×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65S95B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65S95B
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :تایزن
نوع صفحه نمایش :OLED
توان صوتی :60 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
قابلیت اتصال به : اینترنت و وای فای
پردازنده :Neo Quantum 4K
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65S95B اولین تلویزیون اولد سامسونگ در سال 2022 است که با تلویزیون های اولد ال جی و سونی رقابت می کند. در سال 2021، سامسونگ گام های بلندی در بخش سخت افزار تلویزیون های خود برداشت و همانطور که انتظار می رفت، در سال 2022 روی نرم افزار تمرکز کرد. چیزی که در رویداد فناوری امسال همه را شگفت زده کرد این بود که سامسونگ بالاخره OLED را تأیید کرد و تأیید کرد که تلویزیون های QD-OLED در چند سال آینده در راه هستند. سری 2022 تنها دارای تلویزیون S95B است که به عنوان پرچمدار امسال در اندازه های 55 و 65 اینچی تولید می شود.

نمایشگرهای OLED از پیکسل های خودنما برای تولید رنگ استفاده می کنند. نکته جالب در مورد تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ استفاده از فناوری QD-OLED است که مخفف Quantum Dot OLED است. اگرچه تلویزیون های قدیمی تر از تلویزیون های QLED از نظر ارائه رنگ مشکی کامل بهتر هستند، اما تلویزیون های QLED از نظر روشنایی بهتر هستند. طبق ادعای سامسونگ، این مدل از نقاط کوانتومی برای بازتولید دقیق رنگ‌ها و بهبود روشنایی، به استثنای پیکسل‌های خود نوردهی استفاده می‌کند. این مانند QLED و OLED است که بهترین فناوری‌های نمایشگر هستند که برای ساخت یک تلویزیون تکامل یافته گرد هم آمده‌اند.

تلویزیون سامسونگ S95B یک تلویزیون گیمینگ تمام عیار با ویژگی های حرفه ای برای گیمرها است. همچنین دارای فناوری پیشرفته در بخش صدا است. Smart Hub جدید سامسونگ همچنین دسترسی گسترده ای به سرگرمی ها را فراهم می کند. در ادامه با بررسی جزئیات این تلویزیون همراه شما خواهیم بود.

تلویزیون سامسونگ 65S95B ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 65S95B ; تلویزیون فوق العاده از هر زاویه

حرفه ای بودن سامسونگ در صنعت تلویزیون به خصوص در بخش طراحی قابل درک است. این برند در تولید تلویزیون های خود از روش های زیبایی شناختی و بهترین متریال ها استفاده می کند. "تلویزیون سامسونگ 65S95B" از هر زاویه ای منحصر به فرد است. سامسونگ طراحی این مدل را LaserSlim می نامد. این تلویزیون در واقع نمای بسیار باریکی دارد که از پرتو لیزر الهام گرفته شده است. طراحی انقلابی LaserSlim دارای یک قاب نازک و نمای جانبی باریک است. بدون پایه، تلویزیون حدود 39.9 میلی متر ضخامت دارد، بنابراین ظاهری کاملا مینیمالیستی دارد.

ضخامت بدنه تلویزیون 65S95B به عنوان یک تلویزیون اولد در مقایسه با سایر تلویزیون های اولد کمتر است. این تلویزیون با حداکثر ظرافت از هر زاویه ای زیبا به نظر می رسد. اگر به پنل پشتی دقت کنید متوجه می شوید که ضخامت کناره ها و بالای تلویزیون بسیار کم است اما این مدل جعبه معروف One Connect سامسونگ را ندارد و در قسمت پایین قسمت مخصوصی برای نصب ارتباط تعبیه شده است. پورت ها قاب باریک نیز در افزایش زیبایی و جلوگیری از حواس پرتی در حین مشاهده موثر است.

پایه تلویزیون به صورت یک صفحه تخت است و توسط قسمتی پهن تر به پشت متصل می شود. این پایه منحصر به فرد ظاهری فوق العاده مدرن به تلویزیون می دهد. همچنین بسیار کارآمد است و احتمال سقوط تلویزیون را به صفر می رساند. کل بدنه تلویزیون 2022 سامسونگ 65S95B از رنگ نقره ای روشن ساخته شده است اما قسمت مجزای متصل به پایه و قسمت مجزای اختصاص یافته به درگاه های ارتباطی مشکی است.

سامسونگ 65S95B ; تلویزیون فوق العاده از هر زاویه

رزولوشن 4K

تلویزیون سامسونگ 65S95B در دسته تلویزیون های 65 اینچی 4K قرار می گیرد. رزولوشن واقعی صفحه نمایش 4K این تلویزیون تجربه ای واقعی را ارائه می دهد و جزئیاتی 4 برابر بیشتر از وضوح 4K ارائه می دهد. تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ از صفحه نمایش OLED استفاده می کند و تضمین می کند که کنتراست تصویر و بازتولید رنگ به لطف فناوری نقطه کوانتومی بهترین خواهد بود. در زیر، به این خواهیم پرداخت که چگونه فناوری‌های مختلف امتیاز شاخص کیفیت تصویر تلویزیون شما را به یک عدد فوق‌العاده می‌رسانند.

تصویر سورئال و بشدت واقعی در OLED سامسونگ!

اگر کمی با اصطلاحات صنعت تلویزیون آشنایی داشته باشید، می دانید که فناوری OLED به عنوان بهترین فناوری نمایشگر، از پیکسل های خودنور برای تولید رنگ و روشنایی استفاده می کند. در واقع، در حالی که صفحه نمایش LED از نور پس زمینه استفاده می کند، تلویزیون های دارای این فناوری، نور پیکسل های صفحه نمایش را خود کنترل می کنند. کنترل دقیق نور پس زمینه و ایجاد رنگ مشکی کامل از مهمترین دستاوردهای این فناوری است. سامسونگ بالاخره پس از 9 سال به تکنولوژی اولد بازگشت! تلویزیون اولد سامسونگ 65S95B به عنوان مدل 2022 و پرچمدار این برند از این فناوری بهره می برد.

تلویزیون OLED سامسونگ 65S95B که با تقریباً 8.3 میلیون پیکسل خودنور طراحی شده است، کنتراست تقریباً نامحدودی دارد. در واقع تفاوت بین تیره ترین و روشن ترین رنگ ها بسیار محسوس است. در بهترین حالت (در تنظیمات کنترل شده با نور)، OLED سامسونگ به شدت سینمایی است. نکته جالب در مورد این تلویزیون این است که سامسونگ فناوری OLED را با نقاط کوانتومی ادغام کرده و به فناوری این مدل نام QD-OLED داده است.

تلویزیون های اولد همیشه در کنتراست بهتر از QLD سامسونگ بوده اند، اما نه در مورد بازتولید رنگ و حداکثر روشنایی. سامسونگ با فناوری نوآورانه Quantum Dot OLED خود تضمین می‌کند که تلویزیون نورهای روشن‌تر و رنگ‌های واقعی‌تری ارائه می‌دهد. نقاط کوانتومی در اندازه نانو تصاویر بسیار واقعی و سورئال با بازتولید رنگ دقیق ایجاد می کنند. این تلویزیون رقیب قدرتمندی برای تلویزیون سونی A95K است.

تصویر سورئال و بشدت واقعی در OLED سامسونگ!

Neural Quantum Processor 4K

آخرین نسخه پردازنده نئو کوانتوم در تلویزیون هوشمند سامسونگ 65S95B به عنوان پردازنده کوانتومی عصبی 4K نشان داده شده است. سامسونگ ادعا می کند که این قدرتمندترین پردازنده این برند تا به امروز است که از طریق هوش مصنوعی جدید صدای فوق العاده و تصویر معمولی را ارائه می دهد. این پردازنده در واقع تصاویر را با ترکیب 20 شبکه عصبی چند لایه به صورت هوشمند تجزیه و تحلیل می کند و تمام جزئیات را پیکسل به پیکسل بازیابی می کند.

پردازنده Neural Quantum قادر است تصاویر 4k را با استفاده از فناوری AI Upscale و 4K Upscaling بهینه کند. پردازنده در واقع به طور خودکار روشنایی را تنظیم می کند، کنتراست را افزایش می دهد و اشیا را بهبود می بخشد و به طور کلی وضوح هر چیزی را که به آن نگاه می کنید بهبود می بخشد. به این ترتیب می‌توانید فیلم‌ها، ورزش‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با کیفیت ۴k تماشا کنید، حتی اگر با این وضوح تصویربرداری نشده باشند. جزئیات پیشرفته تصاویر سینمایی ایجاد می کند که نفس شما را بند می آورد.

Neural Quantum Processor 4K

بهترین تجربه از تماشای فیلم!

این واقعیت که تلویزیون سامسونگ 65S95B از پیکسل‌های خود پشتیبانی استفاده می‌کند، بدیهی است که برای ایجاد کنتراست بهتر از تلویزیون‌های معمولی موجود در بازار عمل می‌کند. داشتن یک تلویزیون با کنتراست مناسب برای دوستداران فیلم مهم است زیرا بهترین تجربه را هنگام مشاهده محتوا در یک اتاق تاریک فراهم می کند. گفتیم این مدل کوانتوم دات هم دارد. نقاط کوانتومی نیمه هادی در اندازه های بسیار کوچک قادرند 100% استاندارد رنگی DCI-P3 را پوشش دهند، بنابراین تصاویر با طیف رنگی وسیع بسیار طبیعی هستند.

با فناوری Quantum HDR OLED فیلم های HDR هالیوود و نمایش های جریانی را از طریق صفحه نمایش OLED خود با جزئیات غیرقابل تصور پخش می کند. این مدل همچنین گواهی HDR10+ Adaptive و HDR10+ GAMING را دریافت کرده است. با قابلیت رمزگشایی فرمت HDR10+ فیلم ها و بازی ها، می توانید تصاویر پویا و زنده تماشا کنید. این فرمت پویا HDR تنظیمات تصویر از جمله روشنایی، رنگ، جزئیات و کنتراست را به ترتیب بهینه می‌کند تا بهترین فیلم شما را به نمایش بگذارد. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ S95B از فرمت HLG نیز پشتیبانی می کند.

بهترین تجربه از تماشای فیلم! در تلویزیون سامسونگ 65S95B

3 ویژگی پیشرفته تصویر در تلویزیون اولد سامسونگ 65S95B

حالت راحتی چشم یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که از سال 2022 به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است. این حالت از سنسورهای هوشمند روی صفحه تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ برای تنظیم نور و تنظیم هوشمند روشنایی صفحه با در نظر گرفتن زمان طلوع و غروب خورشید استفاده می کند. همچنین با کاهش نور آبی از آسیب دیدن چشم شما در هنگام تماشای محتوا جلوگیری می کند.

Real Depth Enhancer یکی از فناوری های جدید در تلویزیون های منتخب سامسونگ از سال 2022 است که به روشی مشابه چشم انسان در تلویزیون پردازش می شود که کنتراست را در پیش زمینه افزایش می دهد و پس زمینه را دست نخورده باقی می گذارد. به عنوان مثال، تصویر فیل در طبیعت به گونه ای خواهد بود که حتی چین و چروک های بدن آن نیز مشخص باشد. این فناوری تلویزیون 4K سامسونگ 65S95B را به گزینه ای ایده آل برای نمایش های طبیعت و مستندهای واقعیت تبدیل می کند.

تلویزیون سامسونگ S95B  سایز 65 اینچ از یک پوشش ضد انعکاس استفاده می کند. در تلویزیون های معمولی، هنگامی که نور کور کننده در اتاق وجود دارد، انعکاس نور باعث حواس پرتی می شود و بیننده برخی از جزئیات را از دست می دهد. پوشش ضد انعکاس تلویزیون با جذب نور از انعکاس آن جلوگیری می کند و به کاربر اجازه می دهد همه چیز را بدون حواس پرتی ببیند. ال ای دی سامسونگ 65S95B همچنین دارای زاویه دید وسیع (Ultra Viewing Angle) است، بنابراین تصاویری با رنگ های غنی و جزئیات از زوایای مختلف ارائه می دهد.

3 ویژگی پیشرفته تصویر در OLED 65S95B

نمایش ایده‌آل محتوای اکشن

تلویزیون سامسونگ 65S95B کلی عملکرد حرفه ای برای نمایش محتوای اکشن دارد. نرخ تازه‌سازی این تلویزیون ۱۲۰ هرتز است، بنابراین می‌تواند سریع‌ترین صحنه‌ها را بدون پرش یا محو شدن نمایش دهد. این مدل از نسخه جدید فناوری Motion Xcelerator با نام Motion Xcelerator Turbo+ پشتیبانی می کند. به طور کلی هنگام نمایش محتوای سریع، تعداد مشخصی فریم از بین می رود و اثرات ناخواسته ای مانند پرش و محو شدن ایجاد می شود. این فناوری انحصاری سامسونگ با صاف کردن حرکت و جبران فریم های از دست رفته و قرار دادن آنها بین فریم های اصلی از این اثرات جلوگیری می کند.

همه چیز برای گیم پلی حرفه‌ای

می توان روی ویژگی های بازی تلویزیون اسمارت سامسونگ 65S95B به عنوان یک تلویزیون بازی تکامل یافته حساب کرد. این تلویزیون دارای منوی Game bar 2.0 و عملکرد Super Ultra Wide Game View است. نوار بازی تمام اطلاعات مربوط به بازی از جمله تاخیر ورودی، فریم در ثانیه (FPS)، قابلیت HDR، قابلیت VRR (نرخ تجدید متغیر) و خروجی صدا را در اختیار بازیکن قرار می دهد. این تلویزیون همچنین از حالت نمایش فوق عریض برای بازی های کامپیوتری پشتیبانی می کند. گیمرها به راحتی می توانند نسبت صفحه نمایش را از 16:9 به 21:9 یا 32:9 از منوی بازی تغییر دهند.

مهم ترین اصول برای گیم پلی پیشرفته، تاخیر ورودی کم، نرخ تازه سازی بالا و زمان پاسخگویی سریع است. با اتصال کنسول به پورت HDMI 2.1 تلویزیون سامسونگ 65S95B می توانید بازی را با رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتز به صورت روان و واضح روی تلویزیون اجرا کنید. علاوه بر این، هنگامی که کنسول را متصل می کنید، حالت بازی خودکار (ALLM) تاخیر ورودی را به حداقل می رساند تا از گیم پلی روان لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ همچنین از فناوری نرخ تازه سازی FreeSync Premium پشتیبانی می کند. معمولاً زمانی که نرخ فریم خروجی دستگاه با نرخ تازه سازی نمایشگر سازگار نباشد، عوارض جانبی ناخواسته ای مانند پاره شدن صفحه نمایش ایجاد می شود. این فناوری با همگام سازی نرخ فریم و نرخ تازه سازی این گونه افکت ها را از بین می برد و تجربه بسیار بهتری را هنگام اجرای بازی های ویدیویی HDR فراهم می کند. فناوری Dynamic Black EQ همچنین به دیدن جزئیات در صحنه های تاریک بازی با قابلیت تغییر وسعت تلویزیون کمک می کند.

همه چیز برای گیم پلی حرفه‌ای در تلویزیون اولد سامسونگ S95B

فناوری های صوتی تلویزیون هوشمند سامسونگ 65S95B

تلویزیون SAMSUNG 65S95B از یک سیستم صوتی 2.2.2 کاناله متشکل از یک بلندگو، توییتر و تقویت کننده فعال برای تولید 60 وات صدا استفاده می کند. این خروجی صدا استثنایی است و عملا نیاز به سیستم صوتی مجزا در کنار تلویزیون را بی نیاز می کند. با این حال، به لطف بلوتوث صوتی و فناوری Q-Symphony، بهبود صدا به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است.

با خرید یک سیستم صوتی مستقل سازگار و اتصال آن به یک راه حل بلوتوث بی سیم، می توانید به راحتی صدا را بدون کابل های به هم ریخته به تلویزیون خود ارتقا دهید. همچنین امکان پخش صدا از دو دستگاه متصل از طریق بلوتوث وجود دارد. این هدفون همچنین می تواند از طریق بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی متصل شود. از طریق فناوری Q-Symphony، صدای تلویزیون و نوار صوتی متصل سامسونگ هماهنگ می شود. در واقع، شما می‌توانید مانند یک ارکستر سمفونیک، بدون قطع کردن تلویزیون به صدای فراگیر گوش دهید.

فناوری Adaptive Sound+ تلویزیون سامسونگ 65S95B به طور خودکار صدا را مطابق با ژانر محتوا بهینه می کند، بنابراین همیشه می توانید بهترین تجربه شنیداری را داشته باشید.

فناوری های صوتی تلویزیون 65S95B

صدای فراگیر سینمایی

تلویزیون اولد 65S95B همچنین از فناوری Object Tracking Sound، به اختصار OTS، برای ردیابی صدای اشیا در هر صحنه و پخش آن از طریق بلندگوهای مرکزی پشتیبانی می کند. این فناوری به شنیدن جزئیات و بازتولید صدای سه بعدی کمک می کند. علاوه بر این، تعدادی از تلویزیون های منتخب سامسونگ از سال 2022، مانند 65S95B، برای اولین بار از فناوری Dolby Atmos استفاده خواهند کرد. این تلویزیون با سیستم صوتی چند کاناله می تواند صدا را در همه جهات از جمله از بالا پخش کند. در واقع بدون نیاز به خرید سیستم صوتی چند کاناله، بلندگوهای تلویزیون برای تولید صدای سه بعدی و فراگیر بهینه سازی می شوند. این فناوری حس حضور در یک سالن کنسرت را به شنونده می دهد و باعث می شود کاربر احساس کند بخشی از صحنه های فیلم های اکشن است. تلویزیون جلو همچنین می تواند فرمت Dolby 5.1CH را رمزگشایی و پخش کند.

صدای فراگیر سینمایی در تلویزیون 2022 سامسونگ 55S95B

اسمارت هاب جدید سامسونگ S95B

مانند تمام تلویزیون های سامسونگ، تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ بر اساس سیستم عامل تایزن ساخته شده است. Smart Hub جدید سامسونگ از سال 2022 دستخوش تغییراتی در تلویزیون ها شده است. این بخش اکنون پیشنهادات محتوای شخصی سازی شده ای را ارائه می دهد تا کاربر بتواند زمان بیشتری را برای تماشا و زمان کمتری برای جستجو صرف کند. جلو و مرکز در رابط جدید، فیلم‌ها، نمایش‌ها، بازی‌ها، موسیقی و موارد دیگر را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.

منوی جدید دارای سه تب است: سرویس بازی، پس زمینه و رسانه. محبوب‌ترین سرویس‌های پخش محتوا به‌طور پیش‌فرض وجود دارند و میانبرهای صفحه‌کلید مرتبط با آن‌ها روی کنترل از راه دور گنجانده شده‌اند. سرویس Samsung TV PLUS برای پخش محتوای رایگان در دسترس است. با استفاده از این برنامه می توانید بدون نیاز به کارت اعتباری، اشتراک، عضویت یا خدمات اضافی لذت زیادی ببرید.

تلویزیون سامسونگ 65S95B از فناوری و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند. شما می توانید از این برنامه برای راه اندازی یک اکوسیستم هوشمند استفاده کنید. می‌توانید دستگاه‌های سازگار سامسونگ (دستگاه‌هایی که از SmartThings پشتیبانی می‌کنند) را به تلویزیون متصل کنید. این برنامه اطلاعاتی در مورد تنظیمات دستگاه های متصل در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید همه چیز را از راه دور از ابزار هوشمند خود کنترل کنید. این فرآیند به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر اتصالات شبکه بی سیم و همچنین عضویت در برنامه SmartThings نیاز دارد.

اسمارت هاب جدید سامسونگ S95B

دستیارهای صوتی

قابلیت کنترل صدا یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ است. این تلویزیون دارای دستیار انحصاری بیکسبی سامسونگ است. دکمه میکروفون صوتی در کنترل از راه دور موجود است. با فشردن این دکمه و ضبط صدا می توانید مطالبی را در تلویزیون جستجو کنید. این تلویزیون همچنین مجهز به دستیارهای داخلی گوگل و الکسا است. با این دستیارها می توان همه چیز را با صدا انجام داد، از جمله تغییر کانال، روشن/خاموش کردن، تنظیم صدا و جستجوی محتوا در تلویزیون.

دستیارهای صوتی تلویزیون سامسونگ S95B سایز 65 اینچ

سایر ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون 65S95B

به لطف اپلیکیشن تماس تصویری Google Duo در تلویزیون 2022 سامسونگ S95B امکان برقراری تماس تصویری وجود دارد. برای برقراری تماس، باید دوربین گوشی هوشمند، دوربین اسلیم فیت یا وب کم لاجیتک خود را به تلویزیون وصل کنید.

این تلویزیون مانند تلویزیون های قبلی از قابلیت Multi View بهره می برد. از این عملکرد می توان برای نمایش حداکثر 2 محتوای ویدیویی روی صفحه تلویزیون استفاده کرد. در واقع، شما همچنین می توانید گوشی خود را برای نمایش محتوا در حین تماشای محتوای تلویزیون وصل کنید.

تلویزیون فورکی سامسونگ 65S95B دارای قابلیت دسترسی از راه دور و Wireless Dex برای اتصال کامپیوتر سازگار و گوشی سامسونگ به ترتیب می باشد. با این راهکارها می توان از صفحه تلویزیون به عنوان دسکتاپ برای انجام کارهای روزانه استفاده کرد.

ویژگی TapView برای اتصال گوشی های سامسونگ با اندروید 8.1 و سیستم عامل های جدیدتر به تلویزیون سامسونگ 65S95B طراحی شده است. هنگام استفاده از این راه حل، گوشی باید به آرامی بر روی تلویزیون ضربه بزنید تا به طور خودکار اشتراک گذاری تشخیص داده شود و برای نمایش محتوا متصل شود.

تلویزیون QD-OLED سامسونگ 65S95B با کنترل از راه دور خورشیدی جدید سامسونگ (TM2280E) عرضه می شود. این ریموت منحصر به فرد باتری ندارد، اما پنل خورشیدی در پشت دارد و از طریق آن شارژ می شود. همچنین می توان آن را از طریق امواج روتر وای فای شارژ کرد. به این ترتیب هزینه های انباشته شدن باتری ها به محیط زیست تحمیل نخواهد شد.

سایر ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون 65S95B

شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون سامسونگ 65S95B را مشاهده کرده و آن را با قیمت ارزان تر، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون مینی ال ای دی (Neo QLED) با کیفیت تصویر 8K احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ QN900B را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K سامسونگ مدل S95B سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست