×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55S95B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :55S95B
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :تایزن
نوع صفحه نمایش :OLED
توان صوتی :60 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
قابلیت اتصال به : اینترنت و وای فای
پردازنده :Neo Quantum 4K
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55S95B سری تلویزیون های 2022 اولد سامسونگ است. تلویزیون های سامسونگ هر ساله با انقلاب های جدید در زمینه عملکرد و فناوری تولید و عرضه می شوند و تلویزیون OLED یکی از بهترین مدل های این برند بل با طراحی گسترده و کارکردهای کاربردی است. این سری از تلویزیون ها با استفاده از صفحه نمایش QD-OLED که مخفف Quantum Dot OLED است، تصاویری با کیفیت بالا را با رنگ و جزئیات نمایش می دهند. نقاط کوانتومی و کنتراست عالی باعث شده نوردهی در تلویزیون سامسونگ S95B سایز 55 اینچ در مناسب ترین حالت باشد، بنابراین تصاویر روشن با حداکثر وضوح دیده خواهند شد.

پردازنده قدرتمند Neural Quantum Processor 4K پردازش تصویر با وضوح 4K کاربر را تضمین می کند، بنابراین دستیابی به جزئیات بالا در تصاویر محتوا به راحتی امکان پذیر خواهد بود و تمام ویژگی های تصویر مانند رنگ، روشنایی، کنتراست و غیره. به بهترین شکل پردازش می شوند شما می توانید جزئیات تصاویر را در محتوا فریم به فریم دنبال کنید. Quantum HDR OLED یک فناوری مکمل با سایر ویژگی های این تلویزیون است که تصاویر را به صورت کاملا واقعی و واضح نمایش می دهد. طیف گسترده ای از ویژگی های بازی تلویزیون سامسونگ S95B سایز 55 اینچ شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کند.

صدا از تصویر پیروی می کند و این هماهنگی عالی بین صدا و تصویر تجربه بصری و شنیداری بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد و قدرت صدای 60 وات و فناوری هایی مانند Dolby Atmos شما را به یاد حال و هوای سینما می اندازد.

تلویزیون سامسونگ 55S95B ساخت 2022 میلادی

سامسونگ و پشتیبانی از طراحی مینیمال

طراحی تلویزیون اولین چیزی است که خریدارانی را که ظاهر آن را دوست دارند به خود جلب می کند، در واقع ظاهر و طراحی یک تلویزیون نشان می دهد که چقدر آن دستگاه می تواند مکمل خانه و دکوراسیون شما باشد و همچنین میزان کارایی و کاربرد آن را بهبود می بخشد. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ S95B دارای بهترین طراحی برای دید گسترده است و با طراحی LaserSlim که سامسونگ در این تلویزیون استفاده می کند، بهترین مکان برای تماشا در هر کجای خانه است. حاشیه های بسیار باریک تمام توجه شما را به محتوا معطوف می کند.

هارمونی زیبا بین این قاب ظریف و فوق‌العاده باریک با پایه‌ای ظریف و تراش خورده، تلویزیون سامسونگ 55S95B را به تلویزیونی مینیمال و مدرن تبدیل می‌کند که مکمل خانه و دکوراسیون زیبای شماست. پایه تلویزیون پایداری و استحکام بالایی برای آن فراهم می کند و می توانید با قرار دادن دستگاه روی میز تلویزیون مورد علاقه خود از زیبایی آن در منزل خود لذت ببرید. علاوه بر زیبایی و ظرافت این طرح با قطر بسیار کم، یک تماشای کامل را در اختیار کاربر قرار می دهد; در ساخت این دستگاه از بهترین مواد استفاده شده است که دوام و استحکام بی نظیری به آن بخشیده است.

هر آنچه از یک طراحی مدرن و زیبا به همراه عملکرد انتظار دارید در تلویزیون 55S95B گنجانده شده است.

سامسونگ و پشتیبانی از طراحی مینیمال

تلویزیون QD-OLED و انقلاب در کیفیت تصویر

تصاویر تلویزیون سامسونگ S95B به لطف فناوری OLED که توسط فناوری نقطه کوانتومی پشتیبانی می شود، به طرز شگفت انگیزی طبیعی و واضح هستند. به کمک نقاط کوانتومی، تصاویر به طور طبیعی روشن و رنگارنگ هستند و طیف رنگی در این تصاویر دارای روشنایی و درخشندگی منحصر به فردی است و علاوه بر آن، پردازش تصاویر با استفاده از پردازنده OLED 4K با کیفیت و وضوح 4K و معمولی انجام می شود. تصاویر نیز با کیفیت بهتر خود را نشان می دهد و بهینه می شوند. پیکسل های خود نورانی تصاویر دارای روشنایی و رنگ های طبیعی هستند و به راحتی می توان دنیای تصویر را لمس کرد.

پردازنده قدرتمند موجود در تلویزیون 2022 سامسونگ 55S95B علاوه بر کیفیت 4K، کنتراست تصویری بی نظیری ایجاد خواهد کرد تا محتوا با کیفیت سینمایی و در بهینه ترین حالت خود نمایش داده شود.

تلویزیون QD-OLED و انقلاب در کیفیت تصویر

پردازنده قدرتمند Neural Quantum Processor 4K

یک پردازنده قدرتمند در تلویزیون سامسونگ S95B سایز 55 اینچ تضمین می کند که تصاویر و محتوا به بهترین شکل ممکن پردازش می شوند و تلویزیون سامسونگ S95B سایز 55 اینچ از Neural Quantum Processor 4K استفاده می کند که یکی از قدرتمندترین پردازنده ها و در نتیجه بهترین کیفیت و کیفیت تصاویر 4K است. وضوح در روشنایی و جزئیات نمایش داده خواهد شد. این پردازنده صدا و تصویر معمولی را با کمک هوش مصنوعی بهبود می بخشد تا آن را به بالاترین کیفیت ممکن برساند. با ترکیب 20 شبکه عصبی چندلایه، تصاویر را به بهترین شکل ممکن تجزیه و تحلیل می کند و هر جزئیات را پیکسل به پیکسل بازسازی می کند.

در نتیجه، این پردازنده به طور خودکار تصاویر را در تلویزیون سامسونگ 55S95B بهبود می بخشد، روشنایی را تنظیم می کند، کنتراست را بهینه می کند و وضوح تصاویر را تا حد دستیابی به کوچکترین جزئیات افزایش می دهد و در نتیجه این بهبود تصویر همه برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود را با کیفیت 4K ببینید و خود را در دنیای تصاویر و محتوای با کیفیت بالا غرق کنید.

پردازنده قدرتمند Neural Quantum Processor 4K

بهتری فناوری‌ها برای تماشایی بهتر در تلویزیون 55S95B

جزئیات بیشتر را با کمک روشنایی بالا و کنتراست عمیق در تصویر مشاهده کنید و این امر به کمک فناوری Quantum HDR OLED امکان پذیر است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55S95B از فناوری HDR10+ برای ایجاد کنتراست عمیق و بهینه در تصویر استفاده می کند و باعث می شود مناطق روشن روشن تر و مناطق تاریک پر از جزئیات و همچنین کنتراست عمیق باشد و این ویژگی است که تلویزیون سامسونگ شما را زنده و تصاویر زنده می کند.

بهترین فیلم ها و سریال ها را در بهترین شرایط با فرمت HDR با دینامیک پایین ببینید و در این فرمت و فناوری به شما کمک می کند تا تنظیمات تصویر را به بهترین نحو بهینه کنید و رنگ، روشنایی و کنتراست به بهترین وجه با تصویر مطابقت دارد. تلویزیون اولد سامسونگ 55S95B بیشترین جزئیات را در قسمت های تاریک محتوا ارائه می کند و این مدل علاوه بر المان های ذکر شده از فناوری های HDR10+ Adaptive و HDR10+ GAMING نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید تصاویر پویا و زنده را در بازی و فیلم مورد نظر خود تماشا کنید.

بهتری فناوری‌ها برای تماشایی بهتر در تلویزیون 55S95B

سامسونگ و پیشروی در امکانات

محتوای ایمن را تماشا کنید و نگران آسیب احتمالی به سلامت چشم خود نباشید و این چیزی است که فناوری حالت راحتی چشم در تلویزیون سامسونگ 55S95B ارائه می دهد. این فناوری میزان روشنایی تلویزیون را بر اساس نور محیطی تغییر می دهد و آن را به بهترین شکل تنظیم می کند. وجود سنسورهای تشخیص نور خاص باعث می شود تلویزیون زمان طلوع و غروب خورشید را تشخیص دهد و بهترین حالت نوردهی را روی صفحه نمایش برای جلوگیری از آسیب به چشم کاربر تنظیم کند. همچنین با کاهش نورهای آبی این ویژگی مفید را افزایش می دهد.

علاوه بر این فناوری، لایه ضد بازتابی که روی صفحه تلویزیون سامسونگ S95B سایز 55 اینچ وجود دارد که باعث می شود نورها روی صفحه تلویزیون منعکس نشوند، همه این نورها را جمع آوری کرده و از انعکاس نور در صفحه تلویزیون سامسونگ 55S95B جلوگیری می کند. به وضوح قابل مشاهده است و هیچ حواس پرتی برای بیننده وجود ندارد. زاویه دید فوق العاده میدان دید وسیعی ایجاد می کند که به شما امکان می دهد تلویزیون را از هر طرف تماشا کنید و می توانید بهترین تجربه تماشا را در هر زاویه ای از تلویزیون داشته باشید.

Real Depth Enhancer

در تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2022، دنیایی به عمق محتوای تصویر و لمس امکان‌پذیر خواهد بود، و Real Depth Enhancer درست مانند چشم انسان کار خواهد کرد. این کنتراست را در پیش زمینه افزایش می دهد و آن را در پس زمینه دست نخورده باقی می گذارد. این ویژگی منظره بی نظیری از مستندهای طبیعت و تصاویر دقیق ارائه خواهد کرد.

Real Depth Enhancer در تلویزیون سامسونگ 55S95B

تجربه گیم پلی روان و واضح با تلویزیون OLED 55S95B

بازی هایی که توسط تلویزیون S95B انجام می شود شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کند، ویژگی های گیمینگ گسترده این تلویزیون آن را به سرگرمی مورد علاقه شما تبدیل می کند. نرخ تاخیر پایین به دلیل وجود درگاه کنسول برای اتصال HDMI 2.1 است و وضوح تصاویر با کیفیت 4K مثال زدنی است، نرخ رفرش 120 هرتز تصاویر بهینه و روان را در بازی به نمایش می گذارد. حالت بازی ALLM یا خودکار تاخیر ورودی را به کمترین مقدار ممکن کاهش می دهد و در نتیجه بازی با سرعت و کیفیت بالا اجرا می شود.

با پشتیبانی از فناوری FreeSync Premium، هرگونه پارگی، لکنت یا توقف در تصاویر بازی از بین می رود و بهترین واکنش ممکن را با بازی روان و سریع خواهید داشت، این فناوری هماهنگی بین نرخ تازه سازی و نرخ فریم ایجاد می کند و یک تجربه بهتر بازی ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. از طریق نوار بازی می‌توانید به تمام اطلاعات مربوط به بازی مانند FPS، قابلیت HDR، قابلیت VRR، صدا و غیره دسترسی داشته باشید و Dynamic Black EQ به شما کمک می‌کند تا جزئیات حرکات حریف خود را که در تاریک‌ترین صحنه‌ها هستید تشخیص دهید. هر چه زودتر واکنش نشان دهید.

تجربه گیم پلی روان و واضح با تلویزیون OLED 55S95B

صدا تکمیل کننده تصویر تلویزیون 55S95B

تلویزیون سامسونگ 55S95B علاوه بر کیفیت تصویر، علیرغم قدرت صوتی 60 واتی و امکانات گسترده، کیفیت بسیار خوبی در زمینه بازتولید صدا ارائه می دهد. فقط این تلویزیون با قدرت صدای بالای خود برای تقویت صدا نیازی به سیستم های صوتی دیگر ندارد اما با کمک فناوری Q-Symphony می توانید صدای تلویزیون خود را بهبود بخشیده و آن را در سطحی بالاتر و به کمک این فناوری بشنوید. ، می توانید صدایی هماهنگ بین نوار صوتی Hear و تلویزیونی داشته باشید که شما را به شکلی گشترده و فراگیر احاطه کرده است.

فناوری Adaptive Sound+ صدایی مطابق با ژانر محتوا ارائه می دهد تا محتوای شما همیشه برای صدا بهینه شود. یکی دیگر از فناوری های موثر مربوط به قسمت صدای تلویزیون 55 اینچ سامسونگ S95B صدای ردیابی اشیا است که به OTS معروف است، صدای اجسام در هر صحنه ردیابی می شود و با کمک این صدای سه بعدی و فراگیر می توانید از مطالب لذت ببرید  دنبال کنید. با وجود تمام این ویژگی های صوتی، تلویزیون سامسونگ 55S95B صدایی بلند و فراگیر ارائه می دهد که شما را به عمق محتوا می برد.

صدا تکمیل کننده تصویر تلویزیون 55S95B

صدای سینمایی با فناوری Dolby Atmos

تمامی ویژگی های صوتی گسترده و موثر در تلویزیون 4K سامسونگ 55S95B سامسونگ با فناوری Dolby Atmos تکمیل می شود و این فناوری تجربه حضور در سینما را به خانه شما می آورد. بلندگوهای قدرتمند و چند کاناله در این تلویزیون صدایی جامع، رسا و جامع تولید می کنند و شما می توانید صدا را در هر زاویه ای از تلویزیون خود به بهترین شکل بشنوید. علاوه بر این، این المان ها با استفاده از نوار صوتی و نوار صوتی سامسونگ از طریق اتصال بی سیم تقویت خواهند شد و می توان هیجان و کنش محتوا را به بهترین نحو احساس کرد.

صدای سینمایی با فناوری Dolby Atmos

تلویزیون سامسونگ 55S95B، یک تلویزیون هوشمند برای خانه شما

استفاده از سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ 55S95B نشان می دهد که با یک تلویزیون پیشرفته و هوشمند روبرو هستید و این سیستم عامل دسترسی آسان به مطالب مختلف را برای شما فراهم می کند. سامسونگ در جدیدترین مرکز هوشمند خود سعی کرد جستجو را آسان کند و زمان بیشتری برای تماشای محتوای مورد علاقه خود در اختیار شما قرار دهد. Samsung Tv Plus همچنین به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از این پلتفرم کارآمد، به محتوا از پلتفرم های مختلف دسترسی داشته باشد، دسترسی رایگان به جدیدترین و به روزترین مطالب را داشته باشد.

وجود دستیار صوتی در تلویزیون‌های جدید سامسونگ، ابزاری بالاتر برای این دستگاه‌ها ایجاد می‌کند و تنظیم تلویزیون و ایجاد تغییرات در آن با استفاده از دستیار صوتی، به صورت صوتی و از راه دور بسیار آسان و کاربردی است. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55S95B از چندین دستیار صوتی بیکسبی، الکسا و گوگل پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از هر یک از آنها تلویزیون خود را به طور گسترده کنترل کنید. با استفاده از صدای خود هر آنچه را که نیاز دارید تغییر دهید، دستگاه‌های متصل را کنترل کنید یا محتوا را با صدای خود جستجو کنید.

55S95B، یک تلویزیون هوشمند برای خانه شما

دسترسی به چند محتوا به صورت همزمان

عملکرد کاربردی و پرطرفدار تلویزیون SAMSUNG 55S95B با نام Multi View شناخته می شود و به کمک آن از طریق اتصال بلوتوث می توانید محتوای گوشی موبایل خود را به تلویزیون منتقل کنید و هم محتوای تلویزیون و هم محتوای خود را داشته باشید. تلفن همراه را همزمان در اختیار داشته باشید و هر دو را با کیفیت عالی مشاهده کنید. وقتی فیلم یا سریال مورد علاقه خود را تماشا می کنید، به راحتی نوتیفیکیشن های گوشی موبایل خود را ببینید و هیچ اطلاعاتی را از دست ندهید.

سایر ویژگی‌های کارآمد در تلویزیون 55S95B

تمام وسایل و سیستم های هوشمند خانه خود را از طریق تلویزیون خود کنترل کنید و این ویژگی با کمک فناوری Built-In-SmartThings امکان پذیر است و این فناوری به شما کمک می کند تا خانه ای هوشمند داشته باشید و به راحتی بتوانید ایمنی خانه خود را رعایت کنید. . و مواردی مانند دوربین های امنیتی را بررسی کنید. امکان برقراری تماس تصویری از طریق تلویزیون سامسونگ S95B سایز 55 اینچ با کیفیت و وضوح عالی و ملاقات مجازی با دوستان دور خود از طریق اپلیکیشن Google Duo وجود دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده می توان گفت تلویزیون شما با صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی خود به راحتی تبدیل به دفتر کار شما می شود و می توانید کیس و کیبورد را به آن متصل کرده و دفتر خود را به خانه بیاورید. قابلیت دسترسی از راه دور و Wireless Dex این امکان را فراهم می کند و 55S95B می تواند به عنوان دسکتاپ استفاده شود.

فناوری Ambient Mode+ ال ای دی سامسونگ 55S95B را در حالت خاموش به یک گالری هنری تبدیل می کند و تصاویر، شرایط آب و هوایی و ... را نمایش می دهد و همچنین با مدل سازی دیوار پشت تلویزیون شکل خواهد گرفت. هر آنچه از یک تلویزیون هوشمند با کارایی بالا انتظار دارید در تلویزیون QD-OLED سامسونگ 55S95B گنجانده شده است و یک محصول همه کاره برای خانه شما است.

سایر ویژگی‌های کارآمد در تلویزیون 55S95B

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 55S95B را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون Neo QLED با کیفیت تصویر 8K احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ QN900B را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K سامسونگ مدل S95B سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست