×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50QNED7S + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50QNED7S
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده تصویر :α5 Gen5 AI
سیستم عامل :WebOS نسخه 22
رزولوشن :2160×3840 پیکسل
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 50QNED7S یا QNED7S یکی از تلویزیون های سری 7 یا QNED7S ال جی است که در سال 2022 عرضه شده است. این محصول ممکن است به اشتباه به دلیل ناآگاهی برخی فروشگاه ها از مدل تلویزیون های ال جی به اشتباه با نام تلویزیون ال جی QNED 7 یا QNED7 به بازار عرضه شود. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ ارزان ترین تلویزیون QNED ال جی با نور پس زمینه LED در سال جاری است. تلویزیون پیش روی شما برای استفاده خانگی و روزمره برای تماشای فیلم ها و سریال های حرفه ای ایده آل است. علاوه بر این، این محصول دارای حالت هتلی است که آن را برای استفاده در هتل ها مناسب می کند.

محصول فوق مدل سال گذشته را ندارد اما به نوعی می تواند یک مدل بهبود یافته و هم رده تلویزیون ال جی NANO80 باشد با توجه به اینکه در سال قبل معرفی شده است. صفحه نمایش تلویزیون ال جی QNED7S از نوع QNED می باشد و به همین دلیل به آن تلویزیون کیوند نیز می گویند. در ساخت صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری NanoCell و Quantum Dot استفاده شده است. بنابراین محصول پیش روی شما از نظر نمایش تصویر شباهت زیادی به تلویزیون های نانوسل ال جی دارد. اما با وجود فناوری نقطه کوانتومی، این تلویزیون رنگ های دقیق و طبیعی تری نسبت به تلویزیون های نانوسل تولید می کند. به لطف فناوری FRC (کنترل نرخ فریم)، ​​تلویزیون 50 اینچ ال جی QNED7S از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی 50QNED7S ساخت 2022 میلادی

ال جی این محصول را به فناوری Billion Rich Colors مجهز کرده است که باعث می شود حدود 1 میلیارد رنگ مختلف تولید کند. تلویزیون ال جی 50QNED7S مجهز به فناوری Nano Color Pro Wide Color Gamut است و قابلیت تولید و نمایش طیف وسیعی از رنگ ها را دارد تا تصاویر طبیعی تری را مشاهده کنید. نور پس زمینه این تلویزیون توسط ال ای دی های قرار گرفته در اطراف نمایشگر تامین می شود که به آن Edge LED می گویند. متاسفانه در این محصول از مینی ال ای دی استفاده نشده است.

به همین دلیل نمی توان آن را تلویزیون های ال ای دی مینی ال جی در نظر گرفت. البته برخی از سایت ها محصول فوق را به عنوان یکی از تلویزیون های ال ای دی مینی ال جی به اشتباه معرفی می کنند که دلیل آن عدم آگاهی آنهاست. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ مجهز به سنسور نور و فناوری AI Brightness Control است و می تواند روشنایی صفحه را با توجه به روشنایی محیط تنظیم کند. در تلویزیون مذکور فناوری Local Dimming از نوع Dimming Pro وجود دارد که وظیفه کنترل محلی نور پس زمینه را برای تضمین کنتراست بهتر تصویر بر عهده دارد. البته با توجه به نوع نور پس زمینه در این تلویزیون، حتی با استفاده از فناوری کاهش نور محلی، نمی توان انتظار کنتراست خیره کننده ای از محصول فوق داشت.

سایز 50 اینچی این تلویزیون بر خلاف سایزهای بزرگتر دارای پنل VA می باشد. با وجود این نوع پنل، محصول پیش روی شما نسبت به تلویزیون های دارای صفحه نمایش IPS زاویه دید باریک تری دارد. اما به لطف پنل VA این تلویزیون قابلیت نمایش رنگ مشکی عمیق را دارد و برای تماشای فیلم و سریال در محیط تاریک بسیار مناسب است. تلویزیون 50QNED7S شما دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 60 هرتز است. این تلویزیون مجهز به فناوری TruMotion 120 است و می تواند تصاویری سریع و با وضوح بهتر نمایش دهد. تلویزیون 4K ال جی 50QNED7S دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است و قابلیت نمایش تصویر با کیفیت 4K@60Hz را دارد.

ال جی از پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مذکور استفاده می کند. از فناوری های تصویری به کار رفته در این محصول می توان به فناوری 4K Upscaler اشاره کرد که وضوح و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. با وجود این فناوری، حتی اگر محتوای با وضوح پایین را در تلویزیون فوق پخش کنید، همه چیز با کیفیتی نزدیک به 4K نمایش داده می شود. این محصول فناوری های زیادی برای ارتقا و بهبود کیفیت تصویر ندارد و در واقع پایین ترین مدل تلویزیون های ال جی به حساب می آید. البته در تلویزیون QNED7S فناوری هایی مانند Image Enhancing وجود دارد که به طور کلی کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد.

تلویزیون ال جی 50QNED7S دارای فناوری Active HDR است و قادر است محتوای HDR را با فرمت های HDR10 Pro و HLG نمایش دهد. متأسفانه تلویزیون مذکور نمی تواند محتوای Dolby Vision را پخش کند و فقط می توانید فرمت های HDR که قبلا ذکر شد را در این تلویزیون نمایش دهید. ال جی برای محصول فوق حالت Filmmaker در نظر گرفته است که با فعال سازی آن، فیلم ها و سریال ها با همان کیفیتی که سازنده فیلم مد نظر دارد نمایش داده می شود.

همانطور که گفته شد، تلویزیون هوشمند ال جی 50QNED7S دارای نرخ رفرش 60 هرتز است. این محصول مجهز به 4 پورت HDMI نسخه 2.0 است و می تواند محتوایی با حداکثر کیفیت 4K@60Hz پخش کند. تلویزیون مذکور دارای فناوری ALLM است که به طور خودکار تاخیر ورودی را در حین بازی کاهش می دهد. تلویزیون 2022 ال جی 50QNED7S به قابلیت HGiG نیز مجهز است. این ویژگی به بازی هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند اجازه می دهد تا با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند. Game Optimizer و Game Dashboard نیز در این تلویزیون موجود است که به شما امکان می دهد برخی از تنظیمات بازی های تلویزیونی را حتی در حین بازی تغییر دهید. متأسفانه تلویزیون ال جی 50QNED7S فاقد پورت HDMI 2.1 و فناوری هایی مانند VRR است.

با تمام این توضیحات باید گفت که تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ برای بازی با کنسول های نسل 8 مانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس 360 کاملا مناسب است اما برای کنسول های نسل نهم به بعد توصیه نمی شود. این محصول از سرویس NVIDIA GeForce NOW که یک سرویس بازی ابری است پشتیبانی می کند. تلویزیون کیوند ال جی 50QNED7S از سرویس Google Stadia نیز پشتیبانی می کند، هرچند این پروژه اخیراً لغو شده است. با وجود این خدمات موجود در تلویزیون فوق، می توانید بدون نیاز به کنسول بازی مستقیماً روی تلویزیون بازی کنید. تلویزیون ال جی 50QNED7S مدل 2022 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است و صدای استریو را تولید می کند.

تلویزیون ال جی 50QNED7S مجهز به 2 بلندگو با توان 10 وات می باشد. تلویزیون فوق مجهز به تکنولوژی Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC می باشد. محصول فوق به لطف این فناوری ها توانایی تولید صدایی با کیفیت و سینمایی را دارد. این محصول مجهز به فناوری AI Sound Pro است و می تواند کیفیت صدای خروجی را بسته به نوع محتوا و شرایط محیطی بهبود بخشد. همچنین این فناوری تلویزیون مذکور را قادر به تولید صدای مجازی 5.1.2 کاناله می کند. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ دارای فناوری Clear Voice Pro است که باعث می شود دیالوگ ها را واضح تر بشنوید. تلویزیون مذکور مجهز به فناوری AI Acoustic Tuning است.

این فناوری با استفاده از میکروفون کنترل از راه دور، شرایط محیطی و فاصله بیننده و تلویزیون را تشخیص داده و صدای خروجی را متناسب با آن بهبود می بخشد. در مجموع باید گفت که کیفیت و صدای این محصول برای یک تلویزیون 50 اینچی کاملاً مناسب است. با این حال، تلویزیون گفته شده دارای پورت ها و روش های ارتباطی مختلفی است که به شما امکان می دهد نوار صوتی، سینمای خانگی یا یک سیستم صوتی جداگانه را به آن متصل کنید.

ال ای دی ال جی 50QNED7S مجهز به بلوتوث داخلی نسخه 5.0 است که به شما اجازه می دهد تا انواع سیستم های صوتی را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون مذکور دارای قابلیت بلوتوث فراگیر است و می توانید تا 2 بلندگوی بلوتوث را به تلویزیون متصل کرده و صدای فراگیر را تجربه کنید. این محصول علاوه بر بلوتوث دارای پورت خروجی صدا دیجیتال (اپتیکال) می باشد. بدین ترتیب می توانید یک نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق کابل نوری به این محصول متصل کنید. محصول فوق مجهز به فناوری خروجی صدا به صورت همزمان می باشد.

به لطف این فناوری، اگر سیستم صوتی را با کابل نوری به این تلویزیون متصل کنید، می توانید همزمان صدای تلویزیون و سیستم صوتی را بشنوید. تلویزیون اسمارت ال جی 50QNED7S مجهز به درگاه HDMI eARC است که به شما امکان می دهد صدا را از تلویزیون به نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی از طریق کابل HDMI منتقل کنید. متاسفانه باید گفت که تلویزیون مذکور قابلیت پخش صدای Dolby Atmos را ندارد. اما این تلویزیون از نوع Dolby Atmos pass-through است و می تواند سیگنال صوتی Dolby Atmos را از طریق درگاه HDMI eARC به سیستم صوتی منتقل کند. تلویزیون روبروی شما مجهز به قابلیت اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است.

با وجود ویژگی ذکر شده، اگر نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل کرده باشید، می توانید تنظیمات صدای تلویزیون را روی آن اعمال کنید. تلویزیون LG 50QNED7S دارای کنترل حالت نوار صوتی است و می توانید حالت های صدای نوارهای صوتی سازگار ال جی را از طریق تلویزیون تنظیم کنید. این تلویزیون از بلندگوهای 2 کاناله WiSA نیز پشتیبانی می کند. محصولی که پیش روی شماست یکی از تلویزیون های هوشمند 2022 ال جی است که امکانات نسبتا خوبی دارد. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ به سیستم عامل جدید LG webOS 7 (webOS 22) مجهز شده است.

امسال ال جی روند نام گذاری سیستم عامل تلویزیون 2022 خود را تغییر داد و همانطور که گفته شد آن را با نام webOS 22 معرفی کرد، عددی که در عنوان این سیستم عامل مشاهده می کنید نشان دهنده سال معرفی آن است یعنی. 2022. اما سیستم عامل این تلویزیون webOS 7 است که در واقع نسخه جدیدتر سیستم عامل ال جی از سال گذشته است. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ دارای ویژگی های جدیدی مانند امکان ایجاد پروفایل کاربری و قابلیت تنظیمات خانواده است که با webOS 22 معرفی شد. به این ترتیب هرکسی می تواند پروفایل شخصی خود را در تلویزیون مذکور داشته باشد و تنظیمات دلخواه خود را روی آن اعمال کند. این ویژگی به شما کمک می کند تا برنامه های مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید. ویژگی تنظیمات خانواده برای والدین نیز استفاده می شود.

به لطف این ویژگی، والدین می توانند با محدود کردن عملکردهای تلویزیون، استفاده فرزندانشان از تلویزیون را مدیریت کنند. تلویزیون ال جی 50QNED7S مجهز به هوش مصنوعی ThinQ AI است. تلویزیون مذکور دارای ویژگی توصیه هوش مصنوعی است و بر اساس برنامه‌هایی که تماشا کرده‌اید، محتوای جدیدی را برای شما پیشنهاد می‌کند. این تلویزیون دارای پورت شبکه (LAN) و وای فای (وای فای) است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

تلویزیون ال جی 50QNED7S از اینترنت اشیا و نرم افزار ویژه LG LG ThinQ پشتیبانی می کند. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود به راحتی می توانید تلویزیون فوق را کنترل و مدیریت کنید. تلویزیون روبروی شما مجهز به پنل خانه هوشمند است که به شما امکان مدیریت و کنترل خانه را می دهد. از جمله ویژگی های این تلویزیون هوشمند ال جی می توان به پشتیبانی از جستجوی صوتی و دستورات صوتی اشاره کرد. تلویزیون فوق دارای جستجوی صوتی ال جی است و از دستیار گوگل و الکسای آمازون پشتیبانی می کند.

به این ترتیب می توانید به راحتی در تلویزیون مذکور جستجوی صوتی انجام داده و از طریق دستورات صوتی آن را کنترل کنید. متاسفانه روی خود تلویزیون میکروفونی وجود ندارد و برای استفاده از این قابلیت ها باید از میکروفون ریموت جادویی تلویزیون استفاده کنید. البته تلویزیون ال جی 50QNED7S از اسپیکرهای هوشمندی مانند گوگل هوم و آمازون اکو نیز پشتیبانی می کند و می توانید از طریق آن ها از جستجوی صوتی یا دستورات صوتی استفاده کنید. همانطور که گفته شد، تلویزیون روبروی شما دارای یک کنترل از راه دور جادویی است. ریموت کنترل جادویی MR22GN به همراه این تلویزیون ارائه می شود. این ریموت با ریموت های جادویی که پسوند GA دارند کمی متفاوت است.

از جمله این تفاوت ها وجود پشتیبانی NFC و Magic Tap است. اگر گوشی هوشمند شما NFC دارد، می توانید با نزدیک کردن تلفن همراه خود به کنترل از راه دور این تلویزیون، از عملکردهای Screen Share و Sound Share به راحتی استفاده کنید. عملکرد اشتراک‌گذاری صدا و اشتراک‌گذاری صفحه به شما این امکان را می‌دهد تا صدا یا تصویر را از صفحه نمایش تلفن هوشمند Android یا iOS خود به تلویزیون منتقل و پخش کنید. تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ یک آینه عقب دارد. با استفاده از این عملکرد می توانید تصویر و صدا را از تلویزیون به گوشی هوشمند خود انتقال دهید و آنها را تماشا کنید.

این قابلیت زمانی که نمی خواهید مزاحم دیگران شوید یا در یک گروه هستید و می خواهید به راحتی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید بسیار مفید است. البته لازم به ذکر است که قابلیت Reverse Mirroring تنها در برخی از گوشی های هوشمند سازگار ال جی قابل استفاده است. قابلیت اشتراک اتاق به اتاق (گیرنده) از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند است. به لطف این ویژگی می توانید محتوای کانال تلویزیونی را که از تلویزیون سازگار پخش می شود از طریق شبکه انتقال داده و تماشا کنید.

به این ترتیب برای دریافت شبکه های دیجیتال نیازی به سیم کشی جداگانه برای هر تلویزیون ندارید. البته تلویزیون پیش روی شما دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) می باشد. بدین ترتیب می توانید به صورت مستقیم شبکه های داخلی و خارجی را روی این محصول دریافت و پخش کنید. تلویزیون 50 اینچ ال جی QNED7S طراحی قابل قبول و خوبی دارد. در ساخت این تلویزیون از زبان طراحی، عملکرد اشتراک‌گذاری صدا و اشتراک‌گذاری صفحه به شما این امکان را می‌دهد که صدا یا تصویر را از صفحه نمایش تلفن هوشمند اندروید یا iOS خود به تلویزیون منتقل و پخش کنید.

تلویزیون 50 اینچ ال جی QNED7S طراحی قابل قبول و خوبی دارد. در ساخت این تلویزیون از زبان طراحی، عملکرد اشتراک‌گذاری صدا و اشتراک‌گذاری صفحه به شما این امکان را می‌دهد که صدا یا تصویر را از صفحه نمایش تلفن هوشمند اندروید یا iOS خود به تلویزیون منتقل و پخش کنید. تلویزیون روبروی شما یک آینه عقب دارد. با استفاده از این عملکرد می توانید تصویر و صدا را از تلویزیون به گوشی هوشمند خود انتقال دهید و آنها را تماشا کنید. این قابلیت زمانی که نمی خواهید مزاحم دیگران شوید یا در یک گروه هستید و می خواهید به راحتی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید بسیار مفید است.

پایه تلویزیون ال جی 50QNED7S  فقط در حالت 1 قابل نصب است. در پشت پایه ها شیارهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت کابل استفاده کنید. با وجود این ویژگی، کابل ها کاملا مرتب هستند و هیچ کابلی از جلو قابل مشاهده نیست. این تلویزیون علاوه بر حالت دسکتاپ روی دیوار نیز قابل نصب است. البته باید یک پایه دیواری مناسب را جداگانه خریداری کنید. درگاه های ورودی و خروجی این محصول به گونه ای طراحی شده اند که حتی اگر تلویزیون به دیوار نصب شده باشد، به راحتی قابل دسترسی است. امسال ال جی توجه ویژه ای به محیط زیست داشت. جعبه این تلویزیون مانند سایر تلویزیون های ال جی 2022 از طراحی بسته بندی اکو بهره می برد. این نوع طراحی باعث شد درصد بیشتری از جعبه این محصول قابل بازیافت باشد.

در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی QNED7S سایز 50 اینچ محصول 2022 را مشاهده کنید. همچنین از همین طریق می توانید این تلویزیون QNED ال جی را با بهترین قیمت، ضمانت سلامت و اصالت کالا، گارانتی معتبر و یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه سلام بابا خریداری کنید. اما اگر به یک تلویزیون گیمینگ و با کیفیت تر برای بازی و یا تماشای حرفه ای فیلم و سریال نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید. در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی جهت تماشای فیلم و سریال هستید، ما تلویزیون ال جی NANO84 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED7S سایز 50 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست