×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 43LX700

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43LX700
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
کیفیت تصویر : 4K UHD
حافظه داخلی :16 گیگابایت
نوع بکلایت :Edge LED
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 43LX700 یکی از تلویزیون های اندروید پاناسونیک در سال 2022 می باشد. تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 43 اینچ در بازار با نام های تلویزیون پاناسونیک LX700MF یا LX700M نیز شناخته می شود. این محصول با پسوند MF یا M تولید شده و برای منطقه خاورمیانه تلویزیون پاناسونیک TH-43LX700MF نام دارد که مدل کامل آن محسوب می شود. محصولی که پیش روی شماست تلویزیون های سری LX700 یا LX7 پاناسونیک می باشد.

پاناسونیک تلویزیون ها و صفحه های تخت خود را با نام Viera TV معرفی می کند که محصول پیش روی شما نیز از جمله تلویزیون های مذکور است. این عبارت از کلمه Visual Era به معنای دوران بصری گرفته شده است. تلویزیون پاناسونیک LX700 برای مصارف خانگی و تماشای برنامه ها، فیلم ها یا سریال های روزانه مناسب است.

تلویزیون 43LX700 یکی از تلویزیون های صفحه تخت است که دارای پنل VA می باشد. به لطف این پنل، تلویزیون مورد بحث زاویه دید باریک تری نسبت به تلویزیون های دارای پنل IPS دارد. اما خوشبختانه رنگ مشکی با عمق زیادی در این تلویزیون نمایش داده می شود. این ویژگی این محصول را برای تماشای فیلم و سریال در محیط تاریک مناسب کرده است. این تلویزیون دارای نور پس زمینه LED Edge است. متاسفانه محصول پیش روی شما فاقد تکنولوژی Local Dimming است و نمی تواند تاریکی موضعی تولید کند. 

تلویزیون پاناسونیک 43LX700 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون پانسونیک 43LX700 دارای فناوری Adaptive Backlight Dimming بوده و میزان روشنایی صفحه را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. با این حال، نمی توان انتظار کنتراست خیره کننده ای از این تلویزیون داشت. این محصول دارای فناوری HDR Bright Panel برای نمایش محتوای مختلف (به خصوص محتوای HDR) با کنتراست و کیفیت تصویر بهتر است.

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 43 اینچ دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل بوده و یکی از تلویزیون های فورکی به حساب می آید. تلویزیون 4K پاناسونیک 43LX700 یا 43LX700MF دارای پردازنده تصویر 4K Studio Color Engine است. با استفاده از فناوری بهبود کیفیت تصویر، این تلویزیون می تواند محتوای کم کیفیت را با کیفیت فورکی پخش کند. در این محصول از فناوری کاهش نویز نیز استفاده شده است.

این فناوری نویز تصویر را حذف می کند تا بتوانید همه چیز را با کیفیت تصویر بهتر ببینید. تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 43 اینچ از 3 رنگ ثانویه (CMY) و 3 رنگ اصلی (RGB) برای تولید رنگ استفاده می کند. پاناسونیک این قابلیت را با نام فناوری Hexa Chroma Drive معرفی کرد که باعث می شود رنگ های طبیعی تری را در این تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون 2022 پاناسونیک 43LX700 می تواند محتوای HDR را با فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ پخش کند، اما متاسفانه از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند.

تلویزیون LX700 امکانات بازی پیشرفته ای ندارد و تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود. اما می توانید از این تلویزیون در کنار کنسول های نسل 8 استفاده کنید. تلویزیون روبروی شما دارای حداکثر نرخ تازه سازی 60 هرتز است. به این ترتیب، می توانید محتوای 4K را با حداکثر نرخ 60 هرتز در تلویزیون مذکور تماشا کنید. این محصول دارای 3 پورت HDMI نسخه 2.0 و فاقد پورت HDMI 2.1 در تلویزیون فوق می باشد. همچنین هیچ فناوری VRR، NVIDIA G-Sync یا AMD FreeSync در این تلویزیون وجود ندارد و نمی تواند نرخ رفرش متغیری را در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 700 حالت Game Mode دارد و می تواند تاخیر ورودی را در این حالت کاهش دهد تا بتوانید از بازی کنسول خود لذت بیشتری ببرید. البته تلویزیون مذکور دارای فناوری ALLM است که به طور خودکار Input Lag را کاهش می دهد. به طور کلی همانطور که گفته شد می توانید از این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل هشتمی مانند PS4 یا Xbox One X استفاده کنید. اما برای کنسول های نسل نهمی مانند PS5 یا Xbox Series X توصیه نمی شود زیرا نمی توانید از تمام ظرفیت استفاده کنید.

محصولی که پیش روی شماست یک تلویزیون هوشمند محسوب می شود که از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است. تلویزیون هوشمند پاناسونیک 43LX700 مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است که به کیک اندروید قرمز مخملی یا اندروید R نیز معروف است، این تلویزیون به لطف سیستم عامل اندروید دارای کروم کست داخلی است. به این ترتیب می توانید محتوا را از گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود به تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. Chromecast همچنین به شما این امکان را می دهد که تصویر را از صفحه نمایش تلفن همراه خود به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و به صورت زنده با آن کار کنید. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل شبکه یا وای فای را دارد.

با اتصال تلویزیون پاناسونیک 43LX700 به اینترنت، می‌توانید به کانال‌های تلویزیون اینترنتی دسترسی داشته باشید یا برنامه‌های مختلفی را از فروشگاه Google Play روی تلویزیون نصب کنید. تلویزیون فوق دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که 7.4 گیگابایت آن برای نصب برنامه های مختلف بر روی تلویزیون موجود می باشد. این تلویزیون از اینترنت اشیا یا اینترنت IOT پشتیبانی می کند و می توانید با نصب نرم افزار مخصوص پاناسونیک (Miraie) بر روی تلفن همراه اندروید یا iOS خود، تلویزیون را کنترل کنید. محصول فوق از Google Assistant پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد تلویزیون را کنترل کنید یا با صحبت کردن مطالب را جستجو کنید. برای استفاده از عملکرد جستجوی صوتی و فرمان صوتی، به کنترل از راه دور هوشمند همراه با این محصول نیاز دارید.

در جعبه تلویزیون 43 اینچ پاناسونیک LX700 یک ریموت کنترل هوشمند RC-701M قرار دارد که دارای میکروفون داخلی می باشد. با نگه داشتن دکمه اختصاصی این ریموت کنترل می توانید از جستجوی صوتی و دستورات صوتی استفاده کنید. تلویزیون روبروی شما دارای ویژگی Sound Only است که برای زمانی طراحی شده است که می خواهید فقط از صدای تلویزیون استفاده کنید. هنگامی که این عملکرد فعال می شود، صفحه تلویزیون پس از چند ثانیه خاموش می شود، اما صدا همچنان پخش می شود.

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 43 اینچ مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است. به لطف 2 بلندگو هر کدام 10 وات، این تلویزیون قدرت خروجی صدای 20 وات را ارائه می دهد که برای تلویزیون 43 اینچی مناسب است. در تلویزیون فوق از فناوری دالبی دیجیتال استفاده شده است تا صداها را با بالاترین کیفیت و به صورت سینمایی بشنوید. این تلویزیون همچنین مجهز به فناوری Surround Sound است و صدای فراگیر مجازی را ارائه می دهد. برای بهبود صدای دیالوگ ها، پاناسونیک این تلویزیون را به فناوری DAC-4 Dialogue Enhancer مجهز کرد تا صدای گوینده را با وضوح بیشتری بشنوید. در مجموع می توان گفت که صدای این تلویزیون 43 اینچی پاناسونیک قابل قبول است و احتمالا شما را راضی خواهد کرد.

اما اگر می خواهید ساندبار، سیستم سینمای خانگی و حتی هدفون را به تلویزیون پاناسونیک 43LX700 متصل کنید راه های ارتباطی خوبی برای این محصول وجود دارد. محصول پیش روی شما دارای درگاه HDMI با پشتیبانی از eARC و کانال های برگشت صدا ARC می باشد. به این ترتیب می توانید انواع ساندبارها یا سیستم های صوتی سازگار را از طریق درگاه HDMI به محصول فوق متصل کرده و صدای تلویزیون را بر روی آنها دریافت کنید. پورت دیجیتال خروجی صدا (اپتیکال) و خروجی صدای هدفون نیز برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. تلویزیون پیش روی شما نیز مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است و قابلیت اتصال صوتی بلوتوث را دارد.

اگر نوار صدا، سیستم سینمای خانگی، سیستم صوتی و حتی بلندگوی بلوتوث دارید، می توانید آنها را به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به تلویزیون اندروید پاناسونیک 43LX700 متصل کنید. عملکرد پیوند صوتی بلوتوث همچنین به شما امکان می دهد محتوای صوتی را از تلفن هوشمند خود به این تلویزیون منتقل کنید و به آن گوش دهید. به این ترتیب می توانید انواع ساندبارها یا سیستم های صوتی سازگار را از طریق درگاه HDMI به محصول فوق متصل کرده و صدای تلویزیون را بر روی آنها دریافت کنید. 

تلویزیون Panasonic 43LX700 دارای زبان طراحی Slim Bezel است و پاناسونیک ادعا می کند که حاشیه های باریکی دارد. اما طبق بررسی های ما، قاب این محصول در مقایسه با تلویزیون های جدید چندان باریک نیست. لبه های تلویزیون مذکور و همچنین قسمت متصل به پورت های آن از پلاستیک ساخته شده است که باعث کاهش وزن محصول شده است. البته پنل پشتی محصول فوق فلزی بوده و بادوام می باشد. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را دارد. اما با محصول فوق فقط پایه رومیزی ارائه می شود و باید بست دیواری مناسب را جداگانه تهیه کنید.

پایه های ال ای دی پاناسونیک 43LX700 دو طرفه و دو شاخه است که با پیچ به تلویزیون متصل می شوند. این پایه ها از فلز ساخته شده و بسیار مقاوم هستند. از آنجایی که محصول پیش روی شما برای منطقه خاورمیانه تولید شده است، دارای 2 سیم برق می باشد. یکی از این کابل های برق از نوع 3 پین و دیگری 2 پین است که می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید. درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون پاناسونیک 43LX700 در قسمت پشتی قرار گرفته اند و به گونه ای طراحی شده اند که حتی در صورت دیواری بودن تلویزیون نیز به راحتی قابل دسترسی هستند.

تلویزیون پاناسونیک 43LX700 علاوه بر 3 پورت HDMI 2.0 دارای 1 پورت کامپوزیت نیز می باشد که برای اتصال دستگاه های قدیمی به تلویزیون استفاده می شود. برای استفاده از پورت کامپوزیت نیاز به تبدیل خاصی است که به همراه محصول ارائه می شود. تلویزیونی که در مقابل شما قرار دارد معمولا دارای 2 پورت USB است که یکی از آنها نسخه 2 و دیگری نسخه 3 می باشد که می توانید از این درگاه ها برای اتصال هارد اکسترنال یا فلش مموری به تلویزیون برای پخش محتوای مورد نظر خود استفاده کنید. تلویزیون پاناسونیک 43LX700 دارای امکان ضبط برنامه و یا USB-HDD Recording می باشد.

در این صفحه می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون پاناسونیک 43LX700 یا  (ال ایکس 700 ) محصول 2022 را مشاهده کنید و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایید. شما می توانید از طریق همین صفحه این تلویزیون اندرویدی پاناسونیک را با ارزان ترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که به یک تلویزیون بهتر برای استفاده روزمره و خانگی و تماشای فیلم یا سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون پاناسونیک LX800 بروید.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX700 سایز 43 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست