×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X8500G

برند سازنده:
22,550,000 تومان بدون مالیات
مدل:55X8500G
صفحه‌ نمایش : 55 اینچ 
سیستم‌عامل :  Android
توان خروجی صدا : 20 وات
قابلیت :اتصال بی‌سیم و بلوتوث
رزولوشن :3840×2160 پیکسلی و از نوع 4K Ultra HD
درگاه ها : 4 پورت LAN ، تعداد 3 پورت USB ، خروجی هدفون

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8500G با قابلیت فورکی اسمارت

مشخصات تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8500G با قابلیت فورکی اسمارت

تلویزیون سونی 55X8500G یک تلویزیون هوشمند از کمپانی سونی SONY می باشد که در سال 2019 میلادی تولید و ارائه شد . این ال ای دی سونی یک تلویزیون بالارده بوده که با داشتن امکانات فوق العاده و فناوری های هوشمند عالی یکی از تلویزیون های 55 اینچ بسیار عالی موجود در بازار می باشد . تلویزیون سونی X8500G در اندازه 55 اینچ با صفحه نمایش LED می باشد .

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 65B1 یکی از بهترین مدل های تلویزیون هوشمند می باشد.

 تلویزیون سونی 55X8500G  دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD بوده و رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسل را دارد که این یعنی بابت هر تصویر پخش شده بیش از 8 میلیون پیکسل به اجرا در خواهند آمد . کمپانی سونی موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 را که مخصوص خود شرکت است برروی تلویزیون سونی سری 8 قرار داده است که باعث می شود بافت و رنگ ها و همچنین عمق تصویر به صورت طبیعی و با وضوح بالا به نمایش در بیایند در واقع موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 به صورت همزمان کیفیت تصویر فورکی و فناوری HDR را پردازش می کند .

فناوری HDR یکی دیگر از فناوری های عالی این تلویزیون سونی می باشد که باعث می شود تا تصاویر با عمق بهتر و رنگ های زنده و غنی تری پخش شوند و شما تصاویر را در واقعی ترین حالت ممکن مشاهده کنید . فناوری نمایشگر TRILUMINOS در تلویزیون 55 اینچ سونی X8500G باعث می شود که کیفیت رنگ ها 50 درصد افزایش یابد و کنتراست رنگ ها تا حد قابل توجهی بالا برود و باعث می شود که رنگ های فراتر از سه رنگ اصلی RGB را به نمایش بگذارد .

دیگر تکنولوژی به کار رفته در این تلویزیون تکنولوژی 4K X-Reality pro می باشد که باعث می شود سطح رنگ و کنتراست بالا برود و همواره تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد همچنین محتویات را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند تا کیفیت را افزایش دهد تکنولوژی 4K X-Reality pro علاوه بر موارد گفته شده قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر زیر فورکی به سطح فورکی را دارد و شما می توانید تصاویر پایین تر از کیفیت فورکی را با کیفیتی در اندازه ی فورکی برروی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8500G به نمایش بگذارید .

با خرید تلویزیون سونی شما می توانید به کمک فناوری Motionflow™ XR در این تلویزیون پخش تصاویر و صحنه هایی با سرعت بالا مانند فوتبال ، فیلم های اکشن و بازی های متنوع را در تلویزیون خود بدون تاری و یا کم بودن جزئیات مشاهد کنید و صحنه های سریع را با بالاترین وضوح و کیفیت فوق العاده مشاهده کنید. داشتن کیفیت تصویر فورکی و بسیار عالی قطعا بدون بهره مندی از سیستم صوتی عالی کامل نخواهد بود از این رو کمپانی سونی برای تلویزیون سونی مدل 55X8500G یک سیستم صوتی عالی تعبیه کرده است تا در کنار کیفیت فورکی مکمل یکدیگر باشند .

تلویزیون 4k سونی 55X8500G دارای سیستم صوتی چندگانه Acoustic Multi-Audio بوده که صدا را به صورت همه جانبه پخش می کند ، سیستم صوتی دوکاناله متشکل از دو اسپیکر در داخل تلویزیون می باشند که توان خروجی صدای هر اسپیکر 10 وات بوده و در کل مجموع توان صدای سیستم صوتی را به 20 وات می رساند که نسبت به اندازه ی 55 اینچ تلویزیون بسیار عالی می باشد و صدا را به بهترین شکل و به صورت یکنواخت و همه جانبه در اتاق پخش می کند .

ال ای دی سونی 55X8500G با پشتیبانی از فناوری های عالی مانند فرمت های دالبی و فرمت های DTS Digital Surround صدای همه جانبه ، باکیفیت و با وضوح بالا را پخش می کند و مخاطب را در صدا غرق می کند . تلویزیون 2019 سونی دارای درگاه های ارتباتی متنوعی می باشد که دسترسی و کارایی تلویزیون را تا سطح بالای افزایش داده است .

4 پورت HDMI برای اتصال به انواع پخش کننده ها ، 3 پورت USB برای اتصال به حافظه های جانبی ، پورت LAN  و شبکه بی سیم WIFI  جهت اتصال به اینترنت ، خروجی هدفون و اپتیکال و چندین درگاه کاربردی دیگر از بهترین درگاه های ارتباطی این تلویزیون سونی می باشند که دسترسی شما را به هرآنچه که می خواهید مهیا می سازد . این محصول با بهره مندی از سیستم عامل ANDROID و قابلیت اسمارت یک تلویزیون بالارده هوشمند با ویژگی ها و امکانات فوق العاده می باشد ، قابلیت اتصال به اینترنت میلیون ها ساعت سرگرمی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با قابلیت پشتیبانی تلویزیون از مرورگر وب هر چه را که بخواهید با یک سرچ ساده پیدا و برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید.

از ویژگی ها و امکانات ویژه می توان به پشتیبانی برنامه های هوشمند تلویزیون ، فروشگاه گوگل پلی Google Play Store ، قابلیت سرچ صوتی VOICE SEARCH ، حافظه ی داخلی 16 گیگابایت و ... اشاره کرد . تلویزیون 55X8500G با داشتن قابلیت های فوق العاده می تواند یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای خرید باشد .

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی 55X8500G 

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی 55X8500G

کمپانی سونی SONY با قرار دادن  قابلیت ها و ویژگی های تصویری عالی و بهره مندی از کیفیت 4K در تلویزیون سونی X8500G صفحه نمایش این تلویزیون را جزء بالاترین سطح کیفیت تصویر قرار داده است . تلویزیون سونی 55X8500G با اندازه ی صفحه نمایش 55 اینچ و نوع صفحه ی LED از نظر اندازه در سطح متوسط بوده و برای سالن هایی در اندازه ی متوسط و نسبتا بزرگ می تواند کاربردی باشد.

این تلویزیون سونی سری 8 با کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD بالاترین سطح کیفیت را دارد و با رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهترین تصاویر را ایجاد می کند و برای ایجاد هر تصویر بالغ بر 8 میلیون پیکسل رنگ را ایجاد می کند که تصاویر واقعی با بالاترین وضوح را به نمایش می گذارد . نوع نور صفحه نمایش این تلویزیون Edge LED می باشد که به معنای استفاده از لامپ های led کوچک بوده و شفافیت و روشنایی بالای را در تصاویر ایجاد می کند .

 کمپانی سونی موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 را که مخصوص خود شرکت است برروی تلویزیون 55 اینچ سونی X8500G قرار داده است که باعث می شود بافت و رنگ ها و همچنین عمق تصویر به صورت طبیعی و با وضوح بالا به نمایش در بیایند ، در واقع موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 به صورت همزمان کیفیت تصویر فورکی و فناوری HDR را پردازش می کند .

فناوری HDR یکی از دیگر فناوری های عالی تلویزیون هوشمند سونی 55X8500G می باشد که باعث می شود تا تصاویر با عمق بهتر و رنگ های زنده و غنی تری پخش شوند همچنین کنتراست تصاویر را بالابرده و تصاویر را با ریزترین جزئیات به نمایش در خواهد آورد و شما تصاویر را در واقعی ترین حالت ممکن مشاهده خواهید کرد . فناوری نمایشگر TRILUMINOS در تلویزیون X8500G باعث می شود که کیفیت رنگ ها 50 درصد افزایش یابد و کنتراست رنگ ها تا حد قابل توجهی بالا برود و باعث می شود که رنگ های فراتر از سه رنگ اصلی RGB را به نمایش بگذارد . 

دیگر تکنولوژی به کار رفته در این تلویزیون تکنولوژی 4K X-Reality pro می باشد که باعث می شود سطح رنگ و کنتراست بالا برود و همواره تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد همچنین محتویات را به صورت کامل از نظر شفافیت ، کنتراست ، روشنایی ، عمق و میزان رنگ تصویر و ... تجزیه و تحلیل می کند تا کیفیت را افزایش دهد تکنولوژی 4K X-Reality pro علاوه بر موارد گفته شده قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر زیر فورکی به سطح فورکی را دارد و شما می توانید تصاویر پایین تر از کیفیت فورکی را با کیفیتی در اندازه ی فورکی برروی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8500G به نمایش بگذارید . 

به کمک فناوری Motionflow™ XR در این تلویزیون می توانید پخش تصاویر و صحنه هایی با سرعت بالا مانند فوتبال ، فیلم های اکشن و بازی های متنوع را در تلویزیون خود بدون تاری و یا کم بودن جزئیات و با اضافه کردن فریم های از دست رفته مشاهد کنید و صحنه های سریع را با بالاترین وضوح و کیفیت فوق العاده مشاهده کنید .  فناوری Live Colour در تلویزیون سونی 55X8500G باعث می شود تا تصویر با رنگ های غنی تر و واقعی تر پخش شوند .

داشتن ویژگی های فوق العاده تصاویر در تلویزیون سونی مدل 55X8500G به شما امکان مشاهده ی تصاویر با بالاترین سطح کیفیت را می دهد و می توانید در کنار خانواده و دوستان از تماشای تصاویر به صورت واقعی و با وضوح بالا لذت ببرید . تلویزیون سونی مدل 55X8500G با پشتیبانی از فریم های ویدئوی 2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p امکان به نمایش گذاشتن صحنه ها با رزولوشن های مختلف را به شما می دهد.

در تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8500G نسبت تصویر 16:9 می باشد که مانع کشیدگی ، پهن و باریک جلوه دادن تصاویر می شود و شما می توانید تصاویر را با بهترین تناسب به نمایش بگذارید . حالت های عریض تصویر Full/Normal/Wide Zoom/Zoom به شما امکان کنترل اندازه ی تصویر را می دهند. سیستم های رنگی PAL / SECAM / NTSC‎ وظیفه ایجاد بهترین و غنی ترین رنگ ها را دارند.

تلویزیون سونی مدل 55X8500G دارای قابلیت تنظیم حالت تصویر مطابق با محتویات پخش شده می باشد یعنی شما می توانید تصویر را برروی حالتی تنظیم کنید که محتویات آن در حال پخش است مثلا هنگامی که دستگاه به کنسول بازی وصل است و شما در حال اجرای بازی برروی تلویزیون خود هستید می توانید حالت تصویر را روی حالت Geme تنظیم کنید تا به بهترین شکل هماهنگی تصویر و حالت آن حفظ شود .

حالت های تصویر عبارتند از (Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports) که با در اختیار داشتن این حالت های متنوع می توانید محتویات پخش شده را با حالت مخصوص خود پخش کنید و همواره لذت تماشای برنامه ها و تصاویر را چند برابر تجربه کنید .

ویژگی های سیستم صوتی و صدای تلویزیون 55X8500G 

ویژگی های سیستم صوتی و صدای تلویزیون 55X8500G

کمپانی سونی sony سیستم صوتی عالی و قدرتمندی را برای تلویزیون سونی مدل 55X8500G تعبیه کرده تا همراه با کیفیت فورکی و بینظیر آن مکمل یکدیگر باشند و همواره لذت تماشا کردن برنامه ها را افزایش دهند . تلویزیون سونی مدل 55X8500G دارای سیستم صوتی چندگانه Acoustic Multi-Audio بوده که صدا را به صورت همه جانبه و با بالاترین وضوح و کیفیت پخش می کند.

این فناوری صدا را به صورت کامل از سطح صفحه نمایش پخش می کند و صدا به صورت واقعی از هر قسمت اتاق با وضوح عالی شنیده می شود ، سیستم صوتی دوکاناله متشکل از دو اسپیکر از نوع باس رفلکس در داخل تلویزیون می باشند که توان خروجی صدای هر اسپیکر 10 وات بوده و در کل مجموع توان صدای سیستم صوتی را به 20 وات می رساند که نسبت به اندازه ی 55 اینچ تلویزیون بسیار عالی می باشد و با قرارگیری این اسپیکرها در طرفین تلویزیون صدا را به بهترین شکل و به صورت یکنواخت و همه جانبه در اتاق پخش می کند.

با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 55X8500G از فناوری و فرمت های دالبی دیجیتال Dolby™ Digital، دالبی دیجیتال پلاس Dolby™ Digital Plus، دالبی پلاس Dolby™ Pulse و DTS Digital Surround به شما امکان شنیدن صدای کاملا واقعی و با وضوح عالی را می دهد ، فرمت های دالبی با تجزیه ی صدا و انتقال صدای اصلی به کانال های اسپیکر صدایی کاملا واقعی و بدون صدا های اضافه را به صورت کاملا یکنواخت و همه جانبه در سطح اتاق پخش خواهند کرد .

همچنین این تلویزیون سونی مدل 55X8500G دارای سیستم کاهنده ی نویز صدا Clear Voice بوده که با تفکیک صدای پس زمینه و صدای تصویر صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را به صورت کامل حذف می کند و صدای عاری از هرگونه نویز و صداهای اضافه را در اتاق پخش می کند که لذت شنیدن صدا های تلویزیون را افزایش می دهد. این تلویزیون دارای 3 حالت بهینه سازی صدا (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) بوده که صدای باکیفیت تر و واقعی تر را پخش خواهد کرد.

تلویزیون سونی مدل 55X8500G دارای قابلیت تنظیم حالت صدا هماهنگ با حالت تصویر را دارد و می توانید با توجه به محتویات پخش شده همراه با حالت تصویر حالت صدا را نیز با آن ها وفق دهید ، حالت های صدا عبارت اند از 6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) که می توانید بسته به محتویات پخش شده آن ها را تنظیم کنید . تلویزیون سونی مدل 55X8500G در کنار کیفیت فورکی فوق العاده با داشتن سیستم صوتی عالی جزء بهترین تلویزیون های 55 اینچ موجود در بازار می باشد و می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

درگاه های ارتباطی تلویزیون سونی X8500G 

درگاه های ارتباطی تلویزیون سونی X8500G

تلویزیون سونی مدل 55X8500G دارای ورودی ها و خروجی های متنوع و زیادی است که دسترسی نا محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد . تلویزیون سونی مدل 55X8500G دارای 4 پورت HDMI جهت اتصال به پخش کننده های متنوع مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد که شما به کمک آن می توانید از پخش شبکه ها ، فیلم ها و موزیک های این پخش کننده ها با کیفیت 4k بهره ببرید و ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده داشته باشید .

داشتن 3 پورت USB امکان اتصال حافظه های خارجی را  به شما می دهد و می توانید محتویات داخل حافظه های خارجی را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید . داشتن یک خروجی هدفون امکان اتصال هدفون و انتقال کامل صوت به آن را برای شما مهیا می سازد همچنین می توانید برای اتصال ساب ووفر از این درگاه استفاده کنید .

خروجی صدای دیجیتال اپتیکال با کیفیت و کارایی بالا در تلویزیون سونی مدل 55X8500G امکان اتصال سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار و ... را فراهم می کند و شما می توانید صدا را با بالاترین کیفیت به سیستم های صوتی جانبی انتقال دهید و از پخش آن لذت ببرید . از دیگر درگاه های این تلویزیون می توان به ورودی کامپوزیت و کامپوننت ، ورودی RF و بلوتوث اشاره کرد که کارایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند .

از آنجا که تلویزیون سونی مدل 55X8500G یک تلویزیون هوشمند می باشد کمپانی سونی برای اتصال آن به اینترنت ورودی LAN از طریق کابل و شبکه ی بی سیم WIFI را تعبیه کرده است . گیرنده ی دیجیتالی داخلی DVB-T/T2 در تلویزیون سونی مدل 55X8500G به شما امکان دسترسی به شبکه های دیجیتالی محلی را می دهد و شما می توانید بدون استفاده از گیرنده های دیجیتالی جانبی به کمک گیرنده های داخلی تلویزیون تمام شبکه های صدا و سیما را داشته باشید و با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود پخش کنید .

در کل تلویزیون 2019 سونی 55X8500G با داشتن درگاه های متنوع امکان دسترسی شما را نامحدود کرده و میلیوین ها ساعت سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد .

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون 55 اینچ سونی X8500G 

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون 55 اینچ سونی X8500G

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8500G یک تلویزیون هوشمند و با قابلیت اسمارت است که ویژگی های خارق العاده ی آن ، تلویزیون را به یک تلویزیون بالارده از کمپانی سونی تبدیل کرده است . اتصال به اینترنت تلویزیون سونی مدل 55X8500G از طریق پورت lan و یا شبکه ی بی سیم wifi امکانپذیر بوده و با اتصال تلویزیون به اینترنت دسترسی به محتویات فضای مجازی و برنامه های کاربردی هوشمند را برای شما فراهم می کند .

تلویزیون سونی مدل 55X8500G از سیستم عامل Android  بهره می برد که کمپانی سونی این سیستم عامل را در محصولات بالارده ی خود به کار می گیرد ، بهره مندی از سیستم عامل Android به کاربر امکان در اختیار داشتن برنامه های هوشمند تلویزیون را می دهد که با داشتن کارایی های فراوان یک مزیت عالی می باشد و می تواند برای کاربر بسیار موثر واقع شود .

داشتن مرورگر وب در تلویزیون سونی مدل 55X8500G و با اتصال به اینترنت به کاربر امکان جستجو و وبگردی را می دهد و می توانید هرآنچه را که می خواهید به راحتی جستجو کنید و آن را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید . با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 55X8500G از فروشگاه گوگل پلی Google Play Store امکان دانلود و نصب برنامه های مورد علاقه ی شما را مهیا می سازد و می توانید هر اپیکیشنی را که دوست دارید بروی تلویزیون خود نصب و استفاده کنید .

 قابلیت اشتراک گذاری بی سیم hromecast Built in و Video & TV SideView در تلویزیون سونی مدل 55X8500G امکان اتصال مابین تلویزیون و سایر وسایل هوشمند مانند موبایل و تبلت و ... را فراهم می کند . یکی دیگر از ویژگی های عالی و هوشمند تلویزیون 4k سونی 55X8500G داشتن قابلیت فرمان صوتی می باشد و می توانید تلویزیون را به راحتی و با کمک کنترل آن به صورت صوتی کنترل کنید که کار با تلویزیون را بسیار جذاب تر می کند.

ویژگی ها و امکانات هوشمند تلویزیون سونی مدل 55X8500G عبارتند از امکان سرچ صوتی ، راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها ، برنامه ی تلتکست ، قابلیت تایمر،فناوری بلوتوث نسخه ی 4.2 و زیرنویس Subtitle و ... که تلویزیون را در سطح بالارده  قرار داده اند . تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8500G یکی از بهترین تلویزیون های سال 2019 می باشد که ویژگی های فوق العاده آن گویایی همه چیز است .

طراحی بینظیر تلویزیون 2019 سونی 55X8500G 

طراحی بینطیر تلویزیون 2019 سونی 55X8500G

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8500G در اندازهی 55 اینچ می باشد و با بهره مندی از قاب باریک مشکی رنگ از زیبای خاصی برخوردار می باشد . تلویزیون سونی مدل 55X8500G به زیبای هرچه تمام تر در دکوراسیون شما قرار می گیرد و زیبایی و جلوه ی عالی را به اتاق شما می بخشد .

شما می توانید تلویزیون سونی مدل 55X8500G را به کمک پایه های خود روی میز تلویزیون قرار دهید و یا با  داشتن قابلیت اتصال به دیوار تلویزیون را به کمک براکت و پایه ی مخصوص به دیوار نصب کنید در هر شرایط تلویزیون به بهترین شکل با دکوراسیون شما ترکیب می شود به به دکوراسیون شما روح تازه ای می بخشد . تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8500G با داشتن طراحی ظریف و بسیار شیک چه در هنگام روشن بودن و چه در هنگام خاموش بودن جلوه ای زیبا و چشم نواز را به اتاق شما می بخشد .

جمع بندی

کمپانی سونی تلویزیون 55 اینچ مدل 55X8500G را از هر لحاظ در بالاترین سطح تولید کرده تا بتواند رضایت خریداران خود را به طور کامل کسب کند . تلویزیون 55 اینچ سونی با طراحی بسیار زیبا و مدرن که دارد می تواند به زیبایی هرچه بیشتر با دکوراسیون شما ترکیب شود و خاص بودن را به سالن شما ببخشد . تلویزیون 55X8500G با بدنه بسیار مستحکم و مقاوم که دارد قطعا طول عمر بالای را خواهد داشت .

سونی کیفیت تصویر 4K ULTRA HD را در این تلویزیون همراه با فناوری های هوشمند ارتقاء کیفیت به کار برده تا تصاویر ایجاد شده را در بالاترین سطح کیفیت و وضوح به نمایش بگذارد . سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت این تلویزیون در کنار کیفیت تصویر فوق العاده عالی بیننده را در دل صحنه ها غرق می کند و حس حضور در سینما را به بیننده ها می بخشد .

تلویزیون 55X8500G دارای امکانات نرم افزاری هوشمند زیادی می باشد که کار با تلویزیون را جذاب تر و بهتر می کند و با سیستم عامل غنی ANDROID دسترسی نامحدودی را برای کاربر ایجاد می کند . تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8500G می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد .


در بین محصولات این شرکت تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8500F یکی از محبوب ترین مدلها میباشد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8500G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما، کابل برق، باتری، ریموت کنترل
وزن
وزن بدون پایه : 18.7وزن با پایه : 19.7وزن بسته بندی: 26
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - فناوری Sound-from-Picture Reality - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio - پشتیبانی از فرمت صوتی DTS Digital Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
_قابلیت Live Colour _نمایشگر TRILUMINOS _فناوری Dynamic Contrast Enhancer
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
سری
G
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
دوکاناله
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 123.1×77.6×31.6ابعاد بدون پایه : 123.1×71.3×5.2
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 133.4×82.0×16.0
نسبت کنتراست
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست