×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ QLED سامسونگ مدل 65Q8CN

0 تومان بدون مالیات
مدل:65Q8CN
پردازنده : 4 هسته ای
موتور تصویر :Q Engine
نوع صفحه نمایش : QLED
توان خروجی صدا : 40 وات
سال ساخت : 2018 میلادی
کیفیت تصویر :  4K Ultra HD
قابلیت HDR :  قابلیت +HDR10
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ QLED فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65Q8CN

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ QLED فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65Q8CN

تلویزیون 65Q8CN که در سال 2018 توسط شرکت سامسونگ عرضه شد در همان اوایل ورود به بازار توانست طیف عظیمی از توجهات را به خاطر ویژگی و فناوری منحصر به فردش، به خود جلب کند. تلویزیون سامسونگ 65Q8CN با به کارگیری از فناوری های مدرن که در ان تعبیه شده توانسته در رده پرچم دار های این کمپانی واقع شود. از جمله این فناوری ها می توان Quantum Processor 4K را نام برد، پردازنده کوانتومی 4K یکی از مهم ترین پیشرفت های سامسونگ در سری QLED است.

این تراشه کوانتومی از الگوریتم های هوش مصنوعی برای پر کردن جزئیات تصاویر استفاده می کند که این امر سبب می شود؛ تجربه شگفت انگیزی به هنگام مشاهده صحنه های این کالا به مخاطبین انتقال یابند. در حقیقت این پردازنده کوانتومی 4K قادر است واقعیتی کامل از هر تصویری را به نمایش بگذارد، پردازنده این تلویزیون منحنی با بکارگیری از الگوریتم هوش مصنوعی قادر به پرکردن جزئیات هنگام افزایش فول اچ دی به فورکی است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سونی 65X95J از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد. 

یعنیبه بیان بهتر این فناوری بی نظیر این فرصت را به شما می دهد که با دیدن تصاویری واقعی و جذاب به صورت کامل در میان صحنه های خلق شده توسط این محصول غرق شود. سامسونگ برای تلویزیون منحنی 65 اینچ 2.1 کاناله است. یعنی دو اسپیکر و یک ساب وفرتشکیل شده است  در تلویزیون سامسونگ 65Q8CN صدایی به قدرت 40 وات در محیط تولید و پخش می شود.

با استفاده از فناوری های صدا که سامسونگ برای تلویزیون 65 اینچ سری 8 نظر گرفته است کیفیت صدا بسیار قدرتمند و واضح می باشد. فناوری Dolby Digital Plus باعث شده است که صدایی همه جانبه و واضح در محیط تولید و پخش شود. قابلیت Multiroom Link هم در هر جای خانه مثلا در اتاق یا آشپزخانه و.... با استفاده از این قابلیت موسیقی مورد علاقه شما در یکی از این ها پخش خواهد شد. این تلویزیون به کمک دستیار صوتی Bixby ، Assistant و قابلیت SmartThings امکان نظارت و کنترل بر روی سایر دستگاه های خانه را فراهم می کند.

قیمت تلویزیون منحنی سامسونگ 65q8cn

قابلیت Ambinet mode در تلویزیون 65Q8CN

دستگاه ها را در اتاق نشیمن خود کنترل کنید و به راحتی با استفاده از یک کنترل از راه دور برای دسترسی آسان و راحت به مطالب خود دسترسی پیدا کنید.  یکی از ویژگی های مهم تلویزیون سامسونگ 65Q8CN است یک حالت برای تزئین تلویزیون است تا نمای سالن شما شیک تر باشد و در نگاه اول همه مخاطبان را به خود جذب می کند.

شما وقتی تلویزیون را خاموش می کنید شاهد یک صفحه ی سیاه رنگ هستید با این قابلیت شما می توانید وقتی از تلویزیون استفاده نمی کنید وقتی این حالت را فعال کردید انواع تصویر با کیفیت های بالا برای شما به نمایش می گذارد ویژگی Ambinet mod به حالت های مجز است با حالت دکوراتاق نشیمن را لمس رنگ کنید یک پس زمینه تعاملی را که کاملا با فضای شما با حالت محیط مطابقت دارد، اعمال کنید.

حالت اطلاعات، اطلاعات روزانه مانند آب و هوا و یا سرفصل های در پس زمینه تعاملی، به تلویزیون QLED شما می دهد. با حالت عکس می توانید عکس های خود را با موبایل به بر روی صحه نمایش قرار دهید. با حالت موسیقی هنگام استفاده از تلویزیون خود را به عنوان یک سیستم صوتی در حالت محیط قرار دهید. دسترسی مستقیم به بسیاری از سرویس های موسیقی توسط فرمان صوتی از راه دور یا گوشی های هوشمند خود داشته باشید.

قابلیت ambient

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون Q8CN

تلویزیون سامسونگ 65Q8CN نیز از این رزولوشن بسیار بالا بی بهره نمانده و به یکی از تلویزیون های بی عیب و نقص بازار تبدیل شده است. این رزولوشن سطح بی سابقه ای از رنگ ها و جزئیات را به تصویر می کشد. تلویزیون های فورکی تا 15 برابر بیشتر از مدل های HD وضوح بهتری را عرضه می کنند. علاوه بر این پردازنده هوشمند به کمک هوش مصنوعی فورا محتوای مختلف را به کیفیت فورکی نزدیک می کند.

سامسونگ از چندین منطقه نور پس زمینه متمرکز در صفحه نمایش این تلویزیون بهره گرفته تا نقاط تیره و روشن را به صورت عالی تنظیم کند. با این کار کنتراست بالا می رود و تصاویر با عمق و جزئیات بیشتر عرضه می شوند. پشتیبانی از قابلیت HDR کیفیت تصویر را کامل کرده است و دیدن جزئیات بصورت دقیق و واضح را راهم نموده. سامسونگ از فناوری HDR1500 در این تلویزیون استفاده نموده است که علاوه بر طیف رنگی گسترده، نسبت کنتراست و میزان روشنایی و میزان دیدن جزئیات و …را افزایش می دهد.

 از دیگر ویژگی های کیفیت تصویر می توان به فناوری Billion Colors و حالت فیلم و Contrast Enhancer اشاره کرد که این ها هم نقش بسزای ی در رنگ ها و کیفیت تصویر دارند . یکی دیگر از مشخصه های کیفیت تصویر فناوری Supreme UHD Dimming می باشد. وضوح بالاتر UHD همچنین بدین معنی است که تصویر نیاز به پردازش بیشتر دارد تا تمام جزئیات بازسازی شوند.

کیفیت تصویر تلویزیون منحنی سامسونهگ

امکانات هوشمند در تلویزیون 65Q8CN سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 65Q8CN دارای سیستم عامل تایزن می باشد این سیستم عامل منوی راحت و کاربر پسندی دارد و دسترسی سریع و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از این فضا می توان لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرد و یا فیلم ها وبرنامه ها و شبکه های مورد علاقه ی خود را در دسترس سریع قرار داد و همچنین به منوی تنظیمات و اپلیکیشن های مختلف دسترسی راحتی داشت.

ار دیگر فناوری های هوشمند این تلویزیون می توان به AirPlay 2 اشاره کرد. با استفاده از این برنامه مخاطبین قادر اند؛ محتوای درون دستگاه اپل خود را به صفحه تلویزیون انتقال داده و از طریق ان به راحتی به تماشا فیلم یا عکس های مورد علاقه خود بپردازند. درکنار این ویژگی ها تلویزیون سامسونگ 65Q8CN دارای فناوری Gallery است، مخاطبین قادر اند به راحتی هرچه تمام تر به ذخیره کردن عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود بپردازند.

مجهز بودن به مرورگر اینترنت در این تلویزیون 65 اینچ باعث می شود تا ساعت ها در صفحات مختلف وب جستجو کرد و به وبگردی پرداخت. فناوری های اشتراک گذاری تصاویر و محتوا بین تلویزیون سایر دستگاه های هوشمند در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ سری q تعبیه شده اند. این فناوری ها شامل فناوری میرورینگ  Mirroring برای انتقال تصویر از تلویزیون به موبایل، فناوری DLNA برای انتقال محتوا از موبایل به تلویزیون، فناوری  Bluetooth و  WiFi Direct اشاره کرد.

با فناوری Sound mirroiring هم صدا را از گوشی به تلویزیون و از گوشی به موبایل منتقل می نماید. امکانات هوشمند امروزه در اکثر لوازم صوتی و تصویری مشاهده میشود، یکی از مدلهایی که کیفیت بالایی دارد تلویزیون سامسونگ 50TU7100 میباشد.

سیستم عامل تلویزیون منحنی سامسونگ 65q8cn

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q8CN

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 27.7کیلوگرم - وزن بدون پایه : 24 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 39.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
خمیده
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
پنل VA نمایشگر - شاخص کیفیت تصویر 3300PQI - میزان انحنای نمایشگر 4.200R - فناوری رنگ Q Color - قابلیت Q Constrast - تکنولوژی تصویری Ultra Black
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2018 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
+HDR10
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
رنگ
مشکی با پایه ی نقره ای
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
Supreme UHD Dimming
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 144.2×91.5×37.4 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 161.7×96.1×21.0 سانتی متر
امکانات ویژه
دستیار صوتی Voice Assistant - برنامه هوشمند SmartThings - اشتراک گذاری از طریق Mirroring - ریموت کنترل چند منظوره (OneRemote) - راهنمای جهانی (Universal Guide)
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
HDR10
دارد
سایر ویژگی و امکانات
اشتراک گذاری از طریق Anynet - قابلیت One Mount به منظور قرار گیری راحت تلویزیون در هر جا- قابلیت One Near به منظور مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست