×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 40 اینچ سونی مدل 40W650D

0 تومان بدون مالیات
مدل:40W650D
سیستم عامل :لینوکس
توان خروجی صدا :10 وات
سال ساخت : 2016 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :Full HD
رزولوشن تصویر : 1920*1080 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 40 اینچ FULL HD اسمارت سونی مدل 40W650D

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 40 اینچ FULL HD اسمارت سونی مدل 40W650D

خرید تلویزیون سونی مدل 40w650d با طراحی دلنشین و فوق العاده خود در قالب 40 اینچی می تواند گزینه مناسبی برای خانه های متوسط به حساب آید. ویژگی ها و فناوری های خاصی برای این تلویزیون تعبیه شده است. تلویزیون 2016 دارای کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی می باشد این کیفیت تصویر باعث خلق با کیفیت ترین ، شفاف ترین و واقعی ترین تصاویر برروی صفحه نمایش تلویزیون می شود .

 این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 1080×1920 پیکسل می باشد ، یعنی برای ایجاد هر تصویر بیش از 4 میلیون پیکسل در کنار هم به صورت جداگانه فعال می شوند و این 4 میلیون پیکسل تصویری با تمام جزئیات و وضوح بالا و به واقعی ترین شکل ممکن ایجاد می کند. فناوری Live Colour باعث می شود تا تصویر با رنگ های غنی تر و واقعی تر پخش شوند.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 43UP8150 از جمله مدل های هوشمند باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

فناوری Dynamic Contrast Enhancer با زیاد کردن نسبت کنتراست تصویر کاری کرده که اختلاف رنگ خهای روشن و تیره بسیار بیشتر گردد و تصاویر طبیعی تر به نظر برسند. فناوری Motionflow™ XR هر نوع محتوایی با سرعت بالا بدون تاری و یا کم بودن جزئیات و با اضافه کردن فریم های از دست رفته مشاهد کنید و صحنه های سریع را با بالاترین وضوح و کیفیت فوق العاده مشاهده کنید نرخ نو سازی دراین تلویزیون 50 هرتز است اما به لطف فناوری Motionflow™ XR به 200 هرتز رسیده است.

قطعا برای لذت بردن از تماشای فیلم و ویدئو ها، کیفیت تصویر به تنهای کافی نخواهد بود پس باید صدا و تصویر هر دو با هم هماهنگ باشند تا از دیدن محتوا ها لذت کافی را برد به این منظور سونی برای رفع تمامی نیاز های هوداران خود در این تلویزیون بلندگو های از جنس Bass Reflex Speaker قرار داده است. این بلندگو بی نظیر علاوه به صدای شفافی که پخش می کند،از قدرت خروجی 10 وات بهرمند می باشد.

تلویزیون سونی قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش سیم و بدون سیم برای شما فراهم کرده است همچنین تلویزیون سونی مدل 40w650d از سیستم عامل لینوکس بهره می برد بهره مندی از این سیستم عامل به کاربر امکان در اختیار داشتن برنامه های هوشمند تلویزیون را می دهد که با داشتن کارایی های فراوان یک مزیت عالی می باشد و می تواند برای کاربر بسیار موثر واقع شود . مرورگر وب باعث شده است تا شما هر نوع اسناد و محتوایی را در این مرورگر جستجو کنید. 

قیمت و خرید تلویزیون سونی مدل 40w650d


در بین محصولات این شرکت 
تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G یکی از محبوب ترین مدلها میباشد.

ارائه صحنه های طبیعی با فول اچ دی در تلویزیون 40W650D

تلویزیون سونی 40w650d با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل بهترین تصاویر را ایجاد می کند و برای ایجاد هر تصویر بالغ بر 4 میلیون پیکسل رنگ را ایجاد می کند که تصاویر واقعی با بالاترین وضوح را به نمایش می گذارد. تکنولوژی ساخت نمایشگر ال ای دی  LED بوده و در ساختار نمایشگر به جای استفاده از لامپ های فلورسنت معمولی از لامپ های کوچک ال ای دی LED استفاده شده است.

این نوع نمایشگر برخلاف سایر نمایشگر های دیگر روشنایی بیشتر دقت و کیفیت تصویر بالاتری هم دارند.  از ویژگی های پنل ال ای دی به مصرف برق کمتر، طیفهای رنگی گسترده روشنایی و درخشندگی بیشتر و طول عمر بالاتر تلویزیون اشاره کرد. تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون سونی 40w650d به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد.

از دیگر تکنولوژی به کار رفته در این تلویزیون تکنولوژی 4K X-Reality pro می باشد که باعث می شود سطح رنگ و کنتراست بالا برود و همواره تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد همچنین محتویات را به صورت کامل از نظر شفافیت ، کنتراست ، روشنایی ، عمق و میزان رنگ تصویر و ... تجزیه و تحلیل می کند تا کیفیت را افزایش دهد. فناوری Motionflow™ XR هر نوع محتوایی با سرعت بالا بدون تاری و یا کم بودن جزئیات و با اضافه کردن فریم های از دست رفته مشاهد کنید و صحنه های سریع را با بالاترین وضوح و کیفیت فوق العاده مشاهده کنید. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 40w650d

صدایی شفاف و هماهنگ با نمایشگر در تلویزیون 40W650D سونی

سیستم صوتی تلویزیون 40w650d دو کاناله است و نوع اسپیکرهای آن باس رفلکس Bass Reflex بوده اسپیکرهای دوگانه‌ی Bass Reflex تاثیر قابل توجهی در تولید و پخش صدا با وضوح و توان مطلوب خواهند داشت. سیستم صوتی در این تلویزیون نیز دو کاناله و توان خروجی نهایی آن 10 وات می باشد.

فرمت های صوتی پیشرفته نظیر DTS 2.0+Digital Out نیز به عنوان فرمتهای فشرده سازی صدا، توانایی تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی را دارند و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند. همچنین 6 حالت صدای مختلف Standard,Dialog,Cinema,Music,Sports توسط متناسب با نوع محتوای پخش شده فعال می شوند و صدایی هماهنگ با تصویر را انتشار می دهند.

 فرمت های دالبی شامل  Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse می باشند که با ارتقاء صدا و همچنین پخش صدا به صورت یکنواخت و همه جانبه به مخاطب حس حضور در صحنه را القاء می کند. 

سیستم صوتی تلویزیون سونی 40w650d

کارایی سیستم عامل linux بر روی تلویزیون سونی

با وجود سیستم عامل لینوکس تلویزیون هوشمند می توان با اتصال به شبکه وای فای از دنیای مجازی به شکل آنلاین بر روی تلویزیون 40 اینچی استفاده نمود و سرگرمی ها متنوعی برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.  

دسترسی به محتوا Netflix در این تلویزیون با جذابیت های بالایی همراه است و کارایی عالی را به شما ارائه خواهد داد شما می توانید در این بکه ها انواع فیلم را به صورت زنده مشاهده نمایید با دکمه ی روی ریموت به صورت مستقیم می‌توانید به یوتیوب بروید و به تمام علاقه مندی های خود در دسته های مختلف دسترسی داشته باشید. این سیستم عامل با مجهز شدن به فروشگاه داخلی Google Play امکان دسترسی به صد ها برنامه های متنوع را به کاربران می دهد.

سونی برای این مدل خود حافظه ی داخلی 4 گیگابایت را در نظر گرفته، بنابراین می توانیدانواع فیلم و موسیقی یا برنامه را در اینترنت دانلود کنید و بر روی این حافظه ذخیره نمایید. مرورگر اینترنت در تی وی اسمارت 40 اینچ پشتیبان یمی شود شما می توانید به مرورگر سر بزنید و در بین صفحات مختلف جستجو کنید، می توانید ساعت ها با آن مطالعه کنید و از دیدن صفحه های مختلف بر روی نمایشگر نهایت استفاده را ببرید.

امکانات اسمارت تلویزیون سونی 40w650d

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
40W650D

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
40 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
101 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
FULL HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1920*1080 پیکسل
توان خروجی صدا
10 وات
ویژگی های صدا
Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse, اسپیکرهای Open Baffle, رمزگشایی DTS, پاک کردن فاز بلندگو
سیستم عامل
لینوکس
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
ارتقای کنتراست دینامیک, فناوری رنگ‌‌های زنده ( Live Colour )
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2016 میلادی
ریموت کنترل
دارد
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
ورودی RF
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 92.4×58.9×21.2 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 92.4×54.9×6.6 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 101.7×66.2×16.3 سانتی متر
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
4 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست