×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 82 اینچ سامسونگ مدل 82Q950R

مدل:82Q950R
کیفیت تصویر :8K
پردازنده :4 هسته ای
نوع صفحه نمایش : QLED
توان خروجی صدا :60 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
موتور تصویر : Quantum Processor 8K
قابلیت های :ارتقای تصویر به 8K و HDR 4000

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون اولد 82 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 82Q950R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون اولد 82 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 82Q950R

در سال 2019 سامسونگ تلویزیون Q950R را به میدان رقابت فرستاد. این تلویزیون هوشمند به واسطه ظاهر اراسته و فناوری های روز دنیا که در ان قرار گرفته است توانست با استقبال بی نظیر از طرف مردم در سراسر جهان روبه رو شود. صفحه نمایش QLED از مجموعه فناوری های بود که سامسونگ با استفاده از ان توانست تجربه مناسب از دیدن صحنه های جذاب در ذهن کاربران رقم بزند.

این صفحه نمایش کوانتمی با افزایش باورنکردنی نور پس زمینه قادر است رنگ های طبیعی و پویا تولید کند که این امر به نوبه خود باعث برانگیخته شدن حواس کاربران به هنگام صحنه های ایجاد شده توسط این تلویزیون می شود. علاوه براین سامسونگ برای ایجاد دید وسیعی دراین تلویزیون از فناوری Ultra Viewing Angle استفاده کرد. کاربران در زیر سایه این فناوری می تواند در هر زاویه نسبت به تلویزیون سامسونگ Q950R قرار بگیرند و جذابیترین تصاویر ممکن را دریافت کنند.

این روز ها سامسونگ در بخش صوتی تلویزیون های پرچمدارش خلاقیت بیشتر به خرج می دهد و در اقدام باور نکردنی مقدار خروجی صدا را در این محصول به صورت 60 وات تعریف کرده است. این ویژگی باور نکردنی قادر است محیط صوتی پرقدرتمند برای کاربران خلق نماید. جدا از این تلویزیون سامسونگ Q950R برای به ارمغان اوردن فضای سرگرم کنند و در عین حال کاربردی از دستیار هوشمند Google Assistant  کمک گرفته است.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 49X80J  یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

افراد با بهره گیری از این فناروی می تواند تنها با استفاده از صدایشان به وب گردی در تلویزیون سامسونگ Q950R دست بزند. البته باید خاطر نشان کنم که لازمه استفاده از این فناوری اتصال به انترنت است. به این منظور سامسونگ برای ایجاد راه ارتباطی سریع در تلویزیون Q950R از نوآوری wifi کمک گرفته است. 

طراحی تلویزیون سامسونگ اسمارت 82Q950R

همان طور که اگاه هستید در دهه های اخیر تلویزیون های هوشمند چهره تزئینی در دکوراسیون ها به خود گرفته است. این موضوع موجب شده که طراحی یک محصول از جایگاه ویژه برخوردار باشد. به این سبب سامسونگ در رویکردی سنت شکنانه ظاهر تلویزیون سامسونگ Q950R را به طور کامل متفاوت دیزاین کرده است. قاب باریک اطراف صفحه نمایش 82 اینچی این محصول علاوه بر حمایت عالی که به عمل می اورد نیز توانسته جلوه فرمالیته به تلویزیون سامسونگQ950R  ببخشد.

همچنین سامسونگ برای ایجاد حس کاملا هماهنگ در کاربران پشت این محصول را به طور یکپارچه طراحی کرده است. اما به جرعت یکی از حیرت اور ترین خصوصیت ظاهری این تلویزیون به لبه باریک ان برمیگردد. شما با نگاه کردن از جانب به این تلویزیون متوجه شاهکار سامسونگ در طراحی لبه خواهید شد. همچنین در این میان باید ذکر کنم که تلویزیون سامسونگ Q950R قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد.

تلویزیون سامسونگ Q950R در صورت اتصال به دیوار خود را همانند یک اثر هنری متحرک در نظر کاربران جلوه خواهد داد که این به نوبه خود می تواند امتیاز چشم گیری به شمار اید.

تصاویر زیبا و واقعی در تلویزیون سامسونگ 82Q950R

به جرعت می توان این ادعا را کرد که سامسونگ با بهره گیری از فناوری های مدرن خود توانسته در زمینه کیفیت نماش تصویر سنگ تمام بگذارد. از جمله این فناوری های می توان به کیفیت 8K اشاره کرد. ماهیت کوالتی 8K که از به عنوان یکی از مهم ترین اختراع های سال های اخیر بشر نام برده می شود می تواند سطح غیر قابل پیش بینی از نمایش تصاویر واقعی در این محصول ایجاد کند.

به عبارت مختصر تر رزولوشن 8K با مجهز بودن به بیش از 33 میلیون پیکسل می تواند کاری کند که تصاویر به واقعیتشان نزدیک و نزدیک شوند. به طوری که شما با دیدن صحنه های این تلویزیون احساس حضور در دل صحنه خواهید کرد. اما باور غلط که از زمان معرفی رزولوشن 8K در میان مردم به وجود امده ان است که به دلیل وجود نداشتن محتوا های با کوالتی 8K عملا این فناوری بدون استفاده خواهد بود.

در این میان باید ذکر کنم سامسونگ دراقدام حیرت انگیز برای رفع این مشکل از AI Upscale 8K استفاده کرده است. این فناوری فوق العاده بدون در نظر گرفتن کیفیت محتوا اصلی تصویر، ان را به کوالتی 8K نزدیک می کند.

تلویزیون 40 اینچ سامسونگ مدل 40J5200 یکی از مدلهایی میباشد که از نظر کیفیت تصویر از مدلهایی رده بالا به حساب می آید.

صدا شفاف و واضح در تلویزیون سامسونگ 82Q950R

یقینا دیدن تصاویر با کیفیت 8K شگفت انگیز است اما این امر برای رسیدن به حس کامل هر صحنه کافی نخواهد بود بلکه در این میان صدا نیز می تواند تاثییر به سزایی بگذارد. به این سبب سامسونگ فناوری Dolby Digital را در تلویزیون Q950R تعبیه کرده است. این فناوری باشکوه با مجهز بودن به المنت های دیجیتالی قادر است یک پژواکی از صدا همه جانبه برای شما به ارمغان بیاورد.

به بیان بهتر شما با قرار گرفتن در این محدوده منعکس کننده صدا احساس حضور در صحنه خواهید کرد. جدا از این شما می توانید به واسطه فناوری Sound mode حالت صدا تلویزیون سامسونگ Q950R را متناسب با برنامه مورد علاقه خود به یکی از حالت های ورزشی، سینمایی، موسیقی و یا  استادیومی تغییر دهید.

امکانات هوشمندی تلویزیون سامسونگ QLED 82Q950R

اگر نگاهی به مشخصات هوشمندی این تلویزیون بیندازید متوجه خواهید شد که سامسونگ فناوری های درخور لیاقت شما قرار داده است. هوش مصنوعی Bixby این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد که از این پس تنها با بکارگیر از صدایتان به خواسته های خود برسید. یعنی به بیان بهتر شما می توانید از این تلویزیون درخواست کنید که در میان محتوا مورد نظرتان به جستوجو بپردازد یا حتی به ان بگوید به کدام یک از پورت های خروجی متصل شود.

ولی خبر دیوانه کننده که توانست مرز های استفاده از این فناوری را به طور کامل دگرگون کند استفاده تلویزیون سامسونگ Q950R از فناوری SmartThings بود. بر طبق گفته های سامسونگ شما به کمک این فناوری می توانید تلویزیون Q950R را به مقر فرماندهی وسایل هوشمند خانه یتان تبدیل کنید. علاوه براین کاربران به واسطه وجود فناوری Gallery در تلویزیون سامسونگ Q950R می تواند دست به ذخیره کنسول های مورد علاقه خود بزنند.

جدا از این یکی دیگر از فناوری های جذاب این تلویزیون به فناروی TV Sound to Mobile برمیگردد. کاربران می تواند به صورت کاملا بی سیم صدا پخش شده از این تلویزیون را به تلفن هوشمند خود منتقل کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82Q950R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
وزن
وزن با پایه : 50.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 48.8 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 76.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
208 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320*7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 183.3×11.1×39.8 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 183.3×10.5×3.5 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 203.9×122.4×25.9 سانتی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست