×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 43X8000H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43X8000H
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 43X8000H

تلویزیون سونی 43x8000h با ابعاد 43 اینچی اش برای سالن های کوچک و متوسط گزینه خوبی است سونی این مدل را در سایز های مختلف تولید و عرضه نموده است و شما بسته به فضای سالنتان می تواند یکی از این سایزها را انتخاب نمایید. 

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربرب آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون اولد سونی 55A80J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد که مجهز به دو بلندگو از جنس Bass Reflex است.

پردازشگر تصویر در تلویزیون 43 اینچ سونی X1 4K HDR Processor می باشد. این پردازنده ی اختصاصی توانایی تجزیه و تحلیل و پردازش اطلاعات و سیگنال های تصویری را دارد و می تواند پس از اینکه تصاویر را بررسی و تجزیه و تحلیل کرد، تصویری بهبود یافته از نظر رنگ و روشنایی و نسبت کنتراست خلق کند.

فناوری ارتقا کیفیت تصویر فورکی 4K X-Reality PRO  تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش می کند و تصویری بی نهایت با کیفیت و شفاف و روشن را به معرض نمایش خواهد گذاشت. برند سونی از ویژگی های مانند Live Colour Technology، فناوری Object-based HDR remaster، نمایشگر TRILUMINOS و ... برای ارتقا و نمایش بهتر رنگ‌ها استفاده کرده است.

قابلیت HDR باعث افزایش دامنه‌ی نمایش صحنه‌های روشن و تاریک می‌شود و به دنبال آن میزان روشنایی افزایش پیدا می‌کند در نتیجه تصاویری واقعی‌تری را مشاهده خواهیم کرد. بلندگو های تلویزیون سونی x8000h هرکدام دارای قدرت خروجی 20 وات است این میزان صدا متناسب با ابعاد 43 اینچی است قابلیت صوتی DTS Digital Surround نیز بدون افزایش دادن تعداد کانال صوتی و تعداد بلندگو باعث افزایش دادن کیفیت صدا می شود و حس سه بعدی بودن صدا را به کاربر القا می کنند.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی 43x8000h اعمال تنظیمات را برای کاربران خویش بسیار آسان نموده است و به گونه ای طراحی گشته است که هر فردی بدون داشتن کمترین تخصص و دانش خاصی در این زمینه بتواند به راحتی با آن کار نماید و نیاز خود را برطرف نماید. قابلیت گوگل پلی Google Play تعبیه گشته است که با استفاده از آن خیلی راحت می توان به دنیای بازی و سرگرمی ها دسترسی پیدا نمود.

حتی این امکان را برای فرد قرار داده است که در صورتی که با تایپ نام بازی یا سرگرمی خود مشکل دارند، خیلی راحت تر می توان با حالت جستجوی صوتی این مهم را صورت بخشید که توسط میکروفون در آن گنجانده شده است تا روند جستجوی برنامه ها را ساده تر و سریع تر به پیش ببرد.

کیفیت تصویر و امکانات تصویر تلویزیون 43 اینچ 43X8000H

کیفیت تصویر و امکانات تصویر تلویزیون 43 اینچ 43X8000H

علاوه بر زیبایی طراحان این شرکت در تلویزیون سونی x8000h به کیفیت تصاویر آن اهتمام ویژه ای ورزیده اند تا با کیفیت تصویر 4K همراه با میزان وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل کیفیتی بی نظیر از خود تولید سازند تا باعث بهره مندی بیشتر و لذت بخش تر از این تلویزیون گردد.

تکنولوژی Frame Dimming در تلویزیون سونی 43x8000h مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش و پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد. نمایشگر TRILUMINOS با طیف گسترده ای از رنگ ها که دارد در ایجاد تصاویر بهترین رنگ های متناسب با تصویر را به کار می برد با رنگ های غنی که دارد تصاویر با ریزترین جزئیات رنگی به نمایش در خواهند آمد.

در تلویزیون 4K سونی 43x8000h قابلیت Dynamic Contrast Enhancer به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد . قابلیت Object-based HDR در این تلویزیون کنتراست ، وضوح و دقت رنگ ها را افزایش می دهد و باعث خلق تصاویر طبیعی با رنگ های غنی و باکیفیت می شود. از دیگر ویژگی های تصویر که باعث می شود شما سریع ترین حرکت ها را از دست ندهید Motionflow™ XR است. این تکنولوژی فریم های از دست رفته را بازسازی می کند و با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر نویزهای موجود در تصویر را حذف خواهد کرد و تصویری شفاف و بدون هیچ گونه نویز و تار را به نمایش می گذارد.

از هیجانات سینمایی در خانه لذت ببریدقابلیت Dolby Vision scenes صحنه هایی را برای مشاهده معتبر به طور زنده به نمایش می گذارد در حالی که Dolby Atmos the اتاق را با صدای فراگیر و سه بعدی پر می کند.

سیستم عامل اندروید و امکانات اسمارت تلویزیون سونی 43X8000H

سیستم عامل اندروید و امکانات اسمارت تلویزیون X8000H

این شرکت تلویزیون 43x8000h را بسیار هوشمند طراحی کرده است با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. سیستم عامل اندروید Android استفاده سده در تلویزیون 2020 سونی 43x8000h یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 با استفاده از Apple AirPlay ، می توانید ویدیو و صدا را مستقیماً از طریق iPhone ، iPad یا Mac به تلویزیون منتقل کنید. فیلم ها و نمایش ها را از برنامه Apple TV، برنامه های مورد علاقه خود یا حتی Safari تماشا کنید. با این قابلیت عکس های خود را با همه افراد در خانه و بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید برای کنترل هندزفری بدون در تلویزیون سونی ، Google Home را وصل کنید. با استفاده از Google Home می توانید فیلم های مورد علاقه خود را بدون بلند کردن انگشت ، در تلویزیون سونی 43x8000h پیدا کرده و تماشاگر آن ها باشید.

 قابلیت صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa باعث شده است تا شما بتوانید با قرار دادن این دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون سونی x8000h به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون انتقال دهد. قابلیت Chromecast built-in در تلویزیون سونی امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل ، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون 43 اینچ سری 8 انتقال دهید.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. 

ورودی و خروجی تلویزیون 2020 سونی 43x8000h

ورودی و خروجی تلویزیون 2020 سونی 43x8000h

در تلویزیون x8000h پورت ها و درگاه برای این منظور تعبیه شده است تا صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال داد. پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI جهت اتصال به اینترنت می باشد و شما می توانید برای اتصال به اینترنت از یکی از این روش ها استفاده کنید .

ورودی RF جهت اتصال آنتن شبکه های محلی به کار برده شده است. 4 پورت HDMI در تلویزیون سونی 43x8000h امکان اتصال تلویزیون به پخش کننده ها ، گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... برای شما مهیا می سازد و می توانید محتویات آنها را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید.

3 پورت USB امکان اتصال حافظه های خارجی مانند هارد اکسترال ها ، فلاش مموری ها و ... را به تلویزیون اسمارت سونی 43x8000h مهیا می سازد و شما می توانید با نصب حافظه های جانبی محتویات را برروی آنها ذخیره سازی کنید و هر وقت که خواستید محتویات را باز پخش کنید ورودی  کامپوزیت امکان اتصال به گیرنده های نسبتا قدیمی را مهیا می سازد.

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75XG8096 است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43X8000H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 10.2 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 9.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 15 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
دارد
نوع پنل
IPS
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 97.0×63.0×26.0 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 97.0×57.0×5.7 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 107.2×69.9×14.3 سانتی متر
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست