×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 65LX700

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
29,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65LX700
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
کیفیت تصویر : 4K UHD
حافظه داخلی :16 گیگابایت
نوع بکلایت :Edge LED
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 65LX700 از سری 2022 پاناسونیک است که برای منطقه خاورمیانه با نام TH-65LX700MF تولید و توسعه یافته است. سری LX7 در دسته تلویزیون های صفحه تخت 4K قرار می گیرد که توسط پاناسونیک با نام Viera به مصرف کنندگان ارائه می شود. به طور کلی این دستگاه برای استفاده روزمره از جمله تماشای فیلم با کیفیت بالا مناسب است.

نمایشگر این محصول از نوع LED می باشد که با پنل VA توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد دارد. برای کنترل نوردهی، تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 65 اینچ از کم نور موضعی استفاده نمی کند، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که کنتراست به اندازه کافی بهبود یابد. تلویزیون Panasonic 65LX700 از فناوری پردازش منحصر به فرد Hexa Chroma Drive استفاده می کند که به طور کلی یک سیستم تصحیح رنگ را برای بازتولید دقیق تر ارائه می دهد. انواع محتوا را می توان با وضوح 4K با جزئیات قابل توجه بر روی صفحه تلویزیون مشاهده کرد. علاوه بر این، این تلویزیون با فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ سازگار است که خبر خوبی برای دوستداران سینما خواهد بود.

در تنظیمات تلویزیون پاناسونیک LX700 چندین حالت صدا برای بهینه سازی تجربه شنیداری وجود دارد و صدای خروجی از آن به 20 وات می رسد. تلویزیون LX700 یک تی وی اندرویدی با ویژگی های هوشمند مختلف است. Chromecast تعبیه شده در تلویزیون با اتصال دستگاه‌های مختلف Android، پایه و اساس تعامل بیشتر کاربر را فراهم می‌کند. برای بررسی دقیق تر تلویزیون، ادامه این مطلب از دوزین کالا را از دست ندهید.

تلویزیون پاناسونیک 65LX700 ساخت 2022 میلادی

واقع گرایی پیشرفته با فناوری پیشرفته

پاناسونیک یکی از تولیدکنندگان اصلی تلویزیون در بازار جهانی است که محصولات با کیفیت خود را در اختیار خریداران قرار می دهد. در ابتدا باید گفت که تلویزیون پاناسونیک 65LX700 مجهز به پنل VA است یعنی کنتراست خوبی دارد و می تواند رنگ های مشکی را با عمق کافی نمایش دهد اما زاویه دید محدود است. بنابراین تلویزیون گزینه مناسبی برای نصب در اتاق های کم نور و تماشای فیلم است، اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود.

به طور کلی، انواع محتوا در تلویزیون 65LX700 با وضوح 4K در نمایش جزئیات قابل تحسین است. تلویزیون 4K پاناسونیک 65LX700 از پنل روشن HDR استفاده می کند، به این معنی که سطح روشنایی و رنگ را با استفاده از محدوده دینامیکی بالا (HDR) به سطح پنل خود افزایش می دهد. چنین تلویزیونی می تواند برای محیط هایی که نور طبیعی زیادی دریافت می کنند مناسب باشد. تلویزیون هوشمند پاناسونیک 65LX700 حتی کنتراست را با HDR بهبود می بخشد، بنابراین می توانید جزئیات باورنکردنی را حتی در صحنه های تاریک ببینید.

پشتیبانی تلویزیون از هر یک از فرمت‌های HDR10، HLG و HDR10+ نیز برای دریافت هر نوع کیفیت سینمایی محتوا امیدوارکننده خواهد بود. اکنون طرفداران جدیدترین فیلم های ساخته شده توسط کارگردانان مشهور جهان می توانند در حالی که روی مبل خانه دراز کشیده اند، مطمئن باشند که همه چیز را با سطحی باورنکردنی از واقع گرایی در مقابل چشمان خود ببینند.

تلویزیون پاناسونیک 65LX700 با رنگ های زیبا و دقیق

یکی از موضوعاتی که در ارتباط با تلویزیون پاناسونیک 65LX700 می توان به صورت اختصاصی به آن پرداخت، قابلیت بالای نمایش رنگ های زنده با تنوع زیاد است. پاناسونیک این تلویزیون را به پنل منحصر به فرد Hexa Chroma Drive مجهز می کند. این در واقع یک فناوری پردازش انقلابی از این برند است که رنگ ها را به طور واقعی تر از طریق یک سیستم تصحیح رنگ بازتولید می کند. به لطف این فناوری، شما قادر خواهید بود فیلم ها را دقیقاً مطابق با دیدگاه تهیه کننده یا کارگردان تماشا کنید.

پنل Hexa Chroma Drive از رنگ‌های فیروزه‌ای، بنفش و زرد (CMY) به همراه رنگ‌های قرمز، سبز و آبی استفاده می‌کند تا محتوا را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جذاب در تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 65 اینچ ارائه دهد. این رنگ ها می توانند به صورت کاملا واقعی و زنده نمایش داده شوند و جذابیت محتوا را تا حد بسیار بالایی برای بیننده افزایش دهند. از طرفی با کنتراست بالای ایجاد شده بر روی سطح نمایشگر می توان رنگ های تیره و روشن را کاملاً متفاوت به نمایش گذاشت، هر رنگ را دقیقاً به صورت واقعی نمایش داد و رنگ های مصنوعی و تاری وجود نخواهد داشت.

محتوای اکشن بدون تاری

از جمله مواردی که باعث افزایش قدرت تلویزیون 2022 پاناسونیک 65LX700 در هنگام نمایش محتوا شد، باید به بهینه سازی حرکت در صحنه های سریع اشاره کرد. هر بار که فیلم‌های اکشن را در این تلویزیون تماشا می‌کنید، بدون از دست دادن حتی یک جزئیات، از کیفیت و وضوح خود شگفت زده خواهید شد. از موثرترین فناوری های به کار رفته در تصویر این تلویزیون 65 اینچی 4K پاناسونیک می توان به فناوری MEMC اشاره کرد که وظیفه روان سازی سریع صحنه ها را بر عهده دارد. البته می دانید که در حین نمایش صحنه های سریع ممکن است با نویز و تار شدن یا از دست دادن برخی جزئیات مواجه شوید که این موضوع باعث کاهش کیفیت محتوا و توجه بیننده به صحنه ها می شود.

MEMC مخفف Motion Estimation است. جبران حرکت نوعی فناوری بصری در تلویزیون است که به دنبال جبران حرکت از دست رفته در صحنه های با حرکت سریع است. به همین ترتیب، سریع‌ترین صحنه‌ها در صفحه تلویزیون پاناسونیک 65LX700 با وضوح عالی و بدون تاری مشاهده می‌شوند.

موتور پردازنده 4K Studio Colour

به طور کلی، پردازشگر تصویر کلیدی ترین نقش را در هر تلویزیون ایفا می کند، بنابراین سازندگان باید در این زمینه حرفه ای تر به نظر برسند. 4K Studio Color Engine نام پردازشگر تصویر مورد استفاده در تلویزیون اندروید پاناسونیک 65LX700 است. این پردازنده معمولا قدرت و سرعت بالایی برای پردازش داده های ورودی دارد.

پردازنده 4K Studio Color تمام منابع ورودی را به محض دریافت آنالیز می کند و ویژگی های تصویر را بازتولید می کند. رنگ ها به صورت زنده و طبیعی توسط این پردازنده بازتولید می شوند و کنتراست تصویر به صورت حرفه ای تنظیم می شود. از سوی دیگر، وضوح حرکت افزایش می یابد، بنابراین تلویزیون قدرت کافی برای نشان دادن عمل را دارد. در تلویزیون پاناسونیگ LX700 سایز 65 اینچ ، حتی منابع قدیمی که کیفیت پایین تری دارند و با نویز و ناخالصی همراه هستند، با بازتولید رنگ هایی با عمق بیشتر، نزدیک به رزولوشن 4K شناسایی و بهینه می شوند.

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک LX700

برای انتخاب مطمئن تر از سوی خریداران، باید به ویژگی ها و امکانات قسمت صوتی هر تلویزیون پرداخت. واقعیت این است که کیفیت صدا بر کیفیت محتوای قابل پخش در تلویزیون تأثیر می گذارد، بنابراین باید به آن توجه بیشتری شود. ال ای دی پاناسونیک 65LX700 از سیستم صوتی متشکل از 2 کانال صوتی در ساختار خود استفاده می کند. قدرت صوتی این دستگاه به 20 وات می رسد که خوشبختانه راضی کننده است. همچنین با خرید سیستم های صوتی مجزا مانند بلندگو یا ساندبار قادر خواهید بود قدرت صوتی تلویزیون خود را ارتقا داده و به حد لازم برسانید.

پاناسونیک همچنین از فناوری در بخش صوتی تلویزیون خود برای بهبود کیفیت صدا و ارائه صدایی کاملاً واضح و رسا استفاده می کند. یکی از فناوری های عالی که در قسمت صوتی تلویزیون استفاده می شود، فناوری صدای فراگیر است. این حالت صدای فراگیر و همه جانبه را به فضا منعکس می کند تا احساس کنید در چیزی که نمایش داده می شود غوطه ور هستید.

خوشبختانه تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 65 اینچ از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند و با عملکرد جالب Bluetooth Audio Link امکان اتصال نوار صوتی، سیستم های صوتی یا هدفون های بی سیم را فراهم می کند. پخش صدای بلوتوث بدون درز و راحت است. همچنین کیفیت صدا نیز خوب خواهد بود. پاناسونیک با طراحی و ساخت این تلویزیون سعی دارد راحت ترین راه را برای اتصال گوشی های اندروید و iOS برای انتقال صدا فراهم کند. البته گوش دادن به موسیقی با چنین کیفیت و قدرت صوتی جذابیت موسیقی را برای بیننده تا حد زیادی افزایش می دهد.

یک سیستم عامل اندروید فوق العاده

سیستم عامل Android TV در تلویزیون های پاناسونیک به کاربران این امکان را می دهد تا به سرگرمی های مورد علاقه خود به شکل گسترده تری دسترسی داشته باشند. این سیستم عامل امکان دسترسی به گزینه ها و برنامه های سرگرمی را در محیط کاربری روان در سریع ترین زمان فراهم می کند. بیش از 400000 فیلم و سریال، نمایش خانگی، سرگرمی و موارد دیگر را می‌توانید در تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک LX700 پیدا کنید. در ادامه این مقاله به برخی از ویژگی های تلویزیون هوشمند می پردازیم.

کنترل صوتی تلویزیون هوشمند پاناسونیک 65LX700

در تلویزیون پاناسونیک 65LX700 یک عملکرد کنترل صوتی وجود دارد که معمولا بسیار مفید است و می تواند مزایای خوبی را به همراه داشته باشد. Google Assistant یکی از راه حل های پیشرفته برای کنترل جستجوی صوتی در تلویزیون است.

کاربران می توانند از طریق این دستیار صوتی تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل و کار کنند، کافی است دکمه دستیار صوتی روی ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون را فشار داده و فرمان صوتی مورد نظر را به صورت صوتی به تلویزیون خود بگویید. در این صورت دستورات صوتی به سرعت اجرا خواهند شد. برای جستجوی برنامه ها کافیست نام برنامه مورد نیاز خود را بگویید تا تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 65 اینچ به سرعت آن را پیدا کرده و برای شما راه اندازی کند. در این صورت بدون اتلاف وقت و انرژی به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی سریع خواهید داشت.

Chromecast داخلی

Chromecast داخلی در تلویزیون پاناسونیک 65LX700 یکی از ویژگی های عالی آن است. می توانید محتوای تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود را از طریق Chromecast به صفحه تلویزیون 65 اینچی LX700M ارسال کنید. امروزه دسترسی گوشی های هوشمند به سرگرمی در تلویزیون، به ویژه تماشای فیلم، بسیار محبوب است. با قابلیت انتقال داده می توانید به محتوای دستگاه های دیگر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون با کیفیت عالی 4K دسترسی داشته باشید.

با فشردن دکمه CAST می‌توانید برنامه‌های Netflix خود را از تلفن همراه خود به تلویزیون خود ارسال کنید و آن‌ها را با وضوح 4K داشته باشید. برای انجام این کار، هر دو دستگاه باید به اینترنت متصل باشند.

دسترسی به سرویس‌های استریم

در تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 700 می توانید به انواع سرویس های استریم برای پخش آنلاین محتوا دسترسی داشته باشید. معمولاً می توانید به سرویس های محبوبی مانند Netflix و Prime Video دسترسی داشته باشید و محتوای مورد علاقه خود را در آنها پخش کنید. کلیدهای میانبر برای برنامه های محبوب در کنترل از راه دور هوشمند پاناسونیک تعبیه شده است. فیلم، مسابقات ورزشی، موسیقی، مستند و انواع انیمیشن از طریق این برنامه ها در دسترس خواهد بود. با این حال لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه خواهید کرد و از جذاب ترین محتوای نامحدود با کیفیت عالی در منزل خود لذت خواهید برد.

ارتقاء دکوراسیون با طراحی زیبای پاناسونیک

تلویزیون های پاناسونیک با طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی همواره از شهرت جهانی برخوردار بوده و بیشترین سهم از بازار فروش را در انحصار خود در آورده اند. تلویزیون پاناسونیک 65LX700 نیز مانند سایر تلویزیون های این برند با طراحی حرفه ای و جذاب وارد بازار شد، بنابراین می تواند گزینه ای عالی برای ارتقاء دکوراسیون و فضای داخلی باشد. حداکثر ضخامت ویترین در این سری 86 میلی متر است، بنابراین از نظر ظرافت قابل تحسین است و حتی امکان نصب آن از طریق براکت دیواری نیز وجود دارد.

پایه های تلویزیون پاناسونیک 65LX700 به قدری زیبا هستند که قطعا هر کاربری را از نصب تلویزیون بر روی دیوار منصرف می کند. پنل تلویزیون بر روی دو پایه دو طرفه قرار گرفته است. این پایه آنقدر محکم است که از لرزش تلویزیون روی میز جلوگیری می کند. پاناسونیک 65LX700M با این اصول اولیه بسیار شبیه به اکثر محصولات میان رده است.

قاب دور صفحه نمایش نیز با نهایت ظرافت طراحی شده و یکی از جذابیت های تلویزیون پاناسونیک در دپارتمان طراحی به حساب خواهد آمد. ظرافت این قاب به بیننده اجازه می دهد دید وسیع تری از سطح صفحه نمایش داشته باشد و تجربه تماشای محتوا متمرکز و بدون حواس پرتی را داشته باشد.

پورت‌های اتصال دهنده تلویزیون 2022 پاناسونیک LX700

تلویزیون LED پاناسونیک 65LX700 دارای چندین پورت اتصال است که برای حداکثر قابلیت همکاری طراحی شده اند. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI می باشد که از طریق آن می توان تمامی پخش کننده های ویدئو، سیستم های صوتی، نوارهای صوتی و دستگاه های سینمای خانگی را متصل کرد. کیفیت داده های ارسال شده از طریق این پورت حفظ خواهد شد، بنابراین تجربه بصری و صوتی خوبی وجود خواهد داشت.

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 65 اینچ دارای 2 پورت USB است و قابلیت اتصال به فلش مموری و هارد اکسترنال را دارد. با استفاده از این پورت می توانید به راحتی به انواع حافظه های جانبی متصل شده و به محتویات آنها در صفحه تلویزیون خود دسترسی داشته باشید. برای انتقال صدا یا اتصال سیستم های صوتی بدون HDMI، خروجی صوتی نوری در نظر گرفته شده است. تلویزیون پاناسونیک 65LX700 مجهز به پورت اترنت برای اتصال به اینترنت می باشد.

اسلات CI، ورودی کامپوزیت و خروجی هدفون از دیگر درگاه های ارتباطی این تلویزیون هستند. تمامی این پورت ها به صورت کاملا منظم در پشت پنل تلویزیون تعبیه شده اند تا از به هم ریختگی ظاهر تلویزیون جلوگیری کرده و از جلو ظاهری مرتب و عالی داشته باشند.

در پایان

تلویزیون پاناسونیک 65LX700M مدل 2022 اگرچه امکانات مرتبط زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما قیمت مناسبی دارد، بنابراین مطمئن هستیم که با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه خواهد شد. به طور کلی باید گفت که این تلویزیون با رزولوشن 4K، پشتیبانی از چندین فرمت HDR، کنتراست بالا، دستیابی به طیف رنگی گسترده و پردازنده قدرتمند در نمایش محتوا بسیار موثر است. از سوی دیگر، اگرچه از آخرین فرمت های فیلم در بازتولید صدا پشتیبانی نمی کند، اما از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است.

این مجموعه با سیستم عامل اندروید و سرویس های مختلف مرتبط با گوگل از تلویزیون های با سیستم عامل اختصاصی محبوبیت بیشتری خواهد داشت. برای خرید تلویزیون پاناسونیک LX700 سسایز 65 اینچ از فروشگاه دوزین کالا با شماره تماس کارشناسان در صفحه اصلی تماس بگیرید.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون پاناسونیک 65LX700 محصول 2022 وجود دارد. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق همین صفحه نسبت به خرید این تلویزیون اندرویدی پاناسونیک با ارزان ترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. همچنین اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر برای استفاده خانگی و مشاهده سریال یا فیلم هستید، ما تلویزیون پاناسونیک LX800 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX700 سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست