×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8077G

0 تومان بدون مالیات
مدل:65X8077G
صفحه‌ نمایش :65 اینچ 
سیستم‌عامل :Android
توان خروجی صدا :20 وات
قابلیت :اتصال بی‌سیم و بلوتوث
رزولوشن :3840*2160 پیکسلی از نوع 4K Ultra HD
پورت ها:4 پورت HDMI  و 3 پورت USB و خروجی هدفون

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل X8077G | 65X8077G 

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G

تلویزیون سونی مدل 65X8077G یکی از برترین تلویزیون های تولید شده در سال 2019 میلادی می باشد که کمپانی سونی SONY آن را در دسته ی تلویزیون های بالارده قرار داده است . تلویزیون سونی مدل 65X8077G در اندازه 65 اینچ می تواند برای استفاده در سالن های بزرگ و نسبتا متوسط بسیار مناسب باشد.

شرکت سونی SONY  در تلویزیون بالارده ی سونی مدل 65X8077G امکانات و فناوری های پیشرفته ای برای خلق باکیفت ترین تصاویر و بهترین صدا را گنجانده و همچنین با قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون امکانات ویژه ی هوشمند فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون سونی 65X85J از جمله مدل های شرکت سونی می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

صفحه نمایش 65 اینچ تلویزیون سونی مدل 65X8077G تخت بوده و از نوع LED  می باشد که برای روشنای کریستال مایع از لامپ های کوچک LED استفاده می شود و همین امر روشنای و وضوح عالی را به تصاویر پخش شده می بخشد. تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD می باشد که این کیفت بالاترین سطح کیفیت می باشد.

رزولوشن تصویر در این تلویزیون 3840*2160 پیکسل می باشد که برای ایجاد هر تصویر بالغ بر 8 میلیون پیکسل به صورت جداگانه فعال خواهند بود و این 8 میلیون پیکسل در کنار هم تصویری با تمام جزئیات و کیفیت فوق العاده را به نمایش در خواهند آورد . در تلویزیون سونی مدل 65X8077G فناوری ها و قابلیت های فوق العاده ای برای افزایش کیفیت ، کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، عمق تصویر و شفافیت تصاویر پخش شده گنجانده شده است که تصاویری طبیعی و واقعی را خلق خواهند کرد.

از این قابلیت های عالی می توان به  فناوری TRILUMINOS Display ، ویژگی 4K X-Reality™ PRO ، فرمت های HDR , HLG ، فناوری Live Colour ، قابلیت Motionflow و چند ویژگی عالی دیگر اشاره کرد که در بخش های بعدی هر کدام کامل شرح داده می شوند . تلویزیون سونی مدل 65X8077G در کنار صفحه نمایش عالی خود دارای سیستم صوتی عالی و قدرتمند نیز می باشد که این دو ویژگی در کنار هم لذت به تماشا نشستن برنامه ها را چند برابر می کنند.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای سیستم صوتی دو کاناله(2Ch Speaker System) می باشد که همین دو کاناله بودن صدا را به صورت همه جانبه و یکنواخت در کل محیط پخش خواهد کرد ، این سیستم صوتی متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشند و در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که می تواند نسبت به اندازه ی تلویزیون مناسب باشد.

کمپانی سونی برای ارتقاء کیفیت صدا و وضوح عالی آن در تلویزیون سونی مدل 65X8077G ویژگی های صدای عالی را گنجانده است که به کمک آن ها صدای همه جانبه و یکنواخت ، با وضوح و شفافیت بالا و به صورت کاملا طبیعی در سالن و محیط پخش خواهد شود.

ویژگی های عالی صدا در این تلویزیون عبارتند از قابلیت Clear Phase ، فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+ ، فناوری Cinematic S-Force Front Surround ، بازیابی جزیئات با DSEE صدا ، مجموعه فرمت های دالبی Dolby™ Audio از جمله Dolby™ Digital و Dolby™ Digital Plus و ... که در کنار هم سیستم صوتی عالی و قدرتمندی را به تلویزیون سونی مدل 65X8077G بخشیده اند ، این ویژگی ها را در بخش صدا کامل توضیح خواهیم داد.

در تلویزیون سونی مدل 65X8077G برای اتصال و دسترسی به پخش کننده ها ، گیرنده ها ، کنسول های بازی ، سیستم صوتی های جانبی ، حافظه های جانبی و ... درگاه های ورودی و خروجی متنوعی گنجانده شده اند. این درگاه ها شامل 4 پورت  HDMI و 3 پورت USB ، ورودی کامپوزیت و ورودی تیونر ، خروجی هدفون ، بلوتوث ، پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI ، ورودی RF و پورت RS-232C و ... می باشند که دسترسی نامحدودی را برای شما مهیا می سازند و می توانید به اکثر وسایل هوشمند قابل اتصال به تلویزیون دسترسی داشته باشید.

کمپانی سونی تلویزیون سونی مدل 65X8077G را به صورت کاملا هوشمند و با قابلیت اسمارت طراحی کرده است که همین امر امکانات ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. سونی در تلویزیون های بالارده ی خود از سیستم عامل اندروید ANDROID بهره می برد که یک سیستم عامل قدرتمند و غنی می باشد و به کاربر امکان دسترسی به برنامه های اندرویدی را برروی تلویزیون می دهد و می تواند بسیار کاربردی باشد.

با قابلیت اسمارت تلویزیون و اتصال آن به اینترنت میلیون ها ساعت سرگرمی را در شبکه هایی نظیر یوتیوب و نتفلیکس برای کاربر مهیا می سازد ، همچنین با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 65X8077G از مرورگر وب می توانید هر آنچه را که می خواهید جستجو کنید با وبگردی ساعت ها سرگرمی را برای خود ایجاد کنید و حتی با داشتن قابلیت جستجوی صوتی می توانید از طریق کنترل به صورت صوتی هر چه را که می خواید سرچ کنید.

از دیگر امکانات ویژه تلویزیون سونی مدل 65X8077G می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی, Built-in Mic, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, Video & TV SideView, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, تله تکست, جستجوی صوتی, کالیبراسیون خودکار و ... اشاره کرد که خاص بودن و هوشمند بودن تلویزیون را تضمین خواهند کرد.

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G با قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده که دارد یکی از بهترین تلویزیون های بالارده مووجد در بازار می باشد و می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل X8077G 

تلویزیون سونی مدل 65X8077G در انداره 65 اینچ بوده و دراای صفحه نمایش تخت می باشد که پنل آن IPS  می باشد و صفحه نمایش این تلویزیون نیز از نوع LED می باشد ، در واقع برای روشنایی کریستال مایع از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده می شود که روشنایی و وضوح قابل توجه ی را به تصاویر پخش شده می بخشد.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD می باشد . 4k Ultra HD بالاترین سطح کیفیت می باشد که کمپانی سونی از آن در تلویزیون بالارده ی مدل 65X8077G خود استفاده کرده است و باعث خلق با کیفیت ترین ، شفاف ترین و واقعی ترین تصاویر برروی صفحه نمایش تلویزیون می شود . این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسل می باشد، یعنی برای ایجاد هر تصویر بیش از 8 میلیون پیکسل در کنار هم به صورت جداگانه فعال می شوند و این 8 میلیون پیکسل تصویری با تمام جزئیات و وضوح بالا و به واقعی ترین شکل ممکن ایجاد می کند.

در کنار کیفیت فورکی کمپانی سونی فناوری های عالی و پیشرفته ی زیادی را در تلویزیون سونی مدل 65X8077G قرار داده است و این ویژگی ها در کنار هم تصاویری با ، کنتراست بالا، روشنایی، وضوح، عمق تصویر عالی و شفافیت بالا را به نمایش می گذارند.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای نوع نمایشگر TRILUMINOS می باشد ، فناوری TRILUMINOS طیف گسترده ای از رنگ را پشتیبانی می کند و هر تصویر پخش شده را با دقیق ترین رنگ های موجود در آن به نمایش می گذارد ، در واقع این فناوری رنگ های موجود را تا 50 درصد افزایش می دهد و برای هر تصویر رنگ های واقعی و اصلی آن تصویر را قرار می دهد و همین امر باعث ایجاد تصاویر زنده تر و شاداب تر و پخش آن به واقعی ترین و طبیعی ترین شکل ممکن می شود.

در کنار نمایشگر TRILUMINOS فناوری Live Colour™ نیز در تلویزیون سونی مدل 65X8077G قرار گرفته است ، فناوری Live Colour™ در افزایش کنتراست رنگ ها و همچنین افزایش طیف رنگ ها نقش بسزای را دارد و در کنار نمایشگر TRILUMINOS باعث ایجاد بهترین تصاویر با شادابی و وضوح کامل و به صورت کاملا واقعی و طبیعی می شوند و بیننده را در دل صحنه ها و تصاویر غرق می کنند.

در تلویزیون سونی مدل فناوری Motionflow کنجانده شده است ، فناوری Motionflow باعث می شود صحنه های بسیار سریع با تمام جزئیات و به واضح ترین شکل ممکن پخش شوند ، در واقع فناوری Motionflow فریم های از دست رفته را باز سازی می کند و تصویر را با تمام جزئیات و بدون هیچ گونه نویزی پخش خواهد کرد و شما می توانید صحنه های سریع مانند بازی ها ، فیلم های اکشن و ... را با تمام جزئیات ببینید.

موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO در تلوزیون سونی مدل 65X8077G را می توان یکی از مهم ترین فناوری های این تلویزیون نام برد ، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO با تجزیه و تحلیل هر پیکسل به صورت جداگانه کیفیت 4K را به آن می بخشد و تصویر را با کیفیت فورکی به نمایش می گذارد.

موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO تصاویری با کیفیت پایین تر از 4K را ارتقاء می دهد ، در واقع تصاویری که کیفیت زیر فورکی مانند فول اچ دی را دارند ارتقاء داده و به سطح کیفیت 4K می رساند این ویژگی عالی بسیار قابل توجه است چرا که هنوز بسیاری از شبکه ها به کیفیت فورکی نرسیده اند و این قابلیت به شما امکان دیدن این شبکه ها را با کیفیت فورکی می دهد.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G با پشتیبانی از فرمت HDR نیز یک ویژگی عالی دیگر به صفحه نمایش این تلویزیون بخشیده است . قابلیت HDR رنگ ها را به صورت کامل تفکیک می کند و بهترین هر رنگ را به نمایش می گذارد ، HDR تصاویر روشن را با روشن ترین رنگ ها و تصاویر تاریک را با تیره ترین رنگ ها به نمایش می گذارد و تصاویر ایجاد شده را با کنتراست بالا و عمق عالی به نمایش می گذارد و شما دیدن واقعی ترین صحنه ها را تجربه خواهید کرد.

تمام فناوری های به کارگیری در تلویزیون سونی مدل 65X8077G در کنار هم باعث خلق باکیفیت ترین و طبیعی ترین تصاویر می شوند و هر بیننده ای را مجذوب صحنه های واقعی و باکیفیت می کند . در تلویزیون سونی مدل 65X8077G زاویه ی دید افقی 178 درجه می باشد که در نوع خود بسیار عالی می باشد و شما می توانید در هر کجای سالن تصویر را با همان کیفیت اصلی و بدون هیچ افت کیفیتی مشاهده کنید.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای نسبت تصویر 16:9 می باشد که این نسبت تصویر مانع کسیده ، پهن و یا باریک جلوه دادن تصویر می شود و تصاویر با بهترین تناسب برروی صفحه نمایش به اجرا در خواهند آمد . فرمت های ویدئوی که این تلویزیون پشتیبانی می کند عبارتند از 2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p . تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای قابلیت تنظیم حالت تصویر می باشد که می تواند در راستای هماهنگی صحنه ها با حالت تصویر بسیار قابل توجه باشد.

حالت های تصویر شامل Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports می باشند و شما می توانید مطابق با صحنه ی پخش شده آن را با حالت مربوط به خود به نمایش بگذارید و روی حالت مختص به خود تنظیم کنید. مثلا شما می توانید هنگام پخش بازی از طریق کنسول های بازی حالت تصوبر را روی حالت Game تنظیم کنید و اوج هماهنگی صحنه با حالت تصویر را تثبیت کنید.

در کل تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G با داشتن قابلیت و فناوری های هوشمند صفحه نمایش تصاویر را به بهترین شکل به نمایش می گذارد و می توانید همراه با خانواده و دوستان برنامه های مورد علاقه یتان با کیفیت فورکی به تماشا بنشینید . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G

ویژگی های سیستم صوتی و صدا تلویزیون سونی مدل X8077G 

کمپانی سونی SONY برای تلویزیون 65 اینچ مدل 65X8077G در کنار صفحه نمایش بینظیر سیستم صوتی عالی و قدرتمندی را نیز قرار داده است تا مخاطب علاوه بر کیفیت فوق العاده تصویر از صدایی با وضوح و شفافیت بالا بهره مند شود . تلویزیون سونی مدل 65X8077G دارای سیستم صوتی دو کاناله(2Ch Speaker System) می باشد که همین دو کاناله بودن صدا را به صورت همه جانبه و یکنواخت در کل محیط پخش خواهد کرد.

این سیستم صوتی متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشند و در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که می تواند نسبت به اندازه ی تلویزیون مناسب باشد . کمپانی سونی برای ارتقاء کیفیت صدا و وضوح عالی آن در تلویزیون سونی مدل 65X8077G ویژگی های صدای عالی را گنجانده است که به کمک آن ها صدای همه جانبه و یکنواخت ، با وضوح و شفافیت بالا و به صورت کاملا طبیعی در سالن و محیط پخش خواهد شود.

یکی از فناوری های به کارگیری در تلویزیون سونی مدل 65X8077G فناوری S-Force Front Surround می باشد ، فناوری S-Force Front Surround صدای فراگیری را ایجاد می کند و به صورت یکنواخت در کل اتاق پخش خواهد کرد. در واقع این فناوری صدا را به صورت سه بعدی پخش می کند و از هر طرف شما صدا را خواهید شنید.

این ویژگی مخاطب را در صحنه و صدای آن غرق می کند و به مخاطب حس حضور در آن صحنه را می دهد. البته این فناوری برای برنامه های چون فوتبال ، موزیک و حتی بازی کردن بسیار عالی می باشد و لذت آنها را برای مخاطب چند برابر می کند.

یکی دیگر از فناوری های بسیار عالی سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X8077G فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+ می باشد فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+ صدای پس زمینه و صدای اصلی را کامل تفکیک می کند و صدای غیر طبیعی یا اضافه و نویزهای موجود در صدا را از بین می برد و صدای با شفافیت و وضوح کامل را پخش می کند. این فناوری عالی صدای بدون هیچ گونه نویز و صدای اضافه را پخش خواهند کرد و مخاطب صدای واقعی را با کیفیت بینظیر و به صورت کاملا واضح خواهد شنید.

در تلویزیون سونی مدل 65X8077G فناوری DSEE نیز به کارگرفته شده است ، تکنولوژی DSEE فرکانس های از دست رفته ی صدا را بازسازی می کند و صدا را با تمام جزئیات و به صورت کامل پخش خواهد کرد در واقع اگر شما محتوای داشته باشید احتمال از بین رفتن قسمت هایی از فرکانس صدا وجود دارد که فناوری DSEE این قسمت ها را بازگردانی می کند و صدای اصلی را پخش خواهد کرد.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G در کنار فناوری های عالی سیستم صوتی قابلیت پشتیبانی از فرمت هی دالبی DOLBY را نیز دارد . فرمت های صوتی دالبی شامل Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse می باشند. این فرمت ها با تجزیه ی کامل موج های صدا صدایی بسیار صاف و واضح را پخش می کنند و صدا را به صورت همه جانبه در اتاق طنین انداز می کنند.

 3 حالت بهینه ساز (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) در تلویزیون سونی مدل 65X8077G صدا را به بهترین شکل ایجاد خواهند کرد . تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8077G دارای 6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) صدا می باشد که بنا به محتویات در حال پخش قابل تنظیم و تغییر می باشند و می توانید حالت صدا را مطابق با حالت تصویر تنظیم کنید . کیفت صدای تلویزیون سونی مدل 65X8077G بسیار عالی می باشد و می تواند مکمل کیفیت تصویر فورکی باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل 65X8077G

کمپانی سونی برای تلویزیون سونی مدل 65X8077G درگاه های ورودی و خروجی مختلفی تعبیه کرده است که کارایی تلویزیون را چند برابر کرده است و به اکثر وسایل هوشمند قابل اتصال به تلویزیون دسترسی خواهد داشت . این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI می باشد که به کمک آنها می توان اتصال به پخش کننده ها ، کنسول بازی ، دی وی دی پلیر و ... را مهیا سازید و محتویات آنها مانند فیلم ، موسیقی ، انیمیشن ، بازی و ... را با کیفیت 4K برروی تلویزیون به نمایش گذاشت.

از دیگر ورودی قابل توجه این تلویزیون می توان به 3 پورت USB اشاره کرد که به کمک آنها می توان فایل های موجود در حافظه های خارجی مانند فلش مموری ها و هارد اکسترال ها را برروی تلویزیون سونی مدل 65X8077G به نمایش بگذارید.

تلویزیون سونی مدل 65X8077G با ورودی تیونر اتصال به گیرنده های دیجیتالی مانند DVB-s ، DVB-T ، DVB-T2 DVB-c را مهیا می سازد و دسترسی شما را به شبکه های دیجیتالی محلی ایجاد می کند و لذت تماشای آنها را با کیفیت 4K به شما می دهد . درگاه کامپوزیت امکان اتصال شما به گیرنده های قدیمی را فراهم می کند.

برای اتصال به اینترنت نیز تلویزیون سونی مدل 65X8077G دو روش را در اختیار شما قرار داده تا به آسان ترین شیوه ی ممکن به اینترنت وصل شوید ، این روش ها عبارتند از اتصال از طریق درگاه LAN و یا اتصال به صورت شبکه ی بی سیم WiFi که به کمک این دو روش می توانید به اینترنت وصل شوید.

علاوه بر این درگاه ها ورودی ها و خروجی های فراوان دیگری از جمله خروجی هدفون ، ورودی RF ، پورت RS-232C و بلوتوث و ... را دارد که بسیار بر کارایی تلویزیون افزوده اند. شما می توانید به کمک این ورودی ها و خروجی ها دسترسی به میلیون ها فایل رسانه ای و موزیک ها را داشته باشید و آنها را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون سونی مدل 65X8077G 

کمپانی سونی SONY امروزه اکثر محصولات خود را به صورت کاملا هوشمند تولید می کند و تلویزیون های با قابلیت اسمارت را طراحی می کند که کارایی های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد .

شرکت سونی تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G  را نیز کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است و با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.

  سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، کمپانی سونی SONY در تلویزیون های بالارده خود از سیستم عامل اندروید Android استفاده می کند. قابلیت Chromecast built-in در تلویزیون سونی مدل 65X8077G امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید.

یکی دیگر از راه های ارتباط بی سیم بین تلویزیون و وسایل هوشمند قابلیت Video & TV SideView (iOS/Android) می باشد که شما می توانید به کمک آن هر محتوای را از گوشی هوشمند خود به تلویزیون انتقال دهید حتی بسیاری از نرم افزار های اندرویدی را نیز از گوشی هوشمند خود به تلویزیون انتقال دارد. ت

لویزیون سونی مدل 65X8077G با قابلیت پشتیبانی از مرورگر وب و اتصال به اینترنت امکان جستجوی هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد و حتی می توانید از طریق کنترل به صورت صوتی جستجو را انجام دهید، قابلیت فرمان صوتی به شما امکان کنترل تلویزیون را به صورت صوتی می دهد. با اتصال به اینترنت شما می توانید به شبکه های محبوب  یوتیوب و Netflix دسترسی داشته باشید و میلیون ها محتوای آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به اجرا در آورید.

از ویژگی های عالی تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی, Built-in Mic, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, Video & TV SideView, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, تله تکست, جستجوی صوتی, کالیبراسیون خودکار اشاره کرد که کارایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

در کل تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G با طراحی عالی و ویژگی ها و فناوری های صوتی و تصویری بینظیری که دارد یکی از بهترین تلویزیون های بالارده موجود در بازار می باشد و می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8077G

جمع بندی

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8077G جزء سری 8 این برند می باشد که در سال 2019 میلادی تولید و روانه بازار شد و با امکانات فوق العاده بالا توانسته جزء بهترین و پرفروش ترین مدل های 65 اینچ موجود در بازار باشد. کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون 65X8077G باعث خلق تصاویری بسیار با کیفیت ، وضوح و شفافیت بالا و با رنگ های طبیعی و زنده می شود که چشم هر بیننده را به صفحه نمایش می دوزد و در کنار سیستم صوتی قدرتمندی که دارد حس حضور در سینما را به مخاطب القا می کند.

سونی تلویزیون 65 اینچ مدل 65X8077G را به صورت کاملا اسمارت و هوشمند تولید کرده است و می تواند به بهترین شکل در خانه های هوشمند امروزی عمل کند . سیستم عامل اندروید در این تلویزیون بستر نرم افراری گسترده ای را مهیا می سازد که کارای تلویزیون را چند برابر می کند . بدون شک با امکانات و قابلیت های که این تلویزیون دارد می توان گفت یکی از بهترین مدل های 65 اینچ می باشد و می تواند انتخاب بسیار عالی و مناسب باشد .


اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید تلویزیون سونی 55X8000H که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X8077G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
وزن
وزن با پایه : 22 کیلوگرموزن بدون پایه : 20.9 کیلوگرموزن بسته بندی : 31 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Bass Reflex Speaker - فناوری پاک سازی صدا - فناوری Cinematic S-Force Front Surround - بازیابی جزیئات با DSEE صدا
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, Object-based HDR remaster, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 146.3×90.9×33.6ابعاد بدون پایه : 146.3×84.5×8
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 157.1×95.9×18.8
امکانات ویژه
16 گیگابایت حافظه داخلی, Built-in Mic, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, Video & TV SideView, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, تله تکست, جستجوی صوتی, کالیبراسیون خودکار
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست