×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X8000H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55X8000H
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت :2020 میلادی
 کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 55X8000H

تلویزیون سونی 55x8000h دارای وضوح تصویر 2160 در 3840 پیکسل و کیفیت فورکی 4k از مزایای بی نظیری است که کیفیت تصاویر را با تمامی جزئیات آن به صفحه نمایش می گذارد. این تلویزیون 55 اینچی خیلی زود توانسته است که خود را در دل کاربران خویش جای دهد و  با رنگ های بی نظیر نمایش داده شده و کیفیت تصویر با وضوح بیشتر مورد پسند طیف گسترده ای از مردم واقع گشته است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. 

 با در نظر گرفتن حالت های تصویری بسیار زیادی که در تلویزیون 55x8000h تعبیه گشته است، دست کاربر را در انتخاب دلخواه یکی از آن حالت ها به هنگام تماشای فیلم یا مسابقات ورزشی بازتر نموده است تا با هیجان بیشتری رو به تماشای این برنامه ها آورند.

 ساخت نمایشگر تلویزیون سونی x8000h از نوع ال سی دی و روشنایی پس زمینه آن از نوع ال ای دی مستقیم می باشد. یعنی چراغ های ال ای دی به طور مستقیم به پنل ال سی دی تابیده می شود. قدرت خروجی سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله با توان 20 وات می باشد فرمت های دالبی دیجیتال قرار داده شده برای این تلویزیون وظیفه پخش صدایی فراگیر و همه جانبه را دارند.

سیستم عامل تلویزیون سونی سری 8 مدل 55x8000h اندروید android می باشد که قابلیت اتصال به وای فای را داراست و با دسترسی به دنیای اینترنت می توان انواع و اقسام فیلم ها و فایل های صوتی و تصویری را در شبکه های مختلف سرچ و دانلود نمود و از تماشای آن ها لذت برد. از دیگر امکانت هوشمند این مدل که با خرید تلویزیون سونی 55X8000H از امکانات آن می توان به فناوری گوگل اسیستنت  Google Assistant و amazon alexa اشاره نمود که در هوشمند شدن خانه شما به کار گرفته شده است. 

تصاویر پر وضوح با کیفیت فورکی 4k در تلویزیون سونی 55X8000H 

تصاویر پر وضوح با کیفیت فورکی 4k در تلویزیون 55X8000H سونی

تلویزیون سونی x8000h با کیفیت فورکی و رزولشن 3840 × 2160 تولید شده که وجود تکنولوژی های مختلف، به هر چه زیباتر نمایش دادن تصاویر کمک خواهند کرد. موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO با پردازش تصاویر به بهبود کیفیت کمک شایانی خواهد کرد. تکنولوژی Live Colour هم سعی در ارائه رنگ های طبیعی تر و زنده تر دارد. HDR هم با بهبود کنتراست و رنگ تصویر، سعی کرده نمایش زیبایی را به تصویر بکشد.

سونی برای بهبود کیفیت حرکت اجسام، تلویزیون هوشمند سونی 55X8000H را به Motion clarity مجهز کرده است. زاویه دید گسترده مناسب است و شما می توانید تلویزیون را از زوایای مختلف تماشا کنید بدون اینکه کیفیت تصویر کاهش پیدا کند. قابلیت افزایش دهنده ی نسبت کنتراست Dynamic Contrast Enhancer اختلاف رنگ های روشن و تیره را افزایش می دهد در واقع روشن ترین تصاویر را با بالاترین روشنایی و تاریک ترین تصاویر را با تیره ترین رنگ ها به نمایش در می آورد که در عمق تصویر و در طبیعی تر جلوه دادن تصاویر نقش به سزای دارد.

قابلیت HDR از طیف گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی می کند و همراه با افزایش کنتراست تصویر شدت رنگ ها و روشنای تصویر را نیز افزایش می دهد و تصویر باکیفیت تری را ایجاد می کند. صفحه نمایشگر تلویزیون سونی 55x8000h از نوع Triluminos است این صفحه نمایشگر کمک می کند که تصاویر واضح تر و با کیفیت رنگ بالاتری نمایش داده شوند و همچنین باعث می شود تا تصاویر همان طور که چشم ما می بینند، با رنگ های طبیعی و پویا نمایش داده شوند. 

صدایی شفاف و واضح در تلویزیون X8000H

صدایی شفاف و واضح در تلویزیون X8000H

 تلویزیون 55x8000h دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند ، شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید. 

 فناوری +Clear Audio در تلویزیون 2020 سونی 55x8000h صدای پس زمینه را از صدای اصلی تفکیک کرده و تمام صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را از بین می برد و صدای صاف ، شفاف و با کیفیت را ایجاد خواهد کرد ، این فناوری صدا را به صورت صاف و کاملا طبیعی به گوش مخاطب می رساند و مخاطب صدای واقعی را به صورت واضح و شفاف خواهد شنید.

تلویزیون سونی 55x8000h دارای فناوری DTS است که یک فناوری جدید می باشد که با تجزیه و تحلیل فرکانس های صدا آن ها را به صورت همه جانبه و فراگیر در محیط پخش خواهد کرد و صدا به تمام قسمت های سالن به صورت یکنواخت خواهد رسید. 

سیستم عامل و امکانات اسمارت تلویزیون سونی 55X8000H

سیستم عامل و امکانات اسمارت تلویزیون سونی 55X8000H

تلویزیون x8000h در دسته تلویزیون های هوشمند واقع شده است سیستم عامل اندروید دارای برنامه های هوشمند تلویزیون و بسیار کاربردی می باشد که به کاربر امکان دسترسی های فراوانی را می دهد.

از آنجا که این تلویزیون دارای قابلیت اسمارت می باشد قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما با دو روش می توانید به اینترنت وصل شوید. با پشتیبانی این تلویزیون از مرورگر وب و با اتصال به اینترنت قابلیت وبگردی را در میان صفحات مختلف به کاربر می دهد و می توانید هر آنچه را که می خواهید به راحتی در مرورگر تلویزیون خود سرچ کنید و آن را پیدا کرده و با کیفیت فورکی برروی تلویزیون به نمایش بگذارید.

با اتصال به  اینترنت و از طریق یک دکمه که برروی ریموت کنترل است می توانید به شبکه محبوب یوتیوب YouTube یا نتفلیکس netflix دسترسی داشته باشید و با محتوای آن ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده ی مهیا سازید  قابلیت‌های اشتراک گذاری بی‌سیم در تلویزیون سونی 55x8000h امکان اتصال بی سیم مابین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند را مهیامی سازد. 

این تلویزیون می تواند با پشتیبانی از برنامه های هوشمند تلویزیون کارایی عالی را به شما ارائه دهد و شما را به بهترین شکل سرگرم کند. همچنین شما می توانید به کمک  دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa در هر قسمت خانه که باشید تلویزیون خود را به صورت کاملا هوشمند کنترل کنید. قیمت تلویزیون سونی 55X8000H در این صفحه قابل مشاهده است و شما می توانید درباره ضمانت اصالت کالا، قیمت ارزان آن و داشتن گارانتی (یا بدون گارانتی بودن محصول) مطالعه کرده و آن را از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. در صورتی که تمایل به خرید تلویزیونی بهتر برای تماشای فیلم و سریال دارید، می توانید تلویزیون سونی 55X8500H را خریداری بفرمایید، اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری احتیاج دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون سونی 55X7500H است. مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون، تلویزیون سونی 55X80J می باشد.

جمع بندی

اگر به دنبال تلویزیونی با امکانات بالا و مشخصات هوشمند ، کیفیت تصویر بسیار عالی و با دوام بالا هستید قطعا تلویزیون سونی X8000H که از جدید ترین مدل های سونی در سال 2020 میلادی می باشد یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما می باشد . تلویزیون 55X8000H دارای سیستم عامل قدرتمند و غنی Android می باشد که امکانات فوق العاده گسترده و هوشمند را در اختیار کاربر قرار می دهد و می توانید نهایت استفاده را از این تلویزیون ببرید.

کیفیت فوق العاده تصاویر در این تلویزیون هر بیننده را در جلوی تلویزیون میخکوب می کند و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر می کند . تلویزیون سونی X8000H یکی از بهترین و قدرتمند ترین تلویزیون های 2020 میلادی می باشد و می تواند انتخابی مطمئن باشد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8000H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
دارد
نوع پنل
IPS
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست