×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 75LX700

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
56,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75LX700
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
کیفیت تصویر : 4K UHD
حافظه داخلی :16 گیگابایت
نوع بکلایت :Edge LED
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 75LX700 یکی از مدل های خوش ساخت پاناسونیک است که برای سال 2022 عرضه شده است. این تلویزیون سری LX7 برای سال ها دوام و عملکرد در خانه کاربران با کیفیت ساخت بالا طراحی شده است. محتوای ورودی روی نمایشگر تلویزیون با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل به اندازه کافی برای نمایش جزئیات قابل تحسین است. پنل منحصر به فرد پاناسونیک Hexa Chroma Drive یک سیستم تصحیح رنگ ایجاد می کند که قادر به بازتولید رنگ ها با عمق ۲۵ درصد بیشتر است.

پردازنده 4K Studio Color در تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 75 اینچ برای افزایش رنگ و کنتراست طراحی شده است. همچنین با قابلیت رمزگشایی فرمت HDR10+، این تلویزیون تجربه سینمایی بیش از حد انتظار را ارائه می کند. تلویزیون Panasonic 75LX700 با پنل VA ذاتا کنتراست خوبی دارد، اما نمی توان انتظار زاویه دید وسیعی برای آن داشت. چندین حالت صدا در تلویزیون وجود دارد و مجموع قدرت صدا به 20 وات می رسد.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون های پاناسونیک با سرویس های سرگرمی مختلفی عرضه می شود. تلویزیون پاناسونیک LX700 با امکاناتی مانند Google Assistant و Chromecast داخلی بسیار هوشمند است و کاربران می توانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند. در پشت تلویزیون چندین پورت برای اتصال به دستگاه ها و گجت های دیگر تعبیه شده است. در ادامه این مقاله شما را به ویژگی ها و مشخصات این تلویزیون نزدیک می کنیم.

تلویزیون پاناسونیک 75LX700 ساخت 2022 میلادی

وضوح 4K و سازگاری با فرمت های HDR

شرکت الکترونیک چندملیتی پاناسونیک از سال 2018 به عنوان چهارمین تولید کننده برتر تلویزیون در جهان شناخته شده است و امروز خط تولید خود را گسترش داده است. تلویزیون پاناسونیک 75LX700 یکی از محصولات ال ای دی این برند است که از تکنولوژی پیشرفته ای در بخش تصویربرداری بهره می برد. مجهز بودن این مدل به پنل VA به معنای نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و در نتیجه افزایش کنتراست است که تفاوت روشنایی تیره ترین و روشن ترین رنگ ها را مشخص می کند. اگرچه این تلویزیون ها به این نوع پنل مجهز هستند، اما زاویه دید باریک تری نسبت به تلویزیون های مجهز به پنل IPS دارند.

تلویزیون 2022 پاناسونیک 75LX700 با رزولوشن 4K در جزئیات رندر قابل تحسین است. این تلویزیون 4K با پنل روشن HDR در سطح پنل می تواند سطح روشنایی را تا حد زیادی افزایش دهد. امروزه تلویزیون هایی که از HDR پشتیبانی می کنند گزینه بهتری برای تماشای فیلم و سریال هستند. این تلویزیون ها با میزان روشنایی که به دست می آورند، گزینه خوبی برای فضاهایی هستند که نور طبیعی زیادی دریافت می کنند.

تلویزیون 75LX700 با فرمت های HDR10 و HLG و همچنین فرمت جدیدتر HDR10+ سازگار است. HDR10 Plus نوعی فرمت HDR است که جزئیات، روشنایی و کنتراست صحنه‌ها را از طریق ابرداده‌های پویا افزایش می‌دهد، بنابراین افرادی که علاقه‌مند به تماشای جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا هستند، چنین تلویزیون‌هایی را دوست دارند.

تلویزیون پاناسونیک 75LX700 با رنگ های طبیعی و زیبا

یکی از عواملی که می توان به طور خاص در دسته بندی بررسی کیفیت تصویر تلویزیون در نظر گرفت، طیف رنگ و عمق آن است. خوشبختانه تلویزیون LX700 در این بخش عملکرد قوی دارد. این تلویزیون مجهز به پنل منحصربفرد Hexa Chroma Drive است. به طور کلی، این یک فناوری پردازش خلاقانه است که توسط پاناسونیک طراحی شده است که با استفاده از یک سیستم تصحیح رنگ پیشرفته رنگ‌های بیشتری را با عمق مناسب اضافه می‌کند. با این فناوری می توانید فیلم ها را دقیقاً مطابق با دیدگاه سازنده یا کارگردان آن ها تماشا کنید.

نکته ای که باید بدانید این است که پنل نمایشگر Hexa Chroma Drive علاوه بر رنگ های قرمز، سبز و آبی (RGB) بر روی رنگ های فیروزه ای، بنفش و زرد (CMY) تمرکز می کند، بنابراین تماشای محتوا با نمای طبیعی تر امکان پذیر خواهد بود. تلویزیون پاناسونیک 75LX700 . این رنگ ها می توانند به صورت کاملا واقعی و زنده نمایش داده شوند و جذابیت محتوا را تا حد بسیار بالایی برای بیننده افزایش دهند. از طرفی با کنتراست بالایی که در سطح نمایشگر ایجاد می شود، رنگ های تیره و روشن بیشترین کنتراست را خواهند داشت و به طور کلی رنگ های تیره و محتوای تاری وجود نخواهد داشت.

محتوای اکشن بدون تاری

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 75 اینچ قدرت بالایی در نمایش محتوای اکشن دارد. این تلویزیون دارای حداکثر نرخ رفرش 60 هرتز است و معمولاً می تواند هر نوع محتوایی را نمایش دهد، اما نمی تواند محتوای 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه پخش کند. پاناسونیک از فناوری پیشرفته بهبود حرکت استفاده می کند، بنابراین تعجب خواهید کرد که چگونه جزئیات در محتوای اکشن حفظ شده است. یکی از موثرترین فناوری های به کار رفته در تصویر این تلویزیون 75 اینچی 4K پاناسونیک، فناوری MEMC است که وظیفه روان سازی سریع صحنه ها را بر عهده دارد.

در صحنه های سریع، به دلیل از دست دادن فریم، ممکن است تاری و نویز را مشاهده کنید و برخی از جزئیات حرکت را از دست بدهید. این ویژگی بر کیفیت مشاهده تاثیر می گذارد. MEMC، مخفف Motion Estimation Motion Compensation، نوعی فناوری حرکتی در تلویزیون است که به دنبال جبران حرکت از دست رفته در صحنه‌های سریع است. به همین ترتیب، سریع‌ترین صحنه‌ها روی صفحه تلویزیون هوشمند پاناسونیک 75LX700 با وضوح عالی و بدون تاری مشاهده می‌شوند.

4K Studio Colour Engine

معمولا این پردازشگر تصویر است که با تجزیه و تحلیل داده های ورودی تصویر نهایی را در اختیار بیننده قرار می دهد. 4K Studio Color Engine به عنوان پردازنده پیشرفته پاناسونیک در تلویزیون 75LX700M برای تجزیه و تحلیل سریع و بهبود منابع ورودی استفاده می شود.

پردازنده 4K Studio Color داده ها را از طریق هسته های پردازشی پردازش می کند. رنگ ها به صورت زنده و طبیعی توسط این پردازنده بازتولید می شوند و کنتراست تصویر به صورت حرفه ای تنظیم می شود. از سوی دیگر، وضوح حرکت افزایش می یابد، بنابراین تلویزیون قدرت کافی برای نشان دادن عمل را دارد. در تلویزیون 4K پاناسونیک 75LX700 ، حتی منابعی که پایین‌تر از 4K پیش‌فرض هستند، از طریق یک فرآیند هوشمند ارتقا یافته‌اند. بازتولید بافت های از دست رفته، عمق بخشیدن به رنگ ها و حذف نویز از جمله مراحل ذکر شده است.

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک LX700

برای انتخاب هوشمندانه‌تر تلویزیون، باید قدرت و ویژگی‌های بخش صدا را مطالعه کرد. تلویزیون پاناسونیک 75LX700 دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله است که از 2 کانال هر کدام 10 وات تشکیل شده است. در نهایت توان صوتی سیستم به 20 وات می رسد که می توان گفت عملکرد صوتی این تلویزیون 75 اینچی به اکثر تلویزیون های موجود در بازار نزدیک است. همچنین با خرید سیستم های صوتی مجزا مانند بلندگو یا ساندبار قادر خواهید بود قدرت صوتی تلویزیون خود را ارتقا داده و به حد لازم برسانید.

قسمت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 75 اینچ نیز شامل فناوری های پیشرفته تقویت صدا می باشد تا کیفیت نهایی قابل قبول باشد. یکی از فناوری های جالب استفاده شده در قسمت صوتی تلویزیون، فناوری صدای فراگیر است. این حالت صدای فراگیر و چند بعدی را به فضا منعکس می کند تا احساس کنید غرق در اتفاقات روی صفحه هستید.

پشتیبانی تلویزیون پاناسونیک 75LX700M از بلوتوث نسخه 5.0 نیز به عنوان یکی از بهترین ویژگی ها محسوب می شود. با Bluetooth Audio Link این تلویزیون قابلیت اتصال به نوارهای صوتی، سیستم های صوتی و یا هدفون های بی سیم را دارد. از آنجایی که هنگام استفاده از این محصول نیازی به کابل نیست، اتصال آسان و بدون دردسر است. پاناسونیک با طراحی و ساخت این تلویزیون سعی دارد راحت ترین راه را برای اتصال گوشی های اندروید و iOS برای انتقال صدا فراهم کند. البته گوش دادن به موسیقی با چنین کیفیت و قدرت صوتی جذابیت شنوندگان را تا حد زیادی افزایش می دهد.

سیستم عامل محبوب Android

سیستم عامل Android TV به عنوان یک سیستم عامل جهانی توسعه یافته توسط گوگل در تلویزیون اندروید پاناسونیک 75LX700 پیاده سازی شده است تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین به سرگرمی دسترسی داشته باشند. این سیستم عامل امکان دسترسی به گزینه ها و برنامه های سرگرمی را در محیط کاربری روان در سریع ترین زمان فراهم می کند. بیش از 400000 فیلم و سریال، نمایش خانگی، سرگرمی و موارد دیگر را می‌توانید در تلویزیون 75 اینچ پاناسونیک LX700 پیدا کنید. در ادامه با توضیح برخی از این موارد همراه شما خواهیم بود.

کنترل تلویزیون هوشمند پاناسونیک 75LX700 با دستیار صوتی

Android TV 75LX700M با Google Assistant یکپارچه شده است. Google Voice Assistant برای تلویزیون‌های Android یک تجربه دستیار شخصی مجازی را از طریق یک رابط گفتاری به زبان طبیعی برای انجام کارهای مختلف فراهم می‌کند. این دستیار در دنیا بسیار محبوب است و معمولا کاربران می توانند از آن برای کنترل تلویزیون از راه دور استفاده کنند.

کافیست دکمه دستیار صوتی روی ریموت کنترل هوشمند تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 75 اینچ را فشار دهید و فرمان صوتی مورد نظر را به تلویزیون خود بگویید. با تشخیص طبیعی گفتار، تلویزیون به سرعت با فرمان صوتی کاربر حرکت می کند، در حالی که نیازی به تایپ خسته کننده یا ناوبری پیچیده را از بین می برد. می‌توانید از Google Assistant برای روشن/خاموش کردن، تنظیم صدا و انجام خدمات مختلف در تلویزیون بدون اتلاف وقت و انرژی استفاده کنید.

Chromecast Built-in

Chromecast Built-in یکی از ویژگی های هوشمند ال ای دی پاناسونیک 75LX700 است. این در واقع یک سخت افزار طراحی شده توسط گوگل است که در برخی از تلویزیون های اندرویدی برای پخش تصاویر، ویدیوها و موسیقی از دستگاه های سازگار تعبیه شده است. امروزه دسترسی گوشی های هوشمند به سرگرمی در تلویزیون، به ویژه تماشای فیلم، بسیار محبوب است. با قابلیت انتقال داده می توانید به محتوای دستگاه های دیگر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون با کیفیت عالی 4K دسترسی داشته باشید.

با فشردن دکمه CAST می‌توانید برنامه‌های Netflix خود را از تلفن همراه خود به تلویزیون خود ارسال کنید و آن‌ها را با وضوح 4K داشته باشید. توجه داشته باشید که برای انجام این مراحل نیاز به اتصال به اینترنت است.

دسترسی به سرگرمی از سرویس‌های استریم

در تلویزیون پاناسونیک 75LX700 برخی از برنامه های طراحی شده توسط شرکت های جهانی به صورت پیش فرض تعبیه شده است تا کاربران بتوانند تنها با اتصال به اینترنت از مزایای سرگرمی بهره مند شوند. سرویس های پخش محبوب مانند Netflix و Prime Video در تلویزیون آینده در دسترس هستند. جالب اینجاست که کلیدهای میانبر برای برنامه های محبوب در کنترل از راه دور هوشمند پاناسونیک تعبیه شده است. فیلم، مسابقات ورزشی، موسیقی، مستند و انواع انیمیشن از طریق این برنامه ها در دسترس خواهد بود. با این حال لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه خواهید کرد و از جذاب ترین محتوای نامحدود با کیفیت عالی در منزل خود لذت خواهید برد.

ارتقاء دکوراسیون با دیزاین چشم نواز پاناسونیک

یکی از مواردی که مطمئنا باعث محبوبیت بیشتر تلویزیون های پاناسونیک شده است، ظاهر زیبای این تلویزیون ها در کنار متریال مقاوم به کار رفته در ساخت آن ها است. تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 75 اینچ ظاهری زیبا و مدرن دارد و کاربران می توانند برای ارتقای دکوراسیون اتاق نشیمن به آن تکیه کنند. سایز 75 اینچ این سری برخلاف سایز 65 اینچ از ضخامت کمتری در قسمت بدنه برخوردار بوده و با نرمی بیشتری بر روی دیوار نصب می شود.ضخامت پنل نمایشگر این تلویزیون 75 میلی متر می باشد که زیبایی خاصی دارد.

از طرفی پایه های تلویزیون به قدری زیبا هستند که مطمئنا هر کاربری را از نصب تلویزیون روی دیوار منصرف می کنند. پنل تلویزیون بر روی دو پایه دو طرفه قرار گرفته است. این پایه آنقدر محکم است که از لرزش تلویزیون روی میز جلوگیری می کند. تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 700 با این اصول اولیه بسیار شبیه به اکثر محصولات میان رده است. قاب دور صفحه نمایش نیز با نهایت ظرافت طراحی شده و یکی از جذابیت های تلویزیون پاناسونیک در دپارتمان طراحی به حساب خواهد آمد. ظرافت این قاب به بیننده این امکان را می دهد که دید وسیع تری از سطح صفحه نمایش داشته باشد و بدون حواس پرتی، تجربه ای فراگیرتر را تجربه کند.

پورت‌های اتصال دهنده

وجود پورت های اتصال متعدد در پشت تلویزیون پاناسونیک 75LX700 به این معنی است که می توانید از خدمات سرگرمی بیشتری حتی از طریق دستگاه ها و گجت های سازگار بهره ببرید. در این قسمت 3 پورت HDMI وجود دارد که برای اتصال انواع پخش کننده های ویدئویی، سیستم های صوتی، نوارهای صوتی و دستگاه های سینمای خانگی استفاده می شود. کیفیت داده های منتقل شده از طریق این پورت به خوبی حفظ خواهد شد تا تجربه بصری و صوتی خوبی داشته باشید.

تلویزیون جلویی با 2 پورت USB به کاربر این امکان را می دهد تا یک فلش مموری یا هارد اکسترنال را برای دسترسی به تصاویر، ویدئو یا فایل های موسیقی متصل کند. برای انتقال صدا یا اتصال سیستم های صوتی بدون HDMI، خروجی صوتی نوری در نظر گرفته شده است. مدل 75LX700M مجهز به پورت اترنت برای اتصال به اینترنت می باشد. اسلات CI، ورودی کامپوزیت و خروجی هدفون از دیگر درگاه های ارتباطی این تلویزیون هستند.

اسلات CI با کارت ویژه کانال های رمزگذاری شده را باز می کند. اگرچه ورودی کامپوزیت از اکثر مدل های جدید حذف شده است، اما این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که با دسترسی به آن، پخش کننده های ویدیویی قدیمی را به آن متصل کنید و همچنین دارای خروجی هدفون برای گوش دادن به موسیقی بدون امکان حواس پرتی دیگران است.

نگاهی کلی به تلویزیون 2022 پاناسونیک 75LX700

تلویزیون پاناسونیک LX700 سایز 75 اینچ از سری 2022 سامسونگ با رزولوشن 4K می باشد. این تلویزیون با فرمت HDR10+ سازگار است و می تواند فیلم ها را با کیفیت عالی نمایش دهد. فناوری منحصر به فرد MEMC در این تلویزیون با هدف جبران حرکت در صحنه های برجسته و نمایش محتوای روان است. فناوری Hexa Chroma Drive رنگ های ثانویه را علاوه بر رنگ های اصلی اضافه می کند تا صحنه ها طبیعی تر به نظر برسند.

این تلویزیون پاناسونیک هیچ ویژگی اضافی برای بازی با کنسول های نسل جدید ندارد. قدرت صدای تلویزیون پاناسونیک 75LX700 معادل 20 وات است و کیفیت صدای خوبی در ولوم متوسط ​​دارد. نسخه 11 سیستم عامل اندروید در این تلویزیون پیاده سازی شده است و قابلیت های هوشمند خوبی را با تعدادی اپلیکیشن شخص ثالث ارائه می دهد.

در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت این تلویزیون اندرویدی پاناسونیک را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق همین صفحه نسبت به خرید تلویزیون پاناسونیک 75LX700 محصول 2022 با ارزان ترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. همچنین اگر به یک تلویزیون بهتر برای استفاده خانگی و مشاهده سریال یا فیلم نیاز دارید، ما تلویزیون پاناسونیک LX800 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX700 سایز 75 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست