×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 65LX800

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
35,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65LX800M
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
حافظه داخلی :16 گیگابابت
سال ساخت :2022 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HDA
گیرنده :داخلی (T2) و ماهواره
پورت ها :3×HDMI و 2×USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 65LX800 یکی از محصولات 2022 پاناسونیک می باشد این تلویزیون با شماره مدل کامل TH-65LX800M مونتاژ چین در بازار ایران عرضه خواهد شد. مشخصات این محصول در بخش های مختلف نشان می دهد که انتخابی مناسب و کاربردی برای استفاده روزانه از جمله تماشای فیلم و سریال می باشد. این سری مجهز به نمایشگر LED با حداقل قاب در 3 طرف است و با پایه های باریک دو طرفه زیبایی خاصی دارد.

این شرکت با استفاده از پنل VA در تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ سعی در بهبود نحوه نمایش رنگ مشکی و در نتیجه کنتراست دارد و این بدان معناست که تلویزیون مورد تایید علاقه مندان به تماشای فیلم در فضای تاریک قرار گیرد. سازگاری با تمامی فرمت های HDR، تلویزیون 65LX800 را به گزینه ای عالی برای نمایش محتوای HDR تبدیل می کند. این مدل با فرمت Dolby Vision و Dolby Atmos حس حضور در سینما را به کاربران القا می کند. موتور رنگی استودیو 4K به عنوان یک پردازنده تلویزیون کیفیت تصویر خوب را با بازتولید رنگ عالی و وضوح حرکت ارائه می دهد.

تلویزیون پاناسونیک LX800 مبتنی بر سیستم عامل اندروید به ویژگی های هوشمند اختصاصی دسترسی دارد. Google Assistant و Chromecast داخلی از جمله بهترین ویژگی های هوشمند این تلویزیون هستند. در بخش بازی، هیچ ویژگی برتر بازی با کنسول های نسل بعدی وجود ندارد، بنابراین با یک الگوی معمولی در این زمینه مواجه خواهیم بود. در ادامه نگاهی دقیق تر به عملکرد و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک LX800 خواهیم داشت.

تلویزیون پاناسونیک 65LX800 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون پاناسونیک 65LX800 با وضوح 4K

تلویزیون پاناسونیک 65LX800 در بین انواع تلویزیون های LCD 4K موجود در بازار طبقه بندی می شود. این تلویزیون معمولاً محتویات مختلفی را با رزولوشن 4K Ultra HD نمایش می دهد، بنابراین برای هر تصویر پوشش 2160 x 3840 پیکسل را دریافت خواهید کرد. نوع پنل مورد استفاده در این سری VA می باشد. بنابراین، ذاتا کنتراست خوبی را ارائه می دهد و توانایی بالایی برای نمایش سیاهی های عمیق دارد در حالی که زاویه دید باریک تری نسبت به پنل IPS دارد.

نور پس‌زمینه LED Edge، از جمله چراغ‌های واقع در امتداد لبه‌ها، وظیفه تامین روشنایی سطح پنل تلویزیون 2022 پاناسونیک 65LX800 را بر عهده دارد. در بخش تصویربرداری، فناوری های پیشرفته ای وجود دارد که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

تلویزیون پاناسونیک LX800 با وضوح 4K

فناوری های بصری

HDR

High Dynamic Range که به اختصار HDR نامیده می شود، یکی از بهترین فناوری هایی است که در صنعت فیلم و تلویزیون برای افزایش روشنایی، جزئیات و سطوح کنتراست استفاده می شود تا محتوا واقعی تر به نظر برسد. تلویزیون پاناسونیک 65LX800 در سال 2022 با پشتیبانی از تمام فرمت‌های Dolby Vision، HDR10+، HDR10 و HLG توسعه یافت. با این حال می توان گفت تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ توانایی بسیار بالایی در نمایش محتوای HDR دارد و می تواند چنین مطالبی را با دقت و کیفیت فوق العاده بر روی صفحه نمایش خود نمایش دهد.

با خرید تلویزیون 4K پاناسونیک 65LX800 به حداکثر کنتراست و روشنایی صفحه نمایش خود دسترسی خواهید داشت، در این صورت صحنه ها با رنگ های بسیار روشن و طبیعی نمایش داده می شوند، مرز بین رنگ های تیره و روشن به خوبی مشخص می شود و تمام جزئیات مشخص می شود. جزئیات روی صفحه نمایش داده می شود. تماشای محتوای زنده و پویاتر در داخل تلویزیون پاناسونیک 65LX800 تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد. به طور کلی، تلویزیون هایی که از HDR در سطح پنل استفاده می کنند، می توانند نور طبیعی زیادی را ثبت کنند و حتی در تاریک ترین صحنه ها جزئیات را ارائه دهند.

Noise Reduction

فناوری Noise Reduction به طور کامل نویز و تار شدن تصاویر تلویزیون را از بین می برد. در صورتی که داده های ورودی با نویز همراه باشد، این فناوری بلافاصله وارد عمل شده و نویز تصاویر را قبل از پخش کاملا از بین می برد. در نتیجه می توانید بدون تار شدن یا نویز، مطالب را به وضوح در مقابل چشمان خود ببینید.

MEMC

MEMC مخفف Motion Estimation است، Motion Compensation یکی از فناوری های منحصر به فرد و پیشرفته ای است که در تلویزیون هوشمند پاناسونیک 65LX800 استفاده می شود. این فناوری به شما این امکان را می دهد که صحنه های صاف و روان را روی صفحه نمایش خود داشته باشید. با استفاده از این فناوری، حتی صحنه‌های سریع هم صاف می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به آرامی پخش کرد.

4K Studio Colour Engine

تلویزیون ها مانند رایانه ای که قسمت اصلی آن پردازنده است، دارای پردازنده ای برای پردازش منابع و داده ها هستند. پاناسونیک تلویزیون 65LX800M را به موتور پردازش 4K Studio Color مجهز می کند. این پردازنده از طریق هسته های پردازشی خود داده ها را با قدرت و سرعت بالا تجزیه و تحلیل می کند. پردازنده 4K Studio Color تمامی منابع ورودی را قبل از پخش پردازش می کند و ایرادات و نویز موجود در آنها را شناسایی می کند و در نهایت با تقویت و بهبود کیفیت تصاویر، صحنه های کاملاً صاف و شفاف بدون نویز، تاری و بریدگی روی صفحه ایجاد می شود. صفحه نمایش نشان خواهد داد.

بهبود کیفیت تصاویر از جمله اقداماتی خواهد بود که این پردازنده انجام خواهد داد. در واقع، 4K Studio Color Engine این قدرت را دارد که منابع رزولوشن کمتر از 4K را شناسایی کرده و کیفیت آنها را به 4K ارتقا دهد. در نتیجه می توانید انواع محتوا را با وضوح 4K بر روی صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچی خود تماشا کنید.

قدرت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ

وظیفه پخش صدا در تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ توسط 2 کانال صوتی 10 واتی انجام می شود، بنابراین صدای تولید شده توسط آنها به 20 وات افزایش می یابد. صدای تولید شده در دو طرف تلویزیون در فضا پخش می شود و صدای یکسانی را در کل فضای داخلی خواهید داشت. اگر می خواهید با قدرت بیشتری به محتوای صوتی گوش دهید می توانید از فروشگاه دوزین کالا اسپیکر، ساندبار یا سیستم سینمای خانگی خریداری کنید.

برای افزایش کیفیت و خلوص صدا درست مانند قسمت تصویر از فناوری های مدرنی استفاده می شود که هر کدام تاثیر جداگانه ای روی صدا دارند و در نهایت صدایی کاملا رسا و شفاف ایجاد می کنند و جذابیت محتوا را به حداکثر می رساند. به بیننده در زیر به فناوری های به کار رفته در قسمت صوتی تلویزیون اندروید پاناسونیک 65LX800 و تاثیر آنها بر صدا خواهیم پرداخت.

تلویزیون پاناسونیک LX800 و فناوری های صوتی

تلویزیون پاناسونیک 65LX800 از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کند، اگرچه یک مدل LED با قیمت نسبتاً پایین است و این را می توان یک پیشرفت واقعاً جدی تلقی کرد. این فناوری با افزودن کانال‌های مجازی، صدا را از بالای سر و اطراف شنونده برای حس بیشتر غوطه‌ور شدن در محتوا منتقل می‌کند. به طور کلی، با پشتیبانی از صدای Dolby Atmos، از تماشای محتوا یک تجربه سینمایی خواهید داشت. فناوری صدای فراگیر نیز به جذابیت صدا می افزاید و کیفیت صدا را بهبود می بخشد. با این حال، صدای فراگیر و صدای بهبود یافته دریافت خواهید کرد.

قابلیت صوتی Bluetooth Audio Link

یکی از قابلیت های جالب ال ای دی پاناسونیک 65LX800 ، اتصال صوتی بلوتوث نام دارد. این ویژگی منحصر به فرد به کاربر این امکان را می دهد تا صدا را از تلفن همراه یا دستگاه های دیگر به صورت بی سیم به تلویزیون خود پخش کند. برای استفاده از این ویژگی، باید مطمئن شوید که هر دو دستگاه از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند. این اتصال کاملا بی سیم و فقط از طریق اتصال بلوتوث و بدون نیاز به کابل خواهد بود. همچنین می توانید نوار صوتی یا بلندگوهای بلوتوث را به صورت بی سیم به تلویزیون خود متصل کرده و از طریق این دستگاه ها به تلویزیون خود گوش دهید.

سیستم عامل اندروید با رابط کاربری روان

تلویزیون panasonic 65LX800 دارای اندروید 11 است، بنابراین می توان انتظار داشت که دارای ویژگی های هوشمند پیشرفته باشد. در مجموع، این سیستم عامل توسعه یافته توسط گوگل خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد و با رابط کاربری روان خود، محبوبیت قابل توجهی در بین کاربران جهانی به دست آورده است. در صفحه اصلی تلویزیون می توانید به برنامه ها و خدمات شخص ثالث مختلفی دسترسی داشته باشید. با باز کردن منوی تلویزیون، به برنامه ها و خدمات مختلف به صورت دسته بندی شده و سازماندهی شده دسترسی خواهید داشت. منوی این تلویزیون تمام رنگی و فوق العاده جذاب است.

سیستم عامل اندروید ویژگی های فوق العاده ای را برای این تلویزیون ۲۰۲۲ برای کاربران خود به ارمغان آورده است تا علاوه بر تماشای فیلم و سریال، از تلویزیون خود برای سرگرمی و ارتباط با دنیای بیرون به صورت مفید و کارآمد استفاده کنند.

امکانات متنوع تلویزیون هوشمند پاناسونیک 65LX800

کنترل لوازم هوشمند

تلویزیون LX800 با پشتیبانی از اینترنت اشیا برای تعامل پیشرفته با دستگاه های دیگر آماده است. در واقع می توانید هر دستگاه هوشمند و سازگاری را به تلویزیون خود متصل کرده و آنها را به صورت مرکزی کنترل کنید. این قابلیت برای کاربران بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و کنترل و مدیریت دستگاه ها را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن ممکن می سازد.

کنترل صدا

تلویزیون پاناسونیک 65LX800 مجهز به دستیار داخلی گوگل است و این یکی از مزایای آن نسبت به تلویزیون های هوشمند معمولی است. با استفاده از این دستیار معروف جهانی می توانید به راحتی تنظیمات تلویزیون را از راه دور کنترل کنید. در واقع، کاربران می توانند تلویزیون خود را با استفاده از دستیار صوتی کنترل و کار کنند. با گفتن کلمه (OK Google)، دستیار صوتی آماده شنیدن فرمان صوتی و اجرای سریع دستورات شما خواهد بود. دسترسی به تمامی برنامه ها و امکانات تلویزیون از طریق صدا از طریق دستیار صوتی برای کاربران امکان پذیر است. کاربران حتی می توانند از گزینه جستجوی صوتی برای جستجو و دسترسی سریع به برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود استفاده کنند. در این صورت زمان کمتری را برای یافتن برنامه ها صرف خواهند کرد.

Chromecast داخلی در تلویزیون 65LX800

Chromecast داخلی یکی از بهترین ویژگی ها یا راه حل های تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ برای تعامل بیشتر با دستگاه های سازگار است. با استفاده از این قابلیت، ارتباطی بین گوشی هوشمند و تلویزیون برای به اشتراک گذاری داده ها برقرار می شود و کاربران می توانند مواردی مانند فیلم را روی صفحه نمایش بزرگتر با کیفیت عالی 4K تماشا کنند.

دسترسی نامحدود به سرگرمی

با خرید تلویزیون پاناسونیک 65LX800 به هزاران برنامه و محتوای نامحدود دسترسی خواهید داشت و می توانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید. این تلویزیون دارای سرویس های پخش متنوعی است که از مهمترین آنها می توان به نتفلیکس اشاره کرد. شما می توانید انواع فیلم و سریال و محتوای جذاب را در تنوع بسیار زیاد داشته باشید.

تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و می توان این ارتباط را مستقیماً از طریق کابل شبکه و به صورت بی سیم از طریق وای فای برقرار کرد. به طور کلی با اتصال دستگاه به اینترنت می توانید بدون قطع برنامه ها یا شبکه به سرگرمی های آنلاین دسترسی داشته باشید. حتی امکان اجرای نسخه تحت وب برنامه ها نیز وجود دارد. همچنین می توانید انواع برنامه ها یا برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید.

ویژگی های بازی

همانطور که در مقدمه این مقاله اشاره کردیم، تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ نمی تواند به عنوان یک مدل بازی برای انجام بازی با کنسول های نسل جدید ظاهر شود، اما می توانید از طریق آن بازی های ویدئویی معمولی را با نرخ فریم کمتر انجام دهید. این تلویزیون با داشتن GAME MODE و برخی فناوری های پیشرفته در ساختار خود می تواند نتیجه بازی رضایت بخشی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این تلویزیون محتوای 4K را با فرکانس 60 هرتز پخش می‌کند و می‌تواند صحنه‌های سریع و روان و بدون اعوجاج، برش، نویز و تاری را ارائه دهد. جزئیات در صحنه های بازی به خوبی روی صحنه نمایش داده خواهد شد و کاربر از دقت حرکتی خوبی برخوردار خواهد بود.

طراحی ساده و مدرن

با نگاهی به تلویزیون های پاناسونیک، به راحتی می توان متوجه شد که ساخت و ساز باکیفیت چگونه می تواند با زیبایی و مدرنیته ترکیب شود. این شرکت محصولات خود را از مواد مرغوب و بر اساس استانداردهای تعیین شده توسط شرکت های ژاپنی تولید می کند. تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ ظاهری ساده با حداقل عناصر بصری دارد، بنابراین متوجه خواهید شد که ضخامت قاب در 3 طرف صفحه نمایش به حداقل رسیده است. کاهش ضخامت قاب برای تجربه ای فراگیرتر و بدون حواس پرتی موثر خواهد بود.

این محصول دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم است که با ضخامت 84 میلی متر ساخته شده است، این بدنه با ضخامت مناسب قابلیت نصب تلویزیون بر روی دیوار، نمای سینمایی بسیار جذاب و زیبایی از فضای داخلی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. برای خودت هدیه درست کن البته دو پایه بسیار زیبا نیز در دو طرف پنل تلویزیون تعبیه شده است که زیبایی و جذابیت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد. این پایه ها ساختاری دوشاخه دارند و پنل تلویزیون را به خوبی روی میز نگه خواهند داشت. پاناسونیک در طراحی تلویزیون پاناسونیک 65LX800 از رنگ مشکی استفاده کرده که یکی از دلایل جذابیت این تلویزیون زیبا می باشد.

درگاه‌های اتصال دهنده متنوع در تلویزیون 2022 پاناسونیک 65LX800

علاوه بر راهکارهایی که برای تعامل هوشمند با تلویزیون پاناسونیک 65LX800 ابداع شده است، باید گفت که در پشت آن می توانید چندین پورت کانکتور را مشاهده کنید که برای اتصال دستگاه ها و گجت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 در ساختار خود است و می تواند محتوای 4K را با فرکانس 60 هرتز انتقال دهد. استاندارد eARC مخفف عبارت Enhanced Audio Return Channel در درگاه HDMI است که به شما امکان می دهد سیگنال صوتی با کیفیت اصلی را از طریق کابل HDMI ارسال کنید و صدا را با کیفیت عالی دریافت کنید.

با استاندارد HDMI-CEC امکان کنترل انواع دستگاه های صوتی و تصویری متصل از طریق ریموت کنترل وجود خواهد داشت. 2 ورودی USB شامل نسخه 2.0 و 3.0 در تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 65 اینچ برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال موجود است. با استفاده از پورت اترنت در صورت عدم وجود وای فای می توان تلویزیون را با کابل به شبکه جهانی اینترنت متصل کرد. خروجی صوتی نوری یا دیجیتال (Digital Audio Output) از جمله پورت های کاربردی تلویزیون برای اتصال سیستم های صوتی بدون HDMI است. این تلویزیون دارای خروجی هدفون نیز می باشد تا بتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران و با کیفیت بالا به موسیقی گوش دهید.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون پاناسونیک 65LX800 را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. اگر به تلویزیونی ارزان قیمت تر برای استفاده روزمره احتیاج دارید می توانید به سراغ تلویزیون پاناسونیک LX700 بروید. 

سایت منبع : panasonic 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX800 سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست