×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 55LX800

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
29,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55LX800M
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
حافظه داخلی :16 گیگابابت
سال ساخت :2022 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HDA
گیرنده :داخلی (T2) و ماهواره
پورت ها :3×HDMI و 2×USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 55LX800 از سری مدل های زیبا و خاص برند پاناسونیک 2022 می باشد که دارای ساختار بسیار باکیفیتی و در عین حال زیبا و شیک می باشد. تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ مجهز به صفحه نمایش 55 اینچی و پنل VA است که توانایی بالایی در نمایش مشکی دارد. با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR، کنتراست بسیار خوبی در نمایشگر خود دارد و قادر است محتوای HDR را با بالاترین سطح وضوح و کیفیت نمایش دهد. جزئیات در این تلویزیون را می توان دقیقا لمس کرد و رنگ ها روشن و طبیعی خواهند بود.

موتور رنگی 4K Studio با توانایی پردازش سریع داده های ورودی به شما این امکان را می دهد که تمام داده های ورودی را از منابع مختلف با کیفیت واقعی 4K بر روی صفحه نمایش خود داشته باشید.

بلندگوهای دو کاناله تلویزیون صدایی با توان کلی 20 وات ارائه خواهند کرد. وجود فناوری های Dolby Atmos و Dolby Vision در تلویزیون سامسونگ LX800 به شما این امکان را می دهد که محتوایی با صدای فراگیر و کیفیت سینمایی داشته باشید.

تلویزیون 55LX800 به حالت بازی نیز مجهز است و می تواند نتیجه رضایت بخشی از بازی های کنسولی را ارائه دهد، اما هرگز قابلیت بازی یک تلویزیون حرفه ای را ندارد.

پاناسونیک با استفاده از سیستم عامل اندروید دسترسی به عملکردهای مختلف هوشمند و سرگرمی های نامحدود را در سطح عالی برای کاربران فراهم کرده است.

تلویزیون پاناسونیک 55LX800 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون پاناسونیک 55LX800 با کیفیت تصویر بی نظیر

تلویزیون پاناسونیک 55LX800 یکی از تلویزیون های 4K پاناسونیک است که از پنل VA در ساختار خود استفاده می کند. در کل این پنل کنتراست بسیار بهتری نسبت به سایر پنل ها دارد و توانایی بسیار بالایی در نمایش رنگ مشکی تمیز و دقیق دارد. پاناسونیک از نور پس زمینه Edge در قسمت تصویر این تلویزیون استفاده می کند تا نورپردازی مطلوبی داشته باشید.

به منظور به حداکثر رساندن کیفیت تصویر از فناوری های مختلفی در قسمت تصویربرداری تلویزیون استفاده شده است که هر کدام تاثیر فوق العاده ای بر روی تصاویر خواهند داشت و در نهایت وضوح تصویر عالی با حداکثر جذابیت برای بیننده ایجاد می کنند.

تلویزیون پاناسونیک 55LX800 با کیفیت تصویر بی نظیر

فناوری های بخش بصری

تکنولوژی HDR در تلویزیون اندروید پاناسونیک 55LX800

HDR یکی از پیشرفته ترین و مهم ترین فناوری های مورد استفاده در تلویزیون 2022 پاناسونیک 55LX800 است. این تلویزیون 2022 از فرمت های اصلی این فناوری مانند Dolby Vision، HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. با این حال می توان گفت تلویزیون پاناسونیک توانایی بسیار بالایی در نمایش محتوای HDR دارد و می تواند چنین محتوایی را با دقت و کیفیت فوق العاده بر روی صفحه نمایش خود به نمایش بگذارد.

با تلویزیون 4K پاناسونیک 55LX800 به حداکثر کنتراست و روشنایی صفحه نمایش خود دسترسی خواهید داشت، در این صورت صحنه ها با رنگ های بسیار روشن و طبیعی نمایش داده می شوند، مرز بین رنگ های تیره و روشن به خوبی مشخص می شود و تمام جزئیات به دقت نمایش داده می شوند. روی صفحه نمایش این باعث می شود از تماشای محتوای زنده و طبیعی با وضوح بسیار لذت ببرید.

HDR Bright Panel

HDR Bright Panel فناوری مورد استفاده در پنل تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ است. این فناوری روشنایی بسیار بالا که در پنل ایجاد می شود باعث می شود محتوای HDR با حداکثر وضوح و روشنایی داشته باشید.

Noise Reduction

فناوری Noise Reduction به طور کامل نویز و تاری تصاویر را از بین می برد. در صورتی که داده های ورودی با نویز همراه باشد، این فناوری بلافاصله وارد عمل شده و نویز تصاویر را قبل از پخش کاملا از بین می برد. در نتیجه محتوا را شفاف و بدون تار شدن و نویز خواهید داشت.

MEMC

از فناوری MEMC می توان به عنوان نمونه دیگری از فناوری های کارآمد و پیشرفته استفاده شده در قسمت تصویری تلویزیون پاناسونیک 55LX800 نام برد. این فناوری به شما این امکان را می دهد که صحنه های صاف و روان را روی صفحه نمایش خود داشته باشید. با استفاده از این فناوری حتی صحنه های سریع هم صاف و روان پخش می شوند.

تاثیر پردازنده بر وضوح تصویر

پردازنده را می توان یکی از اجزای اصلی هر تلویزیونی دانست که تاثیر بسیار ویژه ای در وضوح تصاویر خواهد داشت. تلویزیون LX800 با استفاده از پردازنده 4K Studio Color Engine بهترین وضوح تصویر را در حین نمایش محتوا در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این پردازنده تمامی منابع ورودی را قبل از پخش پردازش می کند و عیوب و نویز موجود در آنها را شناسایی می کند، سپس با تقویت و بهبود کیفیت تصاویر، صحنه های کاملاً صاف و شفاف بدون نویز، تار شدن و بریده شدن روی صفحه نمایش داده می شود.

بهبود کیفیت تصاویر از جمله اقداماتی خواهد بود که این پردازنده انجام خواهد داد. در واقع، 4K Studio Color Engine این قدرت را دارد که منابع رزولوشن کمتر از 4K را شناسایی کرده و کیفیت آنها را به 4K ارتقا دهد. در نتیجه، تمام محتوا را با وضوح 4K در صفحه تلویزیون 55 اینچی خود خواهید دید.

قدرت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX800

تلویزیون هوشمند پاناسونیک 55LX800 به دو بلندگوی 10 واتی در قسمت صدا مجهز شده است. این دو اسپیکر 20 وات صدا تولید کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد. صدای تولید شده در دو طرف تلویزیون در فضا پخش می شود و صدای یکسانی را در کل فضای داخلی خواهید داشت.

اگر از جمله افرادی هستید که به صدا و بیس قدرتمند علاقه مند هستید، می توانید با خرید بلندگوهای بلوتوث، ساندبار یا سایر سیستم های صوتی قدرت صدای تلویزیون اندروید پاناسونیک 55LX800 خود را بهبود ببخشید.

برای افزایش کیفیت و خلوص صدا همانند قسمت ویدیویی از فناوری های مدرنی استفاده می شود که هر کدام تاثیر جداگانه ای بر صدا دارند و در نهایت صدایی کاملا رسا و شفاف ایجاد می کنند و جذابیت محتوا را به حداکثر می رساند. به بیننده در ادامه به فناوری های به کار رفته در قسمت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ و تاثیر آنها بر صدا اشاره می کنیم.

تلویزیون پاناسونیک LX800 و فناوری های صوتی

به عنوان یکی از پیشرفته ترین فناوری های به کار رفته در قسمت صوتی تلویزیون پاناسونیک 55LX800 می توان به فناوری Dolby Atmos اشاره کرد که برای جذابیت صدا بسیار مهم است. این فناوری به شما این امکان را می دهد که صدا را به صورت کامل داشته باشید. صداهای رسا و باکیفیت در سراسر فضای شما پخش می شود و بیننده را در صدایی فراگیر غرق می کند. با فناوری Dolby Atmos، از تماشای محتوا یک تجربه سینمایی به دست خواهید آورد.

فناوری صدای فراگیر نیز به جذابیت صدا می افزاید و کیفیت صدا را بهبود می بخشد. با این حال، صدای فراگیر و صدای بهبود یافته دریافت خواهید کرد.

قابلیت صوتی Bluetooth Audio Link

این شرکت ویژگی بسیار مفیدی را برای ال ای دی پاناسونیک 55LX800 در نظر گرفته است که در بسیاری از موقعیت ها به کارتان می آید. این ویژگی به عنوان اتصال صوتی بلوتوث شناخته می شود و به کاربر امکان می دهد صدا را از تلفن همراه یا دستگاه های دیگر در تلویزیون خود پخش کند. برای استفاده از این ویژگی، باید از طریق بلوتوث برای هر دو دستگاه متصل شوید. این اتصال کاملا بی سیم و فقط از طریق اتصال بلوتوث و بدون نیاز به کابل خواهد بود.

همچنین می توانید نوار صوتی یا بلندگوهای بلوتوث را به صورت بی سیم به تلویزیون خود متصل کرده و از طریق این دستگاه ها به تلویزیون خود گوش دهید.

سیستم عامل اندروید با محیطی روان و پیشرفته

سیستم عاملی که پاناسونیک برای تلویزیون 55LX800M خود در نظر گرفته است از نوع سیستم عامل اندروید نسخه 11 است که در سال 2022 با نسخه جدید و بهبود یافته توسعه یافته است. این سیستم عامل رابط کاربری بسیار روان و پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بتوانند به راحتی به برنامه ها و سرگرمی های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. با باز کردن منوی تلویزیون، به برنامه ها و خدمات مختلف به صورت دسته بندی شده و سازماندهی شده دسترسی خواهید داشت. منوی تلویزیون پاناسونیک 55LX800 تمام رنگی و فوق العاده جذاب است.

سیستم عامل اندروید ویژگی های فوق العاده ای را برای این تلویزیون ۲۰۲۲ برای کاربران خود به ارمغان آورده است تا علاوه بر تماشای فیلم و سریال، از تلویزیون خود برای سرگرمی و ارتباط با دنیای بیرون به صورت مفید و کارآمد استفاده کنند.

ویژگی های عالی تلویزیون هوشمند پاناسونیک

کنترل لوازم هوشمند

تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک LX800 به صورت هوشمند طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از اینترنت اشیاء را دارد اما می توانید انواع دستگاه های هوشمند و سازگار را به تلویزیون خود متصل کرده و به صورت مرکزی کنترل کنید. این ویژگی برای کاربران بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و به آن ها امکان کنترل و مدیریت دستگاه ها را به آسان ترین و سریع ترین روش می دهد.

جستجو و کنترل صدا

این شرکت تلویزیون panasonic 55LX800 را به یک دستیار صوتی مجهز می کند تا به کاربران اجازه دهد بالاترین سطح راحتی و سرعت را در انجام کارها داشته باشند. در واقع، کاربران می توانند تلویزیون خود را با استفاده از دستیار صوتی کنترل و کار کنند. با گفتن کلمه (OK Google)، دستیار صوتی آماده شنیدن فرمان صوتی و اجرای سریع دستورات شما خواهد بود. دسترسی به تمامی برنامه ها و امکانات تلویزیون از طریق صدا از طریق دستیار صوتی برای کاربران امکان پذیر است.

کاربران حتی می توانند از گزینه جستجوی صوتی برای جستجو و دسترسی سریع به برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود استفاده کنند. در این صورت زمان کمتری را برای یافتن برنامه ها صرف خواهند کرد.

اشتراک‌گذاری محتوا از طریق Chromecast داخلی

تلویزیون پاناسونیک 55LX800 به طور داخلی به Chromecast مجهز شده است که به کاربران امکان می دهد محتوا را به اشتراک بگذارند. با استفاده از این قابلیت عالی می توانید به راحتی یک ارتباط کارآمد بین تلفن همراه و تلویزیون خود ایجاد کنید و محتوای گوشی خود را روی صفحه تلویزیون 55 اینچی پاناسونیک با کیفیت 4k تماشا کنید.

امکان دسترسی به محتوای نامحدود

با خرید تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ به هزاران برنامه و محتوای نامحدود دسترسی خواهید داشت و لحظات شادی را برای خود و خانواده رقم خواهید زد. این تلویزیون دارای سرویس های پخش متنوعی است که از مهمترین آنها می توان به نتفلیکس اشاره کرد. شما می توانید انواع فیلم و سریال و محتوای جذاب را در تنوع بسیار زیاد داشته باشید.

امکان وب گردی و دانلود برنامه

تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 800 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و می توان این ارتباط را مستقیماً از طریق کابل شبکه و به صورت بی سیم از طریق وای فای برقرار کرد. با دسترسی به اینترنت می توانید به امکانات گسترده ای دسترسی داشته باشید و با دنیای بیرون از خانه خود در ارتباط باشید که قطعا برای هر کاربری بسیار مفید و موثر خواهد بود.

تلویزیون پاناسونیک 55LX800M مجهز به یک مرورگر داخلی است که به شما این امکان را می دهد تا یک تجربه وب گردی عالی را تجربه کنید. می توانید به انواع سایت های مختلف سر بزنید و برنامه های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین داشته باشید.

همچنین می توانید انواع برنامه ها یا برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و بر روی تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ نصب کنید.

قابلیت بازی و گیم

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، Panasonic 55LX800M یک تلویزیون گیمینگ نیست و نمی تواند در این زمینه کاملا حرفه ای باشد. اما با GAME MODE و برخی فناوری های پیشرفته در ساختار آن، می تواند نتیجه بازی رضایت بخشی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این تلویزیون محتوای 4K را با فرکانس 60 هرتز پخش می‌کند و می‌تواند صحنه‌های سریع و روان و بدون اعوجاج، برش، نویز و تاری را ارائه دهد.

جزئیات در صحنه های بازی به خوبی روی صحنه نمایش داده خواهد شد و کاربر از دقت حرکتی خوبی برخوردار خواهد بود.

طراحی ساده، شیک و لوکس

پاناسونیک به همه ثابت کرده است که یک تلویزیون ساده می تواند بسیار لوکس و زیبا باشد به همین دلیل برای طراحی تلویزیون فورکی 55LX800M خود از روشی ساده استفاده کرده است. این محصول دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم است که با ضخامت 84 میلی متر ساخته شده است، این بدنه با ضخامت مناسب قابلیت نصب تلویزیون بر روی دیوار، نمای سینمایی بسیار جذاب و زیبایی از فضای داخلی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. برای خودت هدیه درست کن

البته دو پایه بسیار زیبا نیز در دو طرف پنل تلویزیون پاناسونیک 55LX800 تعبیه شده است که زیبایی و جذابیت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد. این پایه ها ساختاری دوشاخه دارند و پنل تلویزیون را به خوبی روی میز نگه خواهند داشت.

قاب دور صفحه نمایش با حداکثر ظرافت طراحی شده است تا بتوانید نمای ظریف و زیبای این تلویزیون 55 اینچی را مشاهده کنید. طراحی ظریف قاب این امکان را برای بیننده فراهم می کند که دید هر چه بیشتر به صفحه نمایش داشته باشد و محتوای مورد علاقه خود را با نمای متمرکز و بدون حاشیه تماشا کند.

این شرکت در طراحی تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ از رنگ مشکی استفاده کرده است که یکی از دلایل جذابیت این تلویزیون زیبا می باشد.

پورت‌های اتصال دهنده در تلویزیون 2022 پاناسونیک 55LX800

در پنل پشتی تلویزیون، پورت های مختلفی را مشاهده می کنید که برای اتصال به دستگاه های دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تلویزیون پاناسونیک 55LX800 مجهز به سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت اترنت، کامپوزیت، خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون است تا کاربران در مواقع نیاز از آن استفاده کنند.

پورت HDMI به کاربران این امکان را می دهد که محتوای 4K را با نرخ 60 هرتز با وضوح عالی انتقال دهند تا بتوانند محتوای صوتی و تصویری را از دستگاه های دیگر به تلویزیون منتقل کنند.

پورت USB همچنین به کاربران این امکان را می دهد که به دستگاه های حافظه خارجی مختلف متصل شوند تا بتوانند به محتویات دستگاه های حافظه خارجی تلویزیون خود دسترسی داشته باشند. هر کدام از این پورت ها به صورت مستقیم و از طریق کابل مورد استفاده قرار خواهند گرفت، البته می توانید از قابلیت بلوتوث تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 55 اینچ نیز برای ایجاد اتصال بی سیم استفاده کنید. با استفاده از بلوتوث، برای برقراری ارتباط نیازی به استفاده از کابل نخواهید داشت.

شما در این صفحه می توانید مشخصات کامل و قیمت تلویزیون پاناسونیک 55LX800 را مشاهده نمایید. علاوه بر آن می توانید این تلویزیون 2022 پاناسونیک را با قیمتی ارزان، ضمانت اصالت و سلامت کالا، دارای گارانتی و یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. اگر به تلویزیون ارزان تری برای تماشای روزمره فیلم و سریال احتیاج دارید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون پاناسونیک LX700 می باشد.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX800 سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست