×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75X8000H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75X8000H
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 75X8000H

شرکت نامدار sony در سال 2020 تلویزیون سونی 75X8000H را به میدان رقابت فرستاد، صد البته این محصول بی نظیر به خاطر شیوه دیزاین زیبا و فناوری های مدرنی که در  ان تعبیه شده است توانسته مورد استقبال بی سابقه مردم در سراسر جهان قرار گیرد. همان طور که احتمالا اگاه هستید شمار تولید کنندگان وسایل صوتی و تصویری روزبه روز روبه افزایش است، اما فاکتور های که سبب می شود یک محصول نسبت به سایر محصولات دیگر برتری پیدا کند شیوه دیزاین زیبا، کیفیت تصویر و صدا و یا حتی فناوری های هوشمند ان کالا است.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا بدهیم. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. از جمله مدل های این شرکت تلویزیون سونی 65X90J می باشد که با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد.

از جمله این فناوری ها می توان به Live Colour™ Technology در تلویزیون سونی x8000h اشاره کرد. این فناوری جذاب همان طور که از نام پیداست سبب می شود که عمق رنگ دهی را افزایش دهد به گونه ای که رنگ های شاد و پویا تری را با کاربران خود به اشتراک قرار می دهد. اما یکی دیگر از ویژگی هایی که جذابیت این تلویزیون را دو چندان کرده استفاده از بلندگو های X-balanced است.

تلویزیون های قدیمی به علت داشتن اسپیکر های بزرگ از طراحی زیبا برخوردار نبودن به این منظور سونی برای ارائه دیزاین جذاب از بلندگو های بسیار باریک X-balanced استفاده کرده است، به گفته کمپانی سونی این بلندگو های فوق العاده روی هم قدرت خروجی 20 وات را دارند.

اما هیجان انگیزترین  فناوری موجود در تلویزیون متعلق به سیستم عامل Android™ است. کاربران با بکارگیری از این سیستم عامل نیرومند، قادر خواهند بود تا فایل های صوتی و تصویری موجود در تلویزیون را با سایر دستگاه هوشمند دیگر به اشتراک بگذارند، علاوه براین سونی خاطر نشان کرده که افراد می توانند با استفاده از این سیستم عامل تلویزیون سونی 75X8000H را از دور کنترل نمایند.

در کنار این خصوصیت ها سونی در این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را به رخ رقبا خود می کشد، یعنی به عبارت دیگر مخاطبین می توان با اتصال به اینترنت از طریق wifi ساعت ها و یا حتی روز ها خود را سرگرم این محصول بی نظیر کنند.

دیزاین زیبا تلویزیون سونی  75X8000H

دیزاین زیبا تلویزیون سونی 75X8000H

تلویزیون سونی x8000h که یکی بهترین تلویزیون های حال حاضر بازار به شمار می آید توسط شرکت سونی که یکی از برترین کمپانی ها در شیوه دیزاین محصولات صوتی و تصویری است، طراحی شده است این شرکت بار دیگر توانایی طراحی محصولات جذاب و زیبا را به رخ عموم مردم بکشد. به گونه ای که تلویزیون سونی 75X8000H در همان ابتدا کار توانست حجم عظیم از نگاه ها را به خاطر طراحی خارق العاده اش به خود جذب کند.

قاب باریک اطراف این محصول سبب شده که جلوه مدرن به این محصول بدهد به شیوه که این محصول می تواند با هر محیط  و دکوراسیون سازگار شود. اما ویژگی که سبب تعجب عموم درباره تلویزیون هوشمند سونی 75x8000h شده ضخامت کم این محصول است، کاربران با نگاه کردن به نمای کناری این محصول متوجه ضخامت کم آن خواهند شد که این به نوبه خود باعث می شود دسترسی به پورت های عقب برای کاربران اسان تر باشد. در کنار این ویژگی ها وجود پایه های هشتی شکل در این محصول، حس استوار و محکم بودن تلویزیون 75 اینچ x8000h را می رساند.

پردازنده X1™ 4K HDR در تلویزیون 2020 سونی 75X8000H

پردازنده X1™ 4K HDR در تلویزیون 2020 سونی 75X8000H

پردازنده X1™ 4K HDR که در تلویزیون 75x8000h بکار رفته مخصوص تلویزیون های رده بالا شرکت سونی است، با بکار گیری از الگوریتم های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل هر پیکسل به صورت جدا و تکی تکی به کاهش نویز های موجود در تصاویر و نمایش جزئیات بالای محتوا کمک خواهد کرد. علاوه بر این پردازنده X1™ 4K HDR با فناوری های روز که در ان تعبیه شده می تواند سطح نسبتا بالایی از کنتراست را به نمایش بگذارد که این ضمینه ساز این خواهد بود که تصاویر کاملا نزدیک به واقیت باشد به گونه ای کاربران با دیدن صحنه های تلویزیون سونی 75x8000h حس های متفاوت و خارق العاده ای داشته باشند و تجربه ی بی نظیری کسب نماید.

تکنولوژی Motionflow™ XR در تلویزیون سونی X8000H

تکنولوژی Motionflow™ XR در تلویزیون سونی X8000H

سونی این بار در تلویزیون X8000H از فناوری Motionflow™ XR کمک گرفته است. این فناوری بی نظیر با بکارگیری از الگوریتم های تقسیم بندی قادر به ساخت و اضافه کردن فریم های از دست رفته است، این امر موجب می شود که علاوه بر از بین بردن ماتی موجود در تصاویر تلویزیون سونی 75x8000h ، صحنه هایی که از سرعت بالای برخوردار اند مانند فیلم های سینمای یا حتی ورزشی  فرم و حالت سینمای خود را حفظ کنند و هیچ حرکتی از کاربران پنهان نشود.

پشتیبانی از فرمت های DOLBY AUDIO در تلویزیون 75 اینچ x8000h

پشتیبانی از فرمت های DOLBY AUDIO در تلویزیون 75 اینچ x8000h

به جرعت می توان گفت یکی از جذاب ترین خصوصیات موجود در تلویزیون سونی 75X8000H به فناروی Dolby™ Atmos برمی گردد. فناوری کیفیت صدا Dolby™ Atmos قادر خواهد بود محیط فرا صوت و سینمایی برای شنوندگان خود به ارمغان بیاورد.

به بیان دیگر سونی این اطمینان را به هوادران خود می دهد با وجود فناوری Dolby™ Atmos لازم به پرداخت هزینه های اضافه برای ایجاد محیط سه بعدی نیست چون این فناوری قادر خواهد بود به تنهای گوش های شما را به چالش بکشاند. حتی بر طبق ادعای سونی احساسات خالص یک خواننده را می توان از طریق تکنولوژی Dolby™ Atmos در تلویزیون سونی x8000h به خوبی درک کرد.

 سیستم عامل Android™ در تلویزیون 75X8000H

سیستم عامل Android™ در تلویزیون 75X8000H

یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها بین دیواس های هوشمند، سیستم عامل اندروید استفاده شده در تلویزیون 75x8000h است. این سیستم عامل به واسطه برنامه های کاربردی که دارد می تواند محیط سرگرم کننده برای کاربران به ارمغان اورد.

از میان این برنامه های کاربردی می توان Google Play Store را نام برد، افراد می توانند با متصل شدن به حساب کاربری خود در گوگل به بیش از هزاران برنامه و بازی های سرگرم کننده دسترسی سریع پیدا کنند. به این منظور این شرکت در تلویزیون x8000h برای هواداران حافظه داخلی به اندازه 16 گیگابایت قرار داده است تا افراد مجبور به پرداخت هزینه های اضافه برای تهیه حافظه های جانبی نباشند.

اگر نیاز به محصولی خاص دارید مشاهده تلویزیون سونی 49X8500H یکی از پیشنهادات ما میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75X8000H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست