×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65RU7170

0 تومان بدون مالیات
مدل:65RU7170
سیستم عامل :تایزن
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7170

.

ویژگی ها و مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7170

.

تلویزیون یکی از محصولاتی است که حضور آن در خانه بسیار مهم است  از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون سامسونگ 65RU7170 می توان به پایه های دو شاخه ای و طراحی باریک آن اشاره نمود که در همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند. در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 2019 دارای سیستم عامل تایزن و رابط کاربری smart hub کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است و می توان آن را به یک تلویزیون بسیار هوشمند به رسمیت شناخت. 

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 55X80J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

پشتیبانی از برنامه SmartThings، اشتراک گذاری صدا و تصویر از طریق Mirroring، مرورگر اینترنت و دسترسی به شبکه های یوتیوب و سازگار با برنامه Amazon Alexa از امکانات ویژه و هوشمند این تلویزیون هستند. گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک در صفحه نمایش 65 اینچی به نمایش خواهد آورد. قابلیت کیفیت تصویر فورکی 4k کوچکترین جزئیات را برای شما روشن می سازد پس تصاویر واقعی و زنده را با این کیفیت تصویر تجربه کنید.

  فناوری hdr هم که به معنی محدوده دینامیک بالا است طیف های رنگی را افزایش می یابد به این صورت که با ایجاد اختلاف بین رنگ های روشن و تیره، جزئیات ریز تصویر را آشکار می سازد و سایه ها و درخشندگی را نمایان می سازد. از دیگر ویژگی های تصویر می توان فناوری pur color را نام برد که در خلق تصاویر پر رنگ و شاداب تاثیر فراوانی دارد همچنین به جز رنگ های آبی، سبر و قرمز میلیون ها رنگ دیگر را پشتیبانی می کند.

تلویزیون 2019 دارای  موتور پردازشگر UHD Engine است این موتور پردزشگر با استفاده از الگوریتم های خاص تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و سپس تصویر های با کیفیت  را بر روی صفحه نمایش می آورد.    یک سیستم صوتی دو کاناله برای تلویزیون 65RU7170 در نظر گرفته شده است که در مجموع با هر دو اسپیکر صدایی به قدرت 20 وات در محیط پخش می شود. فناوری های صوتی نظیر دالبی دیجیتال پلاس و قابلیت Multiroom در تولید صدای همه جانبه و فراگیر نقش اساسی را دارند و صدا را با کیفیت بالاتر و بهتر به وسیله این فناوری های صوتی پخش می شود. 

قیمت و خرید تلویزیون 65ru7170

طراحی و ظاهر تلویزیون 65RU7170

تلویزیون سامسونگ دارای صفحه نمایش 65 اینچ است و  این ابعاد برای سالن هایی بزرگ و نسبتا بزرگ مناسب می باشد. نسبت تصویر 16:9 طراحی مستطیلی شکل را به تلویزیون داده است. ضخامت قاب باریک و رنگ بدنه مشکی ظاهری بسیار شیک را به تلویزیون شما داده است. بر روی پنل جلویی تلویزیون به جز یک قاب باریک مشکی و پایه های رو میزی چیز دیگر مشاهده نمی شود.

اگر تلویزیون را بچرخانید پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی را مشاهده خواهید نمود که به  شما این امکان را می دهد تمام وسایل جانبی مانند کنسول های بازی، دوربین های دیجیتال، پخش کننده های موسیقی و فیلم، هارد و فلش را به آن وصل کرده و از دیدن تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. 

 همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد کافی است که یک براکنده و پایه ی نگه دارنده تهیه نمایید و تلویزیون خود را به دیوار متصل کنید و از فضای مانده شده در سالن نهایت استفاده را ببرید. 2 عدد پورت usb هم انواع حافظه های جانبی مانند فلاش، مموری و هارد اکسترنال و... به این پورت وصل می شوند . 3 عدد پورت hdmi هم انواع دستگاه دیجیتالی به این پورت وصل می شوند وظیفه این پورت این است که صدا و تصویر را با کیفیت بالا بر روی نمایشگر 65 اینچی بیاورد.

حضور پورت های کامپوننت و کامپوزیت هم برای اتصال دستگاه های قدیمی تر در تلویزیون به کار برده شده اند. پورت شبکه lan هم برای  اتصال به اینترنت به صورت سیمی طراحی شده است. پورت دیجیتال هم برای اتصال سند بار و سنمای خانگی یا سیستم صوتی به کار رفته است. گیرنده دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون نویز و برفک بر روی صفحه نمایش 65 اینچ می آورد. 

طراحی و ظاهر تلویزیون سامسونگ 65ru7170

کیفیت تصویر فورکی؛ واقعی و فراگیر RU7170

همان طور که در بالا اشاره کردیم این تلویزیون دارای کیفیت تصویر فورکی 4k است از ویژگی های این تلویزیون است که محتوا و تصاویر کاملا زنده و واقعی یا سطح بالایی را تجربه خواهید کرد. در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل قرار داده شده است د رنتیجه هم کم و کاستی در تصویر دیده نمی شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است. ال ای دی ها هیچ تفاوتی با ال سی دی ندارند و تنها تفاوت آن ها در روشنایی نور پس زمینه است.

ال ای دی ها از چراغ های ال ای دی و ال سی دی ها از چراغ های فلورسنت برای روشنایی پس زمینه استفاده می کنند. فناوری HDR با افزایش دادن محدوده ی دینامیکی تصویر نسبت کنتراست و طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نتیجه حتی ریزترین جزئیات و سایه ها را نمایان می سازد از فرمت های تصویر HDR می توان به HDR 10 و HLG اشاره نمود که یکی از پیشرفته ترین فرمت های تصویر محسوب می شوند.

این فرمت ها نقس بسزایی در زیاد کردن سطح کنتراست و نمایش طیف وسیع از رنگ ها را دارد همچنین با رنگ های جذاب و زیبا به همراه جزئیات ریز را در اختیار شما قرر می دهد. فناوری PurColor باعث تقویت رنگ صفحه نمایش می شود و این قابلیت مورد توجه این امکان را به شما می دهد تا یک پالت رنگ عظیمی را مشاهده کنید. فناوری Mega Contrast نشان از کنتراست بالا در تلویزیون می دهد فناوری Contrast Enhancer برای افزایش دادن نسبت کنتراست در تصویر به کار برد می شود.

در تلویزیون 65 اینچ انواع حالت های تصویر پشتیبانی می شود که شما بسته به محتوای پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را  انتخاب کنید و با لذت بیشتری به تماشای محتوای پخش شده نگاه کنید. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65ru7170

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65ru7170

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سری 7  از سیستم صوتی دو کاناله ای به وجود آمده است یعنی این تلویزیون دارای دو عدد اسپیکر است هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. به نظر می رسد که صدای 20 وات برای تلویزیون 65 اینچ کافی به نظر می رسد. سامسونگ برای این مشکل راه حلی را پیدا کرده است.

در پشت تلویزیون یک پورت OPTICAL واقع شده است فقط کافی است که ساند بار یا سینما خانگی تان را به این پورت متصل نمایید تا هم صدای تلویزیون زیاد شود و هم نمای سالنتان شیک تر شود. در این تلویزیون حالت های صدا Standard/Music/Cinema/Game/Sports پشتیبانی می شود با انتخاب هر یک از این ها صدایی رسا با انواع محتوا های پخش شده تجربه کنید.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند. قابلیت بلوتوث هم سیستم های صوتی بی سیم را به تلویزیون را فراهم می کند. برنامه مالتی روم Multiroom link به سادگی به موسیقی می توانید دسترسی داشته باشید ویژگی های این برنامه عبارتند از پیمایش با صفحه گردان لمسی برای انتخاب آسان آهنگ، پخش مستقیم از صفحه اصلی در زمان اجرا، و تعویض سریع منوها است. 

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65ru7170

سیستم عامل و سایر امکانات اسمارت 65RU7170

 تلویزیون سامسونگ 65ru7170 تلویزیونی هوشمند است و نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می کند. سامسونگ چند سالی است که از سیستم عامل تایزن برای تلویزیون هایش استفاده کرده است این سیستم عامل قابلیت اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند ودسترسی آسانی را به تنظینات تلویزیون برای شما فراهم می کند. نامه ی smart thing تمامی دستگاه های هوشمند خانه شما را به همدیگر وصل می کند.

شما به راحتی می توانید آن ها را از طریق ریموت کنترل، کنترل کنید البته ناگفته نماند باید تمامی وسایل دیگر خانه یتان هوشمند باشد و از این برنامه پشتیبانی کنند. با استفاده از فناوری اشتراک گذاری بی سیم wifi direct هر نوع دستگاه ی را بدون اینترنت می توانید به هم وصل کنید. فناوری های اشتراک گذاری دیگر مانند mirroring و dlna می توانید محتوا های روی تلویزیون را به گوشی و از گوشی به تلویزیونتان بدون نیاز به سیم منتقل کنید.

این تلویزیون بسیار هوشمند است و از فناوری هایی مانند  bixby و Airplay 2 و Google Accistantپشتیبانی می کند.  فناوری آمازون الکسا این امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید. فناوری Air play 2 می تواند به انواع دستگاه های اپل و و گوشی های آیفون امکان اتصال را فراهم آورد. 

در صورتی که به فکر خرید محصولی با کیفیت و امکانات بالا هستید پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ 40N5000 میباشد.

سیستم عامل تلویزیون 65ru7170

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65RU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
چهار پیچ اتصال - ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن بدون پایه : 25 کیلوگرموزن با پایه : 25.5 کیلوگرموزن بسته بندی : 32.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dialog Enhancement ، Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
پنل VA نمایشگر - قابلیت Auto Motion Plus - شاخص کیفیت تصویر 1400PQI - پشتیبانی از فرمت HLG - فناوری رنگ PurColor
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
UHD dimming
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد بدون پایه : ‎1457.5x837.3x59.1 میلیمترابعاد با پایه : 1457.5x917.3x312.8 میلیمتر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : ‎‎‎1601x970x‎178 میلیمتر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست Mega ∞
امکانات ویژه
برنامه هوشمند SmartThings - اشتراک گذاری از طریق Mirroring - سازگار با محصولات اپل با برنامه Airplay2
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست