×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 85CU7100 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :85CU7100
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
گیرنده :داخل و ماهواره
سیستم صوتی :2 کاناله و 20 وات
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 85CU7100 یکی از تلویزیون های سری 7 در سال 2023 شرکت سامسونگ می باشد. تلویزیون CU7100 یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سامسونگ در سال 2023 می باشد. این محصول برای استفاده روزانه و خانگی از فیلم ها و سریال های منتخب مناسب می باشد. سامسونگ سال گذشته تلویزیونی مشابه این تلویزیون تولید نکرد، اما می توان آن را مشابه تلویزیون BU8000 سامسونگ که سال گذشته عرضه شد، دانست. این تلویزیون از نظر طراحی و تکنولوژی مشابه تلویزیون CU7000 سامسونگ بوده و هیچ تفاوتی با آن ندارد. تلویزیون سامسونگ CU7100 دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش کریستالی است.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 85 اینچ دارای نور پس زمینه LED Edge است. سامسونگ در این تلویزیون از پنل VA استفاده کرده است که به دلیل عمق سیاه بسیار خوب و کنتراست تصویر بیشتر برای استفاده در محیط های کم نور مناسب است. اما متاسفانه زاویه دید محدودی دارند. محصول فوق فاقد فناوری Local Dimming می باشد و نور پس زمینه این تلویزیون توسط فناوری Micro Dimming نوع UHD کنترل می شود که کنتراست تصویر لازم را در کنار فناوری Mega Contrast ایجاد می کند.

تلویزیون 85CU7100 دارای صفحه نمایش با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد که به کمک فناوری One Billion Color و Dynamic Crystal Color طیف وسیعی از رنگ های مختلف، حدود 1 میلیارد رنگ واقعی و جذاب را به شما نشان می دهد. .. محصول فوق دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 60 هرتز می باشد. فناوری وضوح تصویر و نرخ حرکت 120 از تار شدن صحنه های با حرکت سریع جلوگیری می کند و تصاویر صاف را تضمین می کند. سامسونگ قبلاً فناوری Picture Clarity را با نام فناوری Auto Motion Plus به کاربران معرفی کرده است.

تلویزیون 4K سامسونگ 85CU7100 دارای وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل است. سامسونگ در این تلویزیون از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده می کند که به کمک فناوری 4K Upscaling با افزایش وضوح تصاویر و کاهش نویز آنها، همه چیز را در سطح کیفیت تصویر 4K به بیننده نشان می دهد. محصول فوق دارای فناوری HDR بوده و قابلیت پخش محتوای HDR با فرمت های HDR10، HDR10+ دارای HLG می باشد.

تلویزیون سامسونگ 85CU7100 ساخت 2023 میلادی

با وجود ویژگی Filmmaker mode در تلویزیون سامسونگ 85CU7100 ، فیلم ها و سریال ها با همان کیفیتی که سازنده فیلم در نظر گرفته است برای شما نمایش داده می شود. این تلویزیون دارای قابلیت حالت فیلم است که با بزرگنمایی کادر صحنه ها تصاویری با کیفیت بهتر در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون پیش روی شما مجهز به Brightness Detection است که با استفاده از حسگر نور، روشنایی صفحه را با توجه به اطلاعات دریافتی از محیط تنظیم می کند تا در شرایط نوری مختلف بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 85 اینچ فاقد پورت HDMI 2.1 و دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که می تواند حداکثر کیفیت تصویر 4K@60Hz را نمایش دهد. تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای نیست اما در حالت بازی است و با اتصال به کنسول به صورت خودکار به حالت بازی می رود. تلویزیون CU7100 دارای فناوری حالت خودکار با تاخیر کم است که به طور خودکار تاخیر ورودی را در حین بازی کاهش می دهد و تجربه بازی بهتری را برای شما فراهم می کند.

با وجود قابلیت Motion Xcelerator در تلویزیون 2023 سامسونگ 85CU7100 ، صحنه های سریع بازی های شما به صورت صاف و روان ارائه می شود. عملکرد HGIG در محصول فوق می تواند جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک و روشن بازی های HDR به شما نشان دهد. با توجه به توضیحات ارائه شده، این محصول برای بازی با کنسول های نسل هشتم کاملا مناسب است، می توانید از آن برای بازی با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید. همچنین می توانید آن را به کنسول های نسل نهم (Xbox Series X و PS5) برای بازی متصل کنید، اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول خود استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ 85CU7100 دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub بوده و از خدمات بازی ابری پشتیبانی می کند. با خرید اشتراک این سرویس ها و داشتن اینترنت پرسرعت می توانید حتی بدون کنسول بازی ها را مستقیما روی تلویزیون خود انجام دهید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85CU7100 مجهز به سیستم عامل تایزن 7 با قابلیت نصب برنامه می باشد. باید بدانید که فقط می توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل ذکر شده را روی آن نصب کنید و نمی توانید برنامه های مربوط به سیستم عامل های دیگر مانند اندروید را روی آن نصب کنید. محصول فوق دارای ریموت کنترل معمولی مدل TM2240A می باشد. ظاهر این ریموت شبیه ریموت های هوشمند سامسونگ است اما هوشمند نیست و میکروفون داخلی ندارد. ال ای دی سامسونگ 85CU7100 از بلندگوهای هوشمند Google Home یا Amazon Echo پشتیبانی می کند.

با خرید این بلندگوهای هوشمند می توانید تلویزیون را از طریق دستورات صوتی و جستجو مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون روبروی شما می تواند به گوشی های هوشمند اندروید و iOS متصل شود. می‌توانید با نزدیک‌تر کردن تلفن همراه به تلویزیون، از ویژگی Tap View برای پخش محتوا یا تصویر روی صفحه نمایش تلفن همراه Samsung Galaxy خود به تلویزیون استفاده کنید. محصول پیش روی شما دارای عملکرد TV Sound to Mobile است که می توانید صدا را از تلویزیون سامسونگ 85CU7100 به موبایل منتقل کرده و از طریق هدفون به آن گوش دهید. علاوه بر این، با کمک عملکرد Sound Mirroring، می توانید آهنگ مورد علاقه خود را از تلفن همراه به تلویزیون انتقال داده و گوش دهید.

تلویزیون کریستال سامسونگ 85CU7100 دارای قابلیت Wireless Dex می باشد و می توانید گوشی سامسونگ گلکسی خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و روی دسکتاپ با آن کار کنید. محصولی که پیش روی شما قرار دارد همچنین دارای داشبورد هوشمند اینترنت اشیا (IoT) و SmartThings است که از طریق آن می توانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. این تلویزیون از برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 دارای عملکرد پشتیبانی از دوربین موبایل بوده و از دوربین موبایل پشتیبانی می کند، می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. این محصول دارای قابلیت های BT HID و USB HID می باشد و شما می توانید موس و کیبورد بلوتوث یا حتی سیمی خود را به آن متصل کرده و کار خود را با سهولت بیشتری روی دسکتاپ انجام دهید.

تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 85 اینچ دارای مرورگر وب می باشد و می توانید ساعت ها از وبگردی در این تلویزیون لذت ببرید. سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم NFT مجهز می کند، محصول فوق از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این فروشگاه ها مناسب است. محصولی که پیش روی شماست دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 و DVB-C می باشد و گیرنده خارجی ندارد. شما باید گیرنده خارجی را جداگانه خریداری کنید.

"تلویزیون سامسونگ 85CU7100" مجهز به دو بلندگوی 10 واتی است که صدای استریو با توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. این حجم برای یک تلویزیون 85 اینچی ضعیف به نظر می رسد. اما نگران نباشید، سامسونگ برای بهبود کیفیت صدا، این تلویزیون را به فناوری صدای Dolby MS12 2ch و برخی فناوری های دیگر مجهز کرده است. فناوری فوق از دیگر فناوری‌های صوتی مانند Dolby Digital، Dolby Audio، Dolby AC4، HE-AAC و Dolby Digital Plus تشکیل شده است که صدای خروجی را افزایش می‌دهد.

با بلوتوث صوتی و پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث)، می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم به دو دستگاه بلوتوث مانند نوار صدا، بلندگو، سیستم سینمای خانگی و حتی تلفن همراه متصل کنید. تلویزیون سامسونگ CU7100 سایز 85 اینچ دارای فناوری OTS Lite است که باعث می شود صداها از قسمت خاصی از تصویر در حال نمایش پخش شود. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ CU7100 دارای فناوری Adaptive Sound است که صدای خروجی را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم و بهبود می بخشد. فناوری Q-Symphony 3.0 در تلویزیون SAMSUNG 85CU7100 ، زمانی که تلویزیون به ساندبار سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می کند متصل می شود، صداها به طور همزمان و هماهنگ از بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی به گوش کاربر می رسد.

در نسخه جدید این فناوری صدای دیالوگ ها با وضوح بالاتری ارائه می شود. با عملکرد Multiroom Link این محصول می توانید تلویزیون خود را به صورت بی سیم به نوار صوتی، سیستم صوتی یا سینمای خانگی متصل کرده و صدای قوی تری را تجربه کنید. یکی از ویژگی های کاربردی این محصول که امسال سامسونگ به تلویزیون های خود اضافه کرده است، قابلیت Buds Auto Switch است. با وجود عملکرد فوق و وجود هدفون بلوتوث Samsung Galaxy Buds مجهز به عملکرد سوئیچ خودکار، هدفون ها به صورت هوشمند بین دستگاه های مختلف سوئیچ می شوند.

تلویزیون 85 اینچی سامسونگ CU7100 دارای طراحی جدید بدون حاشیه و ضخامت بدنه 6.09 است. زمینه های سه طرف صفحه نمایش این محصول بسیار باریک بوده و تمرکز بیننده را بر روی محتوای در حال پخش افزایش می دهد. سامسونگ این نوع طراحی را در 3 تلویزیون بدون فریم خود معرفی کرد. پایه تلویزیون سامسونگ 85CU7100 دو طرفه و دو شاخه طراحی شده است. با خرید پایه دیواری مناسب می توانید این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. جعبه محصول فوق بسیار بادوام و سازگار با محیط زیست می باشد که می توانید به راحتی آن را برش داده و پس از خالی کردن جعبه ساختار مقوایی بسازید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 85CU7100 را می توانید در صفحه پیش رو مشاهده کنید. شما می توانید این تلویزیون را با قیمتی نازل و با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت محصول به صورت مستقیم از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر برای تماشای روزانه فیلم و سریال به تلویزیون بهتری نیاز دارید، تلویزیون CU8000 سامسونگ را پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7100 سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست