×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 50LX700

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50LX700
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
کیفیت تصویر : 4K UHD
حافظه داخلی :16 گیگابایت
نوع بکلایت :Edge LED
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 50LX700 یا LX700MF یکی از تلویزیون های اندروید 2022 پاناسونیک است که با مدل کامل TH-50LX700MF برای منطقه خاورمیانه عرضه می شود. البته این محصول با نام های تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 50 اینچ یا 50LX700M نیز شناخته می شود. محصول فوق جزو تلویزیون های پاناسونیک ویرا و سری LX700 یا LX7 می باشد. این تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی ایده آل است. پاناسونیک تلویزیون های 4K که دارای صفحه نمایش تخت هستند (مانند محصولی که در مقابل شما قرار دارد) را به عنوان تلویزیون های Viera معرفی می کند که از عبارت Visual Era گرفته شده است.

تلویزیون پاناسونیک LX700 دارای صفحه نمایش LED و پنل VA می باشد. به لطف پنل VA، این تلویزیون رنگ مشکی عمیق تولید می کند، اما متاسفانه زاویه دید محدودی دارد. نور پس زمینه تلویزیون بالایی نیز از نوع Edge LED است و روشنایی صفحه نمایش توسط LED هایی که در اطراف صفحه نمایش قرار گرفته اند تولید می شود. از فناوری Micro Dimming در این تلویزیون استفاده شده است تا جای خالی فناوری کاهش نور محلی را پر کند و کنتراست بهتری را مشاهده کنید.

تلویزیون پاناسونیک 50LX700 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون پاناسونیک 50LX700 دارای فناوری HDR Bright Panel می باشد و با افزایش روشنایی باعث می شود تصاویر (به خصوص در محتوای HDR) را با کنتراست و کیفیت تصویر بهتر مشاهده کنید. با این حال، کنتراست خیره کننده ای را نمی توان از محصول فوق انتظار داشت. نرخ رفرش این تلویزیون 60 هرتز است. بدین ترتیب تلویزیون LX700 می تواند تصاویر را با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه نمایش دهد.

این محصول یکی از تلویزیون های 4K پاناسونیک و دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل می باشد. تلویزیون Panasonic 50LX700 مجهز به پردازشگر تصویر 4K Studio Color Engine است. این تلویزیون دارای فناوری بهبود کیفیت تصویر است و می تواند محتوای با وضوح پایین را با کیفیت نزدیک به 4K نمایش دهد. به عنوان مثال، اگر محتوای 1080p یا 720p را در تلویزیون فوق پخش کنید، وضوح تصویر افزایش یافته و تصاویر با کیفیت بالاتری را مشاهده خواهید کرد.

پاناسونیک از فناوری Hexa Chroma Drive در تلویزیون فوق استفاده می کند. با وجود این فناوری، تلویزیون 2022 پاناسونیک 50LX700 علاوه بر 3 رنگ اصلی (RGB) از 3 رنگ ثانویه (CMY) نیز برای تولید رنگ های طبیعی تری استفاده می کند. تلویزیون مقابل شما می تواند محتوای HDR را با فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ نمایش دهد، اما متاسفانه از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند.

تلویزیون 50LX700 یک تی وی بازی محسوب نمی شود. این تلویزیون دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است و می تواند حداکثر کیفیت تصویر 4K در 60 هرتز را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون پاناسونیک 50LX700 دارای 3 پورت HDMI نسخه 2.0 و فاقد پورت HDMI 2.1 در آن می باشد. علاوه بر این، این محصول دارای فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) یا فناوری های مشابه نیست و نمی تواند نرخ نوسازی متغیر را در اختیار شما قرار دهد. البته پاناسونیک برای این تلویزیون حالت Game Mode را در نظر گرفته است. با غیرفعال کردن پردازش اضافی، حالت بازی تاخیر ورودی را کاهش می دهد و تجربه بازی بهتری را به شما ارائه می دهد.

برای سهولت کار شما از فناوری ALLM در تلویزیون هوشمند پاناسونیک 50LX700 استفاده شده است. بنابراین، اگر قصد انجام بازی با این تلویزیون را دارید، تاخیر ورودی به طور خودکار کاهش می یابد. به طور کلی تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 50 اینچ برای بازی با کنسول های نسل هشتمی مانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان مناسب است. اما اگر یک کنسول بازی نسل نهم یا جدیدتر مانند پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس دارید، این تلویزیون را توصیه نمی کنیم. زیرا نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود استفاده کنید.

سیستم صوتی تلویزیون 4K پاناسونیک 50LX700 از نوع 2 کاناله است و صدای استریو را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون مجهز به بلندگوهای 2*10 وات بوده و دارای حداکثر توان خروجی 20 وات می باشد.این محصول دارای فناوری دالبی دیجیتال بوده و صدای سینمایی با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین تلویزیون مذکور مجهز به فناوری Surround Sound است و می تواند صدای فراگیر مجازی را به شما ارائه دهد. فناوری DAC-4 Dialogue Enhancer نیز در تلویزیون فوق برای شنیدن واضح تر دیالوگ ها استفاده شده است. این تلویزیون دارای پورت خروجی صدای دیجیتال (اپتیکال)، خروجی هدفون و پورت HDMI ARC/eARC می باشد. می توانید از این پورت ها برای اتصال نوار صوتی، سیستم صوتی یا هدفون معمولی به تلویزیون فوق استفاده کنید. علاوه بر این، این تلویزیون مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است.

تلویزیون اندروید پاناسونیک 50LX700 دارای سیستم عامل اندروید است و به همین دلیل با نام Android TV نیز شناخته می شود. پاناسونیک در این تلویزیون از سیستم عامل اندروید نسخه 11 یا R استفاده می کند. از جمله ویژگی های تلویزیون فوق می توان به کروم کست داخلی اشاره کرد. با این عملکرد می توانید به راحتی تصویر را از صفحه نمایش گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود به تلویزیون منتقل کنید. همچنین به لطف این قابلیت می توانید محتوای گوشی هوشمند خود را به این تلویزیون منتقل کرده و آن را تماشا کنید. البته لازم به ذکر است که محصول فوق از Airplay پشتیبانی نمی کند.

تلویزیون 50 اینچ پاناسونیک LX700 قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل یا وای فای را دارد. اگر تلویزیون فوق الذکر را به اینترنت متصل کنید، می توانید برنامه های مختلفی را مستقیماً از فروشگاه گوگل پلی روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون به طور پیش فرض دارای برنامه های YouTube، Amazon Prime Video و Netflix است تا بتوانید این کانال های آنلاین را تماشا کنید. تلویزیون پیش رو دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که حدود 7.4 گیگابایت آن قابل استفاده است. تلویزیون پاناسونیک 50LX700 از اینترنت اشیا یا اینترنت IOT پشتیبانی می کند. با نصب اپلیکیشن MirAIe بر روی گوشی هوشمند خود می توانید این تلویزیون را کنترل و مدیریت کنید.

نرم افزار مذکور برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی و موجود است. ال ای دی پاناسونیک 50LX700 دارای دستیار گوگل یا دستیار صوتی گوگل می باشد. به این ترتیب می توانید محتوا را به صورت صوتی جستجو کنید یا با دستورات صوتی تلویزیون بالای سر را کنترل کنید. برای استفاده از این عملکردها، به کنترل از راه دور هوشمند پاناسونیک همراه این محصول نیاز دارید. ریموت کنترل هوشمند RC-701M و مدل بلوتوث در جعبه این تلویزیون قرار دارد که به مدل RC701M نیز معروف است.

ریموت کنترل مذکور دارای میکروفون داخلی است و با نگه داشتن دکمه اختصاصی می توانید از جستجوی صوتی یا دستورات صوتی استفاده کنید. یکی از جذاب ترین و احتمالا کاربردی ترین ویژگی های این تلویزیون قابلیت Sound Only است. این عملکرد به شما امکان می دهد تصویر تلویزیون را خاموش کنید و فقط از صدای آن استفاده کنید.

به گفته پاناسونیک، لبه های تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 700 باریک است و در ساخت آن از زبان طراحی Slim Bezel استفاده شده است. اما متاسفانه طبق بررسی های انجام شده لبه های تلویزیون مذکور نسبت به تلویزیون های امروزی کمی ضخیم تر است. جنس قاب یا حاشیه ها و همچنین قسمت مربوط به اتصالات و پورت ها از پلاستیک ساخته شده است تا وزن تلویزیون را تا حد امکان کاهش دهد. اما پنل پشتی تلویزیون فلزی است که دوام تلویزیون را افزایش می دهد. این تلویزیون دارای پایه های دو طرفه و دو پایه است که تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ می کند.

پایه های تلویزیون پاناسونیک 50LX700 فلزی بوده و با پیچ به آن متصل می شود. تلویزیون مذکور قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد، اما باید پایه دیواری مناسب را جداگانه خریداری کنید. این تلویزیون برای منطقه خاورمیانه تولید شده و دارای 2 کابل سری دو و سه هسته ای می باشد. به این ترتیب، دیگر نگران تامین تبدیل برق برای محصول فوق نباشید. درگاه های ورودی و خروجی این تلویزیون به گونه ای بر روی آن تعبیه شده است که حتی در صورت نصب تلویزیون بر روی دیوار، دسترسی راحت تری به آن ها داشته باشید. همانطور که گفته شد تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 50 اینچ دارای 3 پورت HDMI می باشد. همچنین 1 پورت مینی جک کامپوزیت وجود دارد که برای اتصال پخش کننده های قدیمی به تلویزیون کار می کند. این محصول دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 می باشد.

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 50 اینچ دارای عملکرد ضبط USB-HDD است، بنابراین می توانید با اتصال یک هارد اکسترنال به پورت USB، برنامه های تلویزیونی مختلف را ضبط کنید. این محصول دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 می باشد. تلویزیون روبروی شما دارای عملکرد ضبط USB-HDD است، بنابراین می توانید با اتصال یک هارد اکسترنال به پورت USB، برنامه های تلویزیونی مختلف را ضبط کنید. این محصول دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 می باشد. تلویزیون پاناسونیک 50LX700 دارای عملکرد ضبط USB-HDD است، بنابراین می توانید با اتصال یک هارد اکسترنال به پورت USB، برنامه های تلویزیونی مختلف را ضبط کنید.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات و قیمت تلویزیون پاناسونیک 50LX700 یا LX700MF محصول 2022 وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید این Android TV را با بهترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. در صورتی که به یک تلویزیون اندرویدی بهتر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم یا سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون پاناسونیک LX800 بروید.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX700 سایز 50 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست