×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75QNED7S + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :75QNED7S
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده تصویر :α5 Gen5 AI
سیستم عامل :WebOS نسخه 22
رزولوشن :2160×3840 پیکسل
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 75QNED7S یکی از تلویزیون های سری QNED7S ال جی است که در سال 2022 معرفی شد، ممکن است برخی از افراد این محصول را LG TV Series 7 بنامند که اشتباه است. حتی تعدادی از فروشگاه ها به دلیل ناآگاهی و یا عدم اطلاع، محصول فوق را با نام تلویزیون ال جی QNED7 یا 75QNED7 عرضه می کنند. اما باید گفت که مدل صحیح این محصول در واقع 75QNED7S است. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ ارزان ترین تلویزیون QNED ال جی با نور پس زمینه LED در سال 2022 محصولی که پیش روی شماست امسال برای اولین بار معرفی شده و مدل سال گذشته را ندارد. اما به یک معنا می توان محصول فوق را به همان رده تلویزیون LG NANO80 Considered سال گذشته ارتقا داد، با این تفاوت که از فناوری نقطه کوانتومی نیز در تلویزیون روبروی شما استفاده شده است.

تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED7S برای استفاده خانگی و روزمره برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال مناسب است. همچنین ال جی این محصول را به حالت هتلی مجهز کرده و می توانید از محصول فوق به عنوان تلویزیون تجاری در هتل ها استفاده کنید. تلویزیون ال جی QNED7S دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل می باشد. این محصول مجهز به پردازنده تصویر هوشمند آلفا 5 نسل پنجم (a5 Gen5 AI processor 4K) است و می تواند محتوای 4K را با بهترین کیفیت نمایش دهد. این تلویزیون مجهز به فناوری 4K Upscaler است و می تواند وضوح محتوای در حال پخش را بهبود بخشد و همه چیز را با کیفیتی نزدیک به کیفیت تصویر 4K نمایش دهد.

تلویزیون ال جی 75QNED7S ساخت 2023 میلادی

فناوری بهبود تصویر یکی از فناوری‌های افزایش کیفیت تصویر است که در این تلویزیون استفاده می‌شود و به طور کلی کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. ال جی تلویزیون مذکور را به فناوری Active HDR مجهز می کند. به لطف این فناوری، تلویزیون ال جی 75QNED7S می تواند محتوای HDR را با فرمت های HLG و HDR10 Pro پخش کند، اما از فرمت هایی مانند Dolby Vision پشتیبانی نمی کند. در این محصول از فناوری Dynamic Tone Mapping استفاده شده است که محتوای HDR را با کیفیت بهتری نمایش میدهد . تلویزیون روبروی شما حالت فیلمساز دارد. با فعال سازی این حالت، فیلم ها و سریال ها با همان کیفیتی که کارگردان مد نظر داشته، تماشا می شود. تلویزیون 2022 ال جی 75QNED7S مجهز به صفحه نمایش LED با فناوری نانوسل و کوانتوم دات است.

فناوری نقطه کوانتومی باعث می‌شود این تلویزیون رنگ‌های طبیعی و دقیق‌تری نسبت به تلویزیون‌های نانوسل تولید کند. این محصول از عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) پشتیبانی می کند و به لطف فناوری Billion Rich Colors توانایی تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد. فناوری Nano Color Pro Wide Color Gamut نیز برای نمایش طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی در این تلویزیون وجود دارد. نور پس زمینه تلویزیون مذکور از نوع Edge LED می باشد. برخی ممکن است این محصول را تلویزیون ال جی مینی ال ای دی بنامند که اشتباه است. متاسفانه برخلاف تلویزیون های مینی ال ای دی، در نور پس زمینه این تلویزیون از مینی ال ای دی استفاده نمی شود.

بنابراین حداکثر روشنایی و کنتراست تلویزیون بالایی به پای تلویزیون های مینی ال ای دی نمی رسد. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ از فناوری AI Brightness Control و سنسور نور برای تنظیم روشنایی صفحه با توجه به روشنایی محیط استفاده می کند. علاوه بر این ال جی این محصول را به فناوری دیمینگ محلی از نوع Dimming Pro مجهز کرده است. به لطف این فناوری، روشنایی قسمت های مختلف نور پس زمینه تلویزیون به صورت جداگانه تنظیم می شود تا کنتراست تصاویر کمی بهبود یابد. البته با توجه به اینکه نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Edge LED است، نمی توان انتظار کنتراست زیادی داشت اما قابل قبول است.

تلویزیون 75QNED7S دارای پنل IPS است و زاویه دید وسیع تری نسبت به تلویزیون های دارای پنل VA ارائه می دهد. البته باید گفت که تلویزیون های دارای پنل IPS (از جمله این تلویزیون) متاسفانه نمی توانند رنگ مشکی عمیق را نمایش دهند. بنابراین اگر علاقه مند به تماشای فیلم یا برنامه های تلویزیونی در محیط تاریک هستید، پیشنهاد می کنیم تلویزیون هایی را انتخاب کنید که دارای پنل VA هستند. البته این تلویزیون در محیط های روشن عملکرد خوبی دارد و برای تماشای فیلم و سریال مناسب است. به طور کلی می توان گفت تلویزیونی که پیش روی شماست بیشتر شبیه تلویزیون های نانوسل است با این تفاوت که از فناوری کوانتوم دات بهره می برد.

تلویزیون هوشمند ال جی 75QNED7S دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است و می تواند تصاویر را با حداکثر کیفیت 4K در 60 هرتز نمایش دهد. ال جی در تلویزیون مذکور از فناوری TruMotion 120 استفاده می کند تا صحنه های سریع و اکشن را با وضوح بیشتری ببینید. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ دارای 4 پورت HDMI نسخه 2.0 بوده و خبری از نسخه 2.1 نیست. این محصول مجهز به فناوری ALLM است و به طور خودکار تاخیر ورودی را در حین بازی کاهش می دهد. تلویزیون فوق دارای قابلیت HGiG برای نمایش بازی هایی است که از این قابلیت پشتیبانی می کنند با جزئیات بیشتر. این تلویزیون دارای قابلیت بهینه سازی بازی است و می توانید برخی از ویژگی های بازی را در تلویزیون حتی در حین بازی تغییر دهید.

علاوه بر این، ال جی تلویزیون فوق الذکر را به کنترل پنل مخصوص بازی یا داشبورد بازی مجهز می کند. این داشبورد می تواند اطلاعات مفیدی در مورد تنظیمات تلویزیون بازی شما در حین بازی در اختیار شما قرار دهد. از طریق این داشبورد می توانید به راحتی برخی از تنظیمات بازی را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در مجموع باید گفت که تلویزیون پیش روی شما چندان مناسب کسانی نیست که به دنبال یک تلویزیون مناسب برای کنسول های نسل نهم هستند. زیرا نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول خود استفاده کنید.

اما اگر به دنبال تلویزیونی برای کنسول نسل هشتمی مانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس 360 هستید، این تلویزیون ممکن است برای شما مناسب باشد. علاوه بر این باید گفت که محصول پیش روی شما از خدمات ابری ویژه بازی هایی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند. تلویزیون ال جی 75QNED7S از سرویس Google Stadia نیز پشتیبانی می کند، هرچند پروژه آن اخیرا توسط گوگل متوقف شده است.

با وجود این قابلیت، حتی اگر کنسول بازی ندارید، تنها با خرید اشتراک سرویس های فوق و ارائه اینترنت پرسرعت می توانید بازی را مستقیماً در تلویزیون خود انجام دهید. این محصول به عنوان یکی از تلویزیون های هوشمند ال جی معرفی شده است که امکانات بسیار خوبی دارد. تلویزیون 4K ال جی 75QNED7S مجهز به هوش مصنوعی ThinQ خود این شرکت است و دارای ویژگی های هوشمند خوبی است. این تلویزیون دارای ویژگی توصیه هوش مصنوعی است و بر اساس برنامه هایی که تماشا کرده اید، محتوای جدید مناسب برای شما را پیشنهاد می کند. این تلویزیون هوشمند ال جی به سیستم عامل جدید ال جی در سال 2022 مجهز شده است.

webOS 7 (webOS 22). این محصول نسبت به تلویزیون های ال جی سال گذشته ویژگی های جدیدتری ارائه می دهد. از جمله این عملکردها می توان به امکان ساخت پروفایل در این تلویزیون اشاره کرد. این ویژگی به هر یک از اعضای خانواده اجازه می دهد تا تنظیمات شخصی را در حساب خود اعمال کنند و دسترسی آسان تری به محتوای مورد علاقه خود داشته باشند. قابلیت Family Settings یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون فوق است که به والدین اجازه می دهد کنترل بیشتری بر استفاده فرزندان از تلویزیون داشته باشند.

تلویزیون QNED7S مانند سایر تلویزیون های هوشمند ال جی قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه را دارد. با پورت شبکه داخلی (RJ-45) و وای فای به راحتی می توانید محصول فوق را از طریق کابل یا بی سیم به شبکه و اینترنت متصل کنید. این تلویزیون مجهز به قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و اشتراک‌گذاری صدا است که به شما امکان می‌دهد تصویر یا صدا را از گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود به تلویزیون منتقل کنید. تلویزیون ال جی 75QNED7S دارای Reverse Mirroring نیز می باشد و امکان انتقال تصویر از صفحه تلویزیون به گوشی هوشمند ال جی را به شما می دهد.

یکی از ویژگی های خاص تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ ، اشتراک اتاق به اتاق (گیرنده) می باشد. این عملکرد به شما این امکان را می دهد تا محتوای کانال تلویزیونی را که از تلویزیون سازگار دیگر ال جی این محصول پخش می شود بدون نیاز به کابل آنتن اضافی برای تلویزیون خود انتقال داده و تماشا کنید. این کار از طریق شبکه داخلی (LAN) انجام می شود و هر دو تلویزیون باید از طریق کابل یا اتصال بی سیم (Wi-Fi) به یک شبکه متصل شوند. تلویزیون کیوند ال جی 75QNED7S از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند.

ال ای دی ال جی 75QNED7S دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) است و شما می توانید از طریق آن خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون پیش روی شما از نرم افزار LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند. با نصب نرم افزار ذکر شده بر روی گوشی هوشمند iOS یا اندروید خود می توانید این تلویزیون را کنترل و مدیریت کنید. تلویزیون مذکور دارای قابلیت جستجوی صوتی ال جی است و به راحتی می توانید جستجوی صوتی را روی این محصول انجام دهید. محصول پیش روی شما از Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می کند. با وجود این ویژگی ها، می توانید به راحتی محتوای تلویزیون را جستجو کنید یا با استفاده از دستورات صوتی این محصول را کنترل کنید.

برای استفاده از این عملکردها باید از میکروفون روی ریموت کنترل جادویی این تلویزیون استفاده کنید و خود محصول میکروفون داخلی ندارد. البته این تلویزیون از اسپیکرهای هوشمندی مانند گوگل هوم و آمازون اکو پشتیبانی می کند و از طریق آنها می توانید جستجوی صوتی انجام دهید و با صحبت کردن تلویزیون را کنترل کنید. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ  دارای ریموت کنترل جادویی جدید LG MR22GN است که مجهز به میکروفون داخلی و NFC است. با استفاده از تگ NFC در ریموت کنترل این تلویزیون، می توانید به راحتی از عملکرد Magic Tap با نزدیک کردن تلفن همراه به کنترل از راه دور استفاده کنید و صدا یا تصویر را از گوشی هوشمند به راحتی به تلویزیون منتقل کنید.

برای استفاده از این قابلیت، گوشی هوشمند شما باید از NFC نیز پشتیبانی کند. تلویزیون اسمارت ال جی 75QNED7S دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و ریموت کنترل جادویی نیز به همین صورت به تلویزیون متصل می شود. این محصول دارای قابلیت های USB HID و BT HID می باشد که به شما این امکان را می دهد که ماوس و کیبورد بلوتوث یا USB را به تلویزیون متصل کرده و این محصول را با سهولت بیشتری کار کنید. ال جی این تلویزیون را به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) مجهز کرده است که به شما امکان می دهد کانال های خارجی و داخلی را مستقیماً روی تلویزیون دریافت کنید. با وجود این ویژگی، نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال خارجی نخواهید داشت.

تلویزیون ال جی 75QNED7S بر خلاف اندازه کوچکتر خود به سیستم صوتی 2.2 کاناله مجهز شده است. این تلویزیون مجهز به 2 بلندگو 10 وات و 2 بلندگو 10 وات است که در پایین تلویزیون قرار دارند. ال جی این محصول را به فناوری های HE-AAC، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby AC4 مجهز کرده و صدایی با کیفیت را بازتولید می کند. تلویزیون مذکور دارای فناوری AI Sound Pro است که صدای خروجی را با توجه به محتوا و شرایط محیطی بهبود می بخشد. همچنین به لطف فناوری ذکر شده، این تلویزیون می تواند صدای مجازی 5.1.2 کانالی تولید کند تا بتوانید از پخش محتوای بیشتر لذت ببرید. ال جی این تلویزیون را به فناوری Clear Voice Pro مجهز می کند که باعث می شود دیالوگ ها را واضح تر از همیشه بشنوید.

تلویزیون ال جی 75QNED7S کیفیت و قدرت صدای خوبی دارد. اما در صورت تمایل می توانید در کنار این تلویزیون یک ساندبار یا سیستم سینمای خانگی نیز تهیه کنید تا صدایی قدرتمندتر و باکیفیت تر را تجربه کنید. همانطور که گفته شد این محصول مجهز به بلوتوث داخلی است و می توانید ساندبار، اسپیکر و حتی هدفون بلوتوثی را به آن متصل کنید. تلویزیون مذکور مجهز به قابلیت بلوتوث Surround Ready است و می توانید تا 2 اسپیکر بلوتوث را به تلویزیون متصل کرده و صدای فراگیر دریافت کنید. تلویزیون مذکور دارای خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و همچنین پورت HDMI eARC می باشد. این تلویزیون دارای فناوری خروجی صدای همزمان است و می تواند صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و سیستم صوتی متصل به خروجی اپتیکال خارج کند.

اگرچه از عملکرد eARC پشتیبانی می کند، اما می توانید از پورت HDMI برای انتقال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی استفاده کنید. این عملکرد به شما امکان می دهد از عملکرد CEC علاوه بر کابل کمتر بین تلویزیون و سیستم صوتی استفاده کنید. تلویزیون LG 75QNED7S قابلیت تولید صدای واقعی Dolby Atmos را ندارد اما قابلیت عبور از Dolby Atmos را دارد. به لطف این ویژگی، تلویزیون مذکور می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را به سیستم صوتی متصل به پورت HDMI eARC ارسال کند تا صدای واقعی سه بعدی و فراگیر را تجربه کند. این تلویزیون دارای کنترل حالت ساندبار است که به شما امکان می دهد حالت های صوتی نوارهای صوتی سازگار ال جی را از طریق تلویزیون کنترل کنید.

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ مجهز به عملکرد اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است. اگر نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل کرده اید، می توانید با وجود عملکرد ذکر شده تنظیمات صدای تلویزیون را روی آن اعمال کنید. این تلویزیون از بلندگوهای WiSA نیز پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را به آن متصل کنید. تلویزیون 75 اینچی LG QNED7S از زبان طراحی تلویزیون پیش روی شما کیفیت و قدرت صدای خوبی دارد. اما در صورت تمایل می توانید در کنار این تلویزیون یک ساندبار یا سیستم سینمای خانگی نیز تهیه کنید تا صدایی قدرتمندتر و باکیفیت تر را تجربه کنید.

همانطور که گفته شد تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ جهز به بلوتوث داخلی است و می توانید ساندبار، اسپیکر و حتی هدفون بلوتوثی را به آن متصل کنید. تلویزیون مذکور مجهز به قابلیت بلوتوث Surround Ready است و می توانید تا 2 اسپیکر بلوتوث را به تلویزیون متصل کرده و صدای فراگیر دریافت کنید. تلویزیون مذکور دارای خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و همچنین پورت HDMI eARC می باشد. این تلویزیون دارای فناوری خروجی صدای همزمان است و می تواند صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و سیستم صوتی متصل به خروجی اپتیکال خارج کند.

اگرچه از عملکرد eARC پشتیبانی می کند، اما می توانید از پورت HDMI برای انتقال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی استفاده کنید. این عملکرد به شما امکان می دهد از عملکرد CEC علاوه بر کابل کمتر بین تلویزیون و سیستم صوتی استفاده کنید. محصول فوق قابلیت تولید صدای واقعی Dolby Atmos را ندارد اما قابلیت عبور از Dolby Atmos را دارد. به لطف این ویژگی، تلویزیون مذکور می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را به سیستم صوتی متصل به پورت HDMI eARC ارسال کند تا صدای واقعی سه بعدی و فراگیر را تجربه کند.

تلویزیون ال جی 75QNED7S دارای کنترل حالت ساندبار است که به شما امکان می دهد حالت های صوتی نوارهای صوتی سازگار ال جی را از طریق تلویزیون کنترل کنید. محصول فوق مجهز به عملکرد اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است. اگر نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل کرده اید، می توانید با وجود عملکرد ذکر شده تنظیمات صدای تلویزیون را روی آن اعمال کنید. این تلویزیون از بلندگوهای WiSA نیز پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را به آن متصل کنید. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ از زبان طراحی تلویزیون پیش روی شما کیفیت و قدرت صدای خوبی دارد.

اما در صورت تمایل می توانید در کنار این تلویزیون یک ساندبار یا سیستم سینمای خانگی نیز تهیه کنید تا صدایی قدرتمندتر و باکیفیت تر را تجربه کنید. همانطور که گفته شد تلویزیون ال جی 75QNED7S مجهز به بلوتوث داخلی است و می توانید ساندبار، اسپیکر و حتی هدفون بلوتوثی را به آن متصل کنید. تلویزیون مذکور مجهز به قابلیت بلوتوث Surround Ready است و می توانید تا 2 اسپیکر بلوتوث را به تلویزیون متصل کرده و صدای فراگیر دریافت کنید. تلویزیون مذکور دارای خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و همچنین پورت HDMI eARC می باشد. این تلویزیون دارای فناوری خروجی صدای همزمان است و می تواند صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و سیستم صوتی متصل به خروجی اپتیکال خارج کند.

اگرچه از عملکرد eARC پشتیبانی می کند، اما می توانید از پورت HDMI برای انتقال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی استفاده کنید. این عملکرد به شما امکان می دهد از عملکرد CEC علاوه بر کابل کمتر بین تلویزیون و سیستم صوتی استفاده کنید. محصول فوق قابلیت تولید صدای واقعی Dolby Atmos را ندارد اما قابلیت عبور از Dolby Atmos را دارد. به لطف این ویژگی، تلویزیون مذکور می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را به سیستم صوتی متصل به پورت HDMI eARC ارسال کند تا صدای واقعی سه بعدی و فراگیر را تجربه کند. این تلویزیون دارای کنترل حالت ساندبار است که به شما امکان می دهد حالت های صوتی نوارهای صوتی سازگار ال جی را از طریق تلویزیون کنترل کنید.

تلویزیون ال جی 75QNED7S مجهز به عملکرد اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است. اگر نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل کرده اید، می توانید با وجود عملکرد ذکر شده تنظیمات صدای تلویزیون را روی آن اعمال کنید. این تلویزیون از بلندگوهای WiSA نیز پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را به آن متصل کنید. تلویزیون 75 اینچی LG QNED7S از زبان طراحی به لطف این ویژگی، تلویزیون مذکور می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را به سیستم صوتی متصل به پورت HDMI eARC منتقل کند تا صدای سه بعدی و فراگیر واقعی را تجربه کند.

تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ دارای کنترل حالت ساندبار است که به شما امکان می دهد حالت های صوتی نوارهای صوتی سازگار ال جی را از طریق تلویزیون کنترل کنید. محصول فوق مجهز به عملکرد اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است. اگر نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل کرده اید، می توانید با وجود عملکرد ذکر شده تنظیمات صدای تلویزیون را روی آن اعمال کنید. این تلویزیون از بلندگوهای WiSA نیز پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را به آن متصل کنید.

تلویزیون ال جی 75QNED7S از زبان طراحی به لطف این ویژگی، تلویزیون مذکور می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را به سیستم صوتی متصل به پورت HDMI eARC منتقل کند تا صدای سه بعدی و فراگیر واقعی را تجربه کند. این تلویزیون دارای کنترل حالت ساندبار است که به شما امکان می دهد حالت های صوتی نوارهای صوتی سازگار ال جی را از طریق تلویزیون کنترل کنید. محصول فوق مجهز به عملکرد اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است. اگر نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل کرده اید، می توانید با وجود عملکرد ذکر شده تنظیمات صدای تلویزیون را روی آن اعمال کنید.

این تلویزیون از بلندگوهای WiSA نیز پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را به آن متصل کنید. تلویزیون ال جی 75QNED7S از زبان طراحی این تلویزیون از صفحه نمایش 3 وجهی سینما استفاده می کند. به لطف این نوع طراحی، فریم های 3 طرف تلویزیون باریک تر هستند تا بتوانید روی محتوای در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشید. این تلویزیون دارای پایه رومیزی دو طرفه و دو شاخه است که با پیچ به تلویزیون متصل می شود. این پایه ها تلویزیون را به خوبی متعادل نگه می دارند.

پشت پایه های گفته شده شیارهایی وجود دارد که برای مدیریت کابل استفاده می شود. با وجود این ویژگی، کابل ها از جلو قابل مشاهده نیستند و هیچ آشفتگی را مشاهده نخواهید کرد. البته تلویزیون ال جی QNED7S سایز 75 اینچ قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد، اما باید پایه یا پایه مناسب را جداگانه خریداری کنید. طراحی پورت های این محصول به گونه ای است که حتی در صورت دیواری بودن تلویزیون به راحتی قابل دسترسی هستند.

امسال ال جی در ساخت جعبه تلویزیون 2022 خود از طراحی بسته بندی اکو استفاده کرد و محصول پیش روی شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نوع طراحی باعث شده تا درصد زیادی از جعبه این تلویزیون بازیافت شود تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 75QNED7S محصول 2022 وجود دارد. از همین طریق نیز می توانید این تلویزیون 4K ال جی را با بهترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و حتی تجاری در هتل ها نیاز دارید، می توانی به سراغ تلویزیون ال جی NANO84 بروید. اما اگر به یک تلویزیون بهتر برای مشاهده فیلم و سریال و همچنین گیمینگ نیاز دارید، ما تلویزیون ال جی QNED80 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED7S سایز 75 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست