×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55QNED7S + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
33,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55QNED7S
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده تصویر :α5 Gen5 AI
سیستم عامل :WebOS نسخه 22
رزولوشن :2160×3840 پیکسل
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 55QNED7S تمام انتظارات شما را برای یک تلویزیون با کیفیت برآورده می کند. این تلویزیون از سری مدل های QNED 2022 است که به عنوان تلویزیون های بالارده و با کیفیت به بازار عرضه می شود. تفاوت تلویزیون های QNED در مقایسه با مدل های معمولی در بخش تصویربرداری است. نمایشگر این تلویزیون ها با ترکیب فناوری کوانتوم دات با نانوسل ساخته شده و توانایی ایجاد وضوح تصویری را دارد که در هیچ تلویزیون ال ای دی معمولی دیده نمی شود. آنچه در بخش تصویربرداری تلویزیون تاثیر بسزایی دارد، استفاده از هوش مصنوعی است که ویژگی هایی مانند پردازنده تصویر هوشمند نسل پنجم آلفا 5 و AI Picture Pro برای تجزیه و تحلیل هوشمند و افزایش وضوح خودکار را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ یک مدل بسیار باکیفیت با امکانات گسترده است. آخرین نسخه سیستم عامل با نام webOS 22 بر روی تلویزیون پیاده سازی شده است و خدمات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED7S به امکاناتی مانند دسترسی آسان به اینترنت، ارائه ساعت ها فیلم و سرگرمی با پلتفرم های آنلاین، اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و IOS و جستجوی صوتی مجهز است تا تلویزیونی کاملاً هوشمند و با امکانات کامل داشته باشید.

آنچه در تلویزیون ال جی QNED7S بسیار قابل مشاهده است، استفاده گسترده از هوش مصنوعی ThinQ AI در قسمت های مختلف است که در نهایت با هوشمندترین حالت عملکرد، تجربه کاربری پیشرفته ای را برای شما به ارمغان می آورد.  با ما در این معرفی محصول از دوزین کالا همراه شوید تا تمامی اطلاعاتی که قبل از خرید تلویزیون نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

تلویزیون ال جی 55qned7s ساخت 2022 میلادی

QNED؛ نسل جدید تلویزیون‌های خاص ال جی

در سال 2021، برای اولین بار شاهد رونمایی از جدیدترین خط تولید تلویزیون ال جی، تلویزیون های QNED بودیم. تلویزیون های QNED درست زمانی وارد صنعت تلویزیون شدند که مصرف کنندگان انتظار یک تحول جدید در کیفیت تصویر تلویزیون را داشتند. QNED تکامل جالب تلویزیون های ال جی بود که به دلیل کیفیت نمایش عالی برای پخش محتوا، منتقدان بسیاری را به خود جلب کرد. با گذشت یک سال، بهبودهایی در تلویزیون‌های QNED ال جی از جمله 55QNED7S صورت گرفته است تا وضوح قابل‌توجهی بهتری برای بیننده ارائه دهد.

به طور کلی، فناوری QNED ترکیبی ناب از فناوری نانوسل ال جی و فناوری نقطه کوانتومی سامسونگ است. ترکیب این دو فناوری خط تولید جدیدی را در تلویزیون های ال جی ایجاد کرد که در رده بالاتری نسبت به مدل های نانوسل قرار دارند و بالاترین تلویزیون های LED این برند را در بر می گیرند. ترکیب خلاقانه نقاط کوانتومی با فناوری نانوسل باعث ایجاد رنگ هایی با خلوص بسیار بالا شده است تا بتوانیم عرض رنگ ها را با حجم رنگی عالی در نمایشگرهای این سری تلویزیون های ال جی مشاهده کنیم.

تلویزیون 55QNED7S به عنوان یک مدل QNED، وضوح رنگی را به شما ارائه می دهد که تعداد کمی از تلویزیون ها می توانند ارائه دهند. به این معنی که با صفحه نمایش 55 اینچی این تلویزیون، دقیقاً جزئیاتی را می بینید که در دنیای واقعی می توانید ببینید و در نتیجه جزئیات واقعی را در بالاترین سطح وضوح مشاهده کنید.

نمایشگر 4K با پردازشگر α5 Gen5 AI Processor

تلویزیون ال جی 55QNED7S مجهز به رزولوشن 4K است تا جزئیات تصویر با کیفیت عالی را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون با استفاده از استاندارد 4K توانایی نمایش وضوح بسیار بالا با تراکم پیکسلی ایده آل را دارد. به طور کلی با صفحه نمایش 4K این تلویزیون می توانید وضوح 4 برابر تلویزیون های Full HD را داشته باشید. برای پردازش محتوای ویدیویی، از پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor برای آماده سازی نمایشگر روی صفحه تلویزیون استفاده می شود. این پردازنده با استفاده از هوش مصنوعی ال جی این قابلیت را دارد که به صورت هوشمند محتوای ویدیویی را ارتقا دهد و تنظیمات تصویر را به صورت خودکار با توجه به محتوای ویدیویی اعمال کند.

تلویزیون QNED7S از پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor برای بهبود وضوح محتوا، افزایش طیف رنگی قابل مشاهده و به تصویر کشیدن جزئیات برجسته استفاده می کند تا در نهایت بهینه سازی کلی برای محتوای پخش شده در صفحه نمایش 55 اینچی 4K را اجرا کند. ارتقاء 4K به طور کامل برای محتوای با وضوح پایین اعمال می شود و حتی محتوای با کیفیت پایین با وضوح بالاتر از حد انتظار بر روی صفحه تلویزیون به بیننده نمایش داده می شود.

از ویژگی AI Picture Pro نیز در پردازشگر تصویر استفاده شده است. این ویژگی هوشمند با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق در هوش مصنوعی به طور منحصر به فرد آموزش داده شده است تا تنظیمات مناسب برای هر محتوا ارائه دهد. در واقع، AI Picture Pro تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ نقش بهبود تنظیمات تصویر را برای داشتن بهترین کنتراست، وضوح رنگ و نمایش محتوای غنی تر و واقعی تر ایفا می کند.

نوردهی فوق العاده در تلویزیون ال جی 55QNED7S

تلویزیون کیوند ال جی 55QNED7S دارای صفحه نمایش LED Edge است. این نوع نور پس زمینه قرارگیری دیودهای نوردهی را در گوشه های صفحه متمرکز می کند تا هنگام نمایش محتوا با عدم نوردهی مناسب و تیره شدن گوشه های اطراف صفحه نمایش مواجه نشوید. با این حال، در حالت نوردهی معمولی، نوردهی LED Edge تا حدی با کاهش نوردهی همراه است. برای حل این مشکل، ال جی از کنترل نور پس زمینه با استفاده از Dimming Pro در تلویزیون ال جی 55QNED7S استفاده می کند. این ویژگی کنترل نور پس‌زمینه از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای نقشه‌برداری از نمایشگر و ارسال اطلاعات مربوط به اشیاء در تصویر به بلوک‌های نوردهی در سراسر پس‌زمینه استفاده می‌کند.

با استفاده از فناوری Dimming Pro، نوردهی بهینه در تمام قسمت های مرکزی و گوشه های صفحه تلویزیون 55 اینچی اعمال می شود. این عملکرد نور را به طور بهینه تنظیم می کند تا نقاط کم نور افزایش یافته و نقاط روشن رنگ ها را با روشنایی افزایش یافته نشان دهند. به این ترتیب نوردهی صفحه تلویزیون ال جی 55QNED7S دقیقا در حالت بهینه قرار می گیرد تا صفحه تلویزیون بتواند نور مناسبی را برای نمایش محتوای ویدیویی نمایش دهد.

کنترل روشنایی هوشمند با AI Brightness Control

AI Brightness Control یک عملکرد هوشمند برای تنظیم روشنایی نمایشگر است که در تلویزیون 55 اینچی QNED برای داشتن روشنایی ایده آل استفاده می شود. این ویژگی از سنسورهای تشخیص نور محیطی استفاده می کند که کاملاً به نور محیط حساس هستند و شدت نور محیط را در جایی که تلویزیون قرار می دهد اندازه گیری می کند. بنابراین با کاهش یا افزایش نور محیط، حسگرهای نور فعال می شوند و کنترل روشنایی AI با توجه به روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر را کاهش یا افزایش می دهد. این تنظیم هوشمند نوردهی باعث شده است که وضوح تصویر تلویزیون 2022 ال جی 55QNED7S در حد ایده آل حفظ شود و نوردهی نامناسب به چشم بیننده در هنگام تماشای فیلم آسیبی وارد نکند.

تولید میلیاردها رنگ غنی در نمایشگر

یکی از بهترین ویژگی هایی که خرید تلویزیون هوشمند ال جی 55QNED7S را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند، ویژگی های تصویری است که به تولید بیش از یک میلیارد رنگ غنی بر روی صفحه نمایش کمک می کند. به طور کلی، فناوری نانوSG در صفحه نمایش با استفاده از ذرات نانو، توانایی فیلتر کردن رنگ های اصلی طیف رنگی RGB را دارد و می تواند ناخالصی های رنگی را به طور کامل از تصویر حفظ کند. علاوه بر این، فناوری نقاط کوانتومی نیز به بهبود توانایی پیکسل های تصویر برای نمایش رنگ های مختلف کمک کرده است تا تصاویر در تلویزیون ال جی 55QNED7S با وضوح رنگ واقعی نمایش داده شوند. قابلیت بازتولید رنگ واقعی تلویزیون ال جی به نمایش 100 درصد عمق رنگ کمک می کند و با افزایش طیف رنگی تلویزیون امکان نمایش جزئیات کامل مطالب مختلف را فراهم می کند.

سینما را به منزل خود بیاورید

به طور کلی، تلویزیون QNED یک مدل با کیفیت از سری تلویزیون های 2022 ال جی است که به دلیل وضوح تصویر عالی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این تلویزیون مجهز به بهترین فناوری ها برای بهبود وضوح تصویر، روشنایی و رنگ است تا یکی از بهترین انتخاب ها برای تماشای هر فیلم و سریالی به حساب آید. تلویزیون 4K ال جی 55QNED7S به بهترین ویژگی‌ها در بخش‌های مختلف مجهز شده است، بنابراین می‌توانید از لذتی مانند نشستن در سالن سینما، تماشای فیلم بر روی صفحه نمایش 4K با کیفیت لذت ببرید.

حالت فیلم ساز (FILMMAKER MODE)

FILMMAKER MODE یک ویژگی منحصر به فرد است که لذت تماشای فیلم را با تلویزیون 55 اینچی QNED دو چندان می کند. با حفظ نسبت تصویر و نرخ فریم، حالت Movie Maker می تواند از هرگونه تغییر و اعوجاج در صفحه فیلم جلوگیری کند. این حالت تصویر از ایجاد وقفه در حرکت صحنه های سریع جلوگیری می کند و واقعی ترین نمایش تصاویر را ارائه می دهد. در صفحه نمایش باکیفیت ال ای دی ال جی 55QNED7S دقیقا می توان جزئیاتی را مشاهده کرد که کارگردان برای نمایش فیلم در صفحه سینما قصد داشته است. این عملکرد یکی از چندین حالت تصویری است که در تلویزیون ال جی تعبیه شده است و می توانید با انتخاب FILMMAKER MODE از تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

فیلم‌های HDR را در وضوحی بهتر ببینید.

قابلیت Active HDR در تلویزیون QNED ال جی استفاده شده و فرمت های HDR10 Pro و HLG نیز در این تلویزیون به طور کامل پشتیبانی می شوند. از طریق HDR10 Pro، محدوده دینامیکی بالا (HDR) به تنظیم خودکار روشنایی مجهز شده است. این عملکرد روشنایی را منحصراً برای نمایش جزئیات بیشتر تنظیم می کند تا محتوای HDR با کیفیت رنگ بهتری نمایش داده شود. به طور کلی محتوای HDR برای نمایش جزئیات کامل نیاز به گستره رنگ بالاتری دارد و تلویزیون LG 55QNED7S با استفاده از طیف رنگی گسترده و روشنایی مطلوب می تواند جزئیات تصویر را در این محتوا به خوبی نمایش دهد.

تلویزیون ال جی QNED7S و پشتیبانی از پلتفرم‌های آنلاین فیلم

این تلویزیون 55 اینچی ال جی 4K از سرویس‌های آنلاین قابل اعتماد تماشای فیلم مانند Netflix و Prime Video پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با اتصال تلویزیون ال جی 55QNED7S به اینترنت دنیایی از سرگرمی نامحدود را در این پلتفرم‌های آنلاین داشته باشید. مجموعه ای از فیلم ها و سریال های روز جهانی در خدمات نمایش آنلاین فیلم ارائه می شود و همچنین سرویس OTT به روز رسانی کامل در بخش نرم افزار را ارائه می دهد.

طراحی و دیزاین مخصوص افراد خاص پسند

تلویزیون‌های 2022 ال‌جی با روش‌های سازگار با محیط زیست عرضه شدند. بسته بندی سازگار با محیط زیست در تلویزیون های جدید ال جی استفاده شده است، جایی که چاپ تک رنگ روی مقوای بسته بندی امکان بازیافت بسیار آسان تر برای بسته بندی مدل های جدید را فراهم می کند. معنای واقعی زیبایی را می توان در تمام جزئیات به کار رفته در طراحی تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ مشاهده کرد. این تلویزیون با حاشیه‌های بسیار باریک عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید صفحه‌نمایش بزرگی داشته باشید که حواستان به حاشیه‌های اطراف آن کمتر باشد.

محفظه نمایشگر 55QNED7S با حداقل ضخامت تولید می شود تا از طراحی مدرن اطمینان حاصل شود، به خصوص هنگامی که بر روی دیوار نصب می شود. طراحی پنل پشت تلویزیون بسیار صاف و یکدست است و به نظر می رسد با نصب تلویزیون بر روی دیوار، کمترین برآمدگی آن را مشاهده خواهید کرد. البته پایه های شیک و زیبایی که برای قرار دادن تلویزیون تعبیه شده است احتمالا شما را از نصب تلویزیون بر روی دیوار منصرف می کند.

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ دارای یک نوع کنتاکت با طراحی جدید است. این پایه ها فوق العاده ظریف هستند و در عین حال صفحه تلویزیون را با دوام بالایی در جای خود نگه می دارند. نکته اصلی در مورد این پایه های تقسیم شده، قابلیت تنظیم موقعیت در دو حالت است: حالت استاندارد که پایه ها در هر دو گوشه نمایشگر قرار دارند و حالت نزدیکتر که در آن دو پایه فاصله کمتری از هم دارند. این حالت برای قرار دادن تلویزیون روی میز تلویزیون های با عرض کمتر بسیار مناسب است.

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند ال جی 55QNED7S

در ساختار سیستم صوتی تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ از 2 بلندگوی Down Firing استفاده شده است که هر کدام به توان خروجی 10 وات مجهز هستند. این بلندگوها در مجموع 20 وات صدا را به گوش شنونده می رسانند که وضوح و حجم قابل قبولی در بخش صدا دارد. Clear Voice Pro صداها را برای حذف نویز صدا پاک می کند و صدایی شفاف و با کیفیت را برای شما فراهم می کند. این تلویزیون همچنین به عملکرد AI Sound Pro مجهز است که یک کانال صدای مجازی را با کانال اصلی صدای تلویزیون ال جی 55QNED7S ترکیب می کند تا صدا را با وضوح بهتری در محیط منتشر کند.

این ویژگی حالت ها و افکت های صدا را با توجه به ژانر تصویر تنظیم می کند و صدا را بر اساس محتوایی که تماشا می کنید بهینه می کند. می توانید از فناوری های مختلف تعبیه شده در بخش صدا برای به اشتراک گذاری صدا استفاده کنید. بلوتوث همیشه آماده کار است، LG Sound Sync و اشتراک‌گذاری صدا برخی از این ویژگی‌های کاربردی هستند. از طریق این عملکردها امکان اشتراک گذاری صدا وجود دارد و می توانید وضوح صدای تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ را با اتصال سیستم های صوتی مختلف مانند نوارهای صوتی و بلندگوهای خارجی افزایش دهید.

تلویزیونی مناسب برای بازی‌های ویدیویی

تلویزیون ال جی 55QNED7S وضوح تصویر مناسبی دارد و فناوری های مختلفی برای ارائه جزئیات واقعی به هر محتوا دارد. این تلویزیون از نرخ رفرش 60 هرتز برای نمایش محتوای 4K استفاده می کند و دارای قابلیت HGIG برای اعمال تنظیمات خاص HDR برای نمایش بازی های HDR با وضوح رنگ مطلوب است. تاخیر ورودی تلویزیون بسیار کم است و با قابلیت ALLM، تلویزیون ال جی می تواند به طور خودکار حالت بازی را انتخاب کند تا از کمترین میزان تاخیر ورودی بهره مند شود.

Google Stadia به صورت داخلی در تلویزیون ال جی استفاده می‌شود و پشتیبانی کامل از GeForce NOW ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها گزینه‌های گیم‌پلی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به آخرین حالت‌های بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، تلویزیون ال‌جی از eARC پشتیبانی می‌کند تا هنگام اتصال به کنسول‌های بازی، رزولوشن ایده‌آلی در هر دو بخش صوتی و تصویری داشته باشید. به طور کلی، تی وی ال جی 55QNED7S با تمام ویژگی های معمول بازی گزینه ایده آلی نیست، اما می تواند انتخاب خوبی برای بازی های ویدیویی معمولی باشد.

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون 2022 ال جی 55QNED7S

نسخه جدید سیستم عامل webOS که از سال 2022 در تلویزیون ها پیاده سازی شده است با نام webOS 22 یک نسخه کاملاً سازگار برای راحتی بیشتر کاربران است. این سیستم عامل دارای سرعت پاسخگویی منحصر به فردی برای اجرای تمامی دستورات در کسری از ثانیه است. با سیستم عامل webOS، منوی کاملا ساده و روانی را دریافت می کنید که به شما امکان دسترسی آسان به تمام بخش ها را می دهد. یکی از جدیدترین قابلیت هایی که به نسخه جدید این سیستم عامل اضافه شده است، قابلیت My Profile است که امکان ایجاد حساب کاربری را برای اعضای خانواده فراهم می کند. این بدان معنی است که هر یک از اعضای خانواده می توانند در حین استفاده از تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ به حساب شخصی خود وارد شوند. یکی از نکاتی که به این اکانت ها جذابیت خاصی می بخشد، امکان سفارشی سازی کامل است.

به لطف استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی QNED، تاریخچه جستجو و محتوای تماشا شده در تلویزیون بررسی می‌شود تا محتوایی را که مطابق با سلیقه کاربر باشد پیشنهاد کند. سیستم عامل webOS راحتی کامل را هنگام اتصال به اینترنت فراهم می کند و از طریق فروشگاه محتوای ال جی می توانید هر برنامه سازگار با "تلویزیون ال جی 55QNED7S" را دانلود کنید.

اتصال به گوشی‌های هوشمند

چندین راه ارتباطی برای اتصال تلفن های هوشمند به تلویزیون 55 اینچی 4K پشتیبانی می شود. این راه ها شامل اشتراک گذاری صفحه نمایش برای اتصال به گوشی های اندرویدی و Apple AirPlay و HomeKit برای اتصال به گوشی های iOS است. از طریق این کانال های ارتباطی می توانید محتوای روی صفحه نمایش گوشی خود را با کیفیت بهتری در تلویزیون 2022 ال جی QNED7S مشاهده کنید.

جستجوی صوتی ال جی

جستجوی صوتی ال جی یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI برای تلویزیون به ارمغان آورده است تا بتوانید به راحتی با صدای خود آنچه را که نیاز دارید در تلویزیون جستجو کنید. این ویژگی جستجوی محتوای مورد نظر خود را آسان می کند.

Room To Room Share

با ویژگی جدید اشتراک گذاری اتاق به اتاق، می توانید تلویزیون های ال جی را در خانه خود متصل کنید. این قابلیت در حالت گیرنده ال جی 55QNED7S ارائه شده است که به گیرنده این قابلیت را می دهد که محتوای ارسالی شما را از طریق تلویزیون ال جی دیگر دریافت کند. این ویژگی امکان اشتراک گذاری آسان محتوا از یک تلویزیون به تلویزیون دیگر را در محیط خانه فراهم می کند. برای استفاده از این ویژگی، هر دو تلویزیون باید از اشتراک اتاق به اتاق پشتیبانی کنند.

قابلیت Sport Alert

Sport Alert یکی از بهترین ویژگی ها برای دوستی است که بازی های ورزشی دارد. برای اطلاع از زمان و جزئیات بازی های ورزشی زنده می توانید از این زنگ هشدار استفاده کنید. Sport Alert در تلویزیون ال جی QNED7S سایز 55 اینچ اطلاعات بازی را از طریق یک اعلان زمان سه بار قبل از شروع بازی، در طول بازی و در پایان بازی به شما نشان می دهد، بنابراین حتی اگر در حال تماشای برنامه دیگری هستید، می توانید اطلاعات مربوط به بازی ورزشی مورد علاقه خود را مشاهده کنید. . 

در این صفحه امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 55QNED7S محصول 2022 وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید نسبت به خرید این تلویزیون هوشمند الجی با ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر برای گیمینگ و تماشای حرفه ای فیلم هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید که برای استفاده در هتل ها نیز مناسب می باشد. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای مشاهده فیلم و سریال نیاز دارید، ما تلویزیون ال جی NANO84 را به شما پیشنهاد می کنیم که برای استفاده خانگی و حتی در هتل ها مناسب است.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED7S سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست