×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55A8f

0 تومان بدون مالیات
سیستم عامل :  اندروید
قدرت بلندگو : 50 وات
حافظه داخلی16 گیگ
قابلیت اتصال به wifi :دارد
اندازه صفحه نمایش :55 اینچی 
ویژگی صفحه نمایش :OLED ، رزولوشن فورکی
پردازنده :4K HDR Processor X1™ Extreme

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچی فورکی اسمارت سونی مدل Sony 55a8f

مشخصات تلویزیون 55 اینچی فورکی اسمارت سونی مدل Sony 55a8f

شرکت سونی برای جا نماندن از رقبایی نظیر ال جی و سامسونگ از فناوری OLED در تلویزیونهایش بهره گرفته تا به بهترین کیفیت تصویر دست پیدا کند. این کمپانی این بار نیز در یکی از پرچمدار های سال 2018 یعنی 55A8F از این تکنولوژی پیشرفته بهره گرفته است. به نظر می رسد تلویزیون A8F نسخه ی به روز رسانی شده از تلویزیون سال قبل یعنی A1E باشد.

این طور که پیداست این تلویزیون قابلیت هایی نظیر دقت تصویر فورکی، صفحه نمایش OLED، HDR و بسیاری از تکنولوژی های دیگر را از نسل قبلی خود به ارث برده است. اگر به نمای ظاهری دو تلویزیون نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که تلویزیون نسل جدید از لحاظ ظاهری چیزی از نسل قبلی اش به ارث نبرده است. در واقع این نسل جدید بر خلاف طراحی منحصر به فرد A1E از طراحی و استایل سنتی تری بهره می برد.

درست است این سبک طراحی کمی از حالت منحصر به فرد بودن فاصله گرفته، اما مشکلات نسل قبلی را ندارد و قرار دهی بر روی دیوار و میز تلویزیون را به نسبت نسل پیشین بسیار راحت تر کرده است. این تلویزیون 55 اینچی سونی مجهز به 5 عدد بلندگو شده که هر یک از این بلندگو ها قادر به تولید صدا به میزان 50 وات می باشند. استفاده از ساب ووفر نیز موجب تقویت باس های صدا می شود.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سونی 49X80J اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

تلویزیون با توجه به این که در دسته ی بالا رده ها قرار دارد از پیشرفته ترین فناوری ها بهره می برد. سونی همانند نسل های گذشته از سیستم عامل اندروید در این محصول بهره گرفته و دسترسی به برنامه ها و سایت های مختلف را آسان کرده است.

طراحی بی نظیر تلویزیون سونی 55A8F

تلویزیون پرچمدار سونی امسال با طراحی متفاوتی به نسبت نسل قبلی عرضه شده و در آن خبری از پایه های جاگیر نیست. درست است استایل و طراحی نسل گذشته یعنی A1 جدید، زیبا و جذاب بود، اما این سبک طراحی برای کاربران مشکلات خاصی ایجاد می کرد. در واقع این تلویزیون به دلیل پایه های عریضی که داشت قابل گذاشتن بر روی هر میز تلویزیونی نبود.

به همین دلیل سونی امسال تصمیم گرفت از این سبک طراحی فاصله بگیرد و از همان سبک و سیاق تلویزیون های گذشته در طراحی این پرچمدار خود بهره بگیرد. در این نسل پایه که در وسط تلویزیون نصب می شود فضای کمتری را بر روی میز تلویزیون اشغال خواهد کرد. درست است پایه ها از طراحی منحصر به فرد و خلاقانه بهره نمی برد اما سونی با مهارت تمام توانسته باز هم به این مدل خود نمایی مدرن و امروزی بدهد.

در واقع قاب بسیار باریک این محصول که در حد 0.9 میلی متر می باشد و بسیار ناچیز است بر زیبایی آن افزوده. به دلیل استفاده از تکنولوژی OLED در این محصول، شاهد یکی از باریک ترین تلویزیون های موجود در بازار خواهید بود.

کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون 55a8f

امسال سونی برای اینکه تلویزیون پرچمدارش از رقبا پیشی بگیرد، از به روز ترین فناوری ها در این تلویزیون استفاده کرده است. یکی از فناوری هایی که چند سالی می شود سازنده های تلویزیون به استفاده از آن روی اورده اند، فناوری OLED می باشد. این فناوری جدا از این که بر کاهش وزن و ضخامت تاثیر فوق العاده ای می گذارد، کیفیت تصویر را نیز بهبود می دهد و روشنایی و کنتراست را بالا می برد.

سونی از رزولوشن فورکی همراه با فناوری های مختلف در تلویزیون  بهره گرفته است. این فناوری ها شامل: HDR10، Dolby Vision، موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 و TRILUMINOS است. در این صفحه نمایش پردازشگر ایکس وان جزئیات بالا را به واسطه ی پردازش بخش های مختلف تصویر ارائه می دهد. همانطور که مشخص است فناوری های HDR10 و دالبی ویژن با تنظیم کنتراست و نقاط تیره و روشن بر عمق تصاویر می افزایند.

فناوری TRILUMINOS هم رنگ هایی طبیعی، زنده و واقعی را به نمایش می گذارد. در تلویزیون بالا رده ی سونی از 5 عدد بلندگو با قدرت خروجی صدای 50 وات استفاده شده است. این بلندگو ها در کنار تکنولوژی هایی نظیر پاک سازی صدا، DTS Digital Surround و S-Force Front Surround صدایی با وضوح عالی را تولید می کند.

قیمت تلویزیون سونی مدل55A8F که یک تلویزیون بسیار عالی با ویژگی های تصویری فوق العاده می باشد بسیار مناسب است.

سیستم عامل اندروید

سونی چند سالی می شود که تصمیم به استفاده از رابط کاربری پر طرفدار و محبوب اندروید در تلویزیون هایش گرفته است. در تلویزیون پرچمدار سال 2018 نیز از این سیستم عامل محبوب استفاده شده است. اما به نظر می رسد این رابط کاربری به نسبت سیستم عامل رقبا از ظاهری ساده تر بهره می برد. اما این سیستم عامل در کنار رابط کاربری ساده ای که دارد امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در واقع کاربران می توانند به کمک این سیستم عامل به حساب های کاربری گوگل دسترسی داشته باشند. همچنین می توان به گوگل پلی وارد شد و به هزاران برنامه های سرگرم کننده نیز دسترسی داشت. سونی این مدل خود را مجهز به حافظه ی داخلی 16 گیگابایت کرده است تا نیاز به ذخیره سازی داده و اطلاعات را در این تلویزیون برطرف سازد.

از دیگر قابلیت های ویژه ی تلویزیون سونی 55A8F، ویژگی جالب Google Assistant است. این قابلیت که نقش دستیار صوتی را ایفا می کند، امکان اجرای برخی از دستورات را تنها از طریق صدا به کاربران می دهد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X7077F نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد و با عملکرد فوق العاده این تلویزیون نهایت لذت را از آن ببرید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55A8

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما، پایه، پیچ های اتصال، کنترل از راه دور
وزن
22.2kg
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
138.8
توان مصرف برق
371 W
رزولوشن فیلم
3840x2160
کیفیت صفحه نمایش
فورکی
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
نوع باند و اسپیکر
Acoustic Surface(Actuator+Subwoofer)
توان خروجی صدا
50 وات
ویژگی های صدا
Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse,DTS Digital Surround,ClearAudio+
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
HDR10, HLG, Dolby Vision
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
ندارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
4K HDR Processor X1™ Extreme
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
ندارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2018 میلادی
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
A8
تعداد بلندگو
5 عدد
صدا بهینه ساز
دارد
سری پردازنده
Processor X1™ Extreme
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1عدد
خروجی Audio
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اندروید
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
زنده ، استاندارد ، سفارشی ، تئاتر حرفه ای ، خانه تئاتر ، ورزش ، انیمیشن ، عکس-زنده ، عکس-استاندارد ، عکس-سفارشی ، بازی ، گرافیک
حالت صدا
استاندارد ، گفت و گو ، تئاتر ، موسیقی ، ورزش
رنگ تقویت پویا
Live Colour™ Technology,TRILUMINOS™ display,
تنظیمات حالت صدا
دارد
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1226 × 717 × 255 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1354 × 832 × 185 میلی متر
بلندگوی دیجیتال
دارد
میزان صدا
50 وات
فرمت های ورودی ویدئو
HDR10, HLG
حافظه داخلی
16 گیگ
Miracast
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
شناسه کالا
2900681103781

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست