×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU7170

0 تومان بدون مالیات
مدل:55RU7170
سیستم عامل : تایزن
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU7170

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU7170

تلویزیون سامسونگ 55ru7170 تلویزیون کاملا هوشمند است که در صفحه نمایش 55 اینچ و سری 7 تولید و روانه بازار شده است. تلوزیون 2019 تخت سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 55 اینچ است که برای سالن های متوسط و نسبتا بزرگ گزینه بسیار مناسبی است طراحی باریک و شکیل این تلویزیون در همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند. قیمت تلویزیون سامسونگ از مواردی میباشد که همیشه مورد بررسی قرار میگیرد.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سامسونگ 65AU8000 از جمله مدل های هوشمند می باشد.

رنگ مشکی تلویزیون سامسونگ 55ru7170 با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود البته ناگفته نماند که این تلویزیون در انواع ابعاد موجود است و با قیمت بسیار مناسبی می توان آن را در فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. تلویزیون 2019 سامسونگ 55ru7170 قابلیت اتصال به دیوار را دارد فقط کافی است که یک براکت و پایه نگه دارنده را تهبه کنید سپس تلویزیون را به دیوار وصل کنید و از فضای مانده شده در سالنتان نهایت استفاده را ببرید.

تلویزیون 55 اینچ هوشمند سامسونگ دارای یک صفحه نمایش تخت ال ای دی و کیفیت تصویر فورکی است کیفیت تصویر فورکی امروزه یکی از بهترین و پیشرفته ترین کیفیت تصویر در تلویزیون ها محسوب می شود همچنین این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی full hd می باشد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر واقعی و نردیک به واقعیت را برای بیننده به ارمغان می آورد.

 رنگ های واقعی را با فناوری pur color تجربه کنید رنگ ها ی واقعی باعث نمایش بیشتر جزئیات تصاویر و واقعی تر شدن آنها می شود. تلویزیون 55 اینچ سری 7 در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته و نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده خواهد کرد. سیستم عامل این تلویزیون تایزن Tizen بوده و دسترسی سریع و آسان به تنظیمات تلویزیون را برای شما به ارمغان خواهد آورد. وجود پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا برنامه ها در تلویزیون زود اجرا شوند و دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود.

 فناوری ها یا اشتراک گذاری نظیر قابلیت Mirroring و DLNA و فناوری wifi-direct می توان به صورت ارتباط مستقیم با تلویزیون هوشمند مطالب را به اشتراک گذاشت. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می نماید. فناوری های صوتی همچون Dolby Digital Plus در تولید صدایی فراگیر و همه جانبه نقش اساسی را دارد.

تلویزیون سامسونگ 55ru7170 دارای 3 عدد پورت hdmi، دو عدد پورت usb، ورودی کامپوننت و کامپوزیت و پورت شبکه lan است این موارد از درگاه های ارتباطی این تلویزیون است که همه ی آن ها در پشت تلویزیون واقع شده اند. با خرید این محصول یک ریموت کنترل هوشمند را دریافت خواهید نمود. 

قیمت تلویزیون سامسونگ 55ru7170

تصاویر طبیعی و ماجرا جویانه 

تلویزیون هوشمند اسمارت سامسونگ 55ru7170 از تلویزیون های بالا رده می باشد که توانایی نمایش دادن تصاویر واقعی و رنگ های شگفت انگیز را دارد. کیفیت تصویر فورکی 4k از ویژگی های این تلویزیون است که محتوا و تصاویر کاملا زنده و واقعی یا سطح بالایی را تجربه خواهید کرد. در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل قرار داده شده است د رنتیجه هم کم و کاستی در تصویر دیده نمی شود.

فناوری HDR با افزایش دادن محدوده ی دینامیکی تصویر نسبت کنتراست و طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نتیجه حتی ریزترین جزئیات و سایه ها را نمایان می سازد از فرمت های تصویر HDR می توان به HDR 10 و HLG اشاره نمود که یکی از پیشرفته ترین فرمت های تصویر محسوب می شوند این فرمت ها نقس بسزایی در زیاد کردن سطح کنتراست و نمایش طیف وسیع از رنگ ها را دارد همچنین با رنگ های جذاب و زیبا به همراه جزئیات ریز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در لیست مشخصات فنی  فناوری PurColor درج شده است فناوری نام برده شده باعث تقویت رنگ صفحه نمایش می شود و این قابلیت مورد توجه این امکان را به شما می دهد تا یک پالت رنگ عظیمی را مشاهده کنید. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4k upscaler از دیگر ویژگی های تصویر است که صحنه ها و تصاویر کم کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

موتور پردازشگر UHD Engine توانایی تجزیه و تحلیل تصاویر را دارد. همچنین نسبت تصویر 16:9 طراحی مستطیلی شکل را به تلویزیون 55 اینچی شما داده است. فناوری Mega Contrast  و فناوری Contrast Enhancer برای افزایش دادن نسبت کنتراست در تصویر به کار برد می شود. در تلویزیون 55 اینچ انواع حالت های تصویر پشتیبانی می شود که در مشخصات فنی درج شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55ru7170

 

صدای غنی و شفاف در تلویزیون 55RU7170

تلویزیون سامسونگ 2019 مدل 55RU7170 از دو اسپیکر و در واقع سیستم صوتی دو کاناله به وجود آمده است. هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. به نظر می رسد که صدای 20 وات برای تلویزیون 55 اینچ کافی به نظر می رسد. سامسونگ برای این مشکل راه حلی را پیدا کرده است.

در پشت تلویزیون یک پورت OPTICAL واقع شده است فقط کافی است که ساند بار یا سینما خانگی تان را به این پورت متصل نمایید تا هم صدای تلویزیون زیاد شود و هم نمای سالنتان شیک تر شود. ساموسنگ انواع فناوری را برای ارتقا کیفیت صدا به کار گرفته است این فناوری های شامل فناوری دالبی دیجیتال پلاس dolby digital plus و فناوری تقویت کننده ی دیالوگ و قابلیت Multiroom Link  می باشد هر کدام از این فناوری ها کارها و ظایف خاص خود را بر عهده دارد.

فناوی تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancementصدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند. فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند. قابلیت بلوتوث هم سیستم های صوتی بی سیم را به تلویزیون را فراهم می کند.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55ru7170

رابط هوشمند و سایر امکانات تلویزیون ru7170

تلویزیون اسمارت فورکی 55 اینچ دارای سیستم عامل تایزن با رابط کاربری smart hub است  این سیستم عامل دسترسی به انواع برنامه ها و شبکه های یوتیوب و نتفلیکس و دسترسی به اینترنت به دو روش را برای شما فراهم می سازد. ریموت کنترل هوشمند باعث شده ست تا مدیریت راحت منابع را در دسترس داشته باشید و بین منو ها به راحتی حرکت کنید. 

برنامه ی smart thing تمامی دستگاه های هوشمند خانه شما را به همدیگر وصل می کند و شما به راحتی می توانید آن ها را از طریق ریموت کنترل، کنترل کنید البته ناگفته نماند باید تمامی وسایل دیگر خانه یتان هوشمند باشد و از این برنامه پشتیبانی کنند. با استفاده از فناوری اشتراک گذاری بی سیم wifi direct هر نوع دستگاه ی را بدون اینترنت می توانید به هم وصل کنید.

فناوری های اشتراک گذاری دیگر مانند mirroring و dlna می توانید محتوا های روی تلویزیون را به گوشی و از گوشی به تلویزیونتان بدون نیاز به سیم منتقل کنید. از دیگر امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ 55ru7170 می توان به قابلیت مرورگر وب و قابلیت های هوشمند مانند bixby و Airplay 2 و Google Accistant اشاره نمود. فناوری آمازون الکسا این امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید.

فناوری Air play 2 می تواند به انواع دستگاه های اپل و و گوشی های آیفون امکان اتصال را فراهم آورد. اگر نیاز به معرفی یک مدل با کیفیت و امکانات مناسب را دارید پیشنهاد ما تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43MU7000 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55RU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 17.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 17.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 22.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
پنل VA نمایشگر - قابلیت Auto Motion Plus - شاخص کیفیت تصویر 1400PQI - پشتیبانی از فرمت HLG - فناوری رنگ PurColor
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
UHD dimming
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 123.8×83.5×26.1 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 123.8×75.6×5.9 سانتی متر
امکانات ویژه
برنامه هوشمند SmartThings - اشتراک گذاری از طریق Mirroring - سازگار با محصولات اپل با برنامه Airplay2
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
HDR10
دارد
سایر ویژگی و امکانات
نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - خاموش شدن خودکار - حالت بازی

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست