×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65QNED7S + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
50,700,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65QNED7S
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده تصویر :α5 Gen5 AI
سیستم عامل :WebOS نسخه 22
رزولوشن :2160×3840 پیکسل
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 65QNED7S از سری مدل های QNED ال جی در سال 2022 به بازار عرضه شد. ال جی این تلویزیون را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه معرفی می کند که مبتنی بر فناوری mini-LED نیست بلکه نور پس زمینه Edge است. به طور کلی، تلویزیون های QNED با ترکیب فناوری های پیشرفته نانوسل رنگی و نقطه کوانتومی به سطح قابل توجهی از رنگ و روشنایی دست می یابند و این ویژگی آن ها را نسبت به مدل های LED و نانوسل معمولی برتری می دهد.

پردازنده α5 Gen5 AI 4K به عنوان یک پردازنده حرفه ای مورد استفاده در ساختار تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ از طریق هوش مصنوعی برای بهینه سازی کیفیت تصویر و صدا کار می کند. این تلویزیون 65 اینچی با پشتیبانی از فرمت HDR10 Pro، حالت ساخت فیلم و دسترسی به طیف گسترده ای از سرویس های استریم به گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به فیلم و سریال تبدیل خواهد شد. تلویزیون 65QNED7S با قابلیت بازتولید 20 وات صدا و فناوری های منحصر به فرد در این بخش نیز تجربه صوتی رضایت بخشی را ارائه می دهد.

سیستم عامل webOS22 در نسل جدید تلویزیون های ال جی از جمله تلویزیون ال جی QNEDS به کاربران اجازه می دهد تا از سرگرمی های نامحدود در اینترنت لذت ببرند. یکی از جدیدترین ویژگی‌های هوشمند تلویزیون 65 اینچ ال جی QNED7S ، اشتراک‌گذاری اتاق به اتاق با امکان دریافت محتوا از تلویزیون سازگار دیگر ال جی در اتاق‌های دیگر خانه است. برای بررسی ویژگی های کامل این تلویزیون، تا پایان این مقاله از دوزین کالا با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی 65QNED7S ساخت 2022 میلادی

QNED؛ نوآوری در تلویزیون‌های ال جی

در سال 2021، ال جی برای اولین بار خط تولید جدید خود را با نام QNED معرفی کرد. در حالی که تلویزیون های نانوسل چندین سال و حتی در حال حاضر در بین مصرف کنندگان جهانی محبوبیت پیدا کرده اند، مدل های کیوند با افزودن فناوری جدید به کیفیت تصویر حتی بهتری دست می یابند. ترکیب نوآورانه Quantum Dot و NanoCell در این نوع نمایشگر به طور کامل انتظارات مصرف کنندگان از یک تلویزیون LED را برآورده می کند. تلویزیون LG 65QNED7S یکی از آن تلویزیون های خلاقانه است.

در تلویزیون ال جی 65QNED7S با استفاده از فناوری Nano Color Pro، رنگ‌های ناخالص از طول موج RGB حذف می‌شوند، بنابراین می‌توان گفت با جداسازی پیکسل‌های رنگی نور، تصاویر بسیار واقعی‌تر از حد معمول ایجاد می‌شوند. از سوی دیگر، نقاط کوانتومی رنگی به عنوان مواد نیمه هادی بسیار ظریف، بسته به اندازه خود، نور را از خود عبور می دهند و طیف متفاوتی از رنگ ها را ایجاد می کنند، زیرا ادعا می شود تلویزیون های مجهز به آن ها می توانند 100 درصد از کل فضای رنگی DCI را پوشش دهند.

حدود یک میلیارد رنگ در صفحه نمایش تلویزیون QNED7S امکان نمایش تصاویر با جزئیات باورنکردنی را فراهم می کند که با آنچه در دنیای واقعی وجود دارد مطابقت دارد. این تلویزیون با وضوح رنگ عالی یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است.

تلویزیون 4K ال جی 65QNED7S با پردازنده α5 Gen5 AI

تلویزیون 2022 ال جی 65QNED7S با پشتیبانی از رزولوشن 4K می تواند جزئیات زیبایی را در صفحه نمایش بزرگ خود به نمایش بگذارد. در واقع این تلویزیون با استاندارد 4K توانایی پوشش 2160 در 3840 پیکسل را بر روی صفحه نمایش خود دارد که 4 برابر وضوح Full HD است و باعث می شود سطح بالایی از واقع گرایی را تجربه کنید. برای پردازش محتوای ویدیویی، از پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor برای آماده سازی نمایشگر روی صفحه تلویزیون استفاده شده است. این پردازنده از هوش مصنوعی برای بهبود محتوای ویدیویی با کیفیت پایین تر از حد انتظار استفاده می کند و به طور خودکار تنظیمات تصویر را برای مطابقت با محتوای ویدیو اعمال می کند.

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ از پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI برای افزایش وضوح محتوا، افزایش طیف رنگ قابل مشاهده و ارائه جزئیات برجسته استفاده می کند تا در نهایت بهینه سازی کلی برای محتوای پخش شده در صفحه نمایش 65 اینچی 4K را اجرا کند. از طریق فرآیند ارتقاء مقیاس 4K، پردازنده نسل پنجم آلفا 5 می‌تواند محتوای با کیفیت پایین‌تر را از نظر داده‌های 4K ارتقاء دهد و در نتیجه آن را با وضوح بالاتر از حد انتظار روی صفحه تلویزیون نمایش دهد.

از فناوری AI Picture Pro نیز در پردازشگر تصویر استفاده شده است. این ویژگی هوشمند با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق در هوش مصنوعی به طور منحصر به فرد آموزش داده شده است تا تنظیمات مناسب برای هر محتوا ارائه دهد. در واقع، AI Picture Pro تلویزیون ال جی 65QNED7S نقش بهبود تنظیمات تصویر را ایفا می کند تا بهترین کنتراست، وضوح رنگ و نمایش محتوای غنی تر و واقعی تر را داشته باشد.

تنظیم نور و کنتراست در تلویزیون 65QNED7S

تلویزیون هوشمند ال جی 65QNED7S با فناوری نور پس زمینه LED Edge توسعه یافته است. این نوع نور پس‌زمینه در واقع به چیدمان ال‌ای‌دی‌هایی اطلاق می‌شود که در لبه‌های نمایشگر نور ساطع می‌کنند تا اثر هاله‌ای اطراف آن را از بین ببرند. با این حال، در حالت نوردهی معمولی، نوردهی LED Edge تا حدی با کاهش نوردهی همراه است. برای حل این مشکل، ال جی از کنترل نور پس زمینه با استفاده از Dimming Pro در "تلویزیون ال جی 65QNED7S" استفاده می کند. این ویژگی کنترل نور پس‌زمینه از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای نقشه‌برداری از نمایشگر و ارسال اطلاعات مربوط به اشیاء در تصویر به بلوک‌های نوردهی در سراسر پس‌زمینه استفاده می‌کند.

فناوری Dimming Pro به‌عنوان نوع خاصی از فناوری کاهش نور محلی، کنتراست را با کنترل نور پس‌زمینه در صفحه تلویزیون 65 اینچی بهینه می‌کند. این عملکرد نور را به طور بهینه تنظیم می کند تا نقاط کم نور افزایش یافته و نقاط روشن رنگ ها را با روشنایی افزایش یافته نشان دهند. به این ترتیب نوردهی صفحه تلویزیون 4K ال جی 65QNED7S دقیقا در حالت بهینه قرار می گیرد تا صفحه تلویزیون بتواند نور مناسبی برای نمایش محتوای بصری نمایش دهد.

AI Brightness Control (تنظیم روشنایی هوش مصنوعی)

یکی از جالب ترین ویژگی های مرتبط با هوش مصنوعی در تلویزیون های ال جی، AI Brightness Control نام دارد که در این تلویزیون 65 اینچی QNED نیز استفاده شده است. سنسور هوشمند تعبیه شده در نمایشگر این تلویزیون در محاسبه نور محیط بسیار کارآمد است. پردازنده مبتنی بر این سنسور می تواند روشنایی نمایشگر را بر اساس روشنایی محیط تنظیم کند. بنابراین، با کاهش یا افزایش نور محیط، سنسورهای نور فعال می شوند و کنترل روشنایی هوش مصنوعی باعث کاهش یا افزایش روشنایی نمایشگر نسبت به روشنایی محیط می شود. این تنظیم هوشمند نوردهی باعث شده است که وضوح تصویر تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ در حد ایده آل حفظ شود و نوردهی نامناسب به چشم بیننده در هنگام تماشای فیلم آسیبی وارد نکند.

میلیاردها رنگ غنی در صفحه نمایش

یکی از بهترین ویژگی هایی که خرید تلویزیون QNED ال جی را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند این است که دارای فناوری های پیشرفته ای است که بیش از یک میلیارد رنگ غنی را روی صفحه نمایش می دهد. به طور کلی، فناوری نانوسل در صفحه نمایش با استفاده از ذرات نانو، قابلیت فیلتر کردن رنگ های اصلی طیف رنگی RGB را دارد و می تواند ناخالصی های رنگی را به طور کامل از روی تصویر حذف کند. علاوه بر این، فناوری نقاط کوانتومی نیز به بهبود توانایی پیکسل های تصویر برای نمایش رنگ های مختلف کمک کرده است تا بتوان تصاویر را در تلویزیون کیوند ال جی 65QNED7S با وضوح رنگ واقعی نمایش دهد. با قابلیت بازتولید رنگ های دقیق و پوشش طیف وسیعی از رنگ ها در این تلویزیون، می توانید تجربه تماشای بسیار بهتری داشته باشید.

تجربه سینما در محیط خانه

تلویزیون های ال جی در سال 2022 می توانند به گزینه ای عالی برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت تصویر عالی تبدیل شوند. تلویزیون ال جی 65QNED7S با فناوری های وضوح، رنگ و روشنایی برتر می تواند تجربه بصری کاربران را به سینما بیاورد. این تلویزیون با عملکرد برتر در بخش های مختلف و با وضوح 4K توسعه یافته است. در زیر تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد آن را در این زمینه توضیح داده ایم.

FILMMAKER MODE (حالت فیلمساز)

FILMMAKER MODE لذت تماشای محتوا را با تلویزیون 65 اینچی ال جی چند برابر می کند. این حالت برای اولین بار توسط UHD Alliance برای حفظ دید واقعی سازنده ایجاد شد. هنگامی که این حالت در بین انواع حالت های تصویر تلویزیون فعال می شود، مواردی مانند نرخ فریم، نسبت تصویر و رنگ ها دست نخورده باقی می مانند. به طور کلی حالت FILMMAKER از اعمال هر گونه افکت مصنوعی بر روی تصویر جلوگیری می کند و واقعی ترین حالت نمایش تصویر را ارائه می دهد. در نمایشگر باکیفیت ال ای دی ال جی 65QNED7S دقیقا می توان جزئیاتی را که کارگردان برای نمایش فیلم روی صفحه سینما در نظر داشته است، مشاهده کرد.

فیلم های HDR

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ با فناوری Active HDR قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد. فناوری Dynamic Tone Mapping با نقشه رنگی پیشرفته به نمایش بهتر چنین محتوایی کمک می کند. این تلویزیون از فرمت های HDR10 Pro و HLG نیز پشتیبانی می کند. از طریق HDR10 Pro، محدوده دینامیکی بالا (HDR) به تنظیم خودکار روشنایی مجهز شده است. این عملکرد روشنایی را منحصراً برای نمایش جزئیات بیشتر تنظیم می کند تا محتوای HDR با کیفیت رنگ بهتری نمایش داده شود. به طور کلی محتوای HDR برای نمایش کامل جزئیات نیاز به گستره رنگ بالاتری دارد و تلویزیون اسمارت ال جی 65QNED7S با استفاده از طیف رنگی گسترده و روشنایی مطلوب می تواند جزئیات تصویر را به خوبی در این محتوا نمایش دهد.

تلویزیون هوشمند ال جی 65QNED7S با پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم

این تلویزیون 65 اینچی 4K از خدمات قابل اعتماد تماشای فیلم آنلاین مانند Netflix و Prime Video پشتیبانی می کند. می توانید تلویزیون ال جی 65QNED7S را به اینترنت متصل کنید و سپس با راه اندازی سرویس مورد نظر خود از تماشای آنلاین فیلم با کیفیت بالا لذت ببرید.

زیبایی در مینیمالیسم

تلویزیون های 2022 ال جی مطابق با استانداردهای حفاظت از محیط زیست از جمله بسته بندی اکو با چاپ تک رنگ و مقوای قابل بازیافت در بازار جهانی عرضه می شوند. در جزئیات طراحی تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ می توانید زیبایی خاصی را مشاهده کنید. این تلویزیون دارای یک قاب بسیار نازک در اطراف صفحه نمایش بزرگ است، بنابراین شما یک صفحه نمایش کامل برای تماشای محتوای مورد علاقه خود خواهید داشت.

محفظه نمایشگر تی وی 65QNED7S با حداقل ضخامت تولید شده است، بنابراین می توان آن را به عنوان یک گزینه نصب روی دیوار در نظر گرفت. طراحی پنل پشت تلویزیون بسیار صاف و یکدست است و به نظر می رسد با نصب تلویزیون بر روی دیوار، کمترین برآمدگی آن را مشاهده خواهید کرد. البته پایه های شیک و زیبایی که برای قرار دادن تلویزیون تعبیه شده است احتمالا شما را از نصب تلویزیون بر روی دیوار منصرف می کند.

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ دارای پایه های دو طرفه با طراحی جدید است. این پایه ها فوق العاده ظریف هستند و در عین حال صفحه تلویزیون را با دوام بالایی در جای خود نگه می دارند. نکته مهم در مورد این پایه های چنگال قابلیت تنظیم موقعیت در دو حالت است. در حالت استاندارد، پایه ها را می توان در لبه های نمایشگر نصب کرد، اما در غیر این صورت می توان با کاهش فاصله بین آنها، تلویزیون را روی میزهای کوچکتر قرار داد.

فناوری‌های صوتی تلویزیون ال جی 65QNED7S

عملکرد انتشار صدا در تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ توسط بلندگوهای Down Firing با قابلیت هدایت صدا از زیر محفظه به جلو انجام می شود. این بلندگوها با توان 20 وات می توانند صدایی شفاف و گویا در محیط ایجاد کنند. از فناوری های جالب استفاده شده در این تلویزیون باید به Clear Voice Pro اشاره کرد که به پاکسازی صدا می پردازد تا نویزهای صدا را حذف کند و صدایی شفاف و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون همچنین مجهز به فناوری AI Sound Pro است و یک کانال صدای مجازی را با کانال اصلی صدای تلویزیون ال جی 65QNED7S ترکیب می کند تا صدا را با وضوح بهتری در محیط منتشر کند.

این ویژگی حالت ها و افکت های صدا را با توجه به ژانر تصویر تنظیم می کند و صدا را بر اساس محتوایی که تماشا می کنید بهینه می کند. می توانید از فناوری های مختلف تعبیه شده در بخش صدا برای به اشتراک گذاری صدا استفاده کنید. بلوتوث همیشه آماده کار است، LG Sound Sync و اشتراک‌گذاری صدا برخی از این ویژگی‌های کاربردی هستند. از طریق این توابع امکان اشتراک گذاری صدا وجود دارد و شما قادر خواهید بود با اتصال سیستم های صوتی مختلف مانند نوارهای صوتی و بلندگوهای خارجی، حجم و وضوح تلویزیون ال جی 65QNED7S را افزایش دهید.

تجربه مناسب از بازی‌های ویدیوئی

تی وی 2022 ال جی 65QNED7S نه تنها برای تماشای فیلم، بلکه برای بازی هایی با وضوح تصویر قابل قبول و به طور کلی گرافیک قدرتمند گزینه مناسبی است. پنل نرخ رفرش 60 هرتزی این تلویزیون توانایی خوبی برای نمایش محتوای 4K با فرکانس 60 هرتز دارد. این تلویزیون دارای حالت HGIG برای اعمال تنظیمات خاص HDR برای نمایش بازی های HDR با وضوح رنگ مطلوب است. تاخیر ورودی تلویزیون بسیار کم است و با قابلیت ALLM، تلویزیون ال جی می تواند به طور خودکار حالت بازی را انتخاب کند تا از کمترین میزان تاخیر ورودی بهره مند شود.

Google Stadia به صورت داخلی در تلویزیون ال جی استفاده می‌شود و پشتیبانی کامل از GeForce NOW ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها گزینه‌های گیم‌پلی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به آخرین حالت‌های بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، تلویزیون ال جی از eARC پشتیبانی می‌کند تا هنگام اتصال به کنسول‌های بازی، رزولوشن ایده‌آلی در هر دو بخش صوتی و تصویری داشته باشید. در مجموع تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ با تمام ویژگی های معمول بازی گزینه مناسبی نیست، اما می تواند انتخاب خوبی برای بازی های ویدئویی معمولی باشد.

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی QNED7S

نسخه جدید سیستم عامل webOS که از سال 2022 در تلویزیون ها اجرا شده است، تحت عنوان webOS 22، با ویژگی های سفارشی تر از قبل، راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. سرعت اجرای توابع در این نسخه بسیار بالاست، بنابراین کار با آن لذت بخش است. منوی صفحه اصلی تلویزیون دسترسی به انواع محتوا را در تمام صفحه و با آیکون های بصری کمتر پیچیده آسان می کند.

یکی از جدیدترین قابلیت های اضافه شده به نسخه جدید این سیستم عامل، My Profile است که امکان ساخت اکانت برای اعضای خانواده را فراهم می کند. این بدان معناست که هر یک از اعضای خانواده می توانند در حین استفاده از تلویزیون ال جی 65QNED7S وارد حساب شخصی خود شده و محتوای مورد علاقه خود را با قابلیت ارائه پیشنهادات شخصی پیدا کنند.

به لطف استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی QNED، تاریخچه جستجو و محتوای تماشا شده در تلویزیون بررسی می‌شود تا محتوایی را که مطابق با سلیقه کاربر باشد پیشنهاد کند. سیستم عامل webOS راحتی کامل را هنگام اتصال به اینترنت فراهم می کند و از طریق فروشگاه محتوای ال جی می توانید هر برنامه سازگار با تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ را دانلود کنید.

اتصال آسان به گوشی‌های هوشمند در تلویزیون 2022 ال جی 65QNED7S

چندین راه ارتباطی برای اتصال تلفن های هوشمند به این تلویزیون 65 اینچی 4K پشتیبانی می شود. یکی از پرکاربردترین راه حل ها برای اتصال گوشی های اندرویدی، اشتراک گذاری صفحه نمایش است. LG 65QNED7S با پشتیبانی Apple AirPlay و HomeKit اتصال و انتقال محتوا از دستگاه های IOS را محدود نمی کند. از طریق این راه های ارتباطی می توانید محتویات صفحه نمایش گوشی خود را با کیفیت بهتری در تلویزیون ال جی 65QNED7S تماشا کنید.

voice search

جستجوی صوتی ال جی یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI برای تلویزیون به ارمغان آورده است تا بتوانید به راحتی با صدای خود آنچه را که نیاز دارید در تلویزیون جستجو کنید. این ویژگی جستجوی محتوای مورد نظر خود را آسان می کند.

Room To Room Share

سیستم عامل WebOS 22 با ویژگی جالب اشتراک گذاری اتاق به اتاق، انعطاف پذیری قابل توجهی را برای تلویزیون های هوشمند و حرفه ای تر ال جی به ارمغان آورده است. ویژگی اشتراک‌گذاری اتاق به اتاق به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تماشای یکپارچه محتوا در تلویزیون حتی در هنگام حرکت لذت ببرند. این ویژگی در واقع به کاربر این امکان را می دهد که محتوای تلویزیون ال جی 65QNED7S را از طریق تلویزیون سازگار دیگری به عنوان گیرنده از طریق Wi-Fi دریافت کند.

Sport Alert

Sport Alert یکی از ویژگی های فوق العاده زیبای تلویزیون های ال جی است که در سال های اخیر محبوب شده است. با استفاده از این قابلیت در تلویزیون ال جی QNED7S سایز 65 اینچ هنگام تماشای دیگر مطالب روی صفحه نمایشگر به صورت زنده از نتایج تیم های بزرگ ورزشی مطلع می شوید بنابراین اگر به محتوای ورزشی علاقه دارید چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت.

در صفحه فوق می توانید مشخصات و قیمت این تلویزیون کیوند ال جی را مشاهده کنید. همچنین از طریق همین صفحه می توانید نسبت به خرید تلویزیون ال جی 65QNED7S محصول 2022 با ارزان ترین قیمت، ضمانت سلامت و اصالت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. البته اگر به یک تلویزیون بهتر برای تماشای حرفه ای فیلم و حتی انجام بازی یا گیمینگ هستید، ما تلویزیون ال جی QNED80 را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین در صورتی که بودجه کمتری دارید و به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده روزمره جهت تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی NANO84 بروید که برای هتل ها نیز مناسب می باشد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED7S سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست