×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :75CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75CU7100 یکی دیگر از تلویزیون های سری 7 سامسونگ است که در سال 2023 معرفی شد و با توجه به امکانات و قابلیت های این محصول می توان آن را انتخابی مناسب برای تماشای روزانه فیلم و سریال دانست. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 75 اینچ جزو ارزان ترین تلویزیون های کریستالی سامسونگ در سال 2023 می باشد. تلویزیون فوق از نظر امکانات و طراحی تفاوت چندانی با تلویزیون CU7000 سامسونگ ندارد و مشابه آن می باشد. محصول فوق مدل مشابهی در سال گذشته ندارد و سامسونگ نیز سال گذشته تلویزیونی مشابه آن تولید نکرده است اما می توان آن را مشابه تلویزیون سامسونگ BU8000 که سال گذشته معرفی شد، دانست. تلویزیون سامسونگ CU7100 دارای صفحه نمایش کریستالی با کیفیت تصویر می باشد.

تلویزیون سامسونگ CU7100 مجهز به پنل VA می باشد. تلویزیون های دارای پنل VA به دلیل عمق سیاه بسیار خوب و کنتراست تصویر بیشتر در محیط های کم نور، صحنه های تاریک را با جزئیات بیشتر و بهتر به نمایش می گذارند و برای تماشای فیلم و سریال در محیط های تاریک گزینه مناسبی می باشند. اما زاویه دید این نوع پنل ها محدود است. تلویزیون های کریستال در واقع همان تلویزیون های ال ای دی هستند با این تفاوت که تعریف رنگ تلویزیون های کریستالی بهتر و بالاتر است. این تلویزیون دارای نور پس زمینه LED Edge است.

تلویزیون 75CU7100 فناوری Local Dimming را ندارد اما سامسونگ با استفاده از فناوری Micro Dimming از نوع UHD Dimming با کنترل نور پس زمینه کنتراست تصویر لازم را ایجاد می کند. محصول فوق دارای صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است که با استفاده از فناوری One Billion Color و Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید می کند، در حدود 1 میلیارد رنگ، بنابراین تصاویر و رنگ ها نزدیک به واقعیت را به شما نشان دهند.

به واقعیت تلویزیون روبروی شما صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 60 هرتز است. با تکنولوژی Motion Rate 120 و Picture Clarity صحنه های سریع و اکشن کاملا صاف و روان و بدون تکه تکه شدن به شما نشان داده می شود. تلویزیون CU7100 دارای نرخ رفرش 60 هرتز بوده و قابلیت نمایش حداکثر کیفیت تصویر 4K را دارد. تلویزیون مورد بررسی ما دارای سنسور تشخیص نور است و با استفاده از عملکرد تشخیص روشنایی، روشنایی صفحه نمایش با توجه به اطلاعات دریافتی از سنسور تنظیم می شود تا در هر شرایط نوری بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 75CU7100 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 75CU7100 دارای وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل است. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در محصول فوق از فناوری 4K Upscaling برای افزایش وضوح محتوای پخش و کاهش نویز آنها استفاده می کند تا همه چیز را با کیفیت تصویر به شما نشان دهد. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 75 اینچ قابلیت نمایش محتوای HDR با استفاده از فناوری High Dynamic Range را دارد و از فرمت های HDR10، HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای ویژگی Filmmaker است، این ویژگی به شما امکان می دهد فیلم ها و سریال ها را با همان کیفیتی که سازنده فیلم در نظر گرفته است تماشا کنید. عملکرد Film Mode در محصول فوق با بزرگتر کردن کادر صحنه ها تصاویر با کیفیت بهتری را نمایش می دهد.

تلویزیون 4K سامسونگ 75CU7100 شما پورت HDMI 2.1 ندارد و تنها دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد و همانطور که قبلا ذکر شد حداکثر قابلیت نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. محصول فوق دارای قابلیت بازی یا Auto Game Mode می باشد که به صورت خودکار اتصال کنسول بازی به تلویزیون را تشخیص داده و به حالت بازی سوئیچ می کند. به لطف فناوری ALLM در این تلویزیون، هنگام اتصال کنسول بازی، تاخیر ورودی نسبتا کمی را تجربه خواهید کرد و لذت بازی را برای شما دوچندان خواهد کرد. عملکرد HGIG در محصول فوق صحنه های تاریک و روشن بازی های HDR را با جزییات بهتر و جداگانه به بیننده ارائه می دهد.

فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون سامسونگ 75CU7100 از محو شدن صحنه های هیجان انگیز و سریع در حین بازی جلوگیری می کند و آنها را بسیار روان نمایش می دهد. با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید این تلویزیون را به کنسول های بازی نسل هشتم خود متصل کنید. حتی می توانید آن را به کنسول های نسل 9 خود وصل کنید تا بازی کنید، اما به یاد داشته باشید که نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. سامسونگ این محصول را به منوی هوشمند Gaming Hub سامسونگ مجهز کرده است، حتی در صورت نداشتن کنسول بازی، می توانید از این سرویس های ابری استفاده کنید و با خرید اشتراک این سرویس ها، مستقیماً از طریق تلویزیون خود به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 75 اینچ صدای استریو با توان خروجی 20 وات با 2 بلندگو هر کدام 10 وات را به شما ارائه می دهد. سامسونگ برای ارتقای کیفیت صدا، این محصول را به فناوری صوتی Dolby MS12 2ch مجهز کرده است که از فناوری های صوتی Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus تشکیل شده است. این محصول دارای تکنولوژی OTS Lite می باشد. با وجود فناوری فوق در تلویزیون 2023 سامونگ 75CU7100 ، صداها از قسمتی از تصویر که در حال نمایش است به گوش شما می رسد. تلویزیون فوق دارای فناوری Adaptive Sound می باشد، فناوری فوق صدای خروجی را با توجه به محتوای در حال پخش بهینه می کند تا صداها را با کیفیت بهتری در این تلویزیون بشنوید.

با تکنولوژی Q-Symphony 3. 0 در تلویزیون کریستال سامسونگ 75CU7100 هنگام اتصال به نوار صوتی سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می کند، صداها به صورت همزمان و هماهنگ از بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی شنیده می شود. البته در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ ها جدا و تقویت شده و با کیفیت بالاتری به گوش شما می رسد. با استفاده از عملکردهای صوتی بلوتوث و پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث) تلویزیون سامسونگ سی یو 7100 می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به 2 دستگاه صوتی مانند هدفون، بلندگو یا نوار صوتی متصل کرده و صدا را به آنها منتقل کنید.

یکی از قابلیت های مفید و جالبی که سامسونگ امسال به تلویزیون های خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود ویژگی ذکر شده و وجود هدفون بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز که به عملکرد سوئیچ خودکار مجهز شده است، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75CU7100 دارای سیستم عامل تایزن ورژن 7 می باشد که سیستم عامل فوق قابلیت نصب برنامه ها را دارد و فقط می توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل مذکور را روی آن نصب کنید و نمی توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل های دیگر مانند نصب اندروید روی گوشی تلویزیون Super Dose یک کنترل از راه دور معمولی مدل TM2240A است. اگرچه ظاهر این ریموت کنترل شبیه به ریموت کنترل های هوشمند است، اما یک ریموت کنترل هوشمند نیست. ریموت مذکور میکروفون داخلی ندارد.

از طرفی تلویزیون 75 اینچ سامسونگ CU7100 از اسپیکرهای هوشمند و صوتی گوگل هوم یا آمازون اکو پشتیبانی می کند و می توانید با خرید جداگانه این اسپیکرهای هوشمند تلویزیون را از طریق دستورات و جستجوی صوتی مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ 75CU7100 دارای وای فای بوده و از اینترنت اشیا یا اینترنت IOT پشتیبانی می کند و مجهز به پنل هوشمند SmartThings است که از طریق آن می توانید وسایل خانه و لوازم خانگی هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. ال ای دی سامسونگ 75CU7100 قابلیت اتصال گوشی هوشمند اندروید یا iOS را به تلویزیون دارد. علاوه بر پخش محتوا، می توانید صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به تلویزیون بفرستید و آن را تماشا کنید.

به لطف عملکرد Tap View در تلویزیون سامسونگ 75CU7100 ، می توانید با نزدیک کردن تلفن همراه گلکسی خود به تلویزیون، به راحتی محتوا یا تصویر را از صفحه نمایش خود در تلویزیون پخش کنید. می توانید از قابلیت TV Sound to Mobile برای انتقال صدای تلویزیون به تلفن همراه خود استفاده کنید و از طریق هدفون به آن گوش دهید. این عملکرد برای تماشای تلویزیون در شب و ایجاد مزاحمت برای دیگران مناسب است. با کمک Sound Mirroring می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از تلفن همراه خود روی تلویزیون انتقال داده و گوش دهید. این محصول از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این نوع فروشگاه ها مفید است.

تلویزیون سامسونگ 75CU7100 از Wireless Dex نیز پشتیبانی می کند و می توانید گوشی سامسونگ گلکسی خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و روی دسکتاپ با آن کار کنید. با وجود عملکرد پشتیبانی از دوربین موبایل در این محصول و پشتیبانی از دوربین موبایل آن، می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. این تلویزیون دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و می توانید بلوتوث و ماوس و کیبورد بی سیم و یا حتی سیمی خود را به آن متصل کرده و در فضای دسکتاپ با سهولت بیشتری کارهای خود را انجام دهید.

محصول مورد بررسی دارای 1 پورت USB 2.0 می باشد و می توانید از طریق این پورت حافظه جانبی را به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد نظر خود را مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 75 اینچ می توان به وجود گیرنده دیجیتال داخلی DVB-C و DVB-T2 و DVB-S2 خارجی اشاره کرد. اما برای تماشای کانال های داخلی و خارجی نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت.

طراحی تلویزیون 75 اینچی سامسونگ CU7100 جدید بدون حاشیه است و ضخامت بدنه آن 5.99 است. زمینه های 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک است و توجه مخاطب را به محتوای در حال پخش که سامسونگ آن را 3-Bezelless Design می نامد، نگه می دارد. پایه رومیزی تلویزیون SAMSUNG 75CU7100 از نوع دو طرفه و دو شاخه می باشد، حتی می توانید با خرید یک پایه دیواری مناسب تلویزیون خود را بر روی دیوار نصب کنید. سامسونگ جعبه این تلویزیون را به صورت بسته بندی بادوام و دوستدار محیط زیست طراحی کرده است و پس از تخلیه می توانید جعبه را بریده و ساختار مقوایی بسازید.

از این صفحه فروشگاه دوزین کالا می توانید تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 75 اینچ را خریداری کرده و با قیمتی نازل و با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت محصول به صورت مستقیم از بانه تهیه نمایید. اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم هستید، تلویزیون CU8000 سامسونگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 75 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست