبانی صوتی بلوتوث و دوگانه صوتی (بلوتوث) در تلویزیون فوق به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به صورت بی سیم به دو دستگاه صوتی مانند هدفون، بلندگو یا نوار صوتی از طریق بلوتوث متصل کنید.

تلویزیون سامسونگ 65CU7100 مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل تایزن 7 می باشد. این سیستم عامل قابلیت نصب برنامه ها را دارد اما شما فقط می توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل تلویزیون مذکور را نصب کنید و نمی توانید برنامه های مرتبط با سیستم عامل اندروید را  روی آن نصب کنید. مجموع حافظه این تلویزیون 4 گیگابایت است اما قسمت زیادی از آن را برنامه های از پیش نصب شده اشغال کرده و تنها 1.72 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. ریموت این محصول معمولی بوده و مدل TM2240A می باشد، ریموت فوق هوشمند نیست و میکروفون داخلی ندارد.

اما تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 65 اینچ از بلندگوهای هوشمند و صوتی گوگل هوم یا آمازون اکو پشتیبانی می کند. با خرید این اسپیکرهای هوشمند و از طریق این بلندگوها می توانید از طریق دستورات و جستجوی صوتی تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید. محصول فوق از برنامه SmartThings پشتیبانی می کند و می توانید آن را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید. محصول بررسی شده از اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و دارای داشبورد SmartThings است که می توانید از آن برای کنترل و مدیریت لوازم منزل و خانه هوشمند خود استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ سی یو 7100 قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و IOS را دارد و می توانید محتوای دلخواه خود را از تلفن همراه خود به تلویزیون استریم کنید. همچنین می توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را روی صفحه تلویزیون بزرگ پخش کنید و تماشا کنید. این محصول مجهز به عملکرد Tap View می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با نزدیک کردن گوشی موبایل سامسونگ گلکسی خود به تلویزیون، به راحتی محتوای گوشی موبایل را روی تلویزیون پخش کنید یا صفحه نمایش تلفن همراه را روی تلویزیون آینه کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی تلویزیون سامسونگ 65CU7100 ، عملکرد TV Sound to Mobile است که به شما این امکان را می دهد تا صدا را از تلویزیون به موبایل خود منتقل کرده و از طریق هدفون به آن گوش دهید. قابلیت فوق برای استفاده در شب و ایجاد مزاحمت برای دیگران بسیار مفید است. به لطف قابلیت Sound Mirroring این تلویزیون، می توانید آهنگ مورد علاقه خود را از تلفن همراه خود روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون فوق دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید موس و کیبورد بی سیم، بلوتوث یا سیمی خود را به آن متصل کنید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 65 اینچ از عملکرد Wireless Dex پشتیبانی می کند و در صورتی که تلفن همراه شما این قابلیت را دارد می توانید به صورت بی سیم آن را به تلویزیون متصل کرده و در وسط دسکتاپ کار خود را انجام دهید. محصول فوق دارای پشتیبانی از دوربین موبایل و پشتیبانی از دوربین موبایل می باشد، شما می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و در صورت نیاز از آن به عنوان وب کم استفاده نمایید. امسال سامسونگ تلویزیون های خود را به پلتفرم Art NFT مجهز می کند. تلویزیون فوق از برخی فروشگاه های NFT نیز پشتیبانی می کند که برای علاقه مندان به این نوع فروشگاه ها مفید است. این تلویزیون دارای گیرنده داخلی DVB-T2 و DVB-C است اما گیرنده خارجی ندارد. برای دریافت شبکه های خارجی باید رسیورهای خارجی را جداگانه خریداری کنید.

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ CU7100 دارای زبان طراحی جدید بدون فریم و باریک است. فیلدهای 3 طرف قاب صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک است که به اصطلاح می گویند 3 طراحی بدون فریم می گوید. پایه این تلویزیون دارای 2 طرف و 2 شاخه است که تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ می کند. این پایه ها از پلاستیک فشرده ساخته شده اند و بسیار بادوام هستند. می توانید یک پایه دیواری مناسب برای تلویزیون خود خریداری کرده و آن را روی دیوار نصب کنید.

ضخامت بدنه این محصول 5.99 سانتی متر می باشد. علاوه بر این، در پشت تلویزیون شیارهایی برای عبور کابل های متصل وجود دارد. رنگ پشت این تلویزیون مشکی خالص نیست و خطوط تیره و روشنی وجود دارد که طراحی این تلویزیون را کمی متفاوت کرده است. جعبه محصول فوق از مقوای قابل بازیافت می باشد که به آن بسته بندی اکو می گویند، می توانید پس از تخلیه جعبه آن را برش زده و ساختار مقوایی بسازید.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 65CU7100 را مشاهده و با قیمت مناسب و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر برای تماشای فیلم و استفاده معمولی به تلویزیون با کیفیت بالاتر نیاز دارید، می توانید با کمی پول بیشتر تلویزیون سامسونگ CU8000 را انتخاب کنید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست