×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون پاناسونیک 75LX800

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
58,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75LX800M
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
حافظه داخلی :16 گیگابابت
سال ساخت :2022 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HDA
گیرنده :داخلی (T2) و ماهواره
پورت ها :3×HDMI و 2×USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 75LX800 را می توان یکی از مدل های جذاب پاناسونیک در سال 2022 دانست که با طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد وارد بازار شد. تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ مجهز به قاب فوق باریک و دو پایه چنگالی شکل است که زیبایی آن را دو چندان می کند. قطعا خرید تلویزیون پاناسونیک LX800 برای فضاهای بزرگ انتخابی عالی و مقرون به صرفه خواهد بود. پاناسونیک این تلویزیون را با پنل VA به بازار معرفی کرده است که کنتراست فوق العاده بالا را ارائه می دهد و رنگ مشکی را با عمق زیاد و وضوح عالی نمایش می دهد. پاناسونیک نیز در این تلویزیون از فرمت های مختلف فناوری HDR استفاده می کند تا بتواند صحنه های زنده و واقعی را با جزئیات دقیق و کامل روی صفحه نمایش خود بسازد.

برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده های ورودی، تلویزیون 75LX800 از پردازنده 4K Studio Color Engine استفاده می کند که منابع ورودی را با سرعت فریم به فریم پردازش می کند و نویز و تار شدن تصاویر را از بین می برد. این پردازنده با بهبود و تقویت ویژگی های تصویر، قابلیت ارتقای کیفیت تصویر را نیز دارد و این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که تمامی منابع ورودی را با کیفیت 4K بر روی صفحه نمایش خود داشته باشید.

بلندگوهای 10 واتی تلویزیون LX800 به شما خروجی صدای 20 وات می دهد. وجود فناوری Dolby Atmos در قسمت صوتی این تلویزیون به شما این امکان را می داد که صدای فراگیر و سینمایی داشته باشید.

از دیگر ویژگی های عالی تلویزیون 75 اینچ پاناسونیک LX800 می توان به وجود سیستم عامل اندروید در آن اشاره کرد که بهترین امکانات و سرگرمی های نامحدود را برای کاربران این تلویزیون هوشمند به ارمغان می آورد.

تلویزیون پاناسونیک 75LX800 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون پاناسونیک 75LX800 با کیفیت تصویر بی نظیر

تلویزیون پاناسونیک 75LX800 با استفاده از پنل VA در رده پرفروش ترین تلویزیون های پاناسونیک قرار می گیرد. در کل این پنل کنتراست بسیار بهتری نسبت به سایر پنل ها دارد و توانایی بسیار بالایی در نمایش رنگ مشکی تمیز و دقیق دارد. پاناسونیک از نور پس زمینه Edge در قسمت تصویر این تلویزیون استفاده می کند تا نورپردازی مطلوبی داشته باشید. به منظور به حداکثر رساندن کیفیت تصویر از فناوری های مختلفی در قسمت تصویربرداری تلویزیون استفاده شده است که هر کدام تاثیر فوق العاده ای بر روی تصاویر خواهند داشت و در نهایت وضوح تصویر عالی با حداکثر جذابیت برای بیننده ایجاد می کنند.

تلویزیون پاناسونیک 75LX800 با کیفیت تصویر بی نظیر

فناوری های بخش بصری

تکنولوژی HDR

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین فناوری های به کار رفته در تصویر تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ فناوری HDR می باشد. این تلویزیون 2022 از فرمت های اصلی این فناوری مانند Dolby Vision، HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. با این حال می توان گفت تلویزیون پاناسونیک توانایی بسیار بالایی در نمایش محتوای HDR دارد و می تواند چنین محتوایی را با دقت و کیفیت فوق العاده بر روی صفحه نمایش خود به نمایش بگذارد.

تلویزیون 2022 پاناسونیک 75LX800 حداکثر کنتراست و روشنایی را بر روی صفحه نمایش خود ارائه می دهد که در این صورت صحنه ها با رنگ های بسیار زنده و طبیعی به تصویر کشیده می شوند، مرز بین رنگ های تیره و روشن به خوبی مشخص می شود و تمام جزئیات با دقت بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شوند. صفحه نمایش این باعث می شود از تماشای محتوای زنده و طبیعی با وضوح بسیار لذت ببرید.

HDR Bright Panel

از دیگر فناوری های به کار رفته در تلویزیون پاناسونیک 75LX800 می توان به فناوری HDR Bright Panel اشاره کرد. این فناوری روشنایی بسیار بالا که در پنل ایجاد می شود باعث می شود محتوای HDR با حداکثر وضوح و روشنایی داشته باشید.

HDR Bright Panel

فناوری کاهش نویز برای جلوگیری از نویز و تاری تصویر استفاده خواهد شد. در صورتی که داده های ورودی با نویز همراه باشد، این فناوری بلافاصله وارد عمل شده و نویز تصاویر را قبل از پخش کاملا از بین می برد. در نتیجه محتوا را شفاف و بدون تار شدن و نویز خواهید داشت.

MEMC

MEMC نمونه ای از دیگر فناوری های مورد استفاده در قسمت ویدئویی تلویزیون 4K پاناسونیک 75LX800 خواهد بود. این فناوری به شما این امکان را می دهد که صحنه های روصاف ان و روان را روی صفحه نمایش خود داشته باشید. با استفاده از این فناوری حتی صحنه های سریع هم صاف و روان پخش می شوند.

تاثیر پردازنده بر وضوح تصویر

یکی از مهم ترین اجزای هر تلویزیون، پردازنده آن است که نقش بسیار تعیین کننده ای در کیفیت محتوا خواهد داشت. تلویزیون پاناسونیک 75LX800 با استفاده از پردازنده 4K Studio Color Engine بهترین وضوح تصویر را در حین نمایش محتوا در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این پردازنده تمامی منابع ورودی را قبل از پخش پردازش می کند و عیوب و نویز موجود در آنها را شناسایی می کند، سپس با تقویت و بهبود کیفیت تصاویر، صحنه های کاملاً صاف و شفاف بدون نویز، تار شدن و بریده شدن روی صفحه نمایش داده می شود.

از دیگر اقداماتی که این پردازنده در تلویزیون 75 اینچی پاناسونیک انجام خواهد داد، می توان به بهبود کیفیت تصویر اشاره کرد. در واقع، 4K Studio Color Engine این قدرت را دارد که منابع رزولوشن کمتر از 4K را شناسایی کرده و کیفیت آنها را به 4K ارتقا دهد. در نتیجه، تمام محتوا را با وضوح 4K روی صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچی خود خواهید دید.

قدرت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ

در قسمت صوتی تلویزیون هوشمند پاناسونیک 75LX800 از دو بلندگوی دو کاناله استفاده شده است که هرکدام توان 10 وات دارند. این دو اسپیکر 20 وات صدا تولید کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد. صدای تولید شده در دو طرف تلویزیون در فضا پخش می شود و صدای یکسانی را در کل فضای داخلی خواهید داشت. اگر از جمله افرادی هستید که به صدا و بیس قدرتمند علاقه مند هستید، می توانید با خرید بلندگوهای بلوتوث، ساندبار یا سایر سیستم های صوتی قدرت صدای تلویزیون خود را بهبود ببخشید.

در قسمت صدا از فناوری های صوتی مختلفی برای بهبود کیفیت صدا استفاده می شود که هر کدام تاثیر جداگانه ای بر صدا دارند و در نهایت صدایی کاملا رسا و شفاف ایجاد می کنند و جذابیت محتوا را برای بیننده به حداکثر می رساند. در ادامه به فناوری های به کار رفته در قسمت صوتی تلویزیون اندروید پاناسونیک 75LX800 و تاثیر آنها بر صدا اشاره می کنیم.

تلویزیون پاناسونیک LX800 و فناوری های صوتی

Dolby Atmos یکی از فناوری های بسیار مهم و جذاب در قسمت صوتی تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ می باشد. این فناوری برای جذابیت صدا بسیار مهم است و به شما این امکان را می دهد که صدا را به صورت کامل و جامع داشته باشید. صداهای رسا و باکیفیت در سراسر فضای شما پخش می شود و بیننده را در صدایی فراگیر غرق می کند. با فناوری Dolby Atmos، از تماشای محتوا یک تجربه سینمایی به دست خواهید آورد. فناوری صدای فراگیر نیز به جذابیت صدا می افزاید و کیفیت صدا را بهبود می بخشد. با این حال، صدای فراگیر و صدای بهبود یافته دریافت خواهید کرد.

قابلیت صوتی Bluetooth Audio Link

برای ایجاد بهترین کارایی و کارایی امکانات مختلفی برای ال ای دی پاناسونیک 75LX800 در نظر گرفته شده است که هر کدام کارایی خاص خود را خواهند داشت. این ویژگی به عنوان اتصال صوتی بلوتوث شناخته می شود و به کاربر امکان می دهد صدا را از تلفن همراه یا دستگاه های دیگر در تلویزیون خود پخش کند. برای استفاده از این ویژگی، باید از طریق بلوتوث برای هر دو دستگاه متصل شوید. این اتصال کاملا بی سیم و فقط از طریق اتصال بلوتوث و بدون نیاز به کابل خواهد بود. همچنین می توانید نوار صوتی یا بلندگوهای بلوتوث را به صورت بی سیم به تلویزیون خود متصل کرده و از طریق این دستگاه ها به تلویزیون خود گوش دهید.

سیستم عامل اندروید با محیطی روان و پیشرفته

پاناسونیک از نسخه 11 سیستم عامل اندروید در تلویزیون 75LX800M استفاده می کند که در سال 2022 با رابط کاربری روانتر و جذاب تری ساخته شد. این سیستم عامل رابط کاربری بسیار روان و پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بتوانند به راحتی به برنامه ها و سرگرمی های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. با باز کردن منوی تلویزیون، به برنامه ها و خدمات مختلف به صورت دسته بندی شده و سازماندهی شده دسترسی خواهید داشت. منوی این تلویزیون تمام رنگی و فوق العاده جذاب است. سیستم عامل اندروید ویژگی های فوق العاده ای را برای این تلویزیون ۲۰۲۲ برای کاربران خود به ارمغان آورده است تا علاوه بر تماشای فیلم و سریال، از تلویزیون خود برای سرگرمی و ارتباط با دنیای بیرون به صورت مفید و کارآمد استفاده کنند.

ویژگی های عالی تلویزیون هوشمند پاناسونیک 75LX800

کنترل لوازم هوشمند 

به عنوان یکی از قابلیت های تلویزیون panasonic 75LX800 می توان به امکان اینترنت اشیا اشاره کرد. با این قابلیت می توانید انواع دستگاه های هوشمند و سازگار را به تلویزیون خود متصل کرده و آنها را به صورت مرکزی کنترل کنید. این ویژگی برای کاربران بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و به آن ها امکان کنترل و مدیریت دستگاه ها را به آسان ترین و سریع ترین روش می دهد.

جستجو و کنترل صدا

تلویزیون پاناسونیک ال ایکس 800 روند اجرای دستورات و جستجوی برنامه ها را با استفاده از دستیار صوتی سرعت می بخشد. در واقع، کاربران می توانند تلویزیون خود را با استفاده از دستیار صوتی کنترل و کار کنند. با گفتن کلمه (OK Google)، دستیار صوتی آماده شنیدن فرمان صوتی و اجرای سریع دستورات شما خواهد بود. دسترسی به تمامی برنامه ها و امکانات تلویزیون از طریق صدا از طریق دستیار صوتی برای کاربران امکان پذیر است. کاربران حتی می توانند از گزینه جستجوی صوتی برای جستجو و دسترسی سریع به برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود استفاده کنند. در این صورت زمان کمتری را برای یافتن برنامه ها صرف خواهند کرد.

اشتراک‌گذاری محتوا از طریق Chromecast داخلی

Chromecast داخلی در تلویزیون پاناسونیک 75LX800 به کاربران این امکان را می دهد که محتوا را به سریع ترین و راحت ترین راه ممکن به اشتراک بگذارند. با استفاده از این قابلیت عالی، به راحتی می توانید یک ارتباط کارآمد بین تلفن همراه و تلویزیون خود ایجاد کنید و محتوای گوشی خود را روی صفحه تلویزیون 75 اینچی پاناسونیک با کیفیت 4k تماشا کنید.

دسترسی به محتوای نامحدود تلویزیون 75LX800

خرید تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ به کاربران امکان دسترسی به برنامه های متنوع و محتوای نامحدود را می دهد. این تلویزیون دارای سرویس های پخش متنوعی است که از مهمترین آنها می توان به نتفلیکس اشاره کرد. شما می توانید انواع فیلم و سریال و محتوای جذاب را در تنوع بسیار زیاد داشته باشید.

امکان گشت و گذار در اینترنت و دانلود برنامه

پاناسونیک تلویزیون مجهز به اینترنت خود را راه اندازی کرده است که از طریق اتصال Wi-Fi و همچنین یک پورت شبکه LAN در دسترس خواهد بود. با دسترسی به اینترنت می توانید به امکانات گسترده ای دسترسی داشته باشید و با دنیای بیرون از خانه خود در ارتباط باشید که قطعا برای هر کاربری بسیار مفید و موثر خواهد بود. تلویزیون پاناسونیک 75LX800 مجهز به یک مرورگر داخلی است که به شما این امکان را می دهد تا یک تجربه وب گردی عالی را تجربه کنید. می توانید به انواع سایت های مختلف سر بزنید و برنامه های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین داشته باشید. همچنین می توانید انواع برنامه ها یا برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید.

امکان انجام بازی

تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ در رده تلویزیون های گیمینگ حرفه ای قرار نمی گیرد، اما با داشتن برخی ویژگی های کاربردی، امکان تجربه بازی روان و باکیفیت را برای کاربر فراهم می کند. این تلویزیون با داشتن GAME MODE و برخی فناوری های پیشرفته در ساختار خود می تواند نتیجه بازی رضایت بخشی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون پاناسونیک 75LX800 محتوای 4K را با فرکانس 60 هرتز پخش می‌کند و می‌تواند صحنه‌های سریع و روان و بدون اعوجاج، برش، نویز و تاری را ارائه دهد. جزئیات در صحنه های بازی به خوبی روی صحنه نمایش داده خواهد شد و کاربر از دقت حرکتی خوبی برخوردار خواهد بود.

طراحی ساده ، شیک و مجلل

تلویزیون پاناسونیک LX800 سایز 75 اینچ یکی از تلویزیون های ساده و در عین حال شیک و مجلل پاناسونیک است که به شیوه ای جدید طراحی شده است. این تلویزیون زیبا با رنگ مشکی وارد بازار شد که یکی از رنگ های پرطرفدار و پرطرفدار محسوب خواهد شد و به راحتی با هر نوع دکوراسیون و فضایی سازگار خواهد بود. قاب دور صفحه نمایش با حداکثر ظرافت طراحی شده و دید کامل و بدون حاشیه را برای بیننده فراهم خواهد کرد. با وجود این قاب ظریف، زیبایی و جذابیت تلویزیون بیشتر شده و فرصتی برای تمرکز بیشتر روی محتوا برای بیننده فراهم می شود.

پاناسونیک برای پشتیبانی از پنل تلویزیون روی میز از دو پایه چنگالی شکل استفاده می کند که زیبایی خاصی به ظاهر تلویزیون می بخشد. در صورت لزوم می توانید این پایه ها را بردارید و تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید.

از همین مواد برای ساخت بدنه تلویزیون استفاده می شود تا بتوانید بالاترین میزان مقاومت و دوام تلویزیون خود را مشاهده کنید.

گزینه های اتصال دهنده در تلویزیون هوشمند پاناسونیک 75LX800

این شرکت برای تلویزیون پاناسونیک 75LX800M درگاه های ارتباطی متنوع و بسیار کاربردی در نظر گرفته است. این پورت ها درست پشت پنل تلویزیون قرار دارند و سطح دسترسی بسیار آسانی دارند. پورت HDMI برای اتصال به دستگاه های دیگر و همچنین اتصال به کنسول های بازی استفاده خواهد شد که امکان اشتراک گذاری محتوا با کیفیت عالی را فراهم می کند. پورت USB نیز برای دسترسی به محتوای حافظه خارجی استفاده خواهد شد.

از دیگر پورت های تعبیه شده برای تلویزیون پاناسونیک 75LX800 می توان به کامپوزیت، خروجی هدفون، خروجی صدای دیجیتال، اترنت و ... اشاره کرد که کاربر می تواند با توجه به نیاز و موقعیت از هر یک از این پورت ها استفاده کند و نیازهای خود را برطرف کند.

بلوتوث و وای فای نیز از دیگر گزینه های اتصال در تلویزیون پاناسونیک خواهند بود که به صورت بی سیم مورد استفاده قرار می گیرند و سطح دسترسی گسترده ای را برای کاربران ایجاد می کنند.

در این صفحه شما می توانید مشخصات فنی و قیمت خرید تلویزیون پاناسونیک 75LX800 را مشاهده کنید. همچنین در این صفحه امکان خرید این تلویزیون 2022 پاناسونیک با ارزان ترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا وجود دارد. اگر به دنبال تلویزیونی ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و روزمره هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون پاناسونیک LX700 تلویزیون می باشد.

سایت منبع : panasonic

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K پاناسونیک مدل LX800 سایز 75 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست