×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 55LX700

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
22,400,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55LX700
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
کیفیت تصویر : 4K UHD
حافظه داخلی :16 گیگابایت
نوع بکلایت :Edge LED
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 55LX700 یکی از مدل های ال ای دی خوش ساخت پاناسونیک است که با شماره مدل کامل TH-55LX700M عرضه خواهد شد. این تلویزیون طراحی مجلل و زیبایی دارد و با این زیبایی فضای داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد. صفحه نمایش 55 اینچی این تلویزیون صحنه ها را با وضوح 4K نمایش می دهد. با وجود فناوری HDR و پشتیبانی از فرمت های پیشرفته آن در قسمت تصویر، محتوایی با کنتراست عالی، وضوح مناسب و رنگ های روشن خواهید داشت. 4K Studio Color Engine همچنین مستقیماً داده‌های ورودی را پردازش می‌کند و ویژگی‌های تصویر را بهبود می‌بخشد و در نتیجه صحنه‌هایی با کیفیت بهتر و کنتراست مناسب برای نمایش آماده می‌شود.

بلندگوهای قدرتمند تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ 20 وات صدا تولید می کنند. این صدا به طور واضح و جامع در فضا پخش می شود و بیننده را در صداهای واضح غرق خواهد کرد. پاناسونیک برای ارائه بهترین امکانات و سرگرمی از سیستم عامل محبوب اندروید در تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک LX700 استفاده می کند که منویی فوق العاده سریع و کاربردی دارد. قابلیت اتصال به دستگاه های هوشمند، امکان اشتراک گذاری محتوا، پشتیبانی از سرویس های پخش مختلف، کروم کست و ... از جمله امکاناتی است که با خرید تلویزیون هوشمند پاناسونیک به آنها دسترسی خواهید داشت. برای بررسی دقیق تر این تلویزیون زیبا با ما همراه باشید.

تلویزیون پاناسونیک 55LX700 ساخت 2022 میلادی

وضوح تصویر عالی در تلویزیون پاناسونیک 55LX700

تلویزیون پاناسونیک 55LX700 به صورت LED طراحی شده است که وضوح تصویر بسیار خوبی را در اختیار بیننده قرار خواهد داد. تمامی تصاویر با کیفیت واقعی 4K در این تلویزیون قابل نمایش هستند و خبری از تصاویر تاریک نیست. فناوری‌های مختلفی در بخش تصویربرداری تلویزیون 55LX700 استفاده می‌شود تا وضوح محتوای بهتری به شما بدهد. از جمله این فناوری ها می توان به فناوری مدرن و کارآمد HDR اشاره کرد که فرمت های مختلفی دارد. فرمت‌های HDR10+/HDR10/HLG در این تلویزیون پشتیبانی می‌شوند و در نتیجه بالاترین وضوح تصویر را به همراه خواهند داشت.

کنتراست صفحه نمایش به صورت حرفه ای تنظیم می شود و بسته به نوع محتوا، این کنتراست حتی در محیط های بسیار روشن نیز به صورت حرفه ای تنظیم می شود تا بتوانید محتوا را با حداکثر وضوح داشته باشید. تنظیم کنتراست دقیق رنگ ها را زنده و طبیعی می کند و هنگام تماشای هر نوع محتوایی احساسی نزدیک به واقعیت را تجربه خواهید کرد. صحنه های زنده و واقعی با حضور فناوری HDR در تلویزیون پاناسونیک LX700 ایجاد می شود و حس واضحی را در حین تماشای محتوا به بیننده منتقل می کند.

رنگ ها را به صورت واقعی ببینید

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ توانایی بالایی در تولید رنگ های متنوع و زنده دارد. در صفحه تلویزیون می توان مطالبی با رنگ های بسیار متنوع و جذاب داشت. این رنگ ها به صورت کاملا واقعی و زنده نمایش داده می شوند و جذابیت محتوا را تا حد بسیار بالایی برای بیننده افزایش می دهند. با کنتراست دقیقی که بر روی سطح نمایشگر ایجاد خواهد شد، می توان رنگ های تیره و روشن را به شکلی کاملا متفاوت به نمایش گذاشت، هر رنگ را می توان دقیقاً به صورت واقعی نمایش داد و رنگ های مصنوعی و تاری وجود نخواهد داشت.

محتوا با رنگ های اصلی و به شکلی که از آن گرفته شده است روی صفحه نمایش داده می شود که یکی از مزایای خرید تلویزیون 2022 پاناسونیک 55LX700 خواهد بود. مطمئناً چنین رنگ‌های زنده و هیجان‌انگیزی اشتیاق بیننده را برای تماشای محتوا افزایش می‌دهد.

صحنه های صاف و روان داشته باشید

از دیگر مزیت های تلویزیون پاناسونیک 55LX700 می توان به قابلیت نمایش صحنه های صاف و روان این تلویزیون اشاره کرد که تاثیر بسزایی در کیفیت محتوا دارد. به خصوص در هنگام تماشای فیلم های اکشن و محتوای سریع، این ویژگی به کار شما خواهد آمد. از موثرترین فناوری های به کار رفته در قسمت تصویربرداری تلویزیون 4K پاناسونیک 55LX700 می توان به فناوری MEMC اشاره کرد که وظیفه روان سازی سریع صحنه ها را بر عهده دارد. همانطور که می دانید در هنگام نمایش صحنه های سریع ممکن است با نویز و تار شدن یا از دست دادن برخی جزئیات مواجه شوید که این امر باعث کاهش کیفیت محتوا و توجه بیننده به صحنه ها می شود.

اما با فناوری MEMC در تلویزیون پاناسونیک 55LX700 هرگز با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد. وجود این فناوری به شما این امکان را می دهد که حتی سریع ترین صحنه ها را با وضوح عالی و به صورت کاملا روان و بی صدا بدون از دست دادن کوچکترین جزئیات در حین تماشا داشته باشید.

پخش صحنه ها با حضور پردازنده 4K Studio Color Engine

پردازنده به عنوان هسته اصلی و مرکزی هر تلویزیون در نظر گرفته خواهد شد که بر بسیاری از عملکردهای تلویزیون تأثیر می گذارد، بنابراین نوع و قدرت پردازنده می تواند به طور قابل توجهی بر وضوح تصویر تلویزیون تأثیر بگذارد. پاناسونیک در تولید تلویزیون LX700 از پردازنده 4K Studio Color Engine استفاده کرد که یکی از قدرتمندترین پردازنده ها محسوب خواهد شد.

در واقع، 4K Studio Color Engine تمامی منابع ورودی را به محض دریافت آنالیز کرده و ویژگی های تصویر را بازتولید می کند. رنگ ها به صورت زنده و طبیعی بازتولید می شوند و کنتراست تصویر به صورت حرفه ای تنظیم می شود. این کنتراست بر اساس نوع محیط و میزان نور و روشنایی محیط تنظیم خواهد شد تا بیننده کنتراست را با توجه به نور محیط داشته باشد.

تمام داده های ورودی قطعا با ناخالصی هایی همراه هستند که می توانند کیفیت محتوا را کاهش دهند، اما پردازنده 4K Studio Color Engine با نوع عملکردی که دارد، تمام داده های ورودی را قبل از پخش پردازش می کند و بی نظمی ها و سپس ویژگی های تصویر را حذف می کند و آن ها را بهبود و با کیفیت بهتر نشان میدهد.

تلویزیون پاناسونیک 55LX700 و سیستم صوتی قدرتمند

قسمت صوتی نیز یکی از مهم ترین قسمت های هر تلویزیونی است که تاثیر بسزایی در کیفیت محتوا خواهد داشت. این شرکت قسمت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ را به صورت دو کاناله طراحی کرده است که صدایی عالی در این تلویزیون تولید خواهد کرد. دو بلندگوی 10 واتی در مجموع 20 وات صدا تولید خواهند کرد که با نوع محتوای قابل شنیدن سازگاری کامل خواهد داشت. با خرید سیستم های صوتی خارجی مانند بلندگو یا ساندبار قادر خواهید بود قدرت صدای تلویزیون خود را ارتقا دهید و آن را به حد لازم برسانید.

این شرکت همچنین از فناوری در بخش صدای تلویزیون خود برای بهبود کیفیت صدای تلویزیون هوشمند پاناسونیک 55LX700 و ارائه صدایی کاملاً گویا و رسا استفاده می کند. یکی از فناوری های عالی که در قسمت صوتی تلویزیون استفاده می شود، فناوری صدای فراگیر است. این فناوری صدای فراگیر در فضا ایجاد می کند و شنونده را در صداهای واضح و رسا غرق می کند. این صدا از هر طرف به گوش شنونده می رسد و او را احاطه می کند.

امکان پخش صدا از طریق بلوتوث

تلویزیون پاناسونیک 55LX700 نیز امکان پخش صدای بلوتوثی را برای کاربران فراهم می کند که یکی از مزیت های بزرگ این تلویزیون هوشمند محسوب خواهد شد. این تلویزیون از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به صورت بی سیم به سایر دستگاه های سازگار متصل شوید.

می توانید از این عملکرد برای پخش صدا روی هدفون و بلندگوهای بلوتوث استفاده کنید. با اتصال به بلندگوهای بلوتوث می توانید صدا را از تلویزیون خود به اتاق های دیگر و سایر قسمت های خانه منتقل کنید.

قابلیت انتقال صدا از تلفن همراه

پاناسونیک با طراحی و ساخت تلویزیون 55LX700M امکان انتقال صدا از تلفن همراه را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در واقع با وجود این قابلیت عالی و کاربردی، می توانید آهنگ ها و موسیقی ها را از تلفن همراه خود به تلویزیون منتقل کنید و از طریق تلویزیون به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. البته گوش دادن به موسیقی با چنین کیفیت و قدرت صوتی جذابیت موسیقی را برای بیننده تا حد زیادی افزایش می دهد.

یک سیستم عامل محبوب با محیطی روان که نیازهای کاربران را برآورده می کند

از دیگر جذابیت های تلویزیون اندروید پاناسونیک 55LX700 می توان به وجود سیستم عامل اندروید تی وی اشاره کرد که یکی از محبوب ترین سیستم عامل های امروزی محسوب خواهد شد. پاناسونیک منوی این سیستم عامل را کاملا با توجه به نیاز کاربران طراحی کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن به برنامه ها و سرگرمی های مختلف دسترسی داشته باشند. دسترسی به 400000 فیلم و سریال، نمایش، برنامه، سرگرمی و غیره.  با سیستم عامل اندروید در تلویزیون پاناسونیک امکان پذیر است تا بتوانند تجربه جدیدی در خرید تلویزیون هوشمند داشته باشند. در ادامه به ویژگی ها و خدمات جذاب سیستم عامل اندروید در این تلویزیون هوشمند اشاره می کنیم.

55LX700 کنترل صوتی تلویزیون

کنترل صدا یکی از قابلیت های عالی و کاربردی ال ای دی پاناسونیک 55LX700 خواهد بود که برای کاربران بسیار مفید و موثر خواهد بود. این تلویزیون به صورت داخلی مجهز به دستیار صوتی گوگل است که به کاربران امکان دسترسی به فرمان های صوتی و جستجوی صوتی را می دهد.

شما می توانید تلویزیون خود را از طریق این دستیار صوتی کنترل و کار کنید، کافی است دکمه دستیار صوتی روی ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون را فشار دهید و فرمان خود را به صورت صوتی به تلویزیون خود بگویید. در این صورت سفارش شما در اسرع وقت انجام خواهد شد.

برای جستجوی برنامه ها کافیست نام برنامه مورد نیاز خود را بگویید تا تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ به سرعت آن را پیدا کرده و برای شما راه اندازی کند. در این صورت بدون اتلاف وقت و انرژی به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی سریع خواهید داشت.

Chromecast داخلی در تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ

تلویزیون panasonic 55LX700 همچنین مجهز به کروم کست داخلی است که یکی از گزینه های عالی در تولید این تلویزیون خواهد بود. می توانید از طریق Chromecast محتوا را از تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود به صفحه تلویزیون 55 اینچی LX700M ارسال کنید.

این به شما امکان می دهد تا به محتوای دستگاه های دیگر روی صفحه نمایش بزرگتر با کیفیت تصویر 4K دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید فیلم ها و عکس ها را از تلفن همراه خود به صفحه تلویزیون 55 اینچی پاناسونیک منتقل کنید و آنها را با وضوح عالی و رنگ های زنده و واقعی داشته باشید.

با فشردن دکمه CAST می‌توانید برنامه‌های Netflix خود را از تلفن همراه خود به تلویزیون خود ارسال کنید و آن‌ها را با وضوح 4K داشته باشید. برای انجام این کار، هر دو دستگاه باید به اینترنت متصل باشند.

تلویزیون 2022 پاناسونیک 55LX700 و دسترسی به خدمات استریم

این شرکت همچنین به مصرف کنندگان امکان دسترسی به خدمات استریم تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 700 را داده است. شما به راحتی می توانید به سرویس های محبوبی مانند Netflix و Prime Video دسترسی داشته باشید و محتوای مورد علاقه خود را خواهید داشت. با استفاده از این خدمات عالی می توانید به انواع فیلم ها و سریال ها، موسیقی، نمایش، تئاتر و ... دسترسی نامحدود داشته باشید. با این حال لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه خواهید کرد و از جذاب ترین محتوای نامحدود با کیفیت عالی در منزل خود لذت خواهید برد.

طراحی و دیزاین منحصربفرد

در مجموع، پاناسونیک تلویزیون های خود را با طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه خواهد کرد تا زیباترین تلویزیون ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ مانند سایر تلویزیون های این برند با طراحی حرفه ای و جذاب وارد بازار شد که تاثیر بسزایی در دکوراسیون و فضای داخلی کاربر خواهد داشت. بدنه تلویزیون با ضخامت 90 میلی متر طراحی شده است که ضخامتی ایده آل و بسیار مناسب محسوب خواهد شد. تلویزیون پاناسونیک 55LX700 با ضخامت مناسب خود به خوبی روی میز می درخشد و همچنین قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد.

البته پایه های تلویزیون به قدری زیبا هستند که قطعا هر کاربری را از نصب تلویزیون بر روی دیوار منصرف می کند. پنل تلویزیون بر روی پایه های دو طرفه قرار می گیرد که از استحکام ساختاری بسیار بالایی برخوردار هستند، این پایه ها پنل تلویزیون را بدون لرزش روی میز نگه می دارند و همچنین ظاهر تلویزیون را بهبود می بخشند.

قاب دور صفحه نمایش نیز با نهایت ظرافت طراحی شده و یکی از جذابیت های تلویزیون پاناسونیک در دپارتمان طراحی به حساب خواهد آمد. ظرافت این قاب به بیننده اجازه می دهد دید وسیع تری از سطح صفحه نمایش داشته باشد و تجربه تماشای محتوا متمرکز و بدون حواس پرتی را داشته باشد.

پورت‌های ارتباطی کارآمد

پورت های ارتباطی را می توان پلی برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها دانست که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 55 اینچ مجهز به 3 پورت HDMI است که امکان انتقال محتوای صوتی و تصویری با سرعت بسیار بالا و کیفیت عالی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین با داشتن 2 پورت USB قابلیت اتصال به هر حافظه جانبی را فراهم کرده است. با استفاده از این پورت می توانید به راحتی به انواع حافظه های جانبی متصل شده و به محتویات آنها در صفحه تلویزیون خود دسترسی داشته باشید. از دیگر پورت های تلویزیون پاناسونیک می توان به اترنت، CI، کامپوزیت، خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون اشاره کرد که هر کدام به نوعی برای کاربر مفید و کاربردی خواهند بود.

تمامی این پورت ها به صورت کاملا منظم در پشت پنل تلویزیون تعبیه شده اند تا از به هم ریختگی ظاهر تلویزیون جلوگیری کرده و از جلو ظاهری مرتب و عالی داشته باشند.

جمع بندی

تلویزیون پاناسونیک 55LX700M را می توان یکی از مدل های اقتصادی پاناسونیک برای تماشای فیلم و سریال در منزل دانست که کیفیت صدا و تصویر بسیار خوبی دارد. این تلویزیون با توجه به قیمت مناسب خود مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. کاربران می توانند در این تلویزیون هوشمند به هزاران فیلم و سریال و محتوای نامحدود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، با دسترسی به دستیار صوتی، کنترل و مدیریت تلویزیون به آسان ترین و سریع ترین روش برای کاربران امکان پذیر است. اما می توانید تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی بانه آی تی خریداری کنید.

در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون پاناسونیک 55LX700 یا LX700M محصول 2022 را مشاهده کنید. همچنین از طریق همین صفحه می توانید این تلویزیون هوشمند پاناسونیک را با ارزان ترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اما اگر به یک تلویزیون بهتر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم یا سریال نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون پاناسونیک LX800 بروید.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX700 سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست